فولاد 369

شرکت بین المللی تجارت فولاد راسا با نام تجاری فولاد ۳۶۹ با تمرکز بر تامین کالای شرکت های راه و ابنیه و تولید کنندگان صنعتی در کلیه حوزه ها مقاطع فولادی مورد نیاز صنایع را تامین می نماید.

فولاد ۳۶۹

شرکت بین المللی تجارت فولاد راسا

 

 

درباره شرکت وچشم انداز شرکت

 

فولاد ۳۶۹ در حوزه تامین کلیه مقاطع فولادی در سطح ملی و بین المللی و بدون محدودیت حجم تأمین ازسال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه در سنوات گذشته با نام "بازرگانی میری نژاد" به مدت ۵۰ سال فعالیت نموده است که در سیاست های جدید مجموعه، در راستای همگونی با بازار های جدید وشیوه های نوین حضور دربازار های جهانی با تغییر شکلی وماهوی مجموعه ماموریت های جدیدی را برای کارکنان خود تعریف نموده است.

 

 

شرکت بین المللی تجارت فولاد راسا با نام تجاری فولاد ۳۶۹ با تمرکز بر تامین کالای شرکت های راه و ابنیه و تولید کنندگان صنعتی در کلیه حوزه ها مقاطع فولادی مورد نیاز صنایع را تامین می نماید.

 

این مجموعه با در نظرگرفتن زمانبندی مناسب تحویل، خرید و ارسال مطمنن وارائه گواهی وزن کارشناسی وقیمت کارشناسی در نظردارد با افزایش سهم تامین در بازار آتی برمبنای اعتبار و اعتماد مشتریان خدمات گسترده تری را به مصرف کنندگان محصولات فولادی اعطا کند .نگاه به بازار های جهانی و خریداران بین المللی از دیگر رویکرد های فولاد ۳۶۹ است.

 

 

این مجموعه با استفاده از تیم مشاوران تخصصی در زمینه های بازار های بین المللی و سرمایه گذاری مذاکرات منجر به نتیجه مثبتی با خریداران سطح متوسط در نظام اقتصادی بین المللی آغاز نموده تا ازاین طریق بتواند با حضور در بازار های منطقه ای و فرا منطقه ای در وهله اول اعتبار تامین کالای خود را سنجیده و در وهله دوم از استاندارد های ملی به سمت ارتقا به استاندارد های بین المللی حرکت کند.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، دریافت لیست قیمت و تهیه محصولات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

0912-9453060

محصولات فولاد 369

 

خدمات فولاد 369

 

  • تضمین کیفیت کلا با ارائه تست درخواستی و گواهینامه مبدا محصول (بر اساس درخواست مشتری)

  • تضمین اوزان کالا با گواهینامه باسکول (براساس درخواست مشتری)

  • تخصیص کارشناس انتقال محصول و هماهنگی با خریدار

  • اطلاع رسانی قیمتی وارائه رنج اصلی قیمت بازار پیش از صدور پیش فاکتور

  • ارائه بازه زمانی تامین محصول توسط کارشناس مرتبط با فاکتور

  • معرفی شیپینگ مرتبط با فولاد ۳۶۹ برای فروش محصول به خریداران بین المللی

  • تضمین سلامت محموله FOB  بنادر جمهوری اسلامی ایران

  • ارائه مشاوره فروش به خریداران بصورت تلفنی و حضوری توسط کارشناسان فروش مجموعه

  • ارائه اطلاعات داده مکانی محصول پس از تحویل به باربری (به خریداران)

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، دریافت لیست قیمت و تهیه محصولات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

0912-9453060

 

 

سایر مطالب در متریال برتر

چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان در سایه کسری بودجه ۳.۳ میلیارد دلاری

اقتصاد عربستان در سال ۲۰۲۴ با وجود افزایش قیمت نفت، همچنان با چالش کسری بودجه روبرو است. طبق گزارش رسمی وزارت دارایی این کشور، کسری بودجه در سه ماهه اول سال جاری به ۱۲.۳۸۷ میلیارد ریال (معادل ۳.۳ میلی

طلای سیاه گران شد! عربستان قیمت نفت را بالا برد.

بازار نفت در آغاز این هفته شاهد جهشی قیمتی بود که عمدتاً به دلیل افزایش قیمت فروش نفت عربستان سعودی برای اکثر مناطق جهان در ماه ژوئن رقم خورد.

بازار کار آمریکا در آستانه رکود؟ شاخص‌ها چه می‌گویند؟

شاخص‌های پیشرو نشان‌دهنده توقف رشد شغلی در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ هستند.

وام ازدواج در سال 1403: خبرهای مهم!

وام ازدواج در سال 1403 با تغییراتی همراه شده است. در این خبر به بررسی جدیدترین شرایط، مبالغ و آمار مربوط به این وام می‌پردازیم.

خانه خالی داری؟ مالیات دو برابر می‌پردازی!

بیش از 30 هزار واحد مسکونی خالی در شهرهای جدید شناسایی شد و به مالکان آنها اخطار داده شد.

وام مسکن 550 میلیونی و بسته نجات بازار مسکن: جزئیات جدید

بازار مسکن، همواره یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین بخش‌های اقتصاد ایران بوده است. در سال‌های اخیر، شاهد نوسانات زیادی در قیمت مسکن، افزایش اجاره‌ها و مشکلات متعدد برای مالکان و مستاجران بوده‌ایم.

15 درصد نهضت ملی مسکن به نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص یافت

بافت‌های فرسوده، زخم‌هایی کهنه بر پیکره شهرها هستند که خطرات متعددی از جمله ناایمنی در برابر زلزله، آتش‌سوزی و سیل را برای ساکنین خود به همراه دارند. دولت سیزدهم با درک اهمیت این موضوع، اقدامات گسترده

ویرایش واصلاح ژنتیک

ویرایش ژن، دریچه‌ای به سوی دنیایی نو و سرشار از امید می‌گشاید. این فناوری شگفت‌انگیز، پتانسیل‌های بی‌شماری برای ارتقای کیفیت زندگی انسان، درمان بیماری‌های صعب‌العلاج، افزایش تولید محصولات کشاورزی و گا

وام مسکن ارزان‌تر شد؛ سقف وام چقدر افزایش یافت؟

وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام مسکن در سال 1402 و همچنین کاهش نرخ سود آن خبر داد.

حق مسکن کارگران در سال 1403؛ قصه ای ناتمام

در حالی که در ماه های پایانی سال 1402 زمزمه هایی از افزایش 35 درصدی حق مسکن کارگران به گوش می رسید، این موضوع در نهایت در شورای عالی کار به بن بست رسید و به نظر می رسد قصه افزایش حق مسکن در سال 1403 ن

منطقه ۱ و ۳ تهران: سکونت در قلب پایتخت، چه قیمتی دارد؟ (بررسی قیمت‌های اجاره)

گویی پایتخت در آغوش ثروتمندترین خود، شمالی‌ترین و شرقی‌ترین گهرهایش را به نمایش گذاشته است. جایی که آسمان‌خراش‌های شیشه‌ای، برج‌های لوکس و آپارتمان‌های مجلل، چشم‌اندازی خیره‌کننده از قدرت و ثروت را به

فناوری نانو

فناوری نانو دریچه‌ای به سوی دنیایی از امکانات جدید گشوده است. از پزشکی و مهندسی تا کشاورزی و انرژی، این علم پتانسیل دگرگونی بسیاری از صنایع و حوزه‌های مختلف زندگی انسان را دارد.