ویژگی های منحصر به فرد برای خرید ملک در کامرانیه

محله کامرانیه یکی از محله های معروف و برجسته در منطقه 1 تهران می باشد. این محله یکی از محله های لوکس و لاکچری که مرفه نشینان شهر تهران در آنجا سکونت دارند. از نظر جغرافیایی این محله در ناحیه 1 و در قسمت مرکزی منطقه 1 واقع شده است. کامرانیه با وجود موقعیت خوب خود، امکانات و دسترسی مناسب به خدمات و مکان ‌های عمومی را به ساکنان و بازدیدکنندگان خود ارائه می‌ دهد . اگر شما نیز می خواهید ساکن این محله شیک و لاکچری شوید و می خواهید از دسترسی های این محله و مراکز خدماتی و تفریحی آنجا آشنا شوید، بهتر است این مقاله را کامل مطالعه کنید

ویژگی های منحصر به فرد برای خرید ملک در کامرانیه

محله کامرانیه یکی از محله های معروف و برجسته در منطقه 1 تهران می باشد. این محله یکی از محله های لوکس و لاکچری که مرفه نشینان شهر تهران در آنجا سکونت دارند. از نظر جغرافیایی این محله در ناحیه 1 و در قسمت مرکزی منطقه 1 واقع شده است. کامرانیه با وجود موقعیت خوب خود، امکانات و دسترسی مناسب به خدمات و مکان ‌های عمومی را به ساکنان و بازدیدکنندگان خود ارائه می‌ دهد. اگر شما نیز می خواهید ساکن این محله شیک و لاکچری شوید و می خواهید از دسترسی های این محله و مراکز خدماتی و تفریحی آنجا آشنا شوید، بهتر است این مقاله را کامل مطالعه کنید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

مراکز خرید کامرانیه

محله کامرانیه در تهران یکی از محله هایی است که امکانات خرید و تفریح فراوانی را برای ساکنان و بازدیدکنندگان خود فراهم می ‌کند. این محله دارای مجموعه‌ های متنوعی از مراکز خرید است که به انواع و اقسام نیازهای خریداران پاسخ می ‌دهد. در ادامه به برخی از مراکز خرید معروف در محله کامرانیه اشاره خواهیم کرد :

مجتمع کوه نور

 

مجتمع کوه نور

مجتمع کوه نور با کاربری مختلط، یکی از مراکز معروف واقع در چهارراه کامرانیه است. این مجتمع شامل 20 طبقه مسکونی می باشد. ساعت کاری این مجتمع از 10 الی 22 شب می باشد که شامل لباس های زنانه، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش، زیورآلات و لوازم خانه می باشد.

همچنین مرکز خرید پارک سنتر فرمانیه و مرکز خرید سانا در نزدیکی این مجتمع واقع شده است.

 

 

آدرس: تهران، فرمانیه، بلوار کاوه، خیابان اندرزگو، خیابان پاشا ظهری، چهارراه کامرانیه

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

برج روما رزیدنس

 

برج روما رزیدنس

برج روما رزیدنس  یکی از برج های میلیاردی و لوکس و لاکچری در محله کامرانیه است که دارای 15 طبقه می باشد. طراحی داخلی این برج بسیار مدرن می باشد و دارای مشاعات کامل با کیفیت عالی می باشد. در طبقه نهم این برج رستوران تن فور اور که متعلق به علی دایی می باشد، واقع شده است که جزو یکی از بهترین رستوران های موجود در تهران می باشد. همچنین نمایندگی رولکس و سایر برند های معروف در این برج نمایندگی دارند.

 

آدرس: تهران،دزاشیب، خیابان کامرانیه شمالی(بازدار)، نبش خیابان شیبانی.

 

مرکز خرید دریای نور

مرکز خرید دریای نور یکی از مراکز خرید معروف تهران در محله چذر می باشد که در نزدیکی محله کامرانیه قرار دارد.

 

آدرس : واقع در تهران، چیذر، بلوار کاوه، خیابان اندرزگو، خیابان آزادی می باشد.

 

مراکز اداری و دولتی کامرانیه

محله کامرانیه در تهران، علاوه بر امکانات خرید و تفریح، از دسترسی آسان به مراکز دولتی و اداری برخوردار است. این مراکز از اهمیت بالایی برای ساکنان و کسانی که به امور اداری نیاز دارند، برخوردار هستند. یکی از مسائل حائز اهمیت در این محله، وجود شعب مختلف بانک در این محله می باشد که در ادامه به آنها میپردازیم:

 

بانک پاسارگاد: واقع در خیابان دیباجی شمالی، پایین تر از خیابان شهید لواسانی می باشد.

 

بانک شهر: واقع در خیابان کامرانیه جنوبی، نبش کوچه معتمدی، پلاک 29 می باشد.

 

بانک پارسیان: واقع در خیابان کامرانیه شمالی (شهید بازدار)، نبش خیابان لواسانی، پلاک 6 می باشد.

 

بانک تجارت: واقع در تقاطع فرمانیه، جنب مجتمع مسکونی سرو می باشد.

 

بانک گردشگری: واقع در ابتدای خیابان بازدار، خیابان لواسانی غربی، پلاک 2 می باشد.

 

بانک سینا کامرانیه: واقع در تقاطع کامرانیه، بن بست آزادی، پلاک 4 می باشد.

 

بانک آینده: واقع در خیابان بازدار، نبش کوچه شریفی می باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

رستوران های کامرانیه

محله کامرانیه در تهران، یکی از مناطقی است که انواع و اقسام رستوران‌ ها و کافه‌ ها را برای ساکنان و بازدیدکنندگان خود دارا است. این محله جایگاه خاصی در صنعت خوراکی و رونق رستوران‌ ها و کافه ‌های شیک و متنوع دارد. در ادامه به برخی از رستوران‌ ها و کافه‌ های معروف در محله کامرانیه اشاره خواهیم کرد:

 

کافه رستوران سینتیا

کافه رستوران سینتیا یکی از رستوران های پرطرفدار در محله فرمانیه می باشد و در نزدیکی محله کامرانیه است که واقع در مجتمع تجاری آرتمیس می باشد. این رستوران دارای سبک های غذایی فرنگی و همچنین عربی است.

 

آدرس: خیابان پاسداران شمالی، پایین‌ تر از چهارراه فرمانیه، مجتمع تجاری آرتمیس، طبقه دوم

 

رستوران چاینا اکسپرس

رستوران چاینا اکسپرس یکی از رستوران های محبوب محله فرمانیه می باشد که در نزدیکی محله کامرانیه است. این رستوران غذا های چینی و سوشی های متنوع سرو می کند و به قدری لذیذ و خوشمزه هستند که بدون تفکر به مواد اولیه غذا ها شروع به خوردن آن ها می کنید.

 

آدرس: فرمانیه، خیابان آریا، مرکز خرید آریا

 

اینستاگرام رستوران چاینا اکسپرس 

 

رستوران ماتادور 

رستوران ماتادور نیز یکی از  رستوران های پرطرفدار منطقه 1 تهران واقع در فرمانیه می باشد. کیفیت غذا در رستوران ماتادور زبانزد است.

 

آدرس: فرمانیه، نارنجستان هفتم، مجتمع تجاری پارک سنتر، طبقه دوم

 

اینستاگرام رستوران ماتادور 

رستوران بورسا کباب

 

رستوران بورسا کباب

رستوران بورسا کباب یک رستوران زنجیره ای بین المللی با 44 شعبه در شهر های مختلف ایران و بیش از صد شعبه در 10 کشور دنیا می باشد که صد و دومین شعبه این رستوران در فرمانیه تهران می باشد.

 

آدرس: پاسداران، پایین ‌تر از چهارراه فرمانیه، برج آرتمیس، طبقه سوم

 

وبسایت رستوران بورسا کباب 

 

اینستاگرام رستوران بورسا کباب 

 

رستوران ستارگان شاندیز

رستوران ستارگان شاندیز یکی از رستوران های عالی با سبک غذای ایرانی در فرمانیه می باشد.

 

آدرس: چهارراه فرمانیه، نارنجستان هفتم، پلاک ۱۷

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

رستوران بنلی لانژ


رستوران بنلی لانژ

رستوران بنلی لانژ از رستوران های لاکچری با بروز ترین غذاهای دنیا واقع در اندرزگو می باشد که طرفداران زیادی دارد و شامل دو طبقه می باشد.

 

آدرس: تهران - خیابان اندرزگو - نبش وطن پور جنوبی - پلاک 1/12 - مقابل مرکز خرید سانا ساختمان بنلی

 

تلفن: 22214140-021

اینستاگرام رستوران بنلی لانژ

 

بیمارستان فرمانیه

 

مراکز درمانی کامرانیه

مراکز درمانی کامرانیه، مجموعه‌ای از مراکز درمانی و پزشکی است که در منطقه کامرانیه واقع شده ‌اند. این مراکز با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت و بالا برای جامعه فعالیت می ‌کنند. در این مراکز، متخصصین و پزشکان مجرب با استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و روش ‌های درمانی مدرن، به بیماران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌ دهند. در ادامه به برخی از مراکز درمانی کامرانیه می پردازیم:

 

داروخانه ندا چیذر: واقع در چیذر، خیابان هاشمی علیا، خیابان عسگری می باشد.

 

داروخانه اختیاریه: واقع در تهران، اختیاریه، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان تسلیمی، خیابان زرنگ می باشد.

 

بیمارستان روانپزشکی صدر: واقع در تهران، محله اختیاریه، خیابان رحمانی، خیابان عرب قشقایی می باشد.

 

داروخانه دكتر محتشم امیری: واقع در تهران، رسالت، دیباجی جنوبی، خیابان بختياري، پلاک 293

 

داروخانه دکتر پدرام رحیمی نیک: واقع در تهران، چیذر، بلوار اندرزگو، خیابان آزادی، پلاک  ۸,۵  می باشد.

 

داروخانه دکتر زهرا بها الدین: واقع در تهران، اختیاریه، خیابان عرفاتی شرقی، خیابان منظریه، خیابان رحمانی می باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

 

مراکز آموزشی کامرانیه

مراکز آموزشی کامرانیه یک مجموعه از موسسات و مراکز آموزشی است که در منطقه کامرانیه واقع شده‌ اند. این مراکز با هدف ارائه آموزش‌ های متنوع و کیفیت بالا برای افراد جامعه فعالیت می ‌کنند. آموزشگاه‌ ها، مدارس خصوصی، موسسات آموزشی فنی و حرفه‌ ای و دانشگاه ‌ها از جمله مراکز آموزشی کامرانیه می ‌باشند. در ادامه به چند نمونه از مراکز آموزشی کامرانیه می پردازیم :

 

مدرسه تقوا: واقع در کامرانیه شمالی (بازدار)، کوچه فروغ  4 می باشد.

 

مدرسه آئین روشن نور: واقع در اتوبان صدر، کامرانیه جنوبی، روبه روی کوچه اقدام، پلاک ۱۳ می باشد.

 

مدرسه طلوع امید: واقع در خیابان شهید باهنر، خیابان شهید بازدار (کامرانیه شمالی)، خیابان شیبانی غربی، نبش کامران، پلاک ۲ می باشد.

 

مدرسه سلام یاسین : واقع در خیابان کامرانیه شمالی، نرسیده به نیاوران، کوچه داریوش خیابان ثروتی، پلاک ۵، پیش دبستان و دبستان سلام یاسین می باشد.

 

مراکز مذهبی کامرانیه

منطقه کامرانیه، یکی از مناطق مسکونی در شهر تهران است که در آن مراکز مذهبی مختلفی وجود دارد. این مراکز به عنوان مراکزی برای انجام فعالیت‌ های مذهبی و ارائه خدمات مذهبی به جامعه محلی فعالیت می ‌کنند.

مراکز مذهبی کامرانیه شامل مساجد، حوزه‌ های علمیه، مدارس دینی و مراکز مذهبی دیگر می‌ شوند. این مراکز به عنوان مکان‌ هایی برای اقامه نماز، تدریس و مطالعه اسلامی، برگزاری مراسم مذهبی، ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به جامعه محلی و ارائه مشاوره مذهبی به افراد منطقه فعالیت می ‌کنند. در ادامه چند نمونه از مراکز مذهبی این محله عبارتند از:

 

مسجد قائم چیذر: واقع در تهران، چیذر، خیابان چیذری، خیابان حیدری می باشد.

 

مسجد حصاربوعلی: واقع در تهران، حصار بوعلی، خیابان دکتر شریعتی، خیابان نیاوران، خیابان ناطقیان می باشد.

 

امامزاده علی اکبر: واقع در تهران، چیذر، خیابان سلیمانی شرقی، خیابان هاشمی علیا می باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

مترو قیطریه

 

دسترسی ها

دسترسی به محله کامرانیه هم به وسیله مترو و هم به وسیله اتوبوس و خودرو امکان‌ پذیر است.

 

خطوط اتوبوسرانی: 

خط ۲۹۸: اتوبوس های این خط از شهرک قائم به پایانه محله تجریش در مسیر خیابان‌ های شهرک قائم، بلوار اوشان، بلوار ارتش، دارآباد، خیابان باهنر، خیابان پور ابتهاج، میدان قدس، خیابان شهرداری و میدان تجریش عبور می کنند.

 

خط 217: اتوبوس های این خط از شهرک صدف به بلوار صبا در مسیر شهرک صدف و نفت، بلوار ارتش ، مینی سیتی ، خیابان لواسانی ، نارنجستان هفتم ، بلوار شهید قیطریه ، اندرزگو و بلوار صبا

 

خط 106: اتوبوس های این خط از پایانه لاله به پایانه پارک وی یا شهید افشار در مسیر بلوار ارتش، شهید بابایی ، بزرگراه‌های امام علی ، بزرگراه صدر ، ایستگاه متروی نوبنیاد ، بزرگراه مدرس

 

خط 220: اتوبوس های این خط از میدان ازگل به پایانه تجریش در مسیر خیابان ازگل، مینی سیتی، بلوار نیروی زمینی، خیابان موحد دانش، بلوار ارتش، خیابان پاسداران، خیابان باهنر، خیابان لواسانی، خیابان شهرداری، میدان قدس و میدان تجریش

 

مترو

اگر می خواهید از مترو به عنوان وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید، باید به شما بگوییم که نزدیکترین مترو به محله کامرانیه متروی اقدسیه، متروی نوبنیاد، متروی قیطریه می باشد.

مترو قیطریه

اگر می خواهید به مترو قیطریه بروید، باید به سمت چهار راه کامرانیه بروید و از آنجا تاکسی هایی که به سمت مترو قیطریه می روند را سوار شوید.

 

مترو نوبنیاد

اگر می خواهید به مترو نوبنیاد بروید، باید به سمت چهار راه کامرانیه بروید ( به سمت فرمانیه) و تاکسی هایی که به سمت مترو نوبنیاد می روند را سوار شوید.

 

مترو اقدسیه 

اگر می خواهید به مترو اقدسیه بروید، همانند مترو نوبنیاد باید به سمت چهار راه کامرانیه بروید و تاکسی هایی که به آن سمت می روند را سوار شوید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

بوستان مینا

 

بوستان های واقع در کامرانیه

بوستان امام علی بوستان امام علی یکی از پارک های واقع در کامرانیه می باشد که در چهار راه کامرانیه واقع شده است و در نزدیکی مجتمع تجاری نور می باشد.

 

بوستان پگاه

بوستان پگاه یکی از پارک های نزدیک به محله کامرانیه می باشد که مراکزی مانند فروشگاه شهروند چذر، مرکز خرید سانا، فست فود خروس در نزدیکی آن است.

 

آدرس: واقع در چیذر، بلوار کاوه، خیابان اندرزگو، خیابان چیذری می باشد.

 

بوستان مینا

بوستان مینا نیز یکی از پارک های محله دزاشیب در نزدیکی کامرانیه است. این بوستان به پمپ بنزین نیاوران، بیمارستان تخصصی بقیه الله، مرکز خرید روشا و سانا نزدیک می باشد.

 

آدرس: واقع در دزاشیب، خیابان تیموری، خیابان بیرجندی می باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله کامرانیه تهران

 

بوستان صدر

بوستان صدر یکی از پارک های واقع در محله فرمانیه است که در نزدیکی فروشگاه شهروند چیذر، رستوران آولی، امام زاده علی اکبر می باشد.

 

آدرس: واقع در محله فرمانیه، خیبان دیباجی شمالی می باشد.

 

 اگر علاقه مند به خرید ملک در این محله هستید و میخواهید از قیمت آن مطلع شوید، اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 نویسنده: کسری جهازی

سایر مطالب در دیدنی ها

کوی فراز: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

کوی فراز، که گویی نگینی درخشان بر دامنه‌های شمالی البرز در شمال غربی پایتخت می‌درخشد، در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق برای سکونت و سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل شده است. این مح

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف