اجاره روزانه | مزایا و معایب اجاره کوتاه مدت | اجاره مبله سایت شیش دنگ

افراد درصورتی که بخواهند جهت تفریح وایام تعطیلات خود فضای ثابتی از جمله آپارتمان یا ویلا یا مجتمع مسکونی در شهر دیگری غیر از محل سکونت خود داشته باشند، می‌بایست سختی ها، مشکلات و هزینه های بالایی در این راستا متحمل گردند که در این مقاله به جزئیات آن خواهیم پرداخت

اجاره روزانه | مزایا و معایب اجاره کوتاه مدت | اجاره مبله سایت شیش دنگ

 

امروزه در کشور ما با توجه به هزینه های بالای سرمایه گذاری جهت خرید ملک، مسکن، باغ یا ویلا در شهر های مختلف کشور ونیز هزینه و زمان مورد نیاز بالای نگهداری املاک خارج از شهر محل سکونت، و نیز نیاز به لوازم و وسایل داخل منزل یا ویلا ودیگر مشکلات نگهداری ساختمان یا ویلا، رغبت افراد نسبت به اجاره کوتاه مدت بالا رفته است که در این مقاله به این موضوع ومزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

افراد درصورتی که بخواهند جهت تفریح وایام تعطیلات خود فضای ثابتی از جمله آپارتمان یا ویلا یا مجتمع مسکونی در شهر دیگری غیر از محل سکونت خود داشته باشند، می‌بایست سختی ها، مشکلات و هزینه های بالایی در این راستا متحمل گردند که برخی از این هزینه ها عبارتند از:

1.    هزینه بسیار بالای خرید ملک یا ویلا

2.    هزینه تجهیز و تهیه لوازم رفاهی داخل ساختمان

3.    تأمین امکانات رفاهی زندگی (از قبیل آب، برق، گاز، اینترنت و....)

4.    تأمین امنیت ملک در زمانی که مالک حضور ندارد

5.    امکان محدود بابت پذیرایی از تعداد محدود میهمان (با توجه به محدودیت امکانات و فضای پذیرایی و لوازم رفاهی اقامتی)

6.    نظافت مستمر ملک تحت مالکیت

7.    هزینه های جاری نگهداری ملک

8.    عدم قابلیت اسکان در شهر های مختلف (چون مالک مجبور می‌شود تنها به همان شهری که ملک تحت تملیک دارد سفر کند و اقامت داشته باشد)

9.    استهلاک و بالا رفتن عمر ساختمان و بنای خریداری شده

و نیز مشکلات بسیار دیگری که ممکن است افراد جهت خرید ملک در شهر های دیگر با آن مواجه شوند.

 

اقامتگاه بومگردی نخجیر نراق 

در بسیاری از شهر های ایران، مکان هایی به صورت سنتی نیز آماده سازی گردیده است که به اقامتگاه های بومگردی معروف شده اند؛ در این مکان ها افراد و مسافران و گردشگران می توانند بصورت روزانه، شبانه یا ساعتی از امکانات اقامت روزانه یا ساعتی با یک فضای سنتی بسیار جذاب استفاده نموده و مشکلاتی از قبیل نظافت یا هزینه نگهداری را متحمل نشده و صرفاً اوقات فراقت خود را به آرامش و استراحت بپردازند، که اینگونه فضاها اغلب در شهرهای شمالی کشور و شهر های سنتی مرکزی کشور عزیزمان تأمین گردیده که هموطنان عزیز و همینطور اتباع خارجی که قصد عزیمت به ایران دارند، می توانند با مراجعه به قسمت اجاره روزانه وبسایت شیش دنگ با انتخاب شهر محل اقامت خود، به تمامی این مراکز و اقامتگاه و خانه های بوم‌گردی دسترسی داشته وبا مشاهده عکس های این اقامتگاه ها، مکان مورد نیاز جهت سفیر و استراحت خود را انتخاب و رزرو نمایند.

 

اجاره سوئیت مبله

بسیاری افراد نیز وجود دارند که علاقه ای نسبت به استراحت در اقامتگاه های سنتی و بومگردی ندارند و ترجیح می‌دهند در اقامتگاه های آپارتمانی یا مدرن سکونت داشته باشند، که وبسایت شیش دنگ این امکان را برای ایشان فراهم آورده است که براحتی ازطریق جستجوی شهر مورد نظر در قسمت اجاره روزانه از منوی اصلی وبسایت شیش دنگ، قدرتمندترین سامانه املاک کشور آپارتمان یا سوئیت مورد نظر خود را مشاهده نموده و رزرو نمایند.

 

اجاره باغ ویلا

 

مطلع هستید که اجاره تالار پذیرایی و یا فضاهایی نظیر باغ تالارها و برگزاری مراسم ومهمانی های نسبتاً بزرگ، مستلزم پرداخت هزینه های بسیار بالایی است که افراد معمولاً نیاز به این فضای بسیار بزرگ جهت برگزاری جلسات، دورهمی های خانوادگی و یا مراسماتی مانند نامزدی یا تولد و مشابه آن ها ندارند وترجیح ایشان استفاده از فضای دربستی که در اختیار دارند انجام شود، که اغلب به اجاره ویلا یا باغ بصورت روزانه و کوتاه مدت اقدام میکنند، و یا برای سفر و اقامت خانواده خود در ویلا یا باغ ویلای مدنظر، جایگزین پرداخت هزینه های بسیار بالای خرید ونگهداری اینگونه فضاها، نسبت به اجاره روزانه این فضاها طبق نیاز خود اقدام نموده و با هزینه های بسیار پایین تر و معقول در هر شهر و محله ای که قصد سفر یا گردش یا برگزاری میهمانی دارند، براحتی ازطریق وبسایت شیش دنگ در قسمت اجاره روزانه اقدام نموده و ویلا یا باغ مورد نظر خود را انتخاب کرده و با امنیت و آرامش می توانند در آن اقامتی راحت را به مدت کوتاه مدنظرشان تجربه کنند.

 

در شهر های مختلف کشور عزیزمان افراد زیادی هستند که املاک متعددی داشته و بخشی از آن ها را جهت رفاه مسافران و گردشگران دراختیار ایشان قرار می دهند، و یا افرادی که متصدی اجاره کوتاه مدت املاک دیگران به افرادی که قصد سفر یا اقامت موقت را دارند هستند، که این افراد براحتی می توانند این املاک را در قسمت درج آگهی وبسایت شیش دنگ به صورت اجاره روزانه مبله در معرض مشاده همگان قرار داده و متقاضیان بصورت کاملاً رایگان می توانند آگهی های اجاره کوتاه مدت ملک ایشان را مشاهده نموده و مستقیم با مالک یا متصدی این املاک در ارتباط باشند و بتوانند ملک، آپارتمان، سؤیت، باغ یا ویلای مورد نظر خود را رزرو و در زمان مقرر در آن اقامتی امن و آرام را تجربه نمایند.

 

اقامت در هتل

 

چرا در سفر در هتل مقیم نشویم؟

امروزه با توجه به قوانین نسبتاً سخت‌گیرانه هتل ها و نیز هزینه های نسبتاً بالای اقامت 1 شب در هتل های شهری، رزرو با تعداد مشخص، عدم امکان آشپزی در هتل، عدم امکان دورهم بودن خانواده های مختلف در سفر و نیز سختی پذیرش دیگر قوانین هتل ها، همگان اقامت در هتل را مورد پسند نداسته و ترجیح می‌دهند در فضایی با آزادی بیشتر و بدون محدودیت نفرات اقامت داشته و تفریح و ایام سفر خود را به نحوی که مورد علاقه‌شان می باشد، سپری کرده و در کنار خانواده اوقاتی لذتبخش را تجربه کنند.

 

با توجه به بالا رفتن هزینه های خرید و نگهداری املاک مختلفی ازقبیل باغ یا ویلا در شهر یا شهرستان یا محله هایی غیر از محل سکونت خود، و نیز مشکلات و هزینه های بالای این کار که در بالا به آن پرداختیم، بهتر است بجای اینگونه فعالیت ها، از لحاظ صرفه اقتصادی و آرامش بیشتر و تأمین امنیت و راحتی و نیز نداشتن مشکل در سفر به شهر یا کشور های دیگر، علاقه مندان، مسافران و گردشگران، نسبت به اجاره روزانه یا اجاره شبانه یا اجاره کوتاه مدت ملک مورد نظر جهت سفر یا اقامت خود و خانواده، علاقه و رغبت بیشتری نشان داده و به راحتی بتوانند در شهر مقصد و یا حتی در طول مسیر اقامتی دلنشین را داشته باشند.

 

اجاره روزانه مبله که اصطلاحاً به آن اجاره شبانه و یا اجاره کوتاه مدت نیز گویند، در کشور های اروپایی و امریکایی رواج بسیار زیادی دارد که در کشور عزیزمان نیز چند سالی است که بصورت رسمی و قانونی این فعالیت در حال انجام و صورت پذیرفتن است که خوشبختانه مورد استقبال بیش از 75 درصد جامعه و همینطور گردشگران و مسافران و توریست های خارجی نیز قرار گرفته است.

در این راستا پلتفرم شیش دنگ نیز جهت رفع نیاز های ملکی گردشگران و مسافران خارجی و داخلی و تأمین اقامت دلنشین ایشان در شهر یا شهر های مقصد سفرشان، امکان اجاره روزانه املاک مشتریان عزیز را فراهم آورده است.

 

اجاره روزانه شیش دنگ

 

روند فعالیت اجاره روزانه در پلتفرم شیش دنگ به چه صورت انجام می گیرد؟

1.    روند فعالیت مالکین محترم و یا نمایندگان مالک املاک تجهیز شده و مبله بدین صورت است که پس از ورود به وبسایت به آدرس www.shishdong.com تنها با وارد کردن شماره تماس و نام خود، ثبت نام را انجام داده و با مراجعه به قسمت "درج آگهی" مشخصات ملک خود را (تا حد نیاز) وارد کرده و نوع واگذاری را روی گزینه "اجاره روزانه مبله" قرار داده و اگر نیاز به توضیحات دیگری (از قبیل تعداد نفرات قابل پذیرش، تفاوت قیمت ایام تعطیل و اواسط هفته، امکانات رفاهی دیگر و.....) دارید، در قسمت توضیحات وارد نمایید تا مخاطبین براحتی و به صورت رایگان بتوانند مستقیماً با شماره تماس شما در ارتباط قرار گیرند.

2.    روند فعالیت متقاضیان محترم اجاره مبله بصورت روزانه یا کوتاه مدت در پلتفرم شیش دنگ، بسیار راحت تر از دیگر سایت ها و پلتفرم های موجود است؛ به این شکل که متقاضی با مراجعه به وبسایت شیش دنگ به آدرس www.shishdong.com در ابتدا به منوی "اجاره روزانه" مراجعه نموده و پس از انتخاب شهر مقصد، به کلیه املاک مبله درج شده در شهر مورد نظر دسترسی پیدا کرده و می‌توانند به راحتی تنها با 1 کلیک و بصورت کاملاً رایگان، با شخص آگهی دهنده مستقیماً تماس گرفته و ملک خود را رزرو نماید.

تعداد بسیار زیادی آگهی ملکی و صدها امکانات و ویژگی دیگر پلتفرم شیش دنگ در انتظار شما عزیزان می‌باشد.

!همین الان شیش دنگی شوید!

خوش‌بختیتون شیش دنگ

 

مدیر پلتفرم شیش دنگ: صالح قاسمی نراقی

سایر مطالب در اخبار

اجاره آپارتمان در کامرانیه: راهنمای جامع و کاربردی

کامرانیه، یکی از محله‌های لوکس و معتبر تهران، همواره مورد توجه افراد خاص و مشکل‌پسند بوده است. این محله با داشتن آپارتمان‌های زیبا و مدرن، امکانات رفاهی عالی و دسترسی آسان به مناطق مهم شهر، به یکی از

اجاره آپارتمان فرمانیه، نگین اجاره‌ای شمال تهران

فرمانیه، یکی از مناطق لوکس و پرطرفدار شمال تهران، همواره مورد توجه اقشار مختلف جامعه برای اجاره آپارتمان بوده است. این منطقه با دارا بودن خیابان‌های زیبا، دسترسی آسان به مراکز خرید، آموزشی و درمانی، ف

اجاره مسکن در سقز: فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها

سقز، این شهر کهن و سرسبز در استان کردستان، با طبیعت زیبا و فرهنگ غنی خود، همواره مقصدی جذاب برای زندگی و کار بوده است. با این حال، بازار اجاره مسکن در این شهر، مانند بسیاری از نقاط دیگر ایران، با فراز

بلوار ارم، شاهرگ حیاتی مهرشهر کرج

مهرشهر، نگین سرسبز کرج، با بلوار ارم هویتی دوگانه می‌یابد. این بلوار دوازده کیلومتری، همچون شاهرگی حیاتی، از شمال تا جنوب مهرشهر کشیده شده و آن را به دو نیمه شرقی و غربی تقسیم می‌کند. بلوار ارم تنها ی

اسلامشهر: شهری در حال توسعه در حاشیه تهران

اسلامشهر، یکی از شهرهای استان تهران، با جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر، در جنوب غربی پایتخت واقع شده است. این شهر که در دهه‌های اخیر با رشد چشمگیری مواجه بوده، اکنون به یکی از مناطق مهم صنعتی و تجاری د

خیابان فرشته: جواهری در قلب تهران

خیابان فرشته، نگینی درخشان در منطقه یک تهران، نمادی از تجمل، مدرنیته و زندگی مرفه شهری است. این خیابان با معماری منحصربه‌فرد، بوتیک‌های لوکس، رستوران‌های بین‌المللی و کافه‌های دنج، تجربه‌ای بی‌نظیر را

 چگونه با مشتریان روبرو شویم؟

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

شیوه برخورد با ۶۰ تیپ مشتری - بخش سوم

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

شیوه برخورد با ۶۰ تیپ مشتری - بخش دوم

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

شیوه برخورد با ۶۰ تیپ مشتری - بخش اول

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

چگونه شخصیت، اخلاق وسرشت مشتریان را بشناسیم؟

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

مشتری کیست ؟

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.