قیمت آپارتمان، مسکن، ملک و خانه درکامرانیه تهران

کامرانیه شمالی فعلا از جمله محله های لوکس ومحبوب و اشراف نشین منطقه یک تهران میباشد. قیمت هرمترمربع آپارتمان از 170 میلیون تومان درهرمترمربع شروع شده و تا 500 میلیون تومان درهرمترمربع نیز میرسد. این محله که به دو قسمت کامرانیه شمالی و جنوبی تقسیم گردیده است ازجمله مناطق قدیمی و مورد پسند اشراف و اعیان بوده که درقسمت شمال شهرتهران موقعیت دارد.

 قیمت آپارتمان، مسکن، ملک و خانه درکامرانیه تهران

 

کامرانیه شمالی فعلا از جمله محله های لوکس ومحبوب و اشراف نشین منطقه یک تهران میباشد. قیمت هرمترمربع آپارتمان از 170 میلیون تومان درهرمترمربع شروع شده و تا 500 میلیون تومان درهرمترمربع نیز میرسد.

این محله که به دو قسمت کامرانیه شمالی و جنوبی تقسیم گردیده است ازجمله مناطق قدیمی و مورد پسند اشراف و اعیان بوده که درقسمت شمال شهرتهران موقعیت دارد.

کامرانیه شمالی که درقسمت شمال بلوار فرمانیه یا لواسان قراردارد علاوه برمحلات مسکونی یعنی برج های مجلل مسکونی, برج باغهای مسکونی, ساختمان و سازه های لوکس و زیبای مسکونی با معماری های کلاسیک و مدرن و نماهای دلپذیر دارای ساختار تجاری و اداری برجسته نیزمیباشد. درصورتیکه کامرانیه جنوبی اکثرا دارای ساختار و ساختمانهای مسکونی میباشد.

برج های مرتفع و لوکس, باغات زیبا و برج باغها, ساختمانهای تجاری و اداری باشکوه و مرتفع که بیشتر درقسمت کامرانیه شمالی ساخته شده است بیانگر این است که ساکنین این محله محبوب افراد متمول و ثروتمند و خاندان اشرافی وحاکمان این سرزمین که خواهان زندگی باکیفیت, آرام و خدمات خوب است می باشد.

این موضوع علاوه بربالابردن قیمت این منطقه نسبت به ساییر مناطق محبوب دیگر, سبب ایجاد تفاوتهای بیشتر طبقاتی و سطح زندگی نسبت به برخی مناطق دیگرنیزگردیده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

پیشینه ای تاریخی و نام گذاری این محله

محله کامرانیه شهرتهران ازجمله مناطق قدیمی و مورد پسند حاکمان وقت درشمیران بوده که کامران میرزا فرزندناصرالدین شاه ازجمله کسانی بودند که زمین وباغات این محله که شامل قسمتی از نیاوران, حصاربوعلی و حتی جماران هم بود از شخصی دیگری یعنی میرزا سعیدخان ازجمله دیپلمات ها و وزرای خارجه ایران نیزبود خریداری کردند.

دلیل نامیدن این محله به کامرانیه این موضوع بود که تاهنوزباقی است. 

بعداز شخص کامران میرزا, خاندان و فرزندان وی این محله را قسمت قسمت نموده به برخی اشخاص متمول و اشراف علاقمند یا حاکمان علاقمند دیگری نیزفروختند که برخی کوچه ها یا خیابانهای کامرانیه هنوزهم بانام برخی آنها مسمی است. مثلا کوچه مهمان دوست که شخص به اسم مهمان دوست ازجمله اشخاص معروف و بانفوذ آنزمان بوده و ملک دراین محله خریداری کرده است. 

کامرانیه دسترسی خوب به خدمات حمل و نقل عمومی خیابان ها و ایستگاه های مترو دارد.

کامرانیه شمالی از جمله مناطق است که دربرخی ساحات با بافت  مدرن شهری و امنیت بالا و برخی مناطق با بافت قدیمی و کوچه های کم عرض و ساختمان های قدیمی برای زندگی ساکنان اش زمینه زندگی را مهیا نموده است.

ساخت یا موجودیت برج های مثل برج نگین فرمانیه, برج روما ریزیدنس, برج زنبق فرمانیه, برج کوه نور, برج باغ محراب , برج سرو, برج مسکونی ارغوان, برج بام کامرانیه و ساییر برج ها و ساختمان های مرتفع با انواع معماری بیانگر بافت مدرن وشهری این محله زیبا میباشد گرچندکه دربرخی خیابانها این بافت بصورت قدیمی با ساختمان های قدیمی و کوچه های کم عرض نیزمیباشد.

خرید خانه در کامرانیه تهران

موجودیت برخی سفارتخانه های خارجی و سکونت افراد و اشخاص معروف دولتی و غیردولتی نیزباعث شده تاقیمت این محله بمراتب بالاتراز برخی محلات محبوب دیگر منطقه یک شهرتهران باشد که اعماربرج های مسکونی و تجاری مدرن و مرتفع با معماری و امکانات رفاهی عالی نیز بیشترسبب این افزایش قیمت گردیده است.

حالا در رابطه به قیمت های آپارتمانها درکامرانیه شمالی بصورت مختصر و باتوضیح چند مورد واقعی می پردازم.

آپارتمان های باقیمت هرمترمربع 400-450 میلیون تومان

به اساس تحقیقات میدانی, گزارشات مشاوران املاک و برخی آگهی های نشرشده واحد آپارتمان 183 متری نو ساز و کلید نخورده با قیمت 450 میلیون تومان فی مترمربع با تخفیف پای معامله درخیابان سعیدی به فروش گذاشته شده است.

این ساختمان دارای معماری مدرن, مشاعات آبی مثل استخر, سونا, جکوزی و سالن ورزشی, سالن اجتماعات لابی مجلل میباشد.

علاوتا دارای بالکن و روف گاردن و لابی من و سرایدار مقیم و 24 ساعته با خدمات عالی میباشد.

داشتن نورعالی, متریال درجه یک و خارجی, حیاط بزرگ و نمای باشکوه مهندسی ازجمله مزایای دیگری این آپارتمان میباشد.

آپارتمان های باقیمت هرمترمربع 300-350 میلیون تومان

آپارتمان 230 متری کامرانیه شمالی خیابان سعیدی بفروش گذاشته شده است که قیمت هرمترمربع آن 350 میلیون تومان گفته شده است.

این ساختمان دارای امکانات عالی رفاهی از قبیل استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزش, لابی مجلل و حیاط بزرگ میباشد.

داشتن 2 پارکینگ و بالکن نیز ازامکانات دیگر این آپارتمان گفته شده است.

معماری این آپارتمان مدرن ودارای نمای زیبا و نوساز میباشد.

واحد آپارتمان دیگری نو ساز و کلید نخورده دریکی از خیابانهای پرازدرخت و خوب این محله یعنی کامرانیه شمالی با متراژ 190 مترمربع سه خواب با یک خواب مستر فی مترمربع 300 میلیون تومان بفروش گذاشته شده است.

این آپارتمان نیزدارای بالکن, پارکینگ و مشاعات آبی مثل استخر, سونا و جکوزی و لابی با لابی من و سرایدار مقیم میباشد.

نمونه دیگری آپارتمان ها دراین رنج قیمت بفروش گذاشتن آپارتمان 282 متری 3 خواب با خواب مستردارای 2 پارکینگ و مشاعات فعال آبی استخر, سونا و جکوزی, لابی مجلل و بالکن با نورعالی و پذیرایی بزرگ و متریال درجه یک درخیابان عسگری کامرانیه شمالی میباشد. قیمت این آپارتمان 320 میلیون فی مترمربع گذاشته شده است.

واحد آپارتمان دیگری بامتراژ 230 مترمربع دارای 3خواب و 1 خواب مستر دارای مشاعات آبی مثل استخر, سونا وجکوزی نو ساز و کلید نخورده بامعماری مدرن وباشکوه دریکی از بهترین موقعیت های کامرانیه شمالی با قیمت 350 میلیون تومان فی مترمربع باتخفیف پای معامله به خریدارواقعی به فروش گذاشته شده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

آپارتمان های باقیمت هرمترمربع 200-250 میلیون تومان

دربرخی نقاط کامرانیه شمالی واحدآپارتمانهای بامتراژ 186 مترمربع نوساز وکلیدنخورده 3 خواب با 1 خواب مستربدون مشاعات آبی با داشتن بالکن و 2 پارکینگ و لابی فی مترمربع 250 میلیون تومان بفروش گذاشته شده است.

واحد دیگری درخیابان متقیان بامتراژ390 مترمربع فی مترمربع 250 میلیو تومان بفروش گذاشته شده است که دارای مشاعات فعال آبی مثل استخر, سونا و جکوزی بوده دارای 2 پارکینگ با بالکن و لابی مجلل و نمای زیبای مهندسی میباشد.

آپارتمان های باقیمت هرمترمربع کمتراز 200 میلیون تومان

واحد آپارتمان بامتراژ 170 مترمربع 3 خواب با 1 خواب مستر در کوچه ناطقیان به قیمت هرمترمربع 190 میلیون تومان بفروش گذاشته شده است.

این آپارتمان نوسازوکلید نخورده بوده و مشاعات آبی ندارد.

قابل یادآوری است که ممکن برخی ساختمان های نوسازوموقعیت خوب باقیمت کمتر دارای سند اوقافی ویا هم بنیادی باشد.

قیمت اجاره آپارتمان نیزدراین محله از مترمربع 12 میلیون گرفته تا فی مترمربع 42 میلیون نیزمیرسد.

طورمثال: واحد آپارتمان 230 متری 3 خواب در یکی از خیابان های مشجر و برج های لوکس این محله هرمترمربع 40 میلیون تومان به رهن و اجاره گذاشته شده است.

این واحد آپارتمان دارای خواب مستر, استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزش و سالن اجتماعات با لابی مجلل و لابی من و سرایدار مقیم میباشد.

برج روما رزیدنس کامرانیه

دارای معماری باشکوه و نمای زیبا و متریال درجه یک با آشپزخانه فرنیش, نورو منظره زیبا و پذیرایی بزرگ میباشد.

واحد آپارتمان 170 متری 3 خواب با عمربنای 15 سال با قیمت 12 میلیون تومان فی مترمربع گذاشت شده است که دارای مشاعات آبی غیر فعال و معماری قدیمی و متریال معمولی میباشد.

واحد آپارتمان 237 متری نوساز وکلید نخورده درخیابان سعیدی با 1 خواب مستردارای امکانات عالی رفاهی ازقبیل استخر, سونا و جکوزی, سالن اجتماعات, لابی مجلل و لابی من ونیروی خدماتی 24 ساعته, روف گاردن و متریال درجه یک, معماری مدرن و ویو و منظریه زیبا میباشد. به قیمت 12 میلیارد تومان به رهن و اجاره گذاشته شده است.

آپارتمان 320 متری با عمربنا بیشتر از 12 سال با مشاعات آبی غیرفعال و لی حیات بزرگ و باغچه زیبا , لابی و لابی من 24 ساعته به قیمت 7 میلیارد تومان به اجاره گذاشته شده است.

واحد آپارتمان 183 متری نوساز و کلید نخورده بدون مشاعات آبی فعال با داشتن لابی و سرایدار مقیم و متریال عالی به قیمت 4 میلیارد تومان به اجاره گذاشته شده است.

لازم به یادآوری است که معلومات فوق الذکر بصورت نکته وار از موارد که عملا آگهی شده و تحقیقات میدانی صورت گرفته یاد آوری شد و قطعا واحد آپارتمانهای با قیمت های مختلف نسبت این قیمت ها با مشخصات وموقعیت های خاص نیزوجود دارد.

محله کامرانیه از جهت شمال به نیاوران ومنظریه , ازطرف جنوب به بزرگراه صدرو اختیاریه, از طرف غرب به چیذرو دزاشیب و از طرف شرق به فرمانیه محدودمیباشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

برج های معروف، مراکز خرید معتبر و خیابان های این محله

برج مسکونی روما ریزیدنس که درکامرانیه شمالی واقع شده است ازجمله ساختمان های مشهور این محله و شهرتهران است. این برج دارای 15 طبقه و65 واحد مسکونی با امکانات عالی رفاهی با واحد های تجاری و فضای بزرگ تفریحی نیزمیباشد.

برج کوه نورکه درچهار راه کوه نوریا کامرانیه واقع گردیده است ازجمله برج های معروف وگران قیمت تهران با معماری زیبا و باشکوه میباشد که امکانات عالی برای خدمات هم درقسمت مسکونی و هم قسمت تجاری اش دارد.

البته برج های مسکونی دیگری نیز مانند برج باران, زنبق فرمانیه, نگین فرمانیه, برج باغ محراب, برج مسکونی سرو, ساختمان تاج و برج بام کامرانیه که برای دفاترتجاری و اداری است و دربرخیابان بازدار قرارداردنیزمیتوان یادآوری نمود

علاوه براین مرکزخریدسانا که دربلوار اندرزگو قراردارد نیز درنزدیکی این محله بوده و ازجمله مراکزخرید معروف و زیبا میباشد.

خیابان اصلی کامرانیه شمالی عبارت ازخیابان بازدار و خیابان اصلی کامرانیه جنوبی با نام  پاشا ظهری بوده که علاوه براین خیابان های اصلی دارای خیابان های فرعی نیز میباشد که چند مورد خیابان های فرعی کامرانیه شمالی را نام میبرم.

خیابان سعیدی

خیایان ثروتی

خیابان مینا

خیابان شیبانی

خیابان تاجیکی

خیابان فاتح

خیابان فریما

خیابان شیخ الاسلام

خیابان داریوش

خیابان حسینی

خیابان عسگری

برخی اماکن معروف دیگر کامرانیه را نیزنام میبرم که عبارتند از:

سفارت ایرلند

سفارت ونزو ویلا

سفارت اسلوونی

سفارت لیبی

مدرسه سفارت ایتالیا

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

پارک ها

یکی از موارد که کمتراست دراین محله گران قیمت کمبود پارک های بزرگ است اما برخی پارک های کوچکترمثل بوستان امام علی و پگاه است ولی این محله درنزدیکی پارک های بزرگ و معروف تهران مثل پارک نیاوران و ساییر پارکهای همجوارقراردارد که میتوانید برای تفریح و قدم زدن یا ورزش ازاین پارک ها استفاده کنید.

درکامرانیه شمالی علاوه برساییرامکانات ومراکز خدماتی ,تجاری باشگاه ورزشی واستخرنیزقراردارد که ساکنان این محله میتواند ازآن استفاده کند.

اولین بیمارستان تحت نام بیمارستان حیوانات خانگی دراین محله اعمارگردیده است .

کامرانیه شمالی با وجود مزایای زیاد و داشتن برج های مرتفع و سازه های مدرن دارای شیب بسیار زیاد نیزمیباشد.

آب و هوای این محله محبوب به نسبت موقعیت آن دردامنه کوه های البرزوباغات و فضای سبزپاک ولطیف است.

با توجه به توضیحات ارایه شده

موجودیت مراکزخدماتی, پارک ها, سفارتخانه ها, برج های مرتفع بامعماری های مختلف, خیابانهای پرازدرخت وکوچه های دنج و آرام و مراکز تجاری, دسترسی راحت به خدمات حمل و نقل عمومی سببب محبوبیت بیشتر و گرانی زیاد این محله منطقه یک شهرتهران نسبت به بسیاری محلات دیگرگردیده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

برای معلومات بیشتر درمورد قیمت آپارتمان، ملک و خانه درمحله کامرانیه تهران اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

عبدالقادر"دانشیار"Abdul Qader "Danishyar

سایر مطالب در املاک

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش پنجم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش چهارم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

کشتی، ورزش ایرانیان باستان

کشتی‌ یکی از ورزش ‌های باستانی و مهم در فرهنگ ایرانی است که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می‌گردد.

حسین منزوی، فرزند غزل سرایی معاصر

حسین منزوی، یکی از نویسندگان برجسته ادبیات فارسی است. او در سال ۱۳۰۷ هجری در شهر تبریز در ایران متولد شد و در سال ۱۳۹۲ در تهران درگذشت. منزوی در نیروی هوایی ایران در دوران جنگ ایران و عراق خدمت کرد و

قبرس، جزیره ای دو تکه

قبرس شمالی یک کشور خود مختار در قاره ‌ی آسیا است و در نیمکره‌ ی شمالی قرار دارد. قبرس شمالی در ناحیه ‌ی شمالی جزیره‌ ی قبرس واقع شده است و مرکز اداری آن شهر نیکوسیا می باشد.

استاد محمد رضا لطفی، قلندر موسیقی ایران

محمدرضا لطفی (متولد 1325 در گرگان و متوفی 1393 در تهران) یک آهنگساز، نوازنده تار و خواننده برجسته در زمینه ی موسیقی سنتی ایرانی بود. او به عنوان یکی از هنرمندان برجسته و محبوب در حوزه ی موسیقی سنتی ای

بازار مسکن چین در بحران!

زلزله در بازار مسکن چین: دولت با تزریق نقدینگی و طرح‌های نجات به میدان می‌آید

کاهش 3 درصدی تورم مسکن در سال 1403

در سال‌های اخیر، بازار مسکن ایران به مانند کشتی‌ای در میان امواج پرتلاطم تورم، دستخوش نوسانات و التهابات بسیاری بوده است. سوار بر این امواج، قیمت مسکن به طور سرسام‌آوری افزایش یافته و دغدغه‌های زیادی

روسیه، افغانستان و کریدور شمال-جنوب: مسیری نو برای تجارت نفت در عصر تحریم‌ها

در دنیایی که تحریم‌های غرب علیه روسیه سایه سنگینی بر اقتصاد این کشور انداخته، مسکو به دنبال راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها و حفظ تجارت خود با بازارهای جهانی است. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از

جنگ تجاری داغ‌تر می‌شود؛ چین با فروش اوراق قرضه آمریکایی به دنبال تضعیف دلار است؟

چین در اقدامی کم‌سابقه، به طور بی‌سابقه‌ای اقدام به فروش اوراق قرضه آمریکایی کرده است. این اقدام که به عنوان دور شدن چین از دارایی‌های آمریکایی تلقی می‌شود، می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای اقتصاد جه

بازار نفت آسیا: رویارویی عربستان با رقبای جدید

زمزمه‌های تحول در بازار نفت آسیا به گوش می‌رسد. پالایشگاه‌های این منطقه استراتژیک، زمام امور را از دست عربستان سعودی، غول نفتی خاورمیانه، در حال ربودن هستند و به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر و متنوع‌تر بر

خداحافظی با دلار؟ جایگزینی واحد پولی بریکس در معاملات ایران و روسیه

در دنیایی که ایالات متحده از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال هژمونی خود استفاده می‌کند، ایران و روسیه در حال گام برداشتن به سوی جایگزینی هستند: تجارت با ارزهای ملی. این اقدام نه تنها راهی برای دور زدن