بهترین مکان های تفریحی و گردشگری در خیابان فرشته

خیابان فرشته یا مرتضی فیاضی تهران،قلب پنت هاوس و پاتوق ماشین های لوکس و کمیاب تهران است. اگر اهل ماشین های لوکس و نایاب باشید،دور زدن در این خیابان اگر چه شلوغ ،برای شما جذابیت بسیاری خواهد داشت.

 خیابان فرشته تهران

خیابان فرشته

خیابان فرشته یا مرتضی فیاضی تهران،قلب پنت هاوس و پاتوق ماشین های لوکس و کمیاب تهران است.

اگر اهل ماشین های لوکس و نایاب باشید،دور زدن در این خیابان اگر چه شلوغ ،برای شما جذابیت بسیاری خواهد داشت.

این خیابان لوکس در منتطقه 1 تهران،در محله الهیه قرار گرفته است.

خیابان فرشته ازشمال به خیابان الهیه و از جنوب به بزرگراه مدرس و جردن منتهی می شود.از غرب با خیابان ولیعصر و از شرق با خیابان شریفی منش همسایه است و بزرگراه ها و خیابان های مهمی مثل زعفرانیه اطراف آن است.  

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

تاریخچه خیابان فرشته

در روز های دیرین، فرشته یک منطقه سبز و مشجر بود که بعد ها به سه باغ تقسیم شد و هم اکنون این سه باغ متعلق به سفارت های روسیه،آلمان و ترکیه هستند.

جالب است بدانید فرشته به علت اینکه متعلق به اشراف زاده ای قاجاری بود،در آن دوره نامگذاری شده است.از آنجایی که قاجاری ها جای بد انتخاب نمی کنند،می توان به این پی برد که از آن زمان  خوش آب و هوا بوده و لوکیشن خوبی داشته.

این خیابان در روزهای گذشته خانه های ویلایی زیادی داشته که البته در حال حاضر بیشتر سازنده ها به ساختن برج و ساختمان های چند طبقه (10 طبقه به بالا ) میپردازند .

خیابان های مهم فرشته برای خرید ملک

 کوچه های فرشته بسیار زیبا و دارای امکانات زیادی هستند؛اگر سرمایه زیادی برای خرید ملک داشته باشید، فرشته یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب محل سکونت است .

بهترین معماری که تلفیق مدرنیته و سنت است و بهترین متریال های معماری در این خیابان به چشم میخورد.

چند تا از بهترین خیابان های فرشته را به شما معرفی میکنم:

خیابان کوهیار فرشته

جزو لاکچری ترین خیابان های فرشته محسوب میشود و به دلیل دسترسی مناسب و خوبی که دارد برای علاقه مندان و سرمایه گذاران ملک جذاب می باشد.

خیابان آقابزرگی: که معروف ترین برج واقع درآن برج پارامیس است.

خیابان چناران سبز ترین خیابان فرشته که برج چناران را درخود جای داده است؛ این برج جزو گران و لاکچری ترین برج های این خیابان و منطقه یک تهران می باشد،همچنین این برج خدمات و مشاعات خاصی را به ساکنین ارائه میدهد که درمیان دیگر برج های لاکچری کم نظیر است .

خیابان تختی

خیابان تختی که به دلیل سکونت پهلوان تختی درگذشته به این اسم نام گذاری شده بود و حال به ژاله تغییر نام یافته است در نزدیکی خیابان فرشته است و از مهمترین خیابان های الهیه به شمار میرود.

خیابان بوسنی و هرزگوین هم جذابیت های مخصوص به خود را دارد، این خیابان مخصوص رستوران گردی و کافه گردی است و دررستوران های این خیابان میتوانید انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی را پیدا کنید .

لاکچری و خوش امکانات بودن این منطقه و همچنین خاص بودن و قیمت بالاش و این حقیقت که هرکسی نمیتواند اونجا تردد کند و سکونت داشته باشد، باعث شده تقاضای افراد مشهور و سلبریتی های کشور برای سکونت در این خیابان بالا برود .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

دسترسی فرشته

خیابان فرشته،ایستگاه مترو و بی آر تی مخصوص خودش را ندارد اما عموم مردم میتوانند از تاکسی ها و نزدیکترین ایستگاه مترو به  فرشته که ایستگاه مترو صدر است برای رساندن خود به این خیابان استفاده کنند؛ و یا راه دیگرش این است که پارک وی پیاده شوند و سپس با تاکسی های خطی و مسیری را نیز پیاده طی کنند تا به این مقصد برسند.

خیابان فرشته به علت داشتن بهترین و لوکس ترین مراکز خرید،کافه و رستوران ها پاتوق خیلی از پولدار های تهران است و به علت محبوبیت و شلوغی و البته باریک بودن کوچه و خیابان های درون آن باعث شده که تقریبا همیشه ترافیک باشد.

شاید میشه گفت تنها نقطه ضعف این خیابان، ترافیک و کوچه های باریکش باشد.

که البته دلیل باریک بودن کوچه ها این است که از بقیه محله های شمال تهران از لحاظ جغرافیایی بالاتر است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

برج های معروف فرشته

 فرشته تهران دارای برج های لوکس فراوانی با واحد های متراژ بالا و پنت هاوس هایی از 100 تا 600 مترهست.

برج پارامیس : این برج دارای مشاعات خاص می باشد و همچنین خدمات برتر و کاملتری را به ساکنین ارائه میکند.

برج هرمس : برج هرمس از گرانترین برج های فرشته است که به برج کوهیار نیز معروف است؛ امکانات خاص و منحصر به فردی را برای ساکنین فراهم میکند و به شرق و غرب تهران ویو و چشم انداز کامل را دارد.

برج تیفانی  : برج تیفانی فرشته نیز یکی دیگر از برج های لاکچری با امکانات بالایی نظیر استخر،سونای خشک و بخار،لابی،سالن اجتماعات و سالن بدنسازی می باشد.

قیمت آپارتمان و ملک در فرشته

از خوبی ها و امکانات املاک فرشته زیاد گفتیم،

حال قیمت ملک دراین منطقه که انقدر جای لوکس و پر طرفداری هست چقدر است؟

خرید ملک در فرشته و خرید و فروش آپارتمان و واحد های مسکونی در این خیابان نیازمند سرمایه عظیمی ست،اما همه ی چیز های خوب ارزش بالایی دارند.

قیمت خرید آپارتمان در ساختمان های فول امکانات فرشته از متری حدود دویست میلیون تومان شروع می شود و قیمت کل آپارتمان و پنت هاوس های فرشته به علت متراژ بالایی که دارند از حداقل پنجاه میلیارد تومان شروع می شوند.

قیمت دقیق رهن و اجاره آپارتمان در فرشته را میتوانید از آگهی های سایت 6 دنگ چک کنید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

فرشته چی داره که انقدر شلوغ و معروفه؟

میرسیم به یکی از اصلی ترین دلیل های محبوبیت فرشته یعنی مراکز خرید،تفریحی،فودکورت،کافه و رستوران ها.

Address food hall

فود کورت آدرس یا آدرس فود هال معروف:

 بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی و بین المللی همراه با یک فضای خاص عکاسی

میشه گفت آدرس فود هال قدیمی ترین فودکورت فرشته است و هر کسی ساکن تهران باشه حداقل یک بار اونجا رفته و عکس داره.

برگرهای متنوعی که داره،فرایز و فیله استریپس سوخاری از معروف ترین غذاهای این فودکورت با سابقه هستند.

ساعت کاری: 8 صبح تا 12 شب

آدرس: خیابان فرشته،نیلوفر نبش مریم

تلفن: 26200848-26200982

اینستاگرام: addressfoodhall

بهترین و معروف ترین مراکز خرید فرشته

سام سنتر فرشته:

سام سنتر یک مرکز خرید بزرگ، با طراحی و معماری مدرن است که برند های لوکس و لاکچری گران قیمت خارجی را دارا می باشد.

بوتیک مال ملل:

بوتیک مال ملل،مرکز تجاری 9 طبقه ای با 50 واحد تجاری است که یکی از مراکز لوکس و نسبتا جدید خیابان فرشته شناخته شده است.

کویین سنتر:

مرکز خریدی لوکس با معماری فوق العاده به سبک رویال کلاسیک و ترکیب رنگی سفید و طلایی شیک می باشد.این مرکز خرید لوکس،از یک پارکینگ اختصاصی،طبقه منفی یک و همکف تشکیل شده است که در جفت این  طبقات،کافه رستوران هایی برای رقم زدن تجربه ای بی نظیر برای شما قرار داده شده است.

این مرکز خرید همچنین امکاناتی برای خرید شما نظیر گالری مبلمان،فرش،طلا و جواهرات و مزون های لباس فراهم کرده و در فضای شیک خود،جای داده است.

یکی دیگر از مزایا و ویژگی های کویین سنتر این است که فضایی دنج دارد و مانند سایر مراکز خرید لوکس،خیلی بزرگ و با سوتون ها و سقف خیلی بلند نیست؛همچنین شلوغ و پر هیاهو و همهمه نیست که همین ویژگی باعث می شود خود را از خیلی از مراکز خرید دیگر خیابان های همجوارش متمایز کند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

مرکز خرید مدرن الهیه:

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خریدی وسیع با طراحی و معماری فوق مدرن و اروپایی می باشد و کافه ایلیو،در جوار آن قرار دارد.

کافه های معروف فرشته

·      سام کافه

·      ام کافه

·      کافه بلک بیرز

·      کافه بیکری ا کلیر

·      کافه رئیس خوراک قهوه خور ها

·       کافه تومو که پاتوق جوانان و نو جوانان است از معروف ترین و پرطرفدار ترین و همچنین با کیفیت ترین کافه های فرشته و کل تهران محسوب می شوند.

·      کافه ایلیو فضایی روباز و رو بسته را برای پذیرایی از مشتریان خود دارد.چیزی که ایلیو را معروف کرده طعم و کیفیت فوق العاده غذاها و شیرینی و شکلات های دست سازش هست.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

موزه ها و خانه های قدیمی در فرشته

موزه دکتر حسابی

موزه دکتر حسابی

موزه دکتر حسابی که در خیابان دکتر حسابی، خیابان مقصود بیک قرار دارد،در واقع خانه ی قدیمی اوست که توسط خانواده و نزدیکان دکتر به صورت موزه در آمده و در سال 1371 تاسیس شده است.

موزه دکتر حسابی،خانه ای است قدیمی با نمای آجری و معماری بسیار زیبا که حیاطی پر از گیاهان سبز دارد.

سر در این موزه،شعری زیبا از سعدی روی کاشی های آبی نوشته اند که می گوید:

به جان زنده دلان،سعدیا،که ملک وجود/ نیارزد آنکه دلی را زخود بیازاری

این موزه دارای دو بخش فرهنگی و علمی می باشد که در بخش فرهنگی آن آثار دکتر حسابی چاپ و نشر می شوند و در بخش علمی آن در مورد زندگی و پژوهشات علمی دکتر حسابی فعالیت می کنند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

چیز هایی که در موزه دکتر حسابی نگهداری می شود:

مراکز دیدنی خیابان فرشته

در این موزه،خودروی دکتر محمود حسابی که یک بنز کپل کلاس  E سرمه ای می باشد نگهداری می شود؛همچنین سردیس محمود حسابی،مدال های افتخار انگیزی که به دکتر تقدیم شده،تلفن های مختلفی که دکتر از آنها استفاده می کرده،وسایل رسم دکتر حسابی(انواع خط کش ها،گونیا،نقاله،شابلون و ...)،وسایل الکترونیکی دکتر حسابی،گرامافون ها،دوربین های عکاسی و فیلمبرداری،تلویزین ها،رادیو ها و دستگاه آپارات دکتر حسابی همه را در این موزه میتوانید مشاهده بفرمایید.

موزه موسیقی تهران

این موزه انواع ساز های ملی و بین المللی که ممکن است با خیلی از آنها آشنایی نداشته باشید را برای شما به نمایش گذاشته است.

این موزه دارای 240 ساز از 200 نوع مختلف مثل سازهای کوبه ای،زهی،بادی،سنتی،زهی بادی و گرامافون ها می باشد که هر کدام یک بخش جدا برای خود دارند .قطعا برای علاقه مندان به موسیقی و حتی کسانی که فقط قصد آشنایی با سازهای اصیل ایرانی را دارند بسیار جای جذابی خواهد بود.

این عمارت زیبای سه طبقه،نمای سنگی فوق العاده با ورودی بسیارمجلل که بالای آن تراسی با نرده های سنگی کوتاه  دارد که در ورودی آن دو مجسمه سنگی خاص از دو نوازنده ایرانی مقرر شده اند.ن

باغ موزه هنر ایرانی

باغ موزه هنر ایرانی یا باغ سپهبد،یک باغ موزه با معماری سنتی است که در نمای آن از کاشی هایی به رنگ آبی فیروزه ای(با نام جهانی Persian blue)،آجرها،ستون های سفید،شیشه های رنگی سنتی قدیمی ایرانی و چوب برای در و چهارچوب آن استفاده شده است.

این مجموعه قبل از انقلاب متعلق به همسر سپهبد امیر احمدی بوده که بعد از انقلاب به مکان عمومی و سپس به موزه تبدیل شد.

در این موزه هنری ماکت های بسیار شبیه به واقعیت از معروف ترین بنا های تاریخی ایران مثل سی و سه پل،عمارت چهل ستون،عمارت شمس العماره،باغ فین کاشان،برج آزادی،برج میلاد و چند بنای تاریخی مهم ایران دیگر نیز به نمایش داده شده است.در بخش نگارخانه این مجموعه،آثار هنری و دستی هنرمندان جدید کشور محافظت و نگهداری می شوند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرشته تهران

 

جمع بندی

حال با نکات و اطلاعاتی که از این منطقه دریافت کردید،به نظر شما خیابان فرشته برای سکونت و سرمایه گذاری و خرید ملک جای مناسبی هست یا خیر؟

قطعا هر کسی دوست دارد در جایی با اصالت و الگانت زندگی کند که آب و هوایی مناسب،بهترین مراکز خرید و با کیفیت ترین رستوران ها،برج هایی با کامل ترین امکانات و بهترین معماری با بهترین متریال معماری و البته ویویی بی نظیر داشته باشد.با توجه به گرانی و شلوغی این منطقه هنوز هزینه کردن و انتخابش برای سکونت نسبت به امکانات،رفاه،امنیت و دیگر مزایایی که دارد به معایبش می ارزد.

با مراجعه به آگهی های سایت 6 دنگ میتوانید خانه ی دلخواهتان را انتخاب و بهترین تصمیم را بگیرید.

برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت ملک و آپارتمان درخیابان فرشته اینجا کلیک کنید.

 

 

نویسنده:عسل صبوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سایر مطالب در معرفی شهرها و محلات

نتیجه گیری: اصول استراتژی نظامی

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوازدهم: کارهایتان را دنبال کنید و به پایان برسانید - بخش پنجم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

ضرب‌الاجل وزارت راه برای دیوار و شیپور: احراز هویت یا انسداد

در عصر دیجیتال، پلتفرم‌های آنلاین به بستری حیاتی برای معاملات املاک تبدیل شده‌اند. اما این فضا، گاهی بستری برای سوءاستفاده سودجویان نیز می‌شود. وزارت راه و شهرسازی، با هدف افزایش شفافیت و جلوگیری از ق

فصل دوازدهم: کارهایتان را دنبال کنید و به پایان برسانید - بخش چهارم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوازدهم: کارهایتان را دنبال کنید و به پایان برسانید - بخش سوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوازدهم: کارهایتان را دنبال کنید و به پایان برسانید - بخش دوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

رهن کامل در ونک: از لوکس تا اقتصادی

به گزارش شش دنگ، محله ونک، یکی از مناطق پرطرفدار تهران، با تنوع آپارتمان‌ها و رنج قیمتی گسترده، همچنان مقصدی جذاب برای متقاضیان رهن کامل است. بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که با بودجه‌های متفاوت، می‌توان

خرید آپارتمان در بندرعباس: فرصت های سرمایه‌گذاری

بازار مسکن بندرعباس، به عنوان یکی از شهرهای مهم و استراتژیک جنوب کشور، همواره مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران بوده است. این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقتصادی خود، پتانسیل بالایی برای رشد و

فصل دوازدهم: کارهایتان را دنبال کنید و به پایان برسانید - بخش اول

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

امیدی تازه در بافت های فرسوده: وام نوسازی ارزان قیمت می شود

به گزارش شش دنگ، معاون وزیر راه و شهرسازی، محمد آیینی، در خبری امیدوارکننده از پیشنهاد جدید وزیر راه و شهرسازی برای کاهش نرخ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت های فرسوده پرده برداشت. این اقدام مهم، گامی بلن

شهرستان بوانات: گنجینه‌ای پنهان در قلب فارس

شهرستان بوانات، همچون نگینی درخشان در شمال شرقی استان فارس می‌درخشد. این شهرستان با طبیعتی بکر و زیبا، تاریخی کهن و مردمانی خونگرم، گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگران و طبیعت‌دوستان است.

ماکائو || کشور کازینوها

ماکائو || کشور کازینوها ؛ کوچک ترین کشور آسیایی با جمعیت کمتر از 700 هزار نفر است. ماکائو در سال 2023 روزانه 67 میلیون دلار و میانگین ماهیانه بیش از 3.2میلیارد دلار از 50 کازینوی موجود درآمد داشته اس