فنگ شویی در خانه

فنگ شویی را می توان برای ایجاد یک محیط زندگی هماهنگ و متعادل در آپارتمان ها اعمال کرد.

 چند نکته برای گنجاندن اصول فنگ شویی در خانه:

 

1.      به هم ریختگی را پاک کنید

اعتقاد بر این است که بهم ریختگی جریان انرژی مثبت را مسدود می کند. با شلوغ کردن آپارتمان خود و خلاص شدن از شر وسایل غیر ضروری شروع کنید. فضای خانه خود را تمیز، منظم و عاری از وسایل بیش از حد نگه دارید.

 

2.      ورودی

ورودی در فنگ شویی مهم است زیرا اولین منطقه ای است که از انرژی به آپارتمان شما استقبال می کند. آن را تمیز، روشن و جذاب نگه دارید. از قرار دادن آینه ها مستقیماً رو به درب ورودی خودداری کنید زیرا گفته می شود که انرژی را از بین می برد.

 

3.     جانمایی مبلمان

مبلمان خود را به گونه ای بچینید که جریان روان انرژی را افزایش دهد. از مسدود کردن درها و پنجره ها خودداری کنید زیرا می تواند جریان انرژی را مختل کند. تخت، میز و سایر مبلمان کلیدی خود را در موقعیتی قرار دهید که دید واضحی از در داشته باشید (در حالی که از در دور هستید).

 

4.     رنگ ها و عناصر

نمایش متعادلی از پنج عنصر (چوب، آتش، زمین، فلز و آب) را از طریق رنگ ها و مواد ترکیب کنید. از رنگ های خاکی برای ثبات، آبی ومشکی برای عنصر آب، سبز و قهوه ای برای عنصر چوب، قرمز و نارنجی برای عنصر آتش و سفید و خاکستری برای عنصر فلز استفاده کنید. مواد طبیعی مانند چوب و گیاهان را برای آوردن انرژی طبیعت معرفی کنید.

 

5.     آینه

آینه در فنگ شویی قدرتمند در نظر گرفته می شود زیرا انرژی را منعکس و تقویت می کنند. آینه ها را به صورت استراتژیک برای افزایش جریان نور و گسترش فضا قرار دهید. از قرار دادن آینه ها مستقیماً رو به تختخواب یا انعکاس مناطق به هم ریخته خودداری کنید.

 

6.     گیاهان

گیاهان زنده، نشاط و انرژی مثبت را به آپارتمان شما می آورند. گیاهان سالم با برگ های گرد یا نرم را انتخاب کنید و آن ها را در مناطقی قرار دهید که می خواهید رشد و تعادل را تقویت کنید. از قرار دادن گیاهان با برگ های خاردار یا تیز در اتاق خواب خودداری کنید.

 

7.     نورپردازی

نورپردازی خوب در فنگ شویی ضروری است. مانعی در جلوی پنجره ها قرار ندهید و از پرده های شفاف استفاده کنید تا نور طبیعی مناسبی را دریافت بکنید. برای ایجاد فضایی گرم و متعادل، از منابع نوری متنوعی استفاده کنید.

 

8.     با آیتم های معنادار شخصی سازی کنید

آثار هنری، عکس یا اشیایی که برای شما شادی و انرژی مثبت به ارمغان می آورند را نمایش دهید. اطراف خود را با مواردی احاطه کنید که ارزش ها، آرزوها و ارتباط شخصی شما را منعکس می کند.

 

فنگ شویی در خانه

 

هنگام استفاده از اصول فنگ شویی در یک آپارتمان، مهم است که به برخی از اشتباهات رایج توجه داشته باشید. در این جا چند اشتباه رایج که وجود دارد را مطرح می کنیم که باید از آن ها اجتناب کنید:

 

1.      نادیده گرفتن ترجیحات شخصی

فنگ شویی ایجاد فضایی هماهنگ و متعادل است، اما در نظر گرفتن ترجیحات و نیازهای خود نیز ضروری است. اگر قوانین فنگ شویی با سبک یا سلیقه شما همخوانی ندارد، کورکورانه از آن ها پیروی نکنید. اصول را مطابق با سلایق شخصی خود سازگار کنید و فضایی ایجاد کنید که برای شما دل نشین باشد.

 

2.      نادیده گرفتن تعمیر ونگهداری اولیه

مهم نیست که چقدر اصول فنگ شویی را به خوبی اعمال می کنید، حفظ یک آپارتمان تمیز و مرتب، بسیار مهم است. بی توجهی به نگهداری اولیه مانند تعمیرات، تمیز کردن و تهویه مناسب می تواند جریان انرژی مثبت را مختل کند. اطمینان حاصل کنید که هر گونه مشکل تعمیر و نگهداری را به سرعت برطرف کنید.

 

3.     بهم ریختگی بیش از حد

به هم ریختگی مانع مهمی برای جریان انرژی مثبت است. از تجمع بیش از حد اشیاء درهم و برهم در آپارتمان خود اجتناب کنید. فضای خود را مرتب و عاری از وسایل غیر ضروری نگه دارید و مرتباً برای حفظ محیطی سالم و متعادل، تلاش کنید.

 

4.     قرار دادن نادرست باگوا

باگوا یک ابزار ضروری در فنگ شویی است که حوزه های مختلف زندگی را نشان می دهد. قرار دادن باگوا در جهت اشتباه یا تراز نادرست آن با چیدمان آپارتمان، می تواند منجر به تنظیمات نادرست فنگ شویی شود.

 

5.     نور ناکافی

نور نقش مهمی در فنگ‌شویی دارد. نور ناکافی یا شدید می تواند بر انرژی آپارتمان تأثیر منفی بگذارد. مطمئن شوید که تعادل خوبی بین نور طبیعی و مصنوعی داشته باشید و از وسایل روشنایی ای استفاده کنید که فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می کنند.

 

6.     مبلمان نامناسب

قرار دادن نادرست مبلمان می تواند جریان انرژی را مختل کند. از مسدود کردن درها، پنجره ها یا مسیرها با مبلمان خودداری کنید. مبلمان خود را به گونه ای بچینید که امکان جابجایی آسان و جریان روشن انرژی در کل فضا را فراهم کند.

 

7.     عدم تعادل

فنگ شویی بر اهمیت تعادل و هماهنگی تاکید دارد. از تمرکز بیش از حد بر روی یک منطقه منفرد از باگوا مانند ثروت یا شغل، به قیمت نادیده گرفتن مناطق دیگر، خودداری کنید. برای استفاده متعادل از اصول فنگ شویی برای ارتقای رفاه کلی تلاش کنید.

 

8.     پیروی کورکورانه از درمان ها یا نمادها

در حالی که فنگ شویی از درمان ها، نمادها و پیشرفت های مختلفی استفاده می کند، مهم است که بدون در نظر گرفتن انرژی کلی فضای خود، صرفاً به آن ها اعتماد نکنید بلکه بدانید که آن ها فقط ابزارهایی برای پشتیبانی از جریان انرژی مورد نظر هستند و اصول اساسی فنگ شویی باید پایه و اساس رویکرد شما باشد.

به یاد داشته باشید، فنگ‌شویی یک تمرین جامع است و مهم است که انرژی کلی آپارتمان خود را به جای تمرکز بر عناصر یا جنبه های فردی در نظر بگیرید. اگر مطمئن نیستید، بهتر است از یک متخصص یا مشاور فنگ شویی راهنمایی بگیرید که می تواند بر اساس نیازهای خاص آپارتمان و انرژی شما مشاوره شخصی ارائه دهد.

 

بازبینی: س. سیاح

سایر مطالب در دکوراسیون و زیبایی

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا