بهترین محله‌های کرج

شهر کرج از کلانشهر‌های زیبا و دیدنی کشور ایران می‌باشد که در استان البرز واقع‌شده است. این کلانشهر به 11 منطقه تقسیم شده است و جمعیت آن حدود یک میلیون و پانصد نفر می‌باشد. درواقع می‌توان گفت که بعد از تهران، بزرگترین شهر در ایران، کرج می‌باشد.

بهترین محله‌های کرج

 

شهر کرج از کلانشهر‌های زیبا و دیدنی کشور ایران می‌باشد که در استان البرز واقع‌شده است. این کلانشهر به 11 منطقه تقسیم شده است و جمعیت آن حدود یک میلیون و پانصد نفر می‌باشد. درواقع می‌توان گفت که بعد از تهران، بزرگترین شهر در ایران، کرج می‌باشد. قبل از سال 1390 این کلانشهر، دارای 12 منطقه بوده‌است و وقتی که از سال 90 به بعد، شهر کرج از فردیس و گرمدره جدا شد، منطقه 12 آن که فقط مهرشهر در آن مانده بود، به منطقه 3 تغییر یافت و به همین سبب شهر کرج به 11 منطقه تبدیل شد.

 

بهترین محله های کرج

 

مناطق شهر کرج

 

شهر کرج دارای 11 منطقه می‌باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

 

منطقه 1

 

منطقه 1 کرج در قسمت شمال شرقی کرج قرار دارد و از سمت شرق به منطقه 11 کرج، از جنوب آن به منطقه 9 کرج، از سمت شمال به ارتفاعات البرز و از سمت غرب به منطقه 8 کرج دسترسی دارد.

از محله‌های مهم منطقه 1 کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        خیابان بهار

-        خیابان برغان

-        اسلام آباد یا زورآباد

-        عظیمیه

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

منطقه 2

 

منطقه 2 کرج در قسمت جنوب شرقی کرج قرار دارد که از سمت غرب به بلوار هفت تیر، از سمت شرق به دکل‌های برق فشار قوی، از سمت جنوب به سمت اتوبان تهران، از سمت شمال به میدان هفت تیر دسترسی دارد.

از محله های مهم منطقه 2 کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-        بلوار امامزاده حسن

-        قلمستان

-        مصباح

-        بلوار هفت تیر

-        کارخانه قند

-        شهرک فهمیده

-        مصلای کرج

 

منطقه 3

 

منطقه 3 کرج در قسمت جنوب غربی کرج قرار دارد و از سمت شرق به روستای گستانک، از سمت غرب به جاده قزلحصار، از سمت جنوب به فرودگاه پیام و اراضی دره و از سمت شمال هم به خیابان مسیح پاکدل دسترسی دارد.

از محله‌های مهم منطقه 3 کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        قزلحصار

-        کیانمهر

-        آق تپه

-        کوی مهر

-        سهرابیه

-        اراضی ساماندهی

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

منطقه 4

 

منطقه 4 کرج یکی از سرسبزترین منطقه‌های کرج است که در جنوب این کلانشهر قرار دارد و از سمت جنوب به منطقه 3، از سمت شمال به اتوبان کرج، از سمت شرق به جاده محمدشهر ماهدشت و از سمت غرب به جاده قزلحصار دسترسی دارد.

از محله‌های مهم منطقه 4 کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        اسدآباد

-        احدآباد

-        مهرشهر (فاز 1 تا 5)

-        شهرک ولیعصر

 

مناطق کرج

 

منطقه 5

 

منطقه 5 کرج درواقع مرکز شهر کرج می‌باشد که درسال 1373 نیز از مهرشهر جدا شده‌است. منطقه 5 کرج از سمت شرق به سه راه رجایی شهر، از سمت غرب به کمالشهر، از سمت شمال به خیابان بهشتی و از سمت جنوب به اتوبان تهران دسترسی دارد.

از محله‌های مهم منطقه 5 کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-        درختی

-        گلشهر

-        حصارک پایین

-        گلزار

-        المهدی

-        میانجاده

 

منطقه 6

 

منطقه 6 کرج در قسمت شمال غربی این شهر قرار گرفته‌است و از سمت جنوب به بلوار بهشتی، از سمت شمال به ارتفاعات باغستان، از سمت شرق به منطقه 7 و بلوار باغستان و از سمت غرب به اتوبان کرج قزوین دسترسی دارد.

از محله‌های مهم منطقه 6 کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        حصارک بالا

-        باغستان غربی

-        حیدرآباد

-        شاهین ویلا

-        شهرک ظفر

-        صوفی آباد

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

منطقه 7

 

منطقه 7 کرج یکی از مناطق پراهمیت این شهر می‌باشد که در شمال این شهر قرار دارد؛ زیرا در این منطقه دانشگاه آزاد، ورزشگاه انقلاب و زندان رجایی قرار دارد.

منطقه 7 کرج از سمت جنوب به بلوار بهشتی، از سمت شمال به کوه البرز و اراضی سیاهکلان، از سمت شرق به منطقه 8 و از سمت غرب به منطقه 6 دسترسی دارد.

از محله‌های مهم این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        شهرک اوج

-        شهرک جهازیها

-        گوهر دشت یا رجایی شهر

-        کوی امامیه

-        بلوار رستاخیز

-        کوی قائم

-        بلوار انقلاب

 

منطقه 8

 

منطقه 8 کرج همانند منطقه 5 کرج در مرکز شهر کرج قرار دارد. این منطقه از سمت شمال به بام کرج، از سمت جنوب به بلوار بهشتی، از سمت شرق به منطقه 1 و از سمت غرب به گوهردشت دسترسی دارد.

از محله‌های مهم این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        خیابان چالوس

-        اسلام‌آباد

-        برغان

-        خیابان بهار

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

منطقه 9

 

منطقه 9 کرج در قسمت شمال غربی کرج قرار دارد که از سمت شرق به شهرک فهمیده و اصفهانیها، از سمت غرب به دهقان ویلا، از سمت شمال به بلوار بهشتی و از سمت جنوب به اتوبان تهران کرج دسترسی دارد.

از محله‌های مهم این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        دولت‌آباد

-        آسیاب برجی

-        چهارصد دستگاه

-        دانشکده کشاورزی

-        مهرویلا

 

منطقه 10

 

منطقه 10 کرج در قسمت شمال این شهر قرار گرفته است و از سمت شمال به منطقه 11، از سمت جنوب به حافظیه، از سمت شرق به گرمدره و از سمت غرب به منطقه 9 دسترسی دارد.

از محله‌های مهم این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        رزکان

-        منظریه

-        سیمین دشت

-        واریان شهر

-        شهرک وحدت

 

منطقه 11


مطنقه 11 کرج نیز در مرکز شهر کرج واقع‌شده است و از سمت غرب به منطقه 1، از سمت شرق به گرمدره، از سمت شمال به جاده چالوس و از سمت جنوب به منطقه 10 دسترسی دارد.

از محله‌های مهم منطقه 11 کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-        حصار

-        کلاک پایین

-        کلاک بالا

-        شهرک جهان‌نما

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

بهترین منطقه کرج

 

بهترین مناطق کرج

 

شهر کرج دارای 11 منطقه می‌باشد و از میان این مناطق، ما به شما بهترین محله‌ها را معرفی می‌کنیم که هم امن‌تر هستند و محله خوبی برای خرید خانه و همچنین رهن و اجاره خانه می‌باشد. این محلات شامل موارد زیر می‌باشد :

-        جهانشهر

-        گوهردشت

-        عظیمیه

-        مهرشهر

محلات معرفی شده بالاشهر کرج حساب می‌باشد و از لحاظ امکانات، امنیت و دسترسی نسبت به بقیه محله‌ها بهتر می‌باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

مراکز خرید کرج

 

شهر کرج، با جمعیت بالغ بر 1.5 میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان البرز است و به عنوان یکی از مراکز تجاری مهم در این منطقه شناخته می‌شود. در این شهر، مراکز خرید متعددی وجود دارند که به شهروندان و بازدیدکنندگان این شهر، امکانات خرید متنوع را ارائه می‌دهند. در این مقاله، به برخی از مراکز خرید معروف در کرج اشاره می‌کنیم:

 

مرکز خرید مبنا

 

مرکز خرید مبنا

 

یکی از مراکز خرید لوکس و لاکچری واقع در کرج، مرکز خرید مبنا می‌باشد که دارای 9 طبقه به مساحت 2400 متر‌مربع و زیربنای 13500 مترمربع است و نمای مدرنی دارد که از مصالح با کیفیت درجه یک استفاده شده و دکوراسیون داخلی منحصر به فردی دارد. این مرکز خرید دارای دو طبقه زیرزمین که شامل 155 واحد پارکینگ، دو طبقه همکف و 45 واحد تجاری و 40 واحد مسکونی است.

در این مجتمع علاوه بر برند‌های معروف و مشهور، فروشگاه های مختلفی از جمله کیف و کفش، پوشاک، شیرینی و شکلات، لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی و همچنین دارای رستوران ها و کافه های لوکس و مدرنی می‌باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

آدرس: واقع در مهرشهر، بلوار شهرداری، انتهای بلوار 111 می‌باشد.

تلفن: 02633414855

 

مرکز خرید پروما کرج

 

مرکز خرید پروما

 

مرکز خرید پروما یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مجتمع‌های تجاری در کرج است. این مرکز خرید دارای 15 هزار مترمربع می‌باشد و دارای سه طبقه تجاری است. طبقه اول و دوم آن مختص کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، ورزشی و... می‌باشد. طبقه سوم هم شامل شهربازی سرپوشیده می‌باشد که مناسب تفریح و سرگرمی کودکان و همچنین بزرگسالان می‌باشد. 

 

آدرس شعبه یک: واقع در جاده ماهدشت، نرسیده به محمدشهر می‌باشد.

آدرس شعبه دو: واقع در رجائی شهر، فاز سه، جنب شهرداری منطقه 7، طبقه همکف برج شهاب می‌باشد.

 

 مرکز خرید پارسیان

 

مرکز خرید پارسیان نیز یکی از مراکز خرید مهم و پرطرفدار در کرج محسوب می‌شود. این مجتمع تجاری در منطقه مهرشهر واقع شده و با طراحی مدرن و منحصربه‌فرد خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. پارسیان دارای فروشگاه‌های معتبر و برندهای معروفی است که انواع محصولات از لباس و اکسسوری تا لوازم خانگی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

 

آدرس: واقع در کرج، حسن آباد، بلوار ملاصدرا، بلوار تعاون، ضلع شرقی بوستان نبوت می‌باشد.

تلفن: 02632562182

 

مرکز خرید گلستان

 

مرکز خرید گلستان نیز یکی از مراکز خرید معتبر و پراهمیت در کرج است. این مجتمع تجاری در منطقه گلشهر واقع شده و با همکاری با برندهای معتبر و معروف، انواع کالاها و خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. گلستان دارای فروشگاه‌های متنوعی است که شامل لباس، الکترونیک، آرایشی و بهداشتی، غذا و نوشیدنی و غیره می‌باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

آدرس: واقع در فلکه اول گوهر دشت، خیابان آزادی شمالی، خیابان سوم شرقی می‌باشد.

 

مجتمع تجاری تندیس

 

مجتمع تجاری تندیس یک مرکز خرید مدرن و بزرگ در شهر کرج است. این مجتمع در منطقه تجاری شهر قرار گرفته و با فروشگاه‌های متعدد و متنوع خود، به خریداران انواع کالاها و خدمات را ارائه می‌دهد. تندیس همچنین دارای سینما، رستوران‌ها و فضاهای تفریحی است که در کنار خرید، امکانات تفریحی و سرگرمی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

آدرس: واقع در شاهین ویلا، بلوار باهنر، شرق میدان باهنر می‌باشد.

 

مرکز خرید مهستان کرج

 

 مرکز خرید مهستان

 

مرکز خرید مهستان نیز یکی از مراکز خرید پرطرفدار در کرج است. این مجتمع در منطقه مهستان قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب خود، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. مهستان دارای فروشگاه‌های متنوعی است که انواع کالاها را از لباس و اکسسوری تا لوازم خانگی و الکترونیک به فروش می‌رسانند. همچنین در طبقه سوم این مرکز خرید، فروشگاه‌های جواهر و طلا وجود دارد.

 

آدرس: واقع در کرج، بلوار نبوت، بعد از بوستان نبوت نمی‌باشد.

تلفن: 02632560400

 

مرکز خرید نیکامال کرج

 

مجتمع تجاری نیکامال

 

مجتمع تجاری نیکامال یکی دیگر از مراکز خرید مهم در کرج است که دارای 7 طبقه می‌باشد. این مرکز خرید در منطقه نیکان واقع شده و با داشتن انواع فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی، به خریداران گوناگون امکان خرید می‌دهد. نیکامال همچنین دارای رستوران‌ها و فضاهای تفریحی است که برای تفریح و سرگرمی مشتریان مناسب است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

آدرس: واقع در ضلع جنوبی فلکه اول گوهردشت، خیابان آزادی جنوبی می‌باشد.

تلفن: 02634493409

 

مرکز خرید آراکس

 

مجتمع تجاری آراکس

 

مجتمع تجاری آراکس نیز یکی از مجتمع‌های تجاری مهم در شهر کرج است که هفت طبقه دارد. این مجتمع در منطقه آرادان واقع شده و با داشتن فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی متعدد، خریداران را به خود جذب می‌کند. آراکس همچنین دارای سینما و فضاهای تفریحی است که امکانات تفریحی و سرگرمی را در کنار خرید برای مشتریان فراهم می‌کند.

 

آدرس: واقع در جهانشهر، خیابان استانداری، نبش کوچه فریما می‌باشد.

تلفن: 02634456008

 

مرکز خرید البرز بل سنتر

 

مجتمع تجاری البرز بل سنتر

 

مجتمع تجاری البرز بل سنتر نیز یکی از مراکز خرید معتبر و محبوب در کرج است که به طرح کشتی ساخته شده‌است. این مرکز خرید دارای 220 واحد تجاری و 56 واحد اداری است. البرز بل سنتر همچنین فضاهای تفریحی و رستوران‌های متعددی دارد که به مشتریان امکانات تفریحی و سرگرمی را ارائه می‌دهد.

 

آدرس : واقع در کرج، بلوار چمران، قبل از میدان امام حسین می‌باشد.

تلفن : 02632804114

 

مراکز تفریحی کرج

 

مراکز تفریحی کرج

 

شهر کرج علاوه بر مراکز خرید خود، دارای مراکز تفریحی محبوب و جذابی دارد که بازدیدکنندگان و ساکنان بسیاری برای تفریح و گذر اوقات فراغت به این مراکز تفریحی مراجعه می‌کنند که شامل موارد زیر می‌باشد:

-        رودخانه کرج

-        آبشار خور

-        مجتمع تفریحی توریستی عسل

-        دهکده آبی پارس از جاهای تفریحی کرج

-        دهکده ورزشی چهارباغ

-        پارک جنگلی جهان‌نما

-        پارک چمران

-        باغ فاتح کرج

-        قله کرچان کرج

-        جاده چالوس

-        سد کرج

-        بام کرج

-        اتاق فرار کرج

-        بانجی جامپینگ کرج

-        پیست اسکی دیزین

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های فروش املاک شهر کرج

 

اگر علاقه‌مند به خرید ملک در کرج هستید، جهت اطلاع بیشتر از ملک های کرج، اینجا کلیک کنید.

 

 

نویسنده : کسری جهازی

 

سایر مطالب در معرفی شهرها و محلات

کوی فراز: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

کوی فراز، که گویی نگینی درخشان بر دامنه‌های شمالی البرز در شمال غربی پایتخت می‌درخشد، در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق برای سکونت و سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل شده است. این مح

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.