قیمت آپارتمان, خانه, مسکن و ملک درجمشیدیه تهران

محله جمشیدیه ازجمله زیباترین محلات مسکونی و مرفه نشین و اعیان نشین منطقه یک تهران است که درارتفاع بالا و درکوه پایه های معروف کلکچان موقعیت دارد. جمشیدیه با ویژگیهای منحصربه فرد که دارد ازجمله مناطق گران قیمت مسکونی شهرتهران است که توجه علاقمندان و ثروتمندان زیادی را برای زندگی مرفه و باکیفیت و یا هم برای خرید ملک و سرمایه گذاری بخود جلب نموده است.

قیمت آپارتمان, خانه, مسکن و ملک درجمشیدیه تهران

محله جمشیدیه ازجمله زیباترین محلات مسکونی و مرفه نشین و اعیان نشین منطقه یک تهران است که درارتفاع بالا و درکوه پایه های معروف کلکچان موقعیت دارد.

جمشیدیه با ویژگیهای منحصربه فرد که دارد ازجمله مناطق گران قیمت مسکونی شهرتهران است که توجه علاقمندان و ثروتمندان زیادی را برای زندگی مرفه و باکیفیت و یا هم برای خرید ملک و سرمایه گذاری بخود جلب نموده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله جمشیدیه تهران

خرید ملک در جمشیدیه

تاریخ محله جمشیدیه

درزمان سابق ناصرالدین شاه بنا به داشتن آب و هوای بسیارپاک و نسبتا خنک و محله سرسبز به محله جمشیدیه نیاوران تهران مهاجرت کرد وبنا به دستورایشان کاخ بسیارمعروف و زیبای نیاوران را دراین محله لوکس بنا نمود.

جمشیدیه بعدازآن زمان به یکی ازمحلات اعیان نشین تهران تبدیل شد که اشراف و حاکمان درزمانهای مختلف دراین منطقه کوچ کردند و ویلاهای بسیارزیبا برای زندگی لوکس و مرفه ساختند.

این ویلاهای زیبای اشرافیان و حاکمان درمرورزمان تبدیل به برج ها و آپارتمانهای لوکس و باشکوه گردید. جمشیدیه درزمان سابق به دوبخش تقسیم شده است. یکی قلعه ودیگری هم نجیب خانه. قلعه معمولا برای کاروفعالیت عموم مردم و نجیب خانه جای برای زندگی تعیین گردیده بود.

جمشیدیه علاوه برمزایای فوق الذکر؛ دسترسی بسیارعالی وراحت به خدمات عمومی حمل و نقل, خیابانها, مترو, ایستگاه های اتوبوس و تاکسی, مراکزفرهنگی ومذهبی, پارک ها واماکن تفریحی و, مراکز خدمات بهداشتی وآموزشی ومراکزمعتبرخرید منقطه را دارد.

ازجمله خیابانهای اصلی و مشهور جمشیدیه خیابان شهید حکمت الله " امیدوار" میباشد که ازجمله بخش های اصلی جمشیدیه حساب میگردد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله جمشیدیه تهران

 

پارک معروف جمشیدیه

رهن و اجاره آپارتمان در جمشیدیه

بوستان جمشیدیه که برخی ها آنرا به اسم پارک سنگی نیز میشناسند ازجمله پارک های معروف و محبوب تهران است که مساحت آن بیشتراز 10 هکتاراست.

داشتن آب نماهای سنگی, دریاچه ومجسمه های زیبا و فضای عالی با موقعیت فوق العاده با پوشش های سنگی کف که بسیار زیبا ساخته است نسبت به ساییر پارک های تهران آنرا متفاوت و متمایزساخته است.

این پارک به دلیل داشتن ویژه گیهای منحصربه فردش و داشتن هوای پاک وموقعیت عالی, دیدارکننده گان و علاقمندان زیادی برای دیدن از این پارک وسپری نمودن اوقات خوش زندگی و اوقات تفریح شان اینجا می آیند.

بیشتر مجسمه های زیبای پارک جمشیدیه را مجسمه ساز محبوب ایرانی ناصرهوشمند ساخته است.

اماکن معروف وزیبای دیدنی پارک جمشیدیه

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله جمشیدیه تهران

 

نمایشگاه ها

یک قسمتاز پارک جمشیدیه به برگزاری و رونمایی نمایشگاه های فصلی مختص شده است که درآن آثار, دست آوردها, زیبایی ها وساییرمعلومات واثرات جذاب را به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه ها جذابیت خاص برای بازدیدکنندگان و تماشاگران و همچنین نقش مهم درانعکاس داشته ها و زیبایی های این کشور ومردم دارد.

پیاده روها و گذرگاه های سنگی

یکی ازبخشهای زیبا وجذاب این پارک که به شما حس خوب و انعکاس کار هنری ومعماری را تبلورمیدهد عبارت از این پیاده روها وکف پوش های سنگ فرش شده است. هنگام قدم زدن ودیدن این پارک این موضوع توجه شمارا بیشترجلب نموده و از زیبایی های آن لذت خواهید برد.

آبشارها و دریاچه ها

دریاچه های زیبا وپرازماهی, مرغابی و اردک, صدای آرام بخش و دلنشین جریانها آب از آبشارهای دیدنی که یکی از شاخصه های پارک جمشیدیه دراین منطقه زیبای تهران بشمارمیرود بادیدنش دراین محل تفریحی واقعا حس و حال خوب پیدا خواهید نمود واوقات تانرا به خوشی و لذت سپری خواهید نمود.

پارک کوهستانی جمشید یه دارای محدوده جغرافیایی ذیل میباشد.

ازطرف شمال به کوه کلکچال, ازطرف جنوب به باغ دلو, ازطرف شرق به خیابان جمشیدیه واز طرف غرب به خیابان کلکچال محدودشده است که برای رسیدن به این پارک از خیابان مشهور شهید باهنرمیتوانید استفاده کنید.

بوستان جمشیدیه درسابق جزباغات دلو بود که در روزگار قدیم متعلق به خاندان دلو بود, این خاندان درزمان قاجار درایران زندگی می کردند. درخاندان دلوفردی بنام جمشیدبود که اراضی این بوستان به او تعلق داشت. این قوم ازجمله مردمان زمین دار درآنزمان بودند.

که حدود 69 هزرا مترمربع این زمین درزمان خاندان پهلوی به فرح پهلوی بخشیده شده است.  به اساس مدارک املاک کشور این بوستان به جمشید دلو تعلق دارد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله جمشیدیه تهران

 

ساختمان ها و مراکز معروف خرید در منطقه جمشیدیه

ساختمان الیزه جمشیدیه

این ساختان که در 9 طبقه 4 واحدی ساخته شده است در قسمت جنوب پارک جمشیدیه موقعیت دارد. ساختمان الیزه جمشیدیه یکی از ساختمانهای لوکس و زیبا بانمای بیرونی سیمان وسنگ میباشد. علاوه برآن این ساختمان دارای امکانات عالی رفاهی ومعماری وطراحی های باشکوه نیزمیباشد.

مراکز خرید جم و هیراد و ساییر مراکز خرید درنزدیکی جمشیده مثل روشا و ساییر مراکز معتبرخرید را میتوان یاد آوری نمود.

با این توصیفات مختصرکه از محله محبوب و پرطرف دار محله جمشیدیه نمودم حالا بصورت مختصر بصورت نمونه وار میخواهم راجع به قیمت آپارتمان دراین محله زیبا معلومات ارایه کنم.

قیمت آپارتمان در محله نیاوران از هرمترمربع 150 میلیون تومان شروع شده و به هرمترمربع 450 میلیون تومان نیزمیرسد.

تحقیقات میدانی, گزارشات مشاوران املاک و برخی آگهی ها اکثرقیمت های آپارتمان ها را درمحدوده بالا نشان میدهد , اما برخی اوقات ممکن است با قیمت بیشتر از هرمترمربع 450 میلیون تومان نیز شاهد خرید و فروش آپارتمان در این محله زیبا باشیم.

آپارتمان های 150 200 میلیون تومان فی مترمربع

آپارتمان 170 متری در محدوده جمشیدیه به قیمت 150 میلیون تومان فی مترمربع بفروش گذاشته شده است که مشخصات آن قرارذیل میباشد.

170 مترمربع 3 خواب , 1 خواب مستر و 1 پارکینگ با امکانات عالی رفاهی و متریال خوب .

این آپارتمان دارای عمربنای 5 سال میباشد.

آپارتمان 150 متری دیگر در محدوده خیابان امیدوار با قیمت هرمترمربع 180 میلیون تومان فی مترمربع آگهی فروش گردیده است.

این آپارتمان دارای 3 خواب- یک خواب مستر بدون مشاعات آبی با معماری عالی و خوش نقشه گفته شده است.

آپارتمان های با قیمت های 250 280 میلیون تومان فی مترمربع

آپارتمان 230 متری در منطقه جمشیدیه با داشتن 4 خواب و 1 خواب مستر که نوساز هم میباشد فی مترمربع 250 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

این آپارتمان دارای مشاعات آبی فعال از قبیل استخر, سونا و جکوزی بوده وهمچنان دارای لابی مجلل و لابی من وسرایدار 24 ساعته نیزمیباشد.

2 پارکینگ داشته و دارای بالکن نیزمیباشد.

نمای این آپارتمان ازسنگ با معماری ترکیبی ساده وکلاسیک میباشد که با متریال درجه یک ساخته شده است.

واحد آپارتمان دیگری در جمشیدیه خیابان حسن پور با مشخصات ذیل به قیمت 270میلیون تومان هرمترمربع به فروش گذاشته شده است.

این آپارتمان با عمربنای 10 سال گفته شده است.

آپارتمان 370 متری 3 خواب, یک خواب مستر با سوییت مجزا و 2 پارکینگ دربهترین موقعیت با امکانات فول رفاهی از قبیل استخر, سونا و جکوزی, لابی مجلل و سالن اجتماعات, لابی من و سرایدار مقیم, بالکن زیبا و معماری باشکوه با ویو و منظره عالی همرای متریال عالی ودرجه یک ساخته شده است.

آپارتمان 220 متری با قیمت هرمترمربع 280 میلیون تومان در محدوده خیابان اژدری بفروش گذاشته شده است.

این آپارتمان نوساز ودارای مشاعات فعال و صاحب منعطف و فروشنده واقعی گفته شده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله جمشیدیه تهران

 

آپارتمان 120 متری بدون مشاعات آبی نوساز وکلید نخوره به قیمت هرمترمربع 280 میلیون تومان در محدوده خیابان پورابتهاج  بفروش گذاشته شده است.

آپارتمان 175 متری دیگر در محدوده حصارک آگهی فروش گردیده است که قیمت هرمترمربع آن 250 میلیون تومان ذکرشده است.

این ساختمان دا رای مشاعات آبی فعال و حیات بزرگ وبالکن و 1 پارکینگ.

دارای 3 خواب و خواب مستر با روف گاردن اختصاصی در بهترین موقعیت نیاوران در خیابان پراز درخت قرارگرفته است.

آپارتمان های 300 350 میلیون تومان فی مترمربع

آپارتمان 130 مترمربع با قیمت هرمترمربع 330 میلیون تومان در خیابان فیضیه به فروش گذاشته شده است.

این آپارتمان دارای 2 خواب و خواب مسترمیباشد.

نوساز وکلیدنخورده با سند بدون ریشه و آماده تحویل بوده که فول مشاعات میباشد.

استخر, سونا و جکوزی, لابی, حیاط, بالکن و دارای 1 پارکینگ .

واحد آپارتمان 260 متری دیگر نیز در خیابان امیدوار با قیمت 350 میلیون تومان فی مترمربع معامله شده است.

این آپارتمان دارای 3 خواب که یک خواب مسترمیباشد بوده و نوساز و کلید نخورده و دارای سند تک برگ شخصی است.

فول مشاعات دربهترین موقعیت با دسترسی عالی به خدمات عمومی حمل و نقل و خیابانهای دیگرمیباشد.

آپارتمان 300 متری دیگری نیز باقیمت هرمترمربع 300 میلیون تومان در خیابان حسن پور معامله شده است.

این واحد آپارتمان که دارای 3 خواب یک خواب مستر و مشاعات آبی فعال است دا رای عمربنایی 5 سال میباشد.

سند این آپارتمان شخصی تک برگ بوده و دارای بالکن و حیاط بزرگ نیزمیباشد.

آپارتمان های 400 450 میلیون تومان فی مترمربع

پنت هاوس 500 متری به قیمت هرمترمربع 450 میلیون تومان با تخفیف پای معامله بفروش گذاشته شده است.

این پنت هاوس که در محدوده جمشیدیه وعمارت جمشیدیه قراردارد دارای 4 پارکینگ وتراس بزرگ بوده و دارای مشاعات فعال آبی از قبیل استخر, سونا و جکوزی نیزمیباشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله جمشیدیه تهران

 

لابی با ارتفاع 7 متر و لابی من وسرایدارمقیم و 24 ساعته از جمله مزایای دیگری این آپارتمان میباشد.

قیمت آپارتمان و زمین در محله جمشیدیه

این آپارتمان با معماری کلاسیک و باشکوه طراحی گردیده و درساخت آن از متریال درجه یک و برند استفاده شده است.

آپارتمان با متراژ 300 مترمربع به قیمت هرمترمربع 440 میلیون تومان بفروش گذاشته شده است که دارای مشخصات ذیل میباشد.

300 مترمربع 3 خواب دارای 2 پارکینگ با ویو و منظره زیبا.

بهترین لوکیشن نیاوران یعنی محدوده جمشیدیه با امکانات کامل رفاهی ازقبیل استخر, سونا وجکوزی, لابی باشکوه و مجلل با لابی من و سرایدارمقیم و 24 ساعته , دوربین های مداربسته , سندآماده و بدون ریشه و نمای زیبا و معماری مدرن با متریال درجه یک .

دارای حیاط و بالکن قابل چیدمان با داشتن سالن ورزش.

ملک با مساحت 923 مترمربع در محدوده خیابان جبلی به قیمت 400 میلیون تومان هرمترمربع به فروش جهت خرید وسرمایه گذاری برای سرمایه گذاران گذاشته شده است.

قیمت اجاره آپارتمانها نیز مثل قیمت خرید آپارتمانها نظر به امکانا ساختمان, عمربنا, مهندسی و معماری و نوع متریال دارای قیمت های مختلف میباشد.

محله جمشیدیه در همسایگی مناطق زیبا و گران قیمت دیگر منطقه یک تهران مثل نیاوران, تجریش, کامرانیه, اقدسیه, تجریش و آجودانیه قرار گرفته است که به مزیت آن بیشتر افزوده است.

جمشیدیه با ارتفاع 1800 متر از سطح دریا در قسمت های از کوهپایه های معروف کلکچال درمنطقه یک تهران واقع شده است که با داشتن آ ب و هوای دلپذیر و پاک موجب شد تا در گذشته ابتداناصرالدین شاه قاجار و بعد ازآن اشراف دیگری قاجاریان کم کم به این محله زیبا مهاجرت کرده و شروع به ساخت ویلاها و باغ ویلا های زیبا نمایند.

  باتوجه به توضیحات فوق الذکر؛ محله مرتفع و خوش آب وهوای جمشیدیه تهران ازجمله مناطق مرفه نشین واعیان نشین و دلپذیر برای زندگی باکیفیت و آرام بوده که به دلایل خاص و ویژه گیهای منحصربه فردخودش یکی از مناطق گران قیمت مسکونی در منطقه یک شهرتهران بشمارمیرود اما با وجود گرانی قیمت توجه زیاد ثروتمندان و مرفه نشینان یا اعیان نشینان را بخودجلب نموده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله جمشیدیه تهران

 

 

 

 

عبدالقادر" دانشیار"

 

سایر مطالب در املاک

بازار مسکن چین در بحران!

زلزله در بازار مسکن چین: دولت با تزریق نقدینگی و طرح‌های نجات به میدان می‌آید

کاهش 3 درصدی تورم مسکن در سال 1403

در سال‌های اخیر، بازار مسکن ایران به مانند کشتی‌ای در میان امواج پرتلاطم تورم، دستخوش نوسانات و التهابات بسیاری بوده است. سوار بر این امواج، قیمت مسکن به طور سرسام‌آوری افزایش یافته و دغدغه‌های زیادی

روسیه، افغانستان و کریدور شمال-جنوب: مسیری نو برای تجارت نفت در عصر تحریم‌ها

در دنیایی که تحریم‌های غرب علیه روسیه سایه سنگینی بر اقتصاد این کشور انداخته، مسکو به دنبال راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها و حفظ تجارت خود با بازارهای جهانی است. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از

جنگ تجاری داغ‌تر می‌شود؛ چین با فروش اوراق قرضه آمریکایی به دنبال تضعیف دلار است؟

چین در اقدامی کم‌سابقه، به طور بی‌سابقه‌ای اقدام به فروش اوراق قرضه آمریکایی کرده است. این اقدام که به عنوان دور شدن چین از دارایی‌های آمریکایی تلقی می‌شود، می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای اقتصاد جه

بازار نفت آسیا: رویارویی عربستان با رقبای جدید

زمزمه‌های تحول در بازار نفت آسیا به گوش می‌رسد. پالایشگاه‌های این منطقه استراتژیک، زمام امور را از دست عربستان سعودی، غول نفتی خاورمیانه، در حال ربودن هستند و به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر و متنوع‌تر بر

خداحافظی با دلار؟ جایگزینی واحد پولی بریکس در معاملات ایران و روسیه

در دنیایی که ایالات متحده از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال هژمونی خود استفاده می‌کند، ایران و روسیه در حال گام برداشتن به سوی جایگزینی هستند: تجارت با ارزهای ملی. این اقدام نه تنها راهی برای دور زدن

سعادت آباد: قیمت مسکن, سطح زندگی, فضای سبز و بوستان ها, مراکز خرید و تفریحی و ..

در این مقاله سفری به سعادت آباد خواهیم داشت و با گوشه و کنار آن آشنا می‌شویم. از برج‌ها و مجتمع‌های لوکس گرفته تا مراکز خرید و تفریحی، از رستوران‌ها و کافه‌های شیک تا بوستان‌ها و فضاهای سبز، از قیمت م

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش سوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش دوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

شهر سلامت دبی - DHCC Dubai Health Care City

شهر سلامت دبی، به عنوان قطب پیشرو در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، آموزش پزشکی و تحقیقات در منطقه و جهان، میزبان بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های پیشرفته‌ای است که از سر

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش اول

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

نبرد در بازار خودروهای برقی: Onvo L۶۰ چالش‌گر جدید تسلا مدل Y

دوران یکه‌تازی تسلا به پایان رسید؟ شاسی‌بلند برقی جدید Onvo L۶۰ از چین رونمایی شد و با قیمتی کمتر و فضایی جادارتر، رقیبی جدی برای مدل Y محبوب تسلا به شمار می‌رود. این محصول نویدبخش تنوع و رقابت بیشتر