کتاب مذاکرات فروش

دکتر مهدی نشاط کتاب مذاکرات فروش، داستان های ترسناک و مهیج مذاکرات برای کارشناسان فروش را از زبان کونال گادکاری را به زبان فارسی درآورده است.

کتاب مذاکرات فروش

 

به عنوان فردی که قرار است در یک کسب وکار فعالیت داشته باشد یا فردی که در حال حاضر در حرفه خود تبدیل به یک متخصص شده، شما باید به طور مداوم با دیگران مذاکره داشته باشید. با کارمندان موجود، با کارمندانی که قرار است در شرکت شما استخدام شوند یا با مشتریانی که در تعامل با شرکت شما هستند. به طور کلی باید اصول مذاکره فروش را بلد باشید. فرقی نمی کند کالا میفروشید یا خدمت. اگر قبلا با یک مشاور فروش جلسه داشته اید یا حتی در بخشی غیر از فروش و بازاریابی کار می کنید. همه ما یک فروشنده هستیم. یک فروشنده موفق باید به اصول و فنون مذاکره فروش مسلط باشد.

همانطور که میدانید مانند اکثر مهارتها، توانایی مذاکره فروش نیز با تمرین تقویت میشود. با این حال، یادگیری فنون مذاکره فروش و به دست آوردن فرصتهای تمرین آسان نیست. به عنوان یک فروشنده موفق، هنگام مذاکره برای فروش، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. باید روی اهدافتان، اهداف مشتری احتمالی تان، مشکلات بالقوه و موارد دیگر تمرکز کنید.

ضمن این که به یاد داشته باشید هنگام مذاکره با مشتری، زمان مناسبی برای امتحان کردن یک تکنیک جدید نیست! اگر تکنیک امتحانیتان جواب ندهد، ممکن است معامله را از دست بدهید. بنابراین، شما باید ترفندهای مذاکره و راهکارهای افزایش فروش را یاد بگیرید و از نقش بازی کردن، کمک بگیرید. تمرین در یک سناریوی فرضی با یکی از اعضای تیم یا مربی، به شما فرصتی کم خطر میدهد تا نقاط قوت، ضعف و موانع خود را شناسایی کنید و در دام نیفتید. همچنین، این فعالیتها یک روش خارق العاده برای تمرین پاسخگویی در موقعیتهای دشوار میباشد.

پیش از ورود به بحث اصول مذاکره فروش نگاهی به فرآیند مذاکره بیندازید. قطعاً در درک بهتر ترفندهای مذاکره به شما کمک خواهد کرد.

مذاکره کنندگان باید در مورد چگونگی تدوین استراتژی مذاکره فروش فکر کنند؛ به گونه ای که به هر دو طرف کمک کرده و به جای معامله یک طرفه، هر دو سمت به سود برسند. به مذاکره در فروش به عنوان یک نبرد رقابتی و برد بازنده نگاه نکنید که در آن مجبور باشید برای این که از تعارض پیشگیری کنید ناگزیر به معاملات بد بشوید.

اکثر ما وقتی صحبت از مذاکره میشود، مذاکرات سران کشورهای مختلف در مورد مسائل حساس جهانی را تصور می کنیم؛ اما مذاکره می تواند اشکال بسیار ساده تری به خود بگیرد. افراد دائما در حال مذاکره هستند. بحث چند دوست برای اینکه به کدام کافه بروند، تصمیم گیری افراد خانواده برای اینکه کدام کانال تلویزیون را مشاهده کنند، گفتگوی پلیس با گروگانگیرها برای آزادی گروگانها و جلسه مشترک نمایندگان چند شرکت جهت خرید و فروش کالا و خدمات همگی مثالهایی از مذاکره در زندگی روزمره افراد و نهادهای مختلف هستند. مذاکره به هیچوجه رویهای که صرفاً قابل استفاده توسط دیپلماتها،

نمایندگان فروش و یا مدیران شرکتها باشد نیست؛ بلکه فرایندی است که تمامی افراد تقریباً هرروز از آن استفاده می کنند. مذاکرات صلح کشورهای در حال جنگ، مذاکرات کاری برای افزایش حقوق و مذاکره برای انتخاب شام، همگی انواعی از مذاکره هستند.

شناخت بستر و دلایل مذاکره از این جهت بسیار مهم است که در بسیاری از موارد، افراد به دلیل عدم تشخیص نیاز به مذاکره، قادر به انجام مذاکره نبوده و با انتخاب گزینههای دیگر از رسیدن به اهدافشان باز می مانند. در موارد دیگر افراد ممکن است نیاز به مذاکره را تشخیص دهند اما به دلیل عدم آشنایی با رویه های  آن در انجام مذاکره بسیار ضعیف عمل کنند.

در این کتاب شما با روند مذاکره و فرایند فروش از این طریق آشنا خواهید شد.

لازم است در پایان از خانواده ام که همیشه پشتیبانم بوده اند و از همکاران عزیزم در هلدینگ سفیر که من را در نوشتن این اثر یاری نموده اند، قدردانی کنم

مهدی نشاط

 

کتاب مذاکرات فروش مهدی نشاط

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کتاب با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09129374020

سایر مطالب در آشنایی وخرید کتاب

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا