بیمه شیش دنگی

اگه دنبال بیمه مطمئن میگردی، شیش دنگو انتخاب کن وبه دوستات هم بگو

هدف ما در بیمه شیش دنگ چیست؟

تا اسم بیمه میاد هرکسی یه برداشتی میکنه که ممکنه خوب یا بد باشه. خیلی ها از خدمات بیمه ای شرکت ها راضی نیستند. خیلی ها میگن کاربردی نداره و فقط پول میگیرن. بعضی ها هم که دچار مشکل میشن میگن اگه بیمه داشتیم انقدر اذیت نمیشدیم یا اینکه میگن درآمدمون اگه بیشتر میشد خودمون رو بیمه می کردیم.

بعضی ها هم از بیمه فقط بیمه تأمین اجتماعی رو میشناسن و بیمه های ماشین رو.

 

بیمه 6دنگ

 

متأسفانه به دلیل وجود شاخه های مختلف بیمه ای و تعداد بیشمار قوانین و فرم های مربوط به آن و عدم اطلاع رسانی های صحیح، اطلاعات عموم مردم نسبت به انواع بیمه ها بسیار کم بوده و از اخبار و قوانین جدید هم اطلاعی ندارند. مجموعه ها و نمایندگان بیمه هم از این موضوع مستثنی نیستند و بجای ارائه مشاوره و اطلاعات بیمه ای صحیح بیشتر در حوزه مسائل مالی و فروش بیمه به مذاکرات بیمه ای با مخاطبین می پردازند.

تنظیم درست بیمه نامه و خدمات و پشتیبانی بیمه دو موضوع کاملاً مهم و اساسی در این امر بوده که متأسفانه اصلاً به آن ها پرداخته نشده است.

تیم بزرگ شیش دنگ متشکل از مدیران و نخبگان صنعت بیمه سعی دارد بهترین خدمات بیمه ای را با تکیه بر دانش و حمایت های همه جانبه برای همه شما عزیزان از طریق بیمه شیش دنگ فراهم آورده و همواره به عنوان یک وکیل بیمه ای در کنار شما عزیزان در طول مسیر زندگی قرار گیرد.

شما میتوانید از طریق صفحات مختلف بیمه شیش دنگ ضمن آشنایی با انواع بیمه ها به مطالب تخصصی تر و اخبار بیمه ای نیز دسترسی داشته باشید.

 

اگر میخوای بیمه شیش دنگ رو انتخاب کنی و یه وکیل بیمه ای کنار خودت ببینی از شماره تلفن های زیر استفاده کن.

 

02179398

 

 02126871053 -  02126871073

 

09129374020  -  09125157368

 

سایر مطالب در بیمه

معرفی مصالح نوین ساختمانی در دنیای امروز

صنعت ساختمان هم مانند تمامی صنایع دیگر با پیشرفت بشر در تکنولوژی دستخوش تغییرات قرار می‌گیرد و مصالح نوین جای مصالح قدیمی را می‌گیرند. مصالح نوین از قابلیت‌ها و مزایای برخوردار است که معایب مصالح ساخت

خبر جدید برای مستاجرها؛ جزییات تازه از سامانه «خودنویس»

معاون وزیر راه وشهرسازی از آغاز بکار نسخه اولیه انعقاد قراردادهای خریدو فروش مسکن در سامانه «خودنویس» از خردادماه خبر دادو گفت: مرم در این سامانه می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز قراردادهای اجاره و خ

تعیین تکلیف ساختمان‌های بحرانی منطقه 12

عضو شورای شهر تهران بر تعیین تکلیف ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ در نیمه اول سال تاکید کرد.

جزئیات یک طرح جدید برای ساخت مسکن در تهران

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران مدتی پیش در نشستی خبری از جزییات طرحی گفت که به نظر گامی در بازار مسکن است.

آخرین وضعیت انتشار آگهی‌های مسکن در 2 پلتفرم مشهور

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، احراز هویت تبلیغات املاک با استفاده از یک تیک متمایز در 2 پلتفرم مشهور ساماندهی می‌شود.

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: باید سامانه سوت زنی برای شناسایی تخلفات و جلوگیری از انعقاد قرارداد برای اتباع غیر مجاز راه اندازی شود.

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود

کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی گفت: ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است، حتی اگر طی یکسال قیمت آن ۱۰ برابر شود.

رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران

در حالی بنیاد مسکن از ساخت حدود ۶۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهری و روستایی خبر داده که ۹۶.۲ درصد متقاضیان این طرح در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت استان تهران رد درخواست شده‌اند.

۳ اپیزود از افزایش قیمت مسکن در کشور

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد تعداد مستاجران در کشور به یک‌سوم رسیده است. این در حالی‌ست که تورم بازار اجاره و مسکن هر روز در روند صعودی پیشروی می‌کند و این موضوع در آینده به بحرانی بزرگ دامن خواهد زد.

خریدهایی که از بی ارزش شدن پول می کاهد

در شرایط تورمی، ارزش پول و قدرت خرید آن کاهش می‌یابد. بنابراین، برخی برای حفظ قدرت پول خود کالاهایی را خریداری می کنند که با تورم افزایشی باشد.

مآخذ مالیات برعایدی سرمایه در ایران برعکس دنیاست

کارشناسان اقتصادی با تاکید بر اینکه مالیات برعایدی سرمایه در دنیا معمولا بر املاک و سهام تمرکز دارد اما در ایران بر طلا و ارز متمرکز شده است تاکید کردند با توجه به تورم، این مالیات در طی چند سال ممکن

امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه

سرپرست سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه با واگذاری سهام عدالت جاماندگان، قطار سهام عدالت به ایستگاه پایانی می‌رسد، گفت: اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منت