قیمت ملک، مسکن، آپارتمان و خانه در بلوار اندرزگو تهران

بلوارمشهوراندرزگو با داشتن مراکزتجاری معتبر وبرند و برج ها و مراکزاداری وتفریحی از جمله محلات لاکچری و لوکس تهران است که امروزه بیشتر محل پاتوق و گردشگری های شبانه جوانان تهرانی وسپری نمودن اوقات شان با دوستان ویا هم اعضای خانواده گردیده است. این بلوار درشمال شهرتهران منطقه 1 شهرداری موقعیت دارد.

قیمت ملک، مسکن، آپارتمان و خانه دربلواراندرزگو تهران

بلوارمشهوراندرزگوبا داشتن مراکزتجاری معتبر وبرند و برج ها و مراکزاداری وتفریحی از جمله محلات لاکچری و لوکس تهران است که امروزه بیشتر محل پاتوق و گردشگری های شبانه جوانان تهرانی وسپری نمودن اوقات شان با دوستان ویا هم اعضای خانواده گردیده است. این بلوار درشمال شهرتهران منطقه 1 شهرداری موقعیت دارد.

قیمت آپارتمان وملک در بلوار اندرزگو نسبت به محلات نزدیک مثل چیذر، قیطریه، کاوه وبرخی مناطق دیگری که درنزدیکی اش قراردارد مخصوصا باکاربری تجاری و اداری بمراتب گران قیمت و درعین زمان پرطرفدارمیباشد.

قبل از صحبت درمورد قیمت های آپارتمان و ملک باید به مزایا و جزییات بیشتری این محله محبوب و لوکس برای تان معلومات ارایه کنم.

کافه رستوران های زیبا، مراکزخرید به نام و برند و فضای خوشایند این محله با آب وهوای نسبتاعالی اش امروزه برای اکثرتهرانی ها آشنا و پرخاطره است.

بلواراندرزگو با برخی خیابان های معروف واصلی دیگر مثل کامرانیه- لواسانی، فرمانیه، قیطریه و فرشته وصل است و زمینه فراهم نمودن خدمات حمل ونقل عمومی و همچنان دسترسی به امکانات بیشتر رفاهی را فراهم نموده است و قیمت ملک وآپارتمان را بمراتب بیشتراز برخی مناطق دیگر ساخته است.

بلواراندرزگو که بعد از احداث پل صدر بیشتر شاهد تغییرات اساسی شده است از چهار راه کامرانیه درشرق شروع و به خیابان کاوه درغرب ختم میگردد.

بلواراندرزگو را اکثرایرانی ها بنام های اندرزگو قیطریه، اندرزگو فرشته واندرزگو فرمانیه نیزیاد میکنند چون به این محلات بسیارنزدیک است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اندرزگو تهران

 

بلواراندرزگو با داشتن کافه ها و رستوران های لوکس، مراکزخرید و مراکزتجاری اداری برند ازجمله خیابان های پرازدحام تهران بشمار میرود.

این محله بیشتر دارای بافت سنتی و قدیمی است که تاهنوزهم ویلاهای زیاد وزیبا وجود دارد و ساکنان آن با خوشی وراحتی با کیفیت عالی زندگی شان را سپری میکنند.

اما باگذشت زمان شاهد ساخت برج ها، ساختمان های بلند و باشکوه و مراکزتجاری اداری با معماری های مدرن میباشد که هرروز به تعداد آنها افزوده میشود.

این تغییرات با شتاب میتواند درآینده نه چندان دور بافت این محله معروف و زیبا را از قدیمی و سنتی به مدرن و شهری تا حدی زیادی تغییردهد.

باتغییر بافت این محله به مدرن وشهری قیمت های مسکن و ملک دراین منطقه بمراتب گران ترو بیشتراز ساییر محلات خواهد شد.

 

دلیل نام گذاری بلوار اندرزگو

این بلوارکه باطول حدود 3 کلیومترو عرض 35 مترمیباشد درسال 1383 به صورت اساسی احداث آن شروع و درسال 1385 ختم گردید.

بلوار اندرزگو به افتخار مبارزات و فعالیت های آقای سیدعلی اندرزگو که درمقابل نظام پهلوی انجام داده بود به بلوار شهید اندرزگو نام گذاری شده است.

سیدعلی اندرزگوفرزندسید اسدالله اندرزگو درسال 1318 ه.ش در بازارچه گمرک تهران – خیابان شوش دیده به جهان گشود و درسن 18 سالگی به مبارزه علیه رژیم پهلوی آغازنمود.

شهیداندرزگو ازجمله روحانی های مبارز و ضد رژیم پهلوی بود که عضو شاخه نظامی هیئت های موتلفه اسلامی نیز بود.

سیدعلی اندرزگو دروس حوزه ای نزد روحانیون مشهور فراگرفت و بعد از چندین سال مبارزه علیه رژیم پهلوی درسال 1357 ، دوم شهریورو 9 رمضان توسط نیروهای ساواک درخیابانی محاصره و به شهادت رسید.

مراکزخرید وتجاری اداری مشهور وبرند، رستوران ها و کافه های لاکچری، فست فودهای خوش مزه، جگرکی های محبوب به زیبایی و محبوبیت بیشتر این بلورا افزوده است.

مغازه های بلواراندرزگو تا قبل از احداث پل صدر بیشترمحل تعمیرات خودرو ها، چوب فروشی ها، قلیان فروشی ها وساییرنیازمندیهای ساکنان این محله بود.

اما بعداز احداث این پل باشتاب بیشترتبدیل به محل لاکچری و پرگردش جوانان تهرانی با اعماربرج ها و مراکز معتبرتجاری اداری درکنارکافه ها ورستوران های زیبا با غذاهای لذیذ گردید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اندرزگو تهران

 

مکان های مشهور و معروف بلواراندرزگو

مکان های تجاری و تفریحی، مکان های ورزشی، مکان های درمانی و بهداشتی و مکان های آموزشی و خدماتی زیادی دربلواراندرزگو فعال است.

قسمت اعظم این محله را مراکز تفریحی و تجاری تشکیل میدهد.

رستورانت های زیادی دراین بلوار با کافه های شیک ساخته شده است.

رستورانت های مانند رستوران شمشیری، طباخی اندرزگو، رستوران لبینا، جگرکی شب زدگان، امیرچاکلیت و ... که ازمحبوبیت زیادی بین جوانان تهرانی برخورداراست ساخته شده است.

ورزشگاه شهیدچمران با امکانات عالی برای ورزش و تفریح در رشته های مختلف شنا، فوتبال، بسکیتبال، اسکیت و بوکس  با سینما و تئاترفعال است.

مراکزخرید بلواراندرزگوتهران

مرکزخرید سانا

مجتمع تجاری آوان

مرکزخرید کوه نور

مرکزخرید سانا اندرزگو

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اندرزگو تهران

 

سانا که ازجمله مراکزمعتبرتجاری و خرید با معماری مدرن وباشکوه و کالاهای برند وخارجی میباشد دربلوار اندرزگو موقعیت دارد که علاقمندان زیادی از نقاط مختلف تهران برای خرید و گذراندن اوقات باهمی شان دراین مرکزخرید مراجعه میکنند.

این مرکزخرید معتبرکه دارای مساحت حدود 20 هزارمترمربع میباشد در 13 طبقه ساخته شده است. که دارای مراکز متعدد تجاری، اداری، رستوران ها، پارکینگ و ساییرخدمات ومکان ها میباشد.

مراکزخرید سانا دارای برند های پوشاک مردانه وزنانه ، برندهای کیف و کفش، برند های سیسمونی و ورزشی میباشد.

موسسه سانا یوگا، شهربازی فانی باس و اسباب بازی ماتی لوس درکنارساییر مکان های خدماتی دربخشهای مختلف بصورت عالی و باکیفیت دربخشهای مربوطه فعالیت میکند.

رستوران ها، کافه ها و فودکورت های مرکزسانا

فود کورت بزرگ با خدمات عالی غذاهای ایرانی و ایتالیایی را برای علاقمندانش آماده میسازد.

رستوران های بوفه پارک و ناکایا ژاپنی نیزبا آماده نمودن انواع متنوع غذاهای لذیذ وخوش مزه برای علاقمندانش آماده ارایه خدمات میباشد دراین مرکز.

این رستوران ها علاوه برغذاهای لذیذ متناسب به تقاضا وسلیقه های گوناگون با دکوریشن جذاب و مدرن ولاکچری برای سلیقه ها وفرهنگ های مختلف طراحی شده است.

کافه ویونا وکافی شاپ کمپانی از کافه های خوب وزیبا است که درصورت تماییل میتوانید اوقات خوش تانرا با دوستان و خانواده دراین محل زیبا سپری کنید.

علاوه بررستوران ها و کافه ها شیرینی فروشی ها برند و خوش مزه نیزدرمرکزخرید سانا موجود است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اندرزگو تهران

 

 

مجتمع تجاری آوان

مجتمع تجاری آوان که دربلواراندرزگو درنزدیکی مرکزخرید مشهور سانا قراردارد از جمله مراکزخرید لاکچری و زیبا است که متیوانید خرید رویایی تانرا با برند های مختلف ایرانی و خارجی تجربه کنید.

این مرکزخرید ازجمله مراکز کم نظیر و پرطرفدار این محله و تهران است.

این مرکزخرید معتبربا مساحت حدود 6000 مترمربع درسال 1396 افتتاح شد که شامل بخشهای تجاری، اداری و تفریحی و فضای بزرگ برای پارکینگ و ساییرمکان های خدماتی با معماری زیبا و باشکوه میباشد.

برند دنمارکی جیکوب جانس، برند ساعت کیش بهین، فروشگاه لوازم خانگی ایکیا و ساییربرندهای پوشاک آقایان دراین مرکزخرید فعال بوده واجناس شان را برای مشتریان بفروش میرسانند.

باورود به این مرکزخرید فرقی نمیکند شما درکدام بخش جنس یا محصول نیازدارید چون اکثرا نیازمندیهای شما را برآورده میسازد.

فروشگاه های لوازم اورجینال عطرو آرایشی، فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه، فروشگاه های کیف و کفش برند ایرانی و خارجی زنانه ومردانه و بچه گانه، فروشگاه های لوازم خانگی و آشپزخانه، فروشگاه های لوازم برقی و فروشگاه های لوکس لوازم تزئینی ازجمله صنف ها یا فروشگاه های است که محصولات شانرا برای متقاضیان و مشتریان بفروش میرساند.

کیفیت بالای محصولات، امکانات عالی رفاهی و مکان های زیبا و دیدنی ازجمله مزایایی است که مشتریان و خریداران بیشتری را جذب خود کند واز فاصله های دور ونزدیک دراین مرکز تجاری حضورپیداکند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اندرزگو تهران

 

 

مراکزآموزشی بلوار اندرزگو

مراکزآموزشی ومدارس زیادی دراین محله فعال است وارایه خدمات آموزشی میدهد.

مثلا مدرسه فرزانگان، مدرسه شکوفا، مدرسه علوم نوین وساییر مدارس دولتی وغیردولتی درمحدوده بلواراندرزگو ارایه خدمات آموزشی میکند.

خطوط اتوبوس رانی، تاکسی رانی و مترو نیزبرای خدمات دراین بخش برای ساکنان بلوار اندرزگو به راحتی قابل دسترس است.

 

قیمت آپارتمان و ملک دربلواراندرزگو تهران

محله اندرزگوازاینکه دارای بافت قدیمی و سنتی با آپارتمان های با عمربیشترو ازطرف دیگر شاهد ساختمان ها وبرج های نوساز و مدرن با بافت منظم وامکانات رفاهی متفاوت میباشد تفاوت قیمت ها درکاربری مسکونی از هرمترمربع 100 میلیون تومان شروع شده تا هرمترمربع 450 میلیون تومان نیزمیرسد.

ممکن دربرخی آپارتمان ها باشراییط و موقعیت های خاص شان ازاین رنج بیشتریا کمترهم باشد.

گزارشات مشاوران املاک، تحقیقات میدانی و برخی آگهی ها قیمت های آپارتمان را با درنظرداشت بافت، عمربنا، امکانات و موقعیت و متریال شان طورذیل نشان میدهد.

آپارتمان 210 متری با قیمت هرمترمربع 200 میلیون تومان آگهی فروش شده است.

این آپارتمان دارای 3 خواب، یک خواب مستر، 2 پارکینگ، بالکن وحیاط بزرگ بوده و دارای مشاعات آبی نمیباشد.

عمربنا 3 سال ، سند شخصی و بدون ریشه با فروشنده واقعی از جزییات دیگری این آپارتمان میباشد.

آپارتمان 500 متری دربرج باغ محدوده بلوار اندرزگو باقیمت هرمترمربع 450 میلیون تومان بفروش گذاشته شده است.

این آپارتمان دارای 5 اتاق خواب ، خواب مستر، 3 پارکینگ و بالکن بزرگ گفته شده است.

دارای استخر، سونا وجکوزی، سالن اجتماعات ، لابی مجلل با لابی من و نگهبانی 24 ساعته ف نوساز، دارای نورفوق العاده و منظره زیبا است.

معماری باشکوه و متریال دریجه یک وبرند با داشتن آشپزخانه فرنیش از ویژگیهای دیگری این آپارتمان میباشد.

این آپارتمان درطبقه 6 با نوردهی دوطرف موقعیت دارد.

سند این آپارتمان آماده وبدون ریشه و تخفیف پای معامله برای خریدارواقعی نیزتذکرداده شده است.

واحد آپارتمان 85 متری با قیمت هرمترمربع 155 میلیون تومان معامله شده است.

این آپارتمان دارای 2 خواب بوده و عمربنای ساختمان 5 سال میباشد.

سند بدون ریشه بوده و دارای مشاعات آبی نمیباشد.

دارای یک پارکینگ و بالکن و حیاط نیزمیباشد.

واحد آپارتمان 120 متری دیگری با قیمت هرمترمربع 118 میلیون تومان در سلیمی شمالی بفروش رسیده است که دارای مشخصات ذیل میباشد.

2 خواب، 1 پارکینگ و بالکن و حیاط بزرگ.

عمربنا 14 سال درموقعیت خوب و کوچه دنج با همسایگان مهربان و سند شخصی تک برگ میباشد.

این آپارتمان دارای مشاعات آبی نمیباشد.

واحد آپارتمان 160 مترمربع دیگری با هرمترمربع 245 میلیون تومان درمحدوده سلیمی جنوبی آگهی فروش شده است.

این آپارتمان دارای مشاعات آبی فعال و درخیابان پرازدرخت با سند بدون ریشه گفته شده است.

آپارتمان 150 مترمربع در محدوده سلیمی شمالی باقیمت هرمترمربع 280 میلیون تومان بفروش گذاشته شده است.

این آپارتمان دارای مشاعات آبی فعال و موقعیت عالی برای دسترسی به خدمات عمومی میباشد.

عمراین ساختمان 4 سال گفته شده است.

قیمت ملک در محله اندرزگو بمراتب از محلات چیذر و برخی محلات نزدیک این منطقه میباشد.

دلیلش موقعیت عالی و مراکزمشهور خرید و برج های مسکونی و تجاری و کافه ها و رستوران های لوکس و زیبای بلواراندرزگو است که این منطقه را نسبت به بسیاری مناطق دیگر متفاوت و گران قیمت و پرطرفدارساخته است.

قیمت مغازه ها و کافه های که دربلواراندرزگو قراردارد با درنظرداشت موقعیت، امکانات و نوع ساخت ومتریال که ساخته شده است با تفاوت زیاد نسبت به برخی مناطق دیگری بلواراندرزگو بفروش میرسد.

به اساس گزارشان مشاوران املاک و تحقیقات میدانی و برخی آگهی ها قیمت هرمترمربع مغازه و کافه دراین محله دارای تفاوت زیاد نسبت به تفاوت اندک موقعیت شان میباشد. طورمثال از 70 میلیون تومان فی مترتا 800 میلیون تومان نیز میباشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اندرزگو تهران

 

دربرخی موارد این قیمت از محدوده فوق ممکن کمترو بیشترنیزگردد که درصورت بیشترشدنش یک قیمت فوق العاده گران قیمت است.

بلواراندرزگو با فضا وامکانات فوق العاده لوکس رفاهی و خدماتی و مراکزتجاری و تفریحی با کافه ها و رستوران های شیک که غذاهای متنوع ایرانی و خارجی را با عالی ترین کیفیت برای فرهنگ های متنوع خدمات میدهند، ازجمله محلات گردشگری محبوب و مشهوربرای تهرانی ها مخصوصا جوانان و ثروتمندان تهرانی است که درکنارخرید محصولات برند وخارجی و صرف نمودن غذاهای ایرانی و خارجی و سپری نمودن اوقات خوش درکافه های لاکچری اش ازمراکز تفریحی و دیدنی دیگر نیزمیتوان استفاده نمود و لذت برد.

علاوه براین، دارای امکانات عالی خدماتی و رفاهی با امنیت خوب برای زندگی درکاربری های مسکونی شان برای ساکنان این محله میباشد که با ساخت ساختمان ها و برج های مجلل شاهد رونق بیشترتراکم جمعیت دراین محله خواهیم بود و قیمت ملک و آپارتمان نیزبمراتب از برخی محلات دیگر گران قیمت ترخواهد شد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اندرزگو تهران

 

 

برای اطلاع ازجدیدترین قیمت ها واخبار آپارتمان و ملک دربلواراندرزگو اینجا کلیک کنید.

 

 

 نویسنده : عبدالقادر"دانشیار"

 

 

سایر مطالب در املاک

بانک مرکزی در اسارت دولت‌ها: قصه تلخ استقلال از دست رفته

در سرزمینی که اقتصاد دستوری، ریشه در اعماق تاریخ دوانده است، داستانی غم‌انگیز از تقابل میان بانک مرکزی و دولت‌ها به گوش می‌رسد. گویی در این سرزمین، استقلال، آرزوی دیرینه‌ای است که هیچ‌گاه به سرانجام ن

بازنشستگان در سال 1403 منتظر چه افزایش حقوقی باشند؟

در حالی که نرخ تورم در ایران به طور سرسام‌آوری در حال افزایش است، بازنشستگان بار دیگر نگران کفاف معیشت خود با حقوق ناچیزشان هستند. با وجود وعده‌های مکرر دولت برای افزایش حقوق، بازنشستگان همچنان در معض

آیا خودنویس می‌تواند به کاهش قیمت مسکن کمک کند؟

در سال‌های اخیر، بازار مسکن، به ویژه بخش اجاره، به تلاطمات و نوسانات سهمگینی دچار شده است. افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، دلال‌بازی‌ها و سوءاستفاده برخی مشاوران املاک، شرایط را برای مستاجران دشوارتر از همیشه

برق کم مصرف کنید، جایزه بگیرید! 80 میلیون جایزه منتظر شماست! ☀️⚡️

وزارت نیرو در راستای تداوم برنامه‌های تشویقی خود برای مدیریت مصرف برق و ترغیب مشترکین به مصرف بهینه،امسال پویش ملی "با انرژی" را با جوایزی غیرقابل‌باور و بی‌سابقه راه اندازی کرده است.

حذف قیمت‌گذاری از دیوار و شیپور؛ التهابات بازار مسکن فروکش می‌کند؟

بازار مسکن، این روزها نفس در سینه حبس کرده و التهاب قیمت‌ها، کمر مستأجران و خریداران را خم کرده است. در این میان، انگشت اتهامات به سوی یکی از مهم‌ترین بازیگران این بازار، یعنی پلتفرم‌های آگهی آنلاین ن

فصل سوم: نیروهای خود را متمرکز کنید - بخش اول

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

برتری خودرو های برقی‌ چینی در تقابل با رقبای آمریکایی از نگاه پوتین

رقابت در عرصه خودروهای برقی داغ‌تر از همیشه؛ پوتین: برقی‌های چینی از رقبای آمریکایی پیشی گرفته‌اند.

بازگشت ایران به دوران طلایی نفت: تولید 3.3 میلیون بشکه در روز

آژانس بین‌المللی انرژی در تازه‌ترین گزارش خود، خبر از افزایش تولید نفت ایران به 3.3 میلیون بشکه در روز می‌دهد. این رقم که نشان‌دهنده رشدی 50 هزار بشکه‌ای در ماه گذشته است، ایران را به بالاترین سطح تول

هشدار صندوق بین‌المللی پول: مصادره دارایی‌های روسیه خطرناک است!

کشورهای غربی در پی اعمال فشارهای بیشتر بر روسیه به دلیل تهاجم به اوکراین، بخشی از دارایی‌های بانک مرکزی این کشور را بلوکه کرده‌اند. اما زمزمه‌هایی از مصادره این دارایی‌ها به گوش می‌رسد که ناقوس خطر را

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش پنجم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش چهارم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

کشتی، ورزش ایرانیان باستان

کشتی‌ یکی از ورزش ‌های باستانی و مهم در فرهنگ ایرانی است که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می‌گردد.