قیمت فروش آپارتمان و ملک 150 تا 200 متری و خانه 250 متری در پاسداران

خیابان پاسداران یک خیابان بسیار قدیمی و همچنین طولانی ترین خیابان در تهران می باشد که به عنوان مرز بین منطقه 3 و منطقه 4 می باشد که از سه راه ضرابخانه واقع در خیابان شریعتی شروع شده و تا میدان نیاوران واقع در منطقه 1 تهران ادامه دارد

قیمت ملک در پاسداران

قیمت آپارتمان در پاسداران

خیابان  پاسداران یک خیابان بسیار قدیمی و همچنین طولانی ترین خیابان در تهران می باشد که به عنوان مرز بین منطقه 3 و منطقه 4 می باشد که از سه راه ضرابخانه واقع در خیابان شریعتی شروع شده و تا میدان نیاوران واقع در منطقه 1 تهران ادامه دارد. خیابان پاسداران حدود 9 کیلومتر می باشد . خیابان پاسداران در قسمت شمال شرق تهران قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی آن می توان گفت که محله خوبی در تهران می باشد و از لحاظ دسترسی به محله های واقع در شمال تهران عالی می باشد و هرکسی که بخواهد به بالاشهر تهران و محله هایی همچون نیاوران ، فرمانیه ، اندرزگو ، زعفرانیه ، کامرانیه ، قیطریه و محله های دیگر منطقه 1 تهران برود ، محله پاسداران برای آنها جای بسیار عالی می باشد . همچنین به دلیل طویل بودن این خیابان ، سبب این شده است که محله های متعددی با طبقات اجتماعی مختلف در آن قرار بگیرد به همین علت قیمت ملک در پاسداران از متری 100 میلیون تومان تا متری 250 میلیون تومان یا حتی 300 میلیون تومان می باشد . 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک محله پاسداران

 

محله های پاسداران

محله پاسداران یکی از مناطق لوکس و گران قیمت تهران می باشد اما به دلیل اینکه محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد ، هر قشر و خانواده ای با هر نوع درامدی می تواند در این محله ساکن شود . محله پاسداران دارای 13 محله می باشد و به همین علت شاهد خانه های لوکس و لاکچری با مشاعات کامل و خدمات عالی و همچنین خانه های قدیمی و کلنگی می باشیم از محله های این پاسداران در ادامه می پردازیم که شامل:

محله های فرمانیه ، اقدسیه ، پاسداران از محله های گرانقیمت و لوکس نیشین این منطقه می باشند که قیمت ملک در این محلات حدود متری 150 میلیون تا 450 میلیون تومان می باشد و محله ای خوب برای مرفه نشین می باشد که نگرانی بابت قیمت ملک در این مناطق را ندارند . البته قیمت ملک در فرمانیه نسبت به قیمت ملک در اقدسیه و قیمت ملک در پاسداران کمی گران تر می باشد و اگر نگران قیمت ملک می باشید بهتر است به محلات اقدسیه و پاسدارن بروید . در این محلات شامل برج های لوکس و لاکچری خواهید بود که متراژ آنها بالا و همچنین شامل مشاعاتی همچون لابی من 24 ساعته ، روف گاردن ، مشاعات آبی ( استخر ، سونا ، جکوزی ) ، سالن اجتماعات ، باشگاه و زمین بازی می باشد . این محله های لوکس به دلیل خدمات عالی که به ساکنین می دهد ، به همین خاطر قیمت ملک در این محلات بالا می باشد .

همچنین قیمت ملک در محلات صاحبقرانیه ، اختیاریه ، حصار بوعلی و هروی نسبت به قیمت ملک در فرمانیه ، اقدسیه و پاسدارن مقداری کم تر می باشد و اگر دغدغه قیمت خانه و قیمت آپارتمان دارید ، بهتر است در این محلات ساکن شوید . قیمت ملک در صاحبقرانیه ، حصار بوعلی و هروی حدود متری 120 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان می باشد .

قیمت ملک در محلات دروس ، شهرک شهید چمران ، احتشامیه ، گلستان ، چالهرز ، ضرابخانه ، حسین آباد ، مبارک آباد نسبت به محله های دیگر پاسداران ارزان تر می باشد که حدود متری 100 تا 250 میلیون تومان می باشد و اگر می خواهید در محله پاسداران ساکن شوید اما بودجه کمی دارید ، می توانید در این محلات ساکن شوید . در این محلات هم چون خدمات و مشاعات آن به اندازه محله های لوکس و لاکچری کامل تر نمیباشد ، قیمت ملک در این محلات نسبت به محله های منطقه 1 و محله های گران قیمت ارزان تر می باشد . 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک محله پاسداران

 

خیابان ها

خرید خانه در پاسداران

محله پاسداران دارای خیابان های بسیاری می باشد که در این مقاله بعضی از خیابان های اصلی این محله را معرفی میکنیم تا با آنها اشنا شوید .

در محله پاسداران خیابان هایی از جمله خیابان نگارستان ، خیابان اختیاریه ، خیابان بوستان ، خیابان هروی ، خیابان گل نبی ، خیابان فرخی یزدی ، خیابان ضرابخانه ، خیابان حصار بوعلی ، خیابان بهستان ، خیابان کلاهدوز ، خیابان شهرک شهید چمران می باشد .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک محله پاسداران

 

طبیعت و بوستان ها

اجاره خانه در پاسداران

در محله پاسداران طبیعت و پارک های متفاوتی وجود دارد که باعث بهبود آب وهوا و بهتر شدن فضای سبز این محله می شود . از معروف ترین مناطق فضای سبز در محله پاسداران می توان به جنگل لویزان اشاره کرد که یکی از معروف ترین جنگل ها و مناطق سبز در این محله پاسداران می باشد که گردشگران زیادی جهت تفریح و استفاده از طبیعت و فضای سبز این جنگل به اینجا می روند . همچنین آخار هفته ها اکثر مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به این جنگل می روند . جنگل لویزان از سمت غرب به پارک شیان و از سمت شرق به پارک جنگلی یاس می رود . همچنین در اطراف این جنگل باغ پرندگان متعددی وجود دارد که کسانی که علاقه مند به پرندگان می باشند به آن مناطق می روند .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک محله پاسداران

 

اماکن تاریخی و گردشگری

چهار راه سلطنت آباد

در محله پاسداران مقاصد گردشگری و اماکن تاریخی بسیاری وجود دارد که سالانه گردشگران زیادی از این اماکن بازدید می کنند و به این اماکن می روند . در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد :

کاخ سلطنت آباد

یکی از اماکن تاریخی معروف در پاسداران ، کاخ سلطنت آباد می باشد که توسط ناصرالدین شاه  قاجار در سال 1265 ساخته شده که از معماری و تزئینات بسیار زیبایی برخوردار می باشد  . اگر به پاسداران رفتید حتما از انی کاخ ییلاقی دیدن کنید .

کاخ سلطنت آباد

این باغ یکی از اماکن دیدنی و زیبای محله پاسداران می باشد که در هروی قرار دارد و یکی از باغ های بزرگ و معروف دوران قاجار و پهلوی می باشد . این باغ و عمارت عین الدوله پس از در گذشت عین الدوله متروکه شده بود اما از سال 70 شروع به بازسازی کردند  و به یک مکان گردشگری تبدیل شد .

کتابخانه ملی ایران

کسانی که علاقه مند به کتاب و همچنین مطالعه و پژوهش کردن هستند ، این مکان مختص چنین کسانی است . این کتاب خانه زیر تحت نظارت نهاد ریاست جمهوری می باشد و مدیریت می شود . این کتابخانه شعبه های مختلفی در استان های این کشور دارد.

موزه فرش رسام عرب زاده :

یکی دیگر از جاهای دیدنی محله پاسداران ، موزه فرش رسام عرب زاده می باشد که در بوستان یکم خیابان پاسداران قرار گرفته است . در دوران پهلوی اقای عرب زاده کسی بود که در زمینه فرش فعالیت داشت و بسیار تلاش می کرد تا طرح های خود را به نمایش بگذارد و در نهایت توانست طرح های زیبای خود را در زمینه فرش عرضه کند و در آینده برخی از فرش های به نام او در این موزه قرار گرفت .

موزه جهان نما :

یکی دیگر از موزه های جذاب ، ارزشمند و تاریخی محله پاسداران ، موزه جهان نما می باشد . قدمت آثار موجود در این موزه حدود 5000 سال می باشد . این موزه در نزدیکی پارک نیاوران می باشد . در این موزه اثار تاریخی هنرمندانی همچون پیکاسو ، سهراب سپهری ، ناصر اویسی و ... می باشد . باید به شما بگوییم که کاخ صاحبقرانیه بخشی از آن به موزه جهان نما مشهور می باشد . همچنین فرح پهلوی جهت تکمیل آثار هنری این موزه ، چندین کارشناس متخصص در این حوزه را مامور کرد تا چندین آثار هنری را از کشور های مختلف خریداری کنند و به این موزه بیاورند . اگر به محله پاسداران رفتید حتما از این موزه دیدن کنید .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک محله پاسداران

 

برج سفید پاسداران

رهن و اجاره خانه در محله پاسداران

برج سفید پاسداران یک از مکان های دیدنی و معروف این محله می باشد که شامل 22 طبقه می باشد و به دلیل ویژگی چرخش 360 درجه آن می توانید از تمام نقاط تهران دیدن کنید . هتل برج سفید یکی از لوکس ترین برج های این منطقه می باشد که گردشگران زیادی به آنجا جهت اقامت میروند .  این برج شامل یک رستوران لوکس با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد و از این رستوان برای تولد ، مهمانی ، جشن ها و مراسم ها می توان استفاده کرد . کیفیت منوی غذای این برج بسیار خاص و زبانزد می باشد . به شما توصیه می شود حتما از رستوران برج سفید پاسداران دیدن کنید .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک محله پاسداران

 

علاوه بر این رستوران ، رستوران های دیگری در این محله وجود دارند که از کیفیت غذای عالی برخوردار هستند که در ادامه به برخی از رستوران های این محله می پردازیم . رستوران لبخند تهران ، رستوران قصر الضیافه ، رستوران آریانو گویا ، رستوران ایتالیایی لاپینو ، رستوران جاست برگر تهران از رستوران های خوب این محله هستند که می توانید به آنها مراجعه کنید .

کاخ نیاوران

قیمت زمین در محله پاسداران

کاخ نیاوران یکی از معروف ترین مکان های گردشگری این محله می باشد که مردم از تمام نقاط تهران و ایران برای دیدن این آثار تاریخی و دیدنی به آن مراجعه می کنند . کاخ نیاوران از بخش های مختلفی همچون کاخ صاحبقرانیه ، موزه جهان نما ، موزه خودرو های لوکس و قدیمی ، کتابخانه کاخ نیاوران ، باغ کتیبه ها تشکیل شده است . این کاخ یکی از اقامتگاه های محمد رضا شاه پهلوی بوده است . این کاخ به دلیل فضای سرسبز بسیاری که دارد دارای آب و هوای بسیار خوبی می باشد به خصوص در فصل تابستان که در این فصل آب و هوای خنکی دارد .

اماکن مذهبی

در محله پاسداران اماکن مذهبی و مساجد بسیاری وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم :

کتاب خانه مسجد جامع غدیر خم یکی از مراکز مذهبی در خیابان فرخی یزدی پاسداران می باشد که در آن کتاب های مذهبی نگهداری می شود . یکی دیگر از مراکز مذهبی در پاسداران مسجد جامع ضرابخانه می باشد . از سایر مراکز مذهبی محله پاسداران می توان به حسینیه مرحوم حاجیان ، مسجد بقیه الله اعظم و مسجد حضرت رسول اکرم اشاره کرد .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک محله پاسداران

 

جمع بندی :

محله پاسداران یکی از محله های خوب تهران در منطقه 3 و 4 می باشد و ب دلیل آب و هوای خوب و عدم تردد و ترافیک بسیار و دسترسی به مناطق شمالی تهران و مناطق بالاشهر ، یکی از مناطق عالی برای سکونت می باشد و میتوان با هر نوع درامدی که دارید در این مکان ملکی خرید و یا رهن و اجاره کنید و در این محله ساکن شوید .

اگر علاقه مند به خرید ، رهن و اجاره و یا تهاتر ملک در محله پاسداران هستید ، می توانید با مراجعه به سایت شیش دنگ که قوی ترین پلتفرم در زمینه ملک و املاک میباشد ، در آن جست و جو کنید و ملکی که مد نظرتان است را پیدا کنید و انتخاب کنید ، همچنین می توانید با مراجعه به هلدینگ سفیر  که 12 سال بصورت حرفه ای در حوزه املاک و مستغلات فعالیت داشته ، از مشاوران آنها کمک بگیرید تا شما را به بهترین شیوه ممکن و تخصصی راهنمایی کنند تا ملک خود را خیلی راحت خریداری کنید و یا رهن و اجاره کنید .

 

برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت ملک و آپارتمان در محله پاسداران اینجا کلیک کنید.

 

 نویسنده : کسری جهازی 

سایر مطالب در املاک

اعلام عفو کامل جرایم مالیاتی برای مودیان خوش‌حساب؛ فرصتی ۲۰ روزه تا پایان خرداد

سازمان امور مالیاتی کشور در اقدامی حمایتی، فرصتی ۲۰ روزه به مودیان خوش‌حساب داده است تا با ارسال فهرست حقوق و دستمزد فروردین ماه خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات مربوطه، از بخشودگی کامل جرایم مالیا

تسلیت رئیس صندوق توسعه ملی برای شهادت رئیسی

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان او را پدری مهربان برای همه ایران دانست.

سرنوشت مبهم باغ گیاه‌شناسی ملی در سایه ساخت و سازهای دولتی

در روزگاری که آرزوی خانه‌دار شدن در ایران به افسانه‌ای دست‌نیافتنی تبدیل شده، پروژه‌های دولتی مسکن همچون ناجیانی در تاریکی امید می‌درخشند. اما چه‌قدر می‌توان به وعده‌های رنگارنگ این پروژه‌ها دل بست؟ د

مالیات خانه‌های خالی 12 برابر شد!

طوفان تازه‌ای در راه بازار مسکن است؛ 120 هزار خانه خالی که از قافله عرضه جا مانده‌اند، شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند. صاحبان این خانه‌ها که گوش به فرمان قانون ندادند، مشمول جریمه‌ای سنگی

قیمت مسکن در منطقه ۲۲ تهران

بازار مسکن در این منطقه نیز مانند سایر مناطق تهران، در سال‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه بوده است. با این حال، در حال حاضر شاهد ثبات نسبی در این بازار هستیم.

چالش‌های پیش روی نهضت ملی مسکن چیست؟

طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه به راه افتاده است. اما سؤال اینجاست که این طرح تا چه حد پیشرفت کرده و بانک مسکن به عنوان متولی اصلی پرداخت تسهیلات، چه اقداماتی را انجام داد

تهران ویلا: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

تهران ویلا، نگین شمال غرب پایتخت، نامی آشنا برای شهروندان تهرانی و نمادی از لوکس بودن، آرامش و چشم‌اندازهای بی‌نظیر است. این محله‌ی ییلاقی با قدمتی نوپا، در دامنه‌های کوه‌های البرز و در منطقه دو شهردا

کوی فراز: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

کوی فراز، که گویی نگینی درخشان بر دامنه‌های شمالی البرز در شمال غربی پایتخت می‌درخشد، در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق برای سکونت و سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل شده است. این مح

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.