معرفی شهرها و محلات

ایسلند: سرزمین آتش و یخ، مقصدی شگفت‌انگیز برای ماجراجویی

آیا به دنبال یک مقصد گردشگری منحصر به فرد و فراموش نشدنی هستید؟ ایسلند، سرزمین آتش و یخ، با طبیعت بکر و شگفت‌انگیز خود، شما را به سفری هیجان‌انگیز به قلب تضادها دعوت می‌کند. از یخچال‌های طبیعی باشکوه

حصاربوعلی، محل تولد اولین نانوایی تافتون سنتی شمیران (نون عشقی)

حصاربوعلی محله‌ای تاریخی و زیبا در شمال تهران و منطقه شمیران است. این منطقه به دلیل موقعیت کوهستانی و آب و هوای مطبوع، از دیرباز مورد توجه بوده است.

پارک‌ وی، قلب تپنده‌ی شمال تهران

پارک ‌وی (Parkway) به معنای راهی که به پارک (بوستان ملت کنونی) می رسد،یکی از مهم‌ ترین چهارراه ‌های تهران و به نوعی نماد شمال این شهر محسوب می شود. این چهارراه که در محل تلاقی خیابان ولیعصر و بزرگراه‌

صاحبقرانیه، ییلاق قجرها

صاحبقرانیه یکی از محله‌های قدیمی و خوش‌آب‌وهوای شمیران در تهران است که با معماری زیبا، باغ‌های سرسبز و فضای آرامش‌بخشش شناخته می‌شود. این محله در گذشته محل اقامت شاهان قاجار بوده و از همین رو به این ن

کاشانک، از باغ‌های قاجاری تا سکونت گاه مهاجران و ثروتمندان

کاشانک یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمیران در تهران است که با باغ ‌های سرسبز و کاخ‌های مجلل، حکایتی از گذشته‌ی پر فراز و نشیب این سرزمین را به تصویر می‌کشد.

چیذر، از آتشکده‌ های زرتشتی تا امام زاده و مهاجران گرجی

چیذر نامی آشنا در میان محله ‌های شمیران است که حکایتی از گذشته‌ی نه چندان دور این شهر را به تصویر می‌کشد.
راه اندازی کافه رستوران توسط استاد شجاعی

ازگل، الماسی در شمال تهران

ازگل، محله‌ای سرسبز و خوش آب و هوا در شمال تهران، با امکانات رفاهی و آموزشی متنوع، مقصدی ایده‌آل برای زندگی و سکونت به شمار می‌رود.

اراج، سرزمینی سرسبز در قلب شمیران

اراج، یکی از محله‌های قدیمی و خوش آب و هوای شمیران، با وجود ساخت و سازهای متعدد، همچنان هویتی سرسبز و با طراوت را حفظ کرده است. این منطقه، در مقایسه با سایر نقاط تهران، از تراکم کمتری برخوردار بوده و

اقدسیه، اراضی اقدس الدوله (همسر ناصرالدین شاه قاجار)

اقدسیه به عنوان یکی از محله‌های اعیان‌نشین شمال تهران، از نظر موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی، جاذبه‌های گردشگری و برج‌های مدرن در میان سایر محله‌های پایتخت جایگاه ویژه‌ای دارد.

قیطریه، از شکارگاه تا محله‌ امروزی

قیطریه، به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و مرفه‌نشین شمال تهران، از نظر موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی، جاذبه‌های گردشگری و برج‌های مدرن در میان سایر محله‌های پایتخت جایگاه ویژه‌ای دارد.

قلهک: داستانی از قلعه کوچک تا محله‌ای پیشرفته

در دامنه کوه‌های البرز در شمال تهران، محله‌ای با نام قلهک خودنمایی می‌کند. این محله، با قنات‌های قدیمی، مسجدهای تاریخی و طبیعت بکر در قلب پایتخت جای دارد.

امانیه، از تپه‌های جلوی چشم‌انداز تا محله‌ای شیک

امانیه نامی آشنا در میان محله‌های شمال تهران است که حکایتی از گذشته‌ی نه چندان دور این شهر را به تصویر می‌کشد.
جلال حلاج (مدیریت نمایندگی شیش دنگ در مشهد مقدس)