واقعیت مجازی و املاک

واقعیت مجازی سکوی پرتاب شماست!

واقعیت مجازی و املاک

 

حتما تا به حال شده است که برای خرید و یا اجاره ملک گذرتان به بنگاه‌های املاک بیفتد و بدین ترتیب حتما با فرآیند اجاره ملک در این بنگاه‌ها آشنا هستید. همانطور که می‌دانید در آنجا تعداد زیادی فایل، که در گذشته کاغذی بود و اکنون کامپیوتری است، موجود است و مشاوران بسته به توانایی شما یکی از آنها را به شما پیشنهاد می‌کنند. پس از آن در صورت رضایت اولیهٔ شما، از ملک پیشنهادی بازدید می‌کنید و در صورتی که آن را نپسندید مشاوران گزینه دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنند. اینکار آنقدر اتفاق می‌افتد تا یا مورد مناسبی پیش بیاید و یا اینکه حوصله شما سربرود و از بین یکی از همان‌ها که چندان هم دلتان به آنها خوش نیست یکی را انتخاب کنید. مقاله‌ پیش رو نشان می‌دهد که چگونه فناوری واقعیت مجازی (VR) به کمک کارشناسان املاک خواهد آمد.

این روند انتخاب ملک روندی است که سال‌ها در بازار ساختمان حاکم است. روندی که پیشرفت علم و تکنولوژی چندان اثری بر آن نگذاشته است. تنها اثر آن این است که فایل‌ها به جای اینکه کاغذی بایگانی شوند دیجیتالی بایگانی می‌شوند. در سال‌های اخیر برخی از فعالان این عرصه تصمیم گرفته‌اند تا با استفاده از سرویس‌های تحت وب فرآیند جستجوی ملک را آسان‌تر از وضع موجود کنند.

این سرویس‌ها غالبا بایگانی‌های دیجیتالی از فایل‌های ساختمان‌های موجود برای اجاره و یا فروش هستند که به متقاضیان این امکان را می‌دهند تا خودشان مورد مناسب را انتخاب کنند و بعد به سراغ آن بروند و از آن بازدید کنند. در این میان اتفاقی که می‌افتد این است که متقاضیان خودشان این امکان را دارند تا از اول به سراغ موردهای مناسب بروند و از شر موردهای بیجایی که برخی از کارشناسان ملک در بنگاه‌ها سهوا و یا عمدا به آنها پیشنهاد می‌کنند خلاص شوند. برخی از این سرویس‌دهندگان با استفاده از امکانات اضافه‌ای مانند نشان دادن تصاویری از ملک و یا عکس‌های ۳۶۰ درجه سعی می‌کنند تا قدمی در راه حذف بازدید‌های اضافه بردارند و بدین ترتیب فرآیند واگذاری را ساده‌تر کنند.

واقعیت این است که گرچه این امکانات تاحدی کارگشا هستند ولی نمی‌توانند آنطور که باید و شاید جای بازدید از ملک را بگیرند. این تصاویر می‌توانند کلیاتی از ملک را به مخاطب نشان دهند ولی او هیچگاه نخواهد توانست که فضاهای مورد نظر را همانند یک بازدید کننده واقعی ببیند و درک کند. در اینجاست که احساس به یک ابزار جدید نیاز می‌شودواقعیت مجازی همین ابزار جدید است.

با استفاده از فناوری واقعیت مجازی می‌توان هم از ملکی که ساخته نشده است بازدید کرد و هم از ملکی که دسترسی به آن سخت است. با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی می‌توان ملک مورد نظر را دید، در آن قدم زد، نقشه آن را به طور کامل درک کرد و حتی از جزئیات و دسترسی آن نیز آگاه شد؛ بدون اینکه نیازی به حضور در خود ملک صورت بگیرد. با استفاده از این فناوری می‌توانید تنها با نشستن در دفتر کارشناسان املاک و یا حتی خانه خود از چندین ملک در مدت کوتاهی بازدید کنید و تنها در صورتی که آپارتمان ایده‌ال خود را پیدا کردید، برای اطمینان، بازدید حضوری نیز داشته باشید.

استفاده از این فناوری هم باعث راحتی خریداران و مستأجران است، هم با سرعت دادن به فرآیند فروش و اجاره سود بیشتری را برای کارشناسان ملک به همراه دارد و هم صاحبان ملک می‌توانند برای ملک خود در مدت کوتاهی مشتری پیدا کنند. اینها همه در حالی است که تسریع در فرایند اجاره و فروش ملک دردسرهای اینکار را نیز برای همه طرف‌های درگیر، کمتر می‌کند.

 

🔻واقعیت مجازی سکوی پرتاب شماست!

 

 

خوشبختانه تیم حرفه ای شیش دنگ و دپارتمان IT هلدینگ سفیر این قابلیت را برای کارفرمایان فراهم کرده است تا بتوانند برای پروژه های خود طرح واقعیت مجازی را اجرا کنند. هلدینگ سفیر با 12 سال سابقه در حوزه املاک و مستغلات اعلام میکند که در راستای طرحهای نوین و هوشمند ، دپارتمان طراحی و معماری پروژه های شما را در غالب واقعیت مجازی (VR) طراحی و اجرا می‌کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شیش دنگ در ارتباط باشید

09129453060

 

سایر مطالب در متریال برتر

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا