قیمت فروش آپارتمان و ملک 150 تا 200 متری و خانه 250 متری در فرمانیه

فرمانیه جزو محله های درجه یک و لوکس منطقه یک تهران است و افرادی که در محله ها سکونت دارند جزو دهک های بالای جامعه هستند و درامدشان از قشر های دیگر جامعه بالاتر است درخانه هایی که در منطقه فرمانیه ساخته ساخته میشود باید در حد و جایگاه این افراد باشد و بتواند نیاز آن ها را پاسخ دهد .

قیمت فروش آپارتمان و ملک 150 تا 200 متری و خانه 250 متری در فرمانیه

فرمانیه

فرمانیه جزو محله های درجه یک و لوکس منطقه یک تهران است و افرادی که در محله ها سکونت دارند جزو دهک های بالای جامعه هستند و درامدشان از قشر های دیگر جامعه بالاتر است درخانه هایی که در منطقه فرمانیه ساخته ساخته میشود باید در حد و جایگاه این افراد باشد و بتواند نیاز آن ها را پاسخ دهد . خانه هایی هایی که اغلب در منتطقه یک تهران ساخته میبشود به صورت برج های لاکچری و لوکس هستند و دارای مشاعات و امکاناتی هستند که  نظیر آن ها را نمی توانید در برج های دیگر پیدا کنید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

تاریخچه

نام فرمانیه از گذشته الهام گرفته چون زمین های این منطقه متعلق به خانواده فرمانفرمائیان بوده که در دوره قاجار میزیستند و بسیار قدرتمند و با نفوذ بودند .

محله فرمانیه هم به دلیل قرارگیری در منطقه یک تهران همواره تحت نظر سرمایه گذاران و سازنگان بوده و از لحاظ توسعه ساخت و ساز پیشرفت چشمگیری داشته است .

محله فرمانیه از از تقاطع پاسدارن شروع شده و چهارراه فرمانیه ادامه دارد.

معروف ترین ساختمان هایی که در این محله واقع شده اند برج های دوقلو فرمانیه هستند که در 30 طبقه 300 واحدی قرارگرفته اند.

برج هایی که بعضی از آن ها با نمای کلاسیک ساخته و بعضی از آن ها با نما هایی دیگر از جمله نمای شیشه ای و مدرن بنا شدند .

این خانه ها جدا از خدمات و مشاعات باید دارای امنیت بالایی باشند که ساکنین احساس نگرانی نداشته باشند و با آسودگی خاطر به اوقات فراغت خود بپردازند. امنیت تنها به خود ساکنین مربوط نمیشود ، افرادی که در این برج ها حضور دارند معمولا دارای ماشین های لوکس و گران قیمتی هستند که امنیت آن ها برایشان بسیار اهمیتی دارد .

امنیت این برج ها نیزمند یک سیستم امنیتی قوی و قدرتمند است و ما در اکثر این برج ها دوربین های مداربسته ای را در سرتاسر ساختمان از جمله لابی  ، پارکینگ و مشاعات ساختمان مشاهده میکنیم . جدا از دوربین های مداربسته این برج های لاکچری داری دزدگیر ، سیستم های امنیتی ، نگهبان ، لابی من 24 ساعته هستند که به بهبود امنیت ساختمان کمک میکنند .

بعضی از این برج ها در کوچه هایی قرارگرفته اند که افراد غریبه اجازه ورود به کوچه را ندارند و برای ورود به آن کوچه ها نیاز است از قبل برای هماهنگی لازم اقدام نمایند .

از بحث امنیت که فاصله بگیریم ، ساختمان باید دارای مشاعاتی باشد که ساکنین بتوانند از آنها استفاده کنند و هرچه مشاعات بیشتر و با کیفیت تر باشد در جذب افراد و قیمت گذاری ملک تاثیر بسزایی دارد .

به طور کلی مشاعات ساختمان شامل قسمت هایی از ساختمان است که در سند مالکی ذکر نشده باشد و برای استفاده تمام ساکنین از آن باشد .

معروف ترین و محبوب ترین قسمت مشاعات یک ساختمان برای ساکنین مجموعه آبی آن است.

این مجموعه آبی شامل استخر ، سونا و جکوزی میباشد که بعنوان خدمات برج به ساکنین طراحی شده است و ساکنین میتوانند از آن استفاده کنند .

البته باید برای استفاده از این مشاعات ساکنین با یک دیگر به تعامل برسند تا همه ی آن ها بتوانند به خوبی از آن ها استفاده کنند و مشکل و تداخلی با یکدیگر نداشته باشند .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

فرمانیه

آپارتمان ها و برج هایی که در فرمانیه ساخته می شوند متراژ متفاوتی دارند ، عده ای از سازندگان به قصد فروش و کسب درامد واحدهایی در تعداد بالا و متراژ کوچک تر میسازند تا از نظر اقتصادی برای آن ها به صرفه تر باشد و سودی بیشتری برای آن ها داشته باشد .

به طبع هرچه تعداد واحد ها در یک برج بیشتر باشد استفاده از مشاعات برای ساکنین دشوار تر میشود و در نتیجه مدیریت آن هم سخت تر میشود و سازندگانی که اینگونه برج ها را طراحی میکنند بیشتر به فکر طراحی پارکینگ و انباری آن ها هستند تا استخر و سونا و جکوزی !

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

در کل هرچه تعداد واحد های یک برج بیشتر باشد  مدیریت برج سخت تر میشود و معمولا ساکنین در استفاده از مشاعات به مشکل میخورند !

افرادی که بدنبال استفاده از مشاعات آبی (استخر  ، سونا ، جکوزی) هستند ، باید در هنگام انتخاب ملک به تعداد واحد ها و تعداد ساکنین در برج توجه داشته باشند .

یک موضوعی که برای ساکنینی که دارای فرزند هستند و جذاب است این است که ساختمان مدنظرشان زمین بازی برای کودکان داشته باشد تا کودکانشان بتوانند با خیال راحت و آسوده به بازی و تفریح بپردازند و والدینشان نگرانی از بابت نداشته باشند.

آپارتمان های مسکونی که در فرمانیه ساخته میشوند کاملا متفاوت است و هر کدام از برج های آن در ابعاد و تعداد مختلف بنا شده اند که به طبع مشاعات و خدماتی که به ساکنین برج ارائه میشود متفاوت است .

یکی دیگر از قسمت هایی که جزو مشاعات حساب میشود و برای تمام ساکنین قابل استفاده است روف گاردن یا گرین روف است .

روف گاردن به فضای سبزی گفته میشود که معمولا با ایجاد فضای سبز در پشت بام برج ها و آپارتمان ها برای اوقات فراغت و تایم استراحت ساکنین تهیه و طراحی میشود. روش استاندارد طراحی روف گاردن معمولا به صورت پرتابل مدولار است و با ایجاد چمن مصنوعی در کف بام و یا جای گذاری چندین گلدان و یا حتی آلاچیق در بام ایجاد میشود

روف گاردن هم جز مشاعات ساختمان و قسمت هایی است که برای استفاده عموم ساکنین طراحی میشود و ساکنین می توانند از آن استفاده کنند . البته سازنده باید به این موضوع توجه کند که فضایی که برای روف گاردن ساختمان طراحی میشود مناسب تعداد واحد ها و تعداد ساکنین باشد و بتواند نیاز آن ها را پاسخگو باشد . ساکنین هم باید رعایت حقوق همسایگان دیگر را رعایت کنند تا بتوانند به نوبت و به درستی (به گونه ای که حق دیگر ساکنین پایمال نشود ) از روف گاردن استفاده کنند .

قیمت آپارتمان درفرمانیه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به اینکه به طور مثال آپارتمان نوساز باشد یا کلنگی! مشاعات آن چگونه باشد . ساختمان و یا برج چه خدماتی را به ساکنین ارائه میکند !

آپارتمان مسکونی در خیابان اصلی و در شلوغی بنا شده باشد یا در کوچه فرعی و خلوت! 

چه متریالی در ساخت آن به کار رفته است ؟

متریال بیرون و داخل خانه ها از چه نوع برندی هستند ؟

حتی اسم سازندگان هم در قیمت گذاری ملک تاثیر دارد و اگر سازنده به نام و مطرحی در ساخت این برج های دخیل باشند ، در قیمت گذاری آن ها تاثیر دارد .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

اما فرمانیه هم مثل دیگر محله ها دارای خانه هایی است که بافت قدیمی ای دارند و یا به اصطلاح ملک کلنگی هستند .

این گونه ملک ها مزایا و خدماتی آنچنانی برای ساکنین ارئه نمیکنند ، در ساخت آن ها متریال برند و خاصی استفاده نشده است . مشاعات تاپی ندارد و درکل اصلا قابل مقایسه با برج های نوساز و لوکس فرمانیه نیستند .

حتی برخی از آنها معایب و کمبود هایی دارند که از قیمت ملک کم میکنند و برای بعضی از مردم یک امتیاز منفی به شمار میرود .

این معایب عوامل مختلفی هستند ، مثلا کمبود پارکینگ دارند ، مشاعات و یا خدمات خاصی به ساکنین ارائه نمیکنند . بعضی از آنها در قسمت شلوغ فرمانیه واقع شده اند مثل کنار بیمارستان ، مدرسه و مناطق پرتردد !

ملک های کلنگی در فرمانیه هم دیده میشود که بعضی از آن ها معایب و مزایای خودشان را دارند.

بعضی از آن ها آسانسور ندارند و تردد برای ساکنین مخصوصا سالمندان را سخت میکنند . بعضی خانه های کلنگی به دلیل عمر زیادی که دارند ،متریال آنها فرسوده شده است و نیاز به بازسازی دارند .

اما بعضی از آنها هم یکسری مزایای خوبی دارند ، بعضی از آن ها به اصطلاح سه بر هستند و برخی دیگر نیز جواز ساخت پاساژ و مجتمع تجاری به آنها تعلق میگیرد که نظر سازندگان و سرمایه گذاران حوزه املاک را همواره به خود جلب میکند.

فرمانیه درنظر بعضی ها جزو محله های اصیل و اعیان نشین تهران و منطقه یک شناخته میشود و به همین خاطر عده ای از قدیم اقدام به ساخت خانه های ویلایی کردند که همچنان برخی ساکنین قدیم همچنان آنها را حفظ کردند .

هرشخصی به هنگام انتخاب تمامی مزایا و معایب در همانند یک کفه ترازو کنار هم میگذارد و در نهایت درست ترین تصمیمی که به ذهنش میرسد را انجام میدهد.

در نگاه اول شاید این فرایند ساده به نظر برسد اما خیلی از مردم در انتخاب کردن دچار مشکل می شوند !

انتخاب ملک هم از آن دسته انتخاب هایی است که فرد را دچار سردرگمی میکند ، مخصوصا این روزها که تعداد مشاورین املاک از تعداد ملک های موجود در کشور دارد بیشتر میشود !

پیشنهاد ما این است در این بازاری که همه افراد به فکر منافع خودشون هستند ، برای انتخاب ملک مورد نظرتون به سایت شیش دنگ مراجعه کنید و ملک رویایی خودتون رو انتخاب کنید.

شیش دنگ با حذف واسطه ها کار رو برای شما آسون تر کرده و فقط کافیه با چندتا کلیک ملک موردپسند خودتون رو پیدا کنید .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

جمع بندی

آپارتمان مسکونی در فرمانیه بسیار زیاد و تنوع زیادی در همه ی زمینه ها دارد .

بعضی از آنها نمایشان با یکدیگر متفاوت است ، برخی متریالی که در آنها استفاده شده است متفاوت اند .

برخی دیگر نیز مشاعاتشان و خدماتی که برج به ساکنین ارائه میدهد متفاوت است .

البته اینها متعلق به ساختمان های نوسازی است که جزو تاپ ترین آپارتمان ها مسکونی در فرمانیه شناخته میشوند .

خانه های کلنگی و قدیمی هم با یکدیگر تفاوت زیادی دارند .

بعضی های باغ و فضای سبز بسیار زیبایی دارند که در قیمت ملک آنها تاثیر میگذارد .

برخی دیگر فضای سبز آنچنانی  ندارند اما موقعیت و لوکیشن آنها در موقعیت خوبی قرار دارد که سرمایه گذاران و سازندگان همواره این خانه ها تحت نظر دارند .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

حتی در فرمانیه آپارتمان هایی وجود دارد که نه مشاعات خاصی دارند و نه بافت قدیمی و کلنگی دارند اما همچنان عده هستند که متقاضی این خانه هستند و حاضرند بهای این ملک ها بپردازند .

درکل انواع اقسام سلیقه ها در میان مردم وجود دارد اما به تعداد سلیقه های مردم ، برای آنها ملک های گوناگون وجود دارد و میتواند نیاز آنها را پاسخگو باشد .

اما در نهایت مهمترین و تاثیر گذار ترین عاملی که مردم را از یک ملک خوب منصرف میکند و یا آن ها را جذب میکند قیمت ملک است . قیمت خانه در فرمانیه هم به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در این مقاله درمورد آنها توضیح دادیم .

ولی درکل مهمترین موضوعی که در قیمت ملک در فرمانیه  تاثیر گذار است چندین مورد است که به آن میپردازیم :

مشاعات : مشاعات یک ساختمان از مهمترین عواملی است که سرمایه گذار را جذب خود میکند .

امنیت : سیستم امنیتی هم باید به گونه ای باشد که ساکنین نگرانی دراین خصوص نداشته باشند.

متریال : متریال یک آپارتمان نیازی نیست حتما برند و یا خاجی باشد اما نیاز است که با دوام با کیفیت و در عین حال زیبا باشد .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

 

نویسنده : صدرا محسن زاده

 

 

 

 

سایر مطالب در املاک

فصل دوم: فروشندگی - بخش اول

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌

تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن شد؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مجلس یازدهم تا قبل از پایان عمر خود تکلیف بخش دوم لایحه بودجه را مشخص کرده تا به عنوان قانون به دولت ابلاغ شود.

اقدسیه: املاک, امکانات, مراکز خرید, رستوران ها (راهنمای جامع)

در این مقاله به بررسی جزئیات بیشتری از محله اقدسیه، از جمله امکانات، قیمت مسکن، دسترسی پارک ها, رستوران ها, مراکز تفریحی و ... خواهیم پرداخت.

فصل اول: فروش - بخش بیست ودوم

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌

تیم اقتصادی دولت ضعیف است

رئیس فراکسیون مجلس یازدهم می‌گوید: دولت احساس می‌کند برای ریاست مجلس رقبایی وجود دارند و مانند مجلس قبل نیست. در حال حاضر ۵ نفر از منتخبین به صورت مستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند، بنابراین ش

فصل اول: فروش - بخش بیست ویکم

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌

فصل اول: فروش - بخش بیستم

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌

حضور چینی‌ها در بازار مسکن منتفی است؟

چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست

مشکل دولت با مرکز پژوهش‌های مجلس چیست؟

گزارش‌های اخیر مرکز پژوهش‌ها در حوزه‌های فقر و وضعیت اقتصاد کشور نشان می‌دهد، وضعیت تا حدی غیرقابل دفاع شده که حتی مرکز پژوهش‌ها برای حفظ استقلال پژوهشی خود و مبتنی بر واقع بینی اطلاعات پژوهشی خود را

دستکاری آمار اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله

محمود کریمی بیرانوند، معاون وزارت کار اخیرا در یک برنامه تلویزیونی گفته است: «ما در وزارت کار به پدیده‌ای می‌گوییم شغل که یک فعالیتی باشد که منجر به جریان درآمدی مستمر باشد. یعنی یک شخصی یک فعالیت جدی

فصل اول: فروش - بخش نوزدهم

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌

فصل اول: فروش - بخش هجدهم

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌