تحویل واحدهای تکمیل شده مسکن شهر جدید پردیس

متقاضیانی که از سال ۹۰ تا به حال آورده خود را تکمیل نکردند، شامل افزایش قیمت نخواهند شد؛ ولی کسانی که تنها چند قسط دادند باید به قیمت روز باقی اقساط را پرداخت کنند.

واحدهای تکمیل شده مسکن بدون انتظار تحویل داده می‌شود

 

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگویی رادیویی، گفت: برخی از واحدهای پردیس نواقصی داشته که اگر نواقص مربوط به پیمانکار بوده توسط شرکت عمران تکمیل می‌شود، ولی باید درخواست انشعاب گاز، برق و آب توسط متقاضی اقدام شود. با مصوبه شورای عالی مسکن مقرر شد هزینه‌های شرکت گاز طبق روال گذشته به‌صورت تضمینی توسط عمران پرداخت شود.
وی با اشاره به اینکه حق انشعاب گاز از سال ۹۰ تاکنون سی برابر رشد داشته است، بیان کرد: طبق مصوبه شورای مسکن و دعوت از ۲۰ مهندس خوشنام از سازمان نظام مهندسی، مقرر شد تا مهندسان به صورت مقیم واحدهای تحویلی را طبق قیمت پایین‌تری تأیید کنند.
محبت خواه با هشدار به سوداگران مسکن پردیس، گفت: پکیج و کولر، رادیات فقط به متقاضی حقیقی اول تحویل داده می‌شود و قیمت عرصه و عیان هم به قیمت روز محاسبه خواهد شد. وام‌های ۴ تا ۷ درصدی مسکن هم به قیمت روز گرفته خواهد شد تا از ورود دلالان و معامله‌گران مسکن به این بخش جلوگیری شود.
مدیرعامل عمران شهر جدید پردیس با اشاره به شناسایی و اخطار به ۱۱۱ بنگاه غیرمجاز، تصریح کرد: ۵۷ بنگاه پلمب شده، قیمت مسکن پردیس تا ۳۰ درصد کاهش یافته که مردم باید در این خصوص همکاری کنند.
وی با تاکید بر اینکه واحدهای خالی به امور مالیاتی معرفی خواهند شد افزود: راهکارهای قانونی دیگری هم برای کسانی که از واحدهای خود استفاده نکنند در نظر خواهیم گرفت تا نیازمندان حقیقی از واحدها بهره‌مند شوند. متقاضیانی که از سال ۹۰ تا به حال آورده خود را تکمیل نکردند، شامل افزایش قیمت نخواهند شد؛ ولی کسانی که تنها چند قسط دادند باید به قیمت روز باقی اقساط را پرداخت کنند.
مدیرعامل عمران شهر جدید پردیس در پایان با اشاره به خروج ۲۱ پیمانکار خاطی از پروژه‌ها، گفت: تنها پیمانکارانی که از نظر فنی، مالی و اجرایی توانمندی داشته باشند حق همکاری با شرکت عمران را خواهند داشت.

 

جهت مشاهده سایر خبرها، به قسمت اخبار سایت شیش دنگ مراجعه نمایید

گردآورنده: یاسمن منایی

سایر مطالب در اخبار

دنیای نوین متاورس چیست؟ آینده متاورس چیست؟ | چگونگی سرمایه گذاری در متاورس

اگرچه مفهوم متاورس سابقه‌ای طولانی در داستان‌های علمی تخیلی دارد، اما ریشه‌های آن را می‌توان در دنیای واقعی و در پلتفرم‌های بازی‌های آنلاین چند نفره (MMOs) جستجو کرد.

نرخ سود بین بانکی تغییر کرد

نرخ سود بین بانکی در هفته‌منتهی به ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش بسیار جزئی به ۲۳.۵ درصد رسید.

آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

دولت، پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به میزان مصوبه مزد ۱۴۰۳ کارگران را تصویب کرد؛ اما مطالبه بازنشستگان چیز دیگری بود.

خوراکی‌ها عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳

در فروردین 1403، کالاهای خوراکی 50 درصد از تورم ماهانه دهک اول را ایجاد کرده‌اند. این در حالی است که این اقلام تنها عامل 27 درصد از تورم ماهانه ثروتمندان بوده‌اند.

فصل اول: فروش - بخش دهم

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌

فصل اول: فروش - بخش نهم

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است. به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه ی بلندمدت به‌نحوی‌

تبعیض در حقوق و دستمزد، خیانت به کارگران است

دبیر اجرایی خانه کارگران مازندران در همایش روز جهانی کارگر که با حضور کارگران،جمعی از نمایندگان کارگران و تشکل های کارگری و کانون های بازنشستگی مازندران برخی از مسئولین شهرستانی واستانی در خانه کارگر

بهادری جهرمی: دولت با نظام بانکی شوخی ندارد

سخنگوی دولت گفت: اگر سال‌های سال بانک‌ها عادت کردند هر کاری دلشان می‌خواهد انجام دهند زمان می‌برد آنها را در مسیر درست ببریم.

سیستم جامع مدیریت املاک و مستغلات

برای بهره‌مندی از یک سیستم یکپارچه باید نگاهی وسیع و جامع‌نگر به حوزه تدارکات و مهندسی داشت که برای این نگاه همه‌جانبه باید به تمامی نیازمندی‌ها در این حوزه توجه شود. معمولا بانک‌ها به دلیل گستردگی جغ

ثبت نام سامانه املاک و اسکان

سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir در سال 1399 ایجاد شد و هدف از این سامانه ، ساماندهی اطلاعات مسکن خانوارها و در نهایت جمع بندی فهرست خانه های خالی از سکنه بود. با ثبت نام در سامانه املاک و

سامانه ایران املاک

سامانه ایران املاک به آدرس iranamlaak.ir یکی از سایت های مهم در حوزه املاک کشور است که به منظور ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور و برای کنترل و شفاف سازی معاملات در این زمینه ایجاد شده است.

نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد

تهران- ایرنا- رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تاکنون پروانه تاسیس چند شهرک دولتی صادر شده و نخستین پروانه بهره برداری شهرک دولتی توسط دبیرخانه ستاد مدیریت شهرک سازی کشور صادر شده است.