پروژه برج باغ رنا دیزاین کامرانیه RENA DESIGN

پروژه برج باغ رنا دیزاین ( Rena design ) شاهکاری بی نظیر در قلب کامرانیه است که با طراحی منحصربفرد آقایان فرزاد دلیری و رضا نجفیان مهندسین طراح بنام کشور در حوزه ساختمان سازی، درمساحت 2150 متر طراحی و ساخته شده است.

 

پروژه برج باغ RENA DESIGN کامرانیه


پروژه برج باغ رنا دیزاین ( Rena design ) شاهکاری بی نظیر در قلب کامرانیه است که با طراحی منحصربفرد آقایان فرزاد دلیری و رضا نجفیان مهندسین طراح بنام کشور در حوزه ساختمان سازی، درمساحت 2150 متر طراحی و ساخته شده است.

این پروژه منحصربه فرد بدلیل طراحی زیبا ، امکانات بی نظیر در حوزه تاسیسات و متریال استفاده شده ، جزو 3 سازه برتر در منطقه 1 تهران شناخته میشود .

درادامه به برسی دقیق این ساختمان باشکوه و باعظمت میپردازیم تا ببینیم چرا جزو 3 سازه برتر منطقه 1 قرار گرفته است.

 

🔻معماری منحصر به فرد (رضا نجفیان)

رضا نجفیان از بهترین معماران ایرانی است که در حوزه طراحی و معماری ساختمان ، رزومه ای بسیار درخشان از خود بجا گذاشته است و در این پروژه ایشان با آقای فرزاد دلیری معمار و طراح برجسته کشور با یکدیگر همکاری داشته اند.

رضا نجفیان در سال 1359 در تهران چشم به جهان گشود و پس از سپری کردن دوران تحصیلی خود ، در رشته معماری از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات فارغ‌التحصیل شد.

ایشان توانستند در سالهای بین 1388 تا 1391 جوایز متعددی در حوزه طراحی و معماری کسب کنند و سابقه درخشانی را در این حوزه از خود بجا بگذارند.

 

برج باغ رنا دیزاین

 

🔻طراحی ساختمان :

این برج دارای 14 طبقه میباشد که در هر طبقه 2 واحد قرارقرار گرفته شده است. (واحدهای شرقی-غربی)

برج باغ RENA DESINE به لحاظ طراحی و نمای ساختمان جزو طراحی های مدرن و به روز درسطح کشورهای پیشرو در حوزه ساختمان سازی میباشد ؛ درنمای ساختمان پوششی با ترکیب شیشه و آجر به چشم میاید که زیبایی و عظمت ساختمان را دو چندان میکند .  همچنین درطراحی واحد ها ، مهندسی هوشمندانه ای تدبیر شده که در برسی اولیه هیچ ستون اضافه ای به چشم نمی آید و مالکین میتوانند تجربه دلچسبی از سالنی بزرگ و بدون ستون اضافه ای را تجربه کنند.

طراحان ، این برج را به گونه ای بنا کردند که ساختمان میتواند تا دربرابر زلزله 9 ریشتری مقاومت کند؛ و این مورد یکی دیگر از نقاط مثبت این برج است.

همچنین این برج یک ساختمان هوشمند است و از طریق اپلیکیشن موبایل از راه دور کنترل میشود.

همانطور که گفته شد این پروژه یک برج باغ است و فضای سبز و جاده سلامت بی نظیری دارد که ساکنین میتواند از آن استفاده کنند.

مشاعات ساختمان رنا دیزاین

🔻تأسیسات ساختمان :

در بحث تأسیسات، برای برق ساختمان یک ژنراتور قدرتمند 14 کاوا در نظر گرفته شده است که میتواند برق اضطراری ساختمان را تامین کند.

یک گزینه مثبتی که حفظ محیط زیست درنظر گرفته شده است و این برج باغ را از دیگر سازه ها متمایز میکند این است که برای آبیاری مجموعه فضای سبز، با حفر چاه مخصوص ذخیره آب باران، انجام میشود.

همچنین این برج یک منبع ذخیره آب دارد که میتواند در صورت بروز حوادث غیر مترقبه ، آب شرب ساکنین را تا 4 روز تامین کند.

آپارتمان لوکس در کامرانیه

🔻جمع بندی :

اگر به دنبال یک ملک رویایی درقلب کامرانیه هستید که تمامی نیاز های شما اعم از طراحی ، معماری، زیبایی و موارد دیگر را پاسخگو باشد ، Rena design  همان ملک رویایی شماست .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

09129004720 

سایر مطالب در پروژه ها

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا