آجر نسوز آذرخش

گروه بین المللی کارخانجات فرآوردههای نسوز آذرخش با استعانت درباره ما از خداوند متعال همیاری پرسنل و متخصصان فعال و بهره گیری از معادن انحصاری خود و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در کشور برای تامین نیازهای روز افزون صنعت ساختمان به انواع فرآورده های نسوز و با هدف ایجاد درآمدهای ارزی پایدار برای کشور در سال ۱۳۷۶ واحد شماره یک خود را با ظرفیت سالانه ۱۵۰۰۰ تن انواع مواد نسوز و آجر نمای نسوز در شهرک صنعتی شکوهیه قم تحت نام شرکت تولیدی صنعتی آذرخش آجر نسوز قم تاسیس نمود واحد شماره دو این شرکت در سال ۱۳۸۲ با نام شرکت آذرخش فراوردههای نسوز قم با پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا با ظرفیت سالانه ۱۸۰۰۰ تن تولید انواع آجرهای نسوز نما ساختمان در شهرک صنعتی محمود آباد قم تاسیس گردیده است.

آجر نسوز آذرخش

آجر نسوز آذرخش

گروه بین المللی کارخانجات فرآوردههای نسوز آذرخش با استعانت درباره ما از خداوند متعال همیاری پرسنل و متخصصان فعال و بهره گیری از معادن انحصاری خود و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در کشور برای تامین نیازهای روز افزون صنعت ساختمان به انواع فرآورده های نسوز و با هدف ایجاد درآمدهای ارزی پایدار برای کشور در سال ۱۳۷۶ واحد شماره یک خود را با ظرفیت سالانه ۱۵۰۰۰ تن انواع مواد نسوز و آجر نمای نسوز در شهرک صنعتی شکوهیه قم تحت نام شرکت تولیدی صنعتی آذرخش آجر نسوز قم تاسیس نمود واحد شماره دو این شرکت در سال ۱۳۸۲ با نام شرکت آذرخش فراوردههای نسوز قم با پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا با ظرفیت سالانه ۱۸۰۰۰ تن تولید انواع آجرهای نسوز نما ساختمان در شهرک صنعتی محمود آباد قم تاسیس گردید. پس از بازاریابی های گوناگون در سطح بین الملل، آذرخش واحد شماره سه خود را در سال ۱۳۸۷ تحت نام شرکت بین المللی سرامیکهای نسوز آذرخش با ظرفیت سالانه ۱۶۰۰۰۰ تن انواع آجرهای نسوز نما و کف ساختمان تاسیس و به بهره برداری رساند. گروه بین المللی آذرخش در حال حاضر بزرگترین تولید کننده انواع فرآورده های نسوز نماهای ماندگار ساختمان با عالی و مشابه خارجی در سطح خاورمیانه است و تنها تولید کننده انواع آجر نسوز صفحه های تزئینی در ابعاد بزرگ در کشور است و افتخارهای متعددی در سطح بين الملل برای کشور به ارمغان آورده است. این گروه به منظور توسعه روز افزون صادرات و ارزآوری و همچنین جهت کار آفرینی در کشور به ارتقا و اعتلای میهن عزیزمان می اندیشد و در جهت اهدافی متعالی واحد شماره چهار خود را در شهرک صنعتی محمود آباد قم.

تاریخچه

تاریخچه آجر

مفهوم مسکن طی سال‌ها متناسب با نیازهای متفاوت، معانی مختلفی داشته است. روزگاری هدف از تهیه مسکن،مصون نگه داشتن انسان از پدیده‌های طبیعی و خطرهای پیرامون بود، اما امروزه ساخت و سازها تحت تاثیر مهندسی معماری قرار گرفته و مفهموم مسکن معانی گسترده‌ای پیدا کرده است. در واقع انسان در مسیر تامین مسکن به بهترین‌ها و زیباترین‌ها می‌اندیشد. به همین دلیل نما ساختمان از اهمیت خاصی برخوردار شده و استفاده از مصالحی که این نیازها را برآورده سازد، در اولویت قرار گرفته است. آجر از رایج ترین مصالح ساختمانی است و علاوه بر خصوصیات ذاتی مانند پایداری در برابر سرما و گرما و رطوبت، به دلیل زیبایی ظاهری آن و پیوند با معماری اصیل ایرانی، از گذشته تا کنون در این مرز و بوم از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده است. همین ویژگی ها باعث شده متریال دوست داشتنی آجر به عنوان یکی از پرمصرف ترین مصالح در ساختمان‌‌ها مورد توجه قرار گیرد.

زیبایی و الگوی آجرها

زیبایی و الگوی حاصل از آجرچینی باعث شده آجر در کاربردهای متفاوتی مانند دکوراسیون داخلی، کف، ظاهرسازی و ... ظاهر شود و هویتی خاص و منحصر به فرد به ساختمان ببخشد. در واقع استفاده از آجر در کاربردهای متنوع فارغ از مقاومت مطلوب آن نشان دهنده سازگاری این متریال با اقلیم های متفاوت است. حال برای بیش از دو دهه است که اطلاعات فنی، توانمندی‌ها و روش‌های نوین تولید به همراه تجهیزات پیشرفته مجموعه بزرگ آذرخش، این امکان را فراهم نموده تا علاوه بر متنوع و به‌روز بودن محصولات این گروه بین المللی، مسیری هموار برای به اجرا درآوردن ایده‌های ناب و شکفتن روح حساس و زیباشناس، عوامل بسیاری دخیل هستند اما مسئله مهم این است که آجر قابلیت ایفای هر ایده‌ای را دارد و با وجود گذر قرن‌ها از پیدایش آن همچنان کارآمد است.

گروه بین المللی آجر آذرخش

گروه بین المللی آذرخش با بهره‌گیری از متخصصان کارآزموده، استفاده از مدرن‌ترین فناوری‌های روز دنیا، با رعایت قوانین ایزو 9001 و استانداردهای بین المللی، با افتخار فناوری‌های روز دنیا، با افتخار توانسته بیشترین تنوع و ظرفیت را در تولیدات خود به وجود آورد. 

دامنه تولیدات آذرخش از طرح‌های سنتی و آنتیک تا مدرن در طرح‌ها، رنگ و ابعاد متفاوت گسترش دارد. آجر نسوز نما آذرخش شما را دعوت می‌کند تا متناسب با نیاز و سلیقه خود و با نگاهی عمیق و دقیق، از تولیدات این مجموعه بهترین‌ها را انتخاب نمایید چرا که شایسته بهترین‌ها هستید.

تاریخچه و سابقه آذرخش

تاریخچه آذرخش

گروه بین المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش در سال 1376 نخستین کارخانه خود را با ظرفیت تولیدی 15000 تن انواع آجرهای نسوز با هدف تامین نیازهای روزافزون صنعت ساختمان و همچنین ایجاد درآمدهای ارزی پایدار برای کشور تاسیس نمود و امروز پس از گذشت سال‌ها، مجموعه کارخانه‌های آذرخش با افتخار به عنوان جزئی تاثیرگذار در صنعت ساختمان کشور در حال فعالیت است.

در معرض قرار گرفتن نور خورشید برای مدت طولانی و به صورت مداوم منجر به تغییر رنگ اشیا می‌شود. مصالح نیز متحمل تغییر می‌گردد. یکی از ویژگی‌هایی که آجر آذرخش را متمایز می‌کند، ثبات و ماندگاری رنگ تمامی محصولات آن به دلیل به کار بردن عناصر رنگ‌ساز در فرآیند تولید است. با آجرهای آذرخش می‌توانید پس از گذشت سال‌ها از کیفیت و رنگ روز اول نهایت لذت را ببرید.

آجر نسوز و مواد طبیعی

تمامی آجرها از مواد طبیعی و معدنی دارای عناصر آلی تشکیل شده‌اند. این عناصر بر اثر نفوذ رطوبت در سطح آجر سبب شوره‌زدگی می‌شوند. اما در محصولات آذرخش عناصر آلی موجود در مواد معدنی پس از رسیدن به دمایی بیش از 1100 درجه سانتی گراد کاملا از بین رفته و مانع از شوره زدگی در سطح آجر می‌شوند و این عناصر در فرآیند تولید آجر نسوز آذرخش به پایین ترین حد ممکن رسیده و در نتیجه آزمایش شوره‌زدگی در این نوع آجرها در حد صفر خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های مورد توجه آجر نسوز نما آذرخش خاصیت توده گرمایی است. به این معنا که به دلیل دارا بودن دانسیته  بالا، گرما را در خود ذخیره و آهسته آن را آزاد می‌کند. همین ویژگی سبب می‌شود در ماه‌های گرم سال خانه‌های آجری خنک و در فصول سرد، دیواره‌های آجری گرم بمانند. 

احیای ارزش های معماری اصیل ایرانی

احیای ارزش‌های معماری اصیل ایرانی، سازگاری با طبیعت، همزیستی با هنر و خلق آثار در بستر معماری، هدیه ارزشمند گروه بین المللی آذرخش به دوستداران محیط زیست و هنر است. این محصولات به دلیل بهره‌مندی از فرمولاسیون ترکیبات مواد کاملا طبیعی و با امکان بازگشت مجدد به طبیعت، در هماهنگی کامل با محیط زیست بوده چرا که نه آجر خود بخشی از طبیعت است. همزیستی و سازگاری محصولات آذرخش با طبیعت یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آن است.

ویژگی عدم لغزندگی

عدم لغزندگی و وجود اصطکاک، عاملی است که در گروهی از محصولات آذرخش مشاهده می‌شود. طراحی ویژه محصولات رستیک آذرخش، سطوح بافت‌دار این نوع از محصولات و قابلیت استفاده از آن در کاربردهای مختلف عاملی است که به کار بردن آن را در هرگونه شرایط آب‌و هوایی حتی به هنگام یخ‌زدگی میسر می‌سازد.

گروه بین المللی آذرخش همواره در شناخت نیازها و سلایق مصرف کنندگان کوشیده و فرآیند طراحی و تولید محصولات آن به گونه ای است که ترکیبی از زیبایی و کارآیی در آن مشاهده میشود.

اهداف ما عبارت است از:

نیل به مفهومی مشترک از کیفیت

اطمینان بخشیدن به مصرف کننده و مشتری

تشخیص و کنترل ویژگیهای محصول که با استفاده از متدهای آزمایشگاهی قابل اندازه گیری نیستند.

ارزش بخشیدن به خروجیهای سیستم فرآیند با ایجاد راهکارهای جلوگیری از بروز خطا

ایجاد انگیزه در پرسنل و جلب مشارکت آنها در پیشبرد اهداف شر

راهکارهای جداسازی اقلام خوب و معیوب

برنامه ریزی و اجرای صددرصدی فرآیند مدیریت کیفیت جامع

آجر بندی

نکات مهم در اجرای نما :

استفاده از شمشه بنایی و ریسمان برای شاقولی یکنواختی در طول کار

استفاده از شمشه ملات برای ایجاد فضای یکنواخت در بین دو آجر با توجه به بندهای عمودی در هنگام اجرا با نصب تعدادی ریسمان قپانی در طول کار (عمودی)

در صورت وجود تغییر اندازه در طول آجرها، از فواصل میانی بندها برای برطرف نمودن این موضوع کمک گرفته تا بندهای عمودی به صورت منظم در یک امتداد قرارگیرند.

انتخاب ماسه با دانه بندی مناسب برای ملات بین آجرها به صورتی که مانع از تراز کردن آنها نشود.

کنترل آجرکاری از لحاظ شاقولی ترازو مسطح بودن در هر متر از فضای کار شده

تمیز نگاه داشتن سطح آجر شده در هنگام بندکشی به اندازه حساسیت در چیدمان آجرها حائز اهمیت است. لذا به مطالب ارائه شده در قسمت بندکشی توجه کنید.

طبق مفاد مشخصات عمومی کارهای ساختمانی که از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تدوین شده است، انحراف نما از امتداد قائم برای هر طبقه به ارتفاع ۳ متر نباید از ۶ میلیمتر تجاوز کند. همچنین انحراف از امتداد قائم در کل ارتفاع نباید از ۳۰ میلی متر بیشتر باشد و رواداری پهنای بندها در نماسازی با آجر به) جز آجرهای آنتیک و رستیک نباید از ۱ میلی متر تجاوز کند.

آماده سازی بستر کار

آماده سازی بستر کار

با توجه به طراحیهای انجام شده برای نمای ساختمان و هندسه طرح بستر کار باید به نحوی آماده شود که هیچگونه مانعی برای نصب شاقولی آجر نباشد.

بررسی سطوح نصب آجر از نظر صفحه عمودی و افقی کار:

با استفاده از ابزارهای پیشرفته میتوان از شاقول بودن کار اطمینان حاصل کرد با ابزارهای سنتی نیز میشود این کار را انجام داد. به این صورت که با ریسمان کشیهایی در سطوح مختلف مانند قیان کشی از وضعیت بستر محل نصب آجر آگاهی پیدا کرد و با در نظر گرفتن حداقل ۲ سانتی متر و حداکثر ٦ سانتی متر ملات در پشت آجر جهت رفع این موانع از شیوه های مختلفی مانند شاسی کشی استفاده نمود.

روش های نصب

روشهای نصب آجر

آجر را با استفاده از ملات چسب و خشکه چینی نصب میکنند. هر کدام از این روشها با توجه به شرایط اقلیمی و کاربرد آنها مانند نما و.... مورد استفاده قرار میگیرند به طور مثال برای نما ساختمان روش چسب توصیه نمی شود.

نکات مهم در بندکشی آجرها :

نقش اصلی بندکشی پذیرش انبساط و انقباض سطحی موضعی و توزیع آن به طور یکنواخت در نمای ساختمان است. بندکشی باید مانع ورود آب و نفوذ رطوبت به قشرهای داخلی دیوارها و سایر قطعات ساختمان گردد. از این رو ملات بندکشی باید ریزدانه و پرمایه باشد تا مانع ایجاد خاصیت جاذبه مویی گردد. بندکشی به عنوان کار نهایی باید جذابیت منظر را کامل به اتمام برساند عرض بند آجرها بر اساس طرح انتخابی ۸ تا ۲۰ میلی متر است که باید قبلا محل اجرای آن با برس تمیز گردد و پیش از شروع کار مرطوب و آبپاشی شود. حداقل عیار سیمان ،بندکشی، شامل ٤٠٠ کیلوگرم سیمان در هر متر مکعب است. قطر سنگدانه نباید از ۱ میلی متر بیشتر باشد مناسب ترین زمان برای بندکشی قبل از سخت شدن ملات دیوارها است تا ۲۵ روز بعد از اجرا در هر حال از بندکشی در هوای بسیار سرد بسیار گرم و بارندگی باید خودداری کرد. چنانچه اجرای بندکشی در هوای بسیار سرد یا گرم الزامی باشد. اتخاذ تدابیر مخصوص بتن ریزی در هوای بسیار گرم یا سرد الزامی است. در هوای گرم بندکشی باید از تابش مستقیم خورشید مصون بوده و با وسایل پوششی مناسب مرطوب نگه داشته شود.

بند کشی آجر ها

در هوای سرد بندکشی باید در روزهای آفتابی بین ساعات ۱۰ الی ١٤ صورت گیرد از ماسه و آب گرم استفاده شود و نمای بندکشی شده با وسایل مناسب پوشانده و گرم نگه داشته شود. سرعت سفت شدن ملات با تقلیل درجه حرارت محیط کاهش می یابد. لذا هنگام بندکشی در هوای سرد سرعت بندکشی باید به نحوی باشد که فرصت کافی برای سفت شدن ملات قبل از شروع یخبندان وجود داشته باشد. هرگز در زمان یخبندان نباید عملیات نماکاری انجام داد. مناسب ترین زمان جهت بندکشی حداقل چند هفته پس از نصب آجرها است. پیش از نصب آجرها محل اتصال آجر بر روی دیوار باید مرطوب گردد. حداقل ملات خور پشت آجر بین ۲ تا ۴ سانتی متر است.

بهترین زمان برای استفاده از ملات آماده شده جهت بندکشی حداکثر ۲ تا ۵ ساعت است. بهترین دما جهت نصب بین ۵ تا ۳۵ دجه سانتی گراد است. آب و ماسه مورد استفاده در ملاتها باید عاری از هرگونه مواد آلی باشند.

هنگام بندکشی باید ملات را روی قلم بندکشی قرار داد و سپس آن را بین شیار دو آجر فرو برد. به منظور همگن شدن ملات بندکشی حداقل چند دقیقه باید آن را ورز داد. برای بندکشی هیچگاه از صفحه ملات استفاده نشود.

جوایز آجر آذرخش

به منظور نظافت ملاتهای اضافی بین شیارها بهترین گزینه به کار بردن برس پس از گذشت ۳ ساعت است و نباید از دستمال مرطوب استفاده کرد. پودرهای رنگی را میتوان به ملات بندکشی اضافه کرد اما مقدار آنها نباید بیش از ۱۰ وزن سیمان باشد و علاوه بر آن باید ضد قلیا نیز باشد تا بتواند طی زمانهای طولانی در مقابل نور ثبات خود را حفظ نماید.

چنانچه از رزین به منظور ضد آب نمودن آجر استفاده شود، باید سازه کاملا خشک و تمیز باشد.

شاسی کشی :

در نقاط مختلف تیر و ستون در ساختمانهای بتنی استفاده از صفحه پلیتهای فلزی در داخل بتن توصیه میشود تا از آسیب رساندن به سازه های بتنی جلوگیری شود. در هنگام شاسی کشی میتوان بستر کار را به صورتی طراحی و اجرا نمود که فلز استفاده شده در آن با آجر و ملات کاملا پوشیده شود تا از پوسیدگی احتمالی آن جلوگیری شود. توجه به ایجاد آب چکان در طراحی شاسی بسیار حائز اهمیت میباشد به گونه ای که آب ناشی از بارندگی بر روی نما اثر مخرب نداشته باشد تا از جلوه ظاهری نما کاسته نشود. استفاده از ملاتی که عاری از هر گونه عناصر آلی است برای جلوگیری از شوره زدگی احتمالی که تاثیر مستقیم ملات پشت کار میباشد توصیه می شود.

مرحله نصب آجر :

برای نصب آجر روشهای گوناگونی وجود دارد که با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی محل نصب آجر و همچنین موقعیت قرار گیری آن در داخل یا خارج ساختمان میتوان آن را به دو صورت چسبی و ملاتی اجرا نمود.

نمونه آجر 1

نمونه آجر 2

نمونه آجر 3

نمونه آجر 4

نمونه آجر 5

نمونه آجر 6

نمونه آجر 7

نمونه آجر 8

نمونه آجر 9

نمونه آجر 10

نمونه آجر 11

نمونه آجر 12

نمونه آجر 13

نمونه آجر 14

نمونه آجر 15

نمونه آجر 16

نمونه آجر 17

نمونه آجر 18

نمونه آجر 19

هرگز نباید از دستمال مرطوب به منظور تمیز نمودن اضافات ملات بین شیارها استفاده نمود. بهترین گزینه به کار بردن، برس پس از گذشت ۲ ساعت می باشد. چنانچه از رزین به منظور ضد آب نمودن آجر استفاده شود باید سازه کاملا خشک و تمیز باشد. به ملات بند کشی میتوان پودرهای رنگی اضافه نمود. اما مقدار آنها در ملات نباید از ۱۰ وزن سیمان تجاوز کند و علاوه بر آن باید ضد قلیا بوده و در مقابل نور ثبات خود را در دراز مدت حفظ نماید. نقش اصلی بندکشی پذیرش انبساط و انقباض سطحی موضعی و توزیع آن به طور یکنواخت در نمای ساختمان است علاوه بر آن بند کشی باید مانع ورود آب و نفوذ رطوبت به قشرهای داخلی دیوارها و سایر قطعات ساختمان گردد. از این رو ملات بندکشی باید ریزدانه و پرمایه باشد تا مانع ایجاد خاصیت جاذبه مویی شود. بند کشی به عنوان کار نهایی باید جذابیت منظر را کامل به اتمام برساند عرض بند آجرها بر اساس طرح انتخابی ۸ تا ۲۰ میلیمتر می باشد که باید قبلا محل اجرای آن با برس تمیز گردد و پیش از شروع کار.

جوایز

آجر نسوز آذرخش یکی از بهترین مصالح ساختمانی تائید شده پلتفرم قدرتمند شیش دنگ می‌باشد که خرید واستفاده از محصولات فوق‌العاده آن به سازندگان محترم ساختمان توصیه می‌شود.

 

روش نصب آجر

آماده سازی بستر کار :

با توجه به طراحی های انجام شده برای نمای ساختمان و هندسه طرح بستر کار باید به نحوی آماده شود که هیچ گونه مانعی برای نصب شاقولی آجر نباشد.

بررسی سطوح نصب آجر از نظر صفحه ی عمودی و افقی کار با استفاده از ابزارهای پیشرفته میتوان از شاغول بودن کار اطمینان حاصل کرد و میتوان به صورت سنتی نیز این کار را انجام داد. به این نحو که با ریسمان کشیهایی در سطوح مختلف ، مانند قیان کشی از وضیعت بستر محل نصب آجر آگاهی پیدا کرد و با در نظر گرفتن حداقل ۲ سانتیمتر و حداکثر ۶ سانتیمتر ملات در پشت آجر، جهت رفع این موانع از شیوه های مختلفی مانند شاسی کشی استفاده نمود.

نکاتی در مورد نحوه بند کشی آجرها :

حداقل و حداکثر ملات خور پشت آجر بین ۲ تا ۴ سانتی متر باشد.

بهترین دما جهت نصب بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد است و هرگز در زمان بخبندان نباید عملیات نماکاری انجام شود.

ماسه و آب مورد استفاده در ملاتها باید عاری از هر گونه مواد آلی باشد.

مناسب ترین زمان جهت بندکشی حداقل چند هفته بعد از نصب آجرها است.

قبل از بندکشی محدوده مورد نظر باید مرطوب گردد.

بهترین زمان برای استفاده از ملات آماده شده جهت بندکشی حداکثر 2 تا 5 ساعت می باشد.

به منظور همگن شدن ملات مناسب برای بند کشی، حداقل چند دقیقه باید آن را ورز داد.

هیچ گاه از صفحه ملات برای این منظور استفاده نشود.

هنگام بندکشی باید ملات را روی قلم بندکشی قرار داد و سپس آن را بین شیار دو آجر فرو برد.

که استفاده از روش چسبی در نمای خارجی ساختمان توصیه نمی شود. پس از آماده سازی بستر و اطمینان از تراز بودن قسمت زیرین ، شروع به چیدمان ردیف (رج) اول می کنیم در مراحل اولیه کار می توان از روش ساده یا هره چینی با توجه به چیدمان آجر و سلیقه طراح بهره گرفت.

روش اجرای ملاتی :

در این روش پس از اجرای ردیف اول باید از تراز بودن سطح آجر چینی افقی و عمودی اطمینان حاصل کرد استفاده از شمشه های بنایی ترجیحا به ارتفاع ۲ متر در دوطرف سطح مورد نظر به صورت شاقولی از همه جهات توصیه می شود. استفاده از شمشه ملات و ریختن ملاتی متشکل از سیمان و ماسه شسته شکسته با دانه بندی نرم بر بستری مناسب میتواند ضخامت دلخواه را برای ردیف بعدی ایجاد نمایید. پس از چیدن ردیف بعدی آجر روی لایه ای از ملات ، پشت آن را با دوغاب سیمان و ماسه پر میکنیم و در ادامه با توجه به طرح ساختمان و فرم اجرا همین روند را تا انتها تکرار می نماییم.

مرطوب و آبپاشی شود حداقل عیار سیمان بندکشی ، شامل ۴۰۰ کیلوگرم سیمان در هر متر مکعب میباشد قطر سنگدانه نباید از ۱ میلیمتر بیشتر باشد. مناسب ترین زمان برای بند کشی قبل از سخت شدن ملات دیوارهاست تا ۲۵ روز بعد از اجرا در هر حال از بند کشی در هوای بسیار سرد، بسیار گرم و بارندگی باید خودداری نمود، چنانچه اجرای بندکشی در هوای بسیار سرد یا گرم الزامی باشد. اتخاذ تدابیر مخصوص بتن ریزی در هوای بسیار گرم یا سرد الزامی است. در هوای گرم ، بند کشی باید از تایش مستقیم خورشید مصون باشد با وسایل پوششی مناسب مرطوب نگه داشته شود. در هوای سرد بندکشی باید در روزهای آفتابی بین ساعات ۱۰ الی ۱۴ صورت گیرد، از ماسه و آب گرم استفاده شود و نمای بند کشی شده با وسایل مناسب پوشانده و گرم نگه داشته شود. سرعت سفت شدن ملات با تقلیل درجه حرارت محیط کاهش می یابد. لذا هنگام بند کشی در هوای سرد سرعت بند کشی باید به نحوی باشد که فرصت کافی برای سفت شدن ملات قبل از شر یخبندان وجود داشته باشد.

گروه بین المللی کارخانجات آجر نسوز نما آذرخش دارای ۴ کارخانه مجهز و پیشرفته تولید آجر می باشد.

کارخانه شماره ۱

شرکت تولیدی صنعتی آذرخش آجر نسوز قم : این کارخانه مجهز به واحدهای دانه بندی، پرس، پخت و بسته بندی می باشد. واحد آزمایشگاه کنترل کیفی و آنالیز پرس های تمام اتوماتیک با ظرفیتهای ۴۰۰ تا ۹۸۰ تن و کوره های شاتل با ظرفیت های ۵۰ الى ۱۰۰ تن از دیگر امکانات مجهز این کارخانه به شمار می روند.

کارخانه شماره ۲

شرکت آذرخش فرآورده های نسوز قم : این کارخانه علاوه بر داشتن واحد دانه بندی پیشرفته، در سالن های تولید دارای ۱۲ دستگاه پرس هیدرولیک با ظرفیت های ۹۸۰ تا ۱۴۰۰ گروه بین المللی کارخانجات فرآورده تن میباشد. ۵ دستگاه کوره شاتل واگنی با ظرفیت های بیش از ۲۰۰ تن را می توان از دیگر امکانات مجهز این کارخانه برشمرد.

کارخانه شماره ۳

شرکت بین المللی سرامیک های نسوز آذرخش

این کارخانه دارای، سیستم های پیشرفته و تخصصی خردایش، دانه بندی و آسیاب های کوبیت، فکی و تیغه ای است، کوره‌های دوار و ماشین آلات تمام اتوماتیک در تمامی مراحل آماده سازی موارد اولیه و همچنین ماشین آلات پیشرفته ی انتقال مواد، همه بخشی از امکانات این مجموعه به شمار می آیند. این کارخانه با به کارگیری 14 دستگاه پرس هیدرولیک تمام اتوماتیک شرکت ساکمی ایتالیا با ظرفیت های 1400 تن و همچنین کوره تونلی اتوماتیک توانسته است، در راستای اهداف این گروه گام بردارد.

کارخانه شماره ۴

شرکت بین المللی آذرخش توسعه صنایع نسوز

این کارخانه با بهره گیری از جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای تولید و استفاده از مجهز ترین تجهیزات روز دنیا توانسته است به یکی از بزرگترین کارخانه های تولید آجر در منطقه تبدیل شود. این کارخانه طی سالهای همکاری با شرکت ساکمی ایتالیا که یکی از معتبرین کارخانه های تولید تجهیزات و ماشین آلات آجر و سرامیک است به یکی از مهمترین و بزرگترین کارخانه های تولید آجر در دنیا تبدیل شده است سیستم دانه بندی تمام اتوماتیک و خط تولید روباتیک و مکانیزه و همچنین دار بودن ، جدیدترین و به روز ترین آزمایشگاه کنترل کیفی ، کوره های رولری و خط تولید تمام اتوماتیک و پیشرفته که از امکانات بی بدیل این مجموعه است. ما را در پیش برد اهداف این مجموعه که رسیدن به افق های روشن در جهت جلب رضایت شما عزیزان همراه و ارتقاء اعتلای این مرزبوم میباشد یاری رسانده است. 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09129453060

 

جهت مشاهده وخرید بهترین مصالح ساختمانی، به قسمت متریال برتر وبسایت شیش دنگ مراجعه نمائید.

سایر مطالب در متریال برتر

فصل اول: بازاریابی - بخش پنجم

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی تفاوت‌های اساسی دارد. در واقع بازاریابی سنتی در بیشتر مواقع از بازاریابی برونگرا استفاده می‌کند؛ در صورتی که بازاریابی آنلاین در اکثریت مواقع زی

فصل اول: بازاریابی - بخش چهارم

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی تفاوت‌های اساسی دارد. در واقع بازاریابی سنتی در بیشتر مواقع از بازاریابی برونگرا استفاده می‌کند؛ در صورتی که بازاریابی آنلاین در اکثریت مواقع زی

فصل اول: بازاریابی - بخش سوم

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی تفاوت‌های اساسی دارد. در واقع بازاریابی سنتی در بیشتر مواقع از بازاریابی برونگرا استفاده می‌کند؛ در صورتی که بازاریابی آنلاین در اکثریت مواقع زی

وام 500 میلیونی بازنشستگان: هدیه‌ای بی‌نظیر از صندوق بازنشستگی کشوری!

در اقدامی بی‌سابقه، گشایشی جدید در زمینه وام‌های بانکی در ایران به وجود آمده است. صندوق بازنشستگی کشوری با ارائه وام 500 میلیونی با سود 4 درصد به بازنشستگان و فرزندانشان، و همچنین افزایش سقف وام ازدوا

فصل اول: بازاریابی - بخش دوم

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی تفاوت‌های اساسی دارد. در واقع بازاریابی سنتی در بیشتر مواقع از بازاریابی برونگرا استفاده می‌کند؛ در صورتی که بازاریابی آنلاین در اکثریت مواقع زی

فصل اول: بازاریابی - بخش اول

همان‌طور که می‌دانید بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی تفاوت‌های اساسی دارد. در واقع بازاریابی سنتی در بیشتر مواقع از بازاریابی برونگرا استفاده می‌کند؛ در صورتی که بازاریابی آنلاین در اکثریت مواقع زی

کسری بودجه در دولت سیزدهم: شمشیر و سپر رئیسی!

رئیس جمهور در صحبت‌های اخیر خود، تصویری ایده‌آل از وضعیت کسری بودجه در دولت سیزدهم ارائه داد. از جبران کسری بودجه سال 1400 بدون چاپ پول تا عدم وجود کسری در سال‌های 1401 و 1402، اظهارات رئیسی بازتاب گس

آیا تتر، جایگزین دلار آمریکا در آینده خواهد بود؟

در دنیای پویای امروز، شاهد تحولات چشمگیری در عرصه مالی هستیم. ظهور و گسترش ارزهای دیجیتال و به خصوص استیبل کوین‌ها، چالش‌های نوینی را برای سلطه ی بی چون و چرای دلار آمریکا به عنوان ارز ذخیره جهانی به

نقش دولت و شهرداری در نوسازی بافت‌های فرسوده تهران چیست؟

قلب تپنده ایران تهران، کلان‌شهر پرجنب‌وجوش و پایتخت مدرن ایران، با چالشی دیرینه روبروست: بافت‌های فرسوده. این غول خفته در دل شهر، نه تنها امنیت و آسایش ساکنانش را به خطر انداخته، بلکه چهره شهر را نیز

اجاره نشینی در قلب پایتخت؛ رهن و اجاره در محله‌های مرکزی تهران چقدر است؟

همیشه تهران به عنوان پایتخت ایران، قطب اقتصادی و فرهنگی کشور، متقاضیان زیادی برای سکونت و زندگی در خود داشته است. این موضوع باعث شده تا بازار مسکن در این کلانشهر داغ باشد و یافتن مسکن مناسب، به خصوص ب

امنیت سایبری

دنیای دیجیتال فرصت‌های بی‌نظیری را در اختیار ما قرار می‌دهد، اما در عین حال خطرات جدیدی را هم به همراه دارد. انواع مختلفی از تهدیدات سایبری مانند نرم‌افزارهای مخرب، حملات شبکه‌ای و جرایم سایبری وجود د

بازنشستگی دغدغه این روزهایتان است؟ این خبر را بخوانید!

آیا در آستانه بازنشستگی هستید یا به دنبال برنامه‌ریزی برای آینده شغلی خود هستید؟ خبرهای مهمی در راه است! قوانین مربوط به بازنشستگی در ایران دستخوش تغییرات اساسی شده و این موضوع می‌تواند بر برنامه‌های