خرید خانه در شیراز با شیش دنگ

بسیاری از علاقمندان به خرید آپارتمان در شیراز مهاجرانی هستند که اطلاعات کافی در مورد محله‌های شهر و شرایط زندگی در مناطق مختلف شیراز را ندارند. البته در این میان افراد دیگری نیز با هدف سرمایه گذاری به خرید ملک، خانه و آپارتمان روی می‌آورند. هر دو دسته باید پیش از عقد قرارداد اطلاعات خود را در خصوص مناطق و املاک شیراز به‌روزرسانی کنند و با استفاده از تجربیات افراد متخصص در این حوزه، خطرپذیری کار را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

در صورتی که به دنبال خانه رویایی خود در شیراز هستید و یا قصد  سرمایه گذاری موفق در این شهر را دارید، می‌توانید از مشاوران شیش دنگ کمک بگیرید. مشاوران این مجموعه سال‌های زیادی در حوزه خرید و فروش املاک شیراز فعالیت دارند و می‌توانند در تمامی فرآیندهای جستجو، خرید یا فروش همراه شما باشند.

با وجود سامانه ملکی شیش دنگ نگرانی بابت پیدا کردن فایل موردنظر نداشته باشید. زیرا مشاوران این مجموعه همراه شما خواهند بود تا در کوتاه‌ترین بازه زمانی به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

شما میتوانید با عضویت در قدرت مند ترین سامانه ملکی کشوریعنی شیش دنگ به راحتی خانه های رویایی خود را پیدا کنید.

مشاهده‌ی آگهی های ملکی در شیراز

 

به دنبال ثبت رایگان آگهی های ملکی خود هستید؟

سامانه ملکی شیش دنگ برای آسانی کار و رضایت هرچه تمام هم وطنان گرامی این قابلیت را در اختیار آگهی دهندگان قرار داده است تا آگهی های ملکی خود را رایگان در این وبسایت ثبت کنند.

متوجه شده اید که تعداد زیاد از آگهی دهندگان تشویش این را دارند که آگهی های شان بعد از یک مدتی حذف میشود و آنها باید مجددا آگهی های خود را ثبت کنند،حالا با روی کار آمدن سامانه ملکی شیش دنگ این معضل و تشویش آگهی دهندگان رفعه شده است و آنها می توانند هرچقدر که آگهی بخواهند در این وبسایت به طور دایمی و رایگان به ثبت برسانند.

 

شیش دنگ چیه؟

شیش دنگ یک سایت تخصصی در زمینۀ ارائه تمام خدمات ملکی هست که یک تیم تخصصی و قوی IT، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز شیش دنگ حواسشون به شماست و هر روز از روش‌های جدیدتری استفاده می‌کنند تا شما بتونید زودتر به چیزی که می‌خواید، برسید.


شیش دنگ کجاها کار می‌کنه؟

شیش دنگ در کل ایران و در همۀ شهرها، روستاها و محلات مختلف حتی ناشناخته‌ترین جاها کار می‌کنه. تازه به جز ایران، برای خرید و فروش ملک در ترکیه و قبرس هم می‌تونی روی کمک شیش دنگ حساب کنی.


شیش دنگ به چه دردی می‌خوره؟

هر جای دنیا بودی و هر ساعتی از شبانه‌ روز که خواستی، می‌تونی ملکت رو بفروشی یا ملک بخری، ملکت رو رهن یا اجاره بدی و ... . 
تازه به همۀ سوالات حقوقی که در زمینۀ ملکی داری، با تیم خبره‌اش که از وکلای عضو کانون وکلای دادگستری تشکیل شده پاسخ می‌ده و اگر نیاز به وکیل داشتی، می‌تونی از شیش دنگ کمک بگیری.


شیش دنگ ساخت کجاست؟

دسترنج بروبچه‌های دپارتمان IT  هلدینگ سفیر هست. هلدینگ سفیر با 9 دپارتمان تخصصی متشکل از دپارتمان IT، دپارتمان املاک، دپارتمان ساخت‌وساز، دپارتمان معماری، دپارتمان حقوقی، دپارتمان تبلیغات، دپارتمان مشاورۀ کسب و کار، دپارتمان آموزش و برگزاری سمینار و دپارتمان مهندسی فروش سال‌هاست که در زمینۀ املاک و مستغلات کشور فعالیت می‌کند.


شیش دنگ متعلق به چه کسانیه؟

جمعی از نوابغ و بزرگان صنعت کسب وکار ساختمان و املاک کشور به رهبری آقای دکتر مهدی نشاط از شاگردان استاد برایان تریسی اسطوره مدیریت و فروش دنیا

 

شیش دنگ به همین سادگی برای شما این قابلیت را می دهد که فقط با یک کلیک لیست تمامی ملک ها در شیراز را مشاهده کنید.

مشاهده‌ی آگهی های ملکی در شیراز

 

مزایای قدرت مند ترین سامانه ملکی کشور شیش دنگ:

1-  ارائه آگهی های ملکی در زمینه خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش فروش، زمین، ویلا و ...
2-  امکان درج آگهی تبلیغاتی در کلیه زمینه های ملکی
3-  ارائه ملک های اجاره روزانه در کلیه شهرهای ایران
4-  آشنایی با محلات ایران و سایر کشورها
5-  امکان تهاتر ملکی با املاک خارج از کشور
6-  آشنایی با مسائل حقوقی روزمرتبط با صنعت املاک
7-  ارائه آخرین اخبار مرتبط با صنعت املاک
8-  آموزش های تخصصی حوزه مشاوره املاک
9-  آموزش های تخصصی موفقیت و فروش
10-  امکان تهیه کتاب های آموزشی در زمینه موفقیت و فروش
11-  آشنایی با اطلاعات عمومی ملک و املاک
12-  مشاوره و کوچینگ در زمینه رستوران داری و راه اندازی رستوران
13-  آشنایی با شرکت های معتبر در زمینه امور ساختمانی
14-  امکان ارائه خدمات اجاره املاک به اتباع خارجی
و . . . . . . 
امکانات نوین دیگری که از شما دعوت میشود به مشاهده آن در وبسایت شیش دنگ بپردازید

گردآورنده:احمد رشاد محمدی

برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت مسکن در شهر شیراز در  شیش دنگ اینجا کلیک  کنید .

 

سایر مطالب در املاک

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا