قیمت آپارتمان در تهرانپارس

تهرانپارس یکی محل های معروف و بزرگ در تهران است. این محله در منطقه 4 و منطقه 8 تهران واقع شده است.  یعنی قسمتی از اون در منطقه 4 و قسمتی دیگر از اون در منطقه 8 قرار دارد، تهرانپارس به دو بخش تقسیم شده، یک بخش آن تهرانپارس غربی است و یک بخش دیگر آن تهرانپارس شرقی. نرخ مسکن در محله تهرانپارس بسیار متفاوت است، اگر برای خرید خونه در تهرانپارس به فکر هستید به شما قسمت تهرانپارس غربی را پیشنهاد میکنم زیرا در تهرانپارس غربی شهرک ها و ملک های معروف و با ارزشی وجود دارد مانند : شهرک امید، شهرک فرهنگیان، شهرک پارس و... تهرانپارس با وجود منطقه متوسط و رو به بالای تهران قیمت بسیار مناسب تری نسبت به مناطق دیگر تهران دارد.

نرخ مسکن در تهرانپارس

تهرانپارس یکی محل های معروف و بزرگ در تهران است.

این محله در منطقه 4 و منطقه 8 تهران واقع شده است.

 ینی قسمتی از اون در منطقه 4 و قسمتی دیگر از اون در منطقه 8 قرار دارد، تهرانپارس به دو بخش تقسیم شده، یک بخش آن تهرانپارس غربی است و یک بخش دیگر آن تهرانپارس شرقی.

نرخ مسکن در محله تهرانپارس بسیار متفاوت است، اگر برای خرید خونه در تهرانپارس به فکر هستید به شما قسمت تهرانپارس غربی را پیشنهاد میکنم زیرا در تهرانپارس غربی شهرک ها و ملک‌های معروف و با ارزشی وجود دارد مانند : شهرک امید، شهرک فرهنگیان، شهرک پارس و... .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس

شهرک امید

تهرانپارس با وجود منطقه متوسط و رو به بالای تهران قیمت بسیار مناسب تری نسبت به مناطق دیگر تهران دارد.

برای خرید یک مسکن در تهرانپارس باید به نکات بسیاری توجه داشته باشیم، نکاتی نظیر اینکه در کدام منطقه از تهرانپارس بخریم، اصلا شاید نخواهیم بخریم و بخوایم  اجاره کنیم یا بخوایم رهن کنیم.

حالا به نوبت تمام نکات مورد نظر رو بررسی میکنیم و به شما میگیم که کدام منطقه از تهرانپارس برای خرید، رهن و اجاره مناسب است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس

خرید مسکن

خرید مسکن:

اگر یک مسکن را برای خریدن انتخاب کردید باید توجه داشته باشید آیا این خانه سند دارد یا خیر؟ اگر سند داشته باشد باید از اصل بودن ان اطمینان حاصل کنید، برای مثال باید نشانی ملک، پلاک ثبتی، کد پستی و هرچیز دیگری که در سند قید شده باشد را با آن ملک مقایسه کنید و اگر حتی کوچیک ترین تفاوتی بین ملک و چیزی که در سند قید شده پیدا کردید از خرید آن خونه دست بردارید.

مسکن وکلاتی:

اگر برای خرید خانه به یک ملک وکالتی برخوردید باید در خرید آن خانه دقت داشته باشید، برای خرید یک خانه وکالتی به درستی و دقت وکالتنامه آن را مشاهده کنید که مطمن شوید فردی که وکالت دارد اجازه فروش آن ملک را از صاحب ملک دارد یا خیر.

همچنین برای خرید خانه وکلاتی به این موضوع توجه داشته باشید که تا الان بارها پیش اومده که یک خانه وکلاتی را به چندنفر همزمان فروخته باشند و کلاهبرداری کنند. همیشه برای خرید یک خانه سعی کنید از صاحب آن ملک اطمینان حاصل کنید و اگر برای خرید آن خانه مصمم هستید برای معامله حضوری درخواست کنید که حتما خوده صاحب ملک هم حضور داشته باشد.

نکته‌ای دیگر هم برای خرید یک خانه وجود دارد که اگر صاحب ملک هنوز سند ندارد ولی می‌خواهد این ملک را با مبایعه نامه به فروش برساند، باید برسی کنید که نکاتی مانند حق فروش و مشخص بودن نام مالک و اطلاعاتش در مبایعه نامه ذکر شده باشد.

برای خرید خانه باید به سال ساخت و تاسیسات خانه هم دقت کنید، اگر یک خانه قدیمی ساخت باشد قطعا تاسیسات آن هم همراه با سن خانه فرسوده می‌شوند.

بعضی اوقات هم برای خرید یک خانه با متراژهای بالا باید به این توجه داشته باشید که آن خانه چند تا مالک دارد و تمام مالک های باید برای فروشه خانه راضی باشند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس

رهن و اجاره مسکن

رهن و اجاره مسکن:

اگر پول کافی برای خرید یک خانه را ندارید و یا دوست دارید به هر دلیلی مسکنی را رهن و یا اجاره کنید باید نکات بسیاری را رعایت کنید.

اول از همه برای خرید خانه باید به درآمد و حقوق خود توجه کنید.

اجاره یک خانه نباید از 30 تا 35 درصد حقوقتان بیشتر باشد، برای مثال اگر حقوق دریافتی ماهانه شما 10 میلیون تومان باشد و قیمت اجاره ماهیانه خونه 4 میلیون تومان است نباید این خانه را اجاره کنید زیرا شما در ماه خرج های زیادی دارید که باید به آنها هم برسید، برای مثال خرج خورد و خوراک، خرج پوشاک، خرج لوازم خانه، خرج لوازم بهداشتی، خرج رفت و آمدی که در روز دارید، اگر ماشین یا موتور دارید خرج سوخت و استهلاک و اگر با وسایل نقلیه عمومی رفت و آمد میکنید خرج بلیط و کرایه، تازه به جز این خرج ها مخارج دیگری مثل خرید لوازم برای خانه، خرید لوازم برای وسیله نقلیه خود اگر دارید و خرج اصلاح مو و بهداشت شخصی خود.

جدا از تمام خرج هایی که کردیم باید مقداری پول هم پس انداز کنیم که در مواقع ضروری و ارتقا بخشیدن به زندگیمان از آن استفاده کنیم.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس

 

امکانات مورد نیاز مسکن:

در مرحله بعد برای اجاره یک خانه باید دقت داشته باشید که این مسکن از چه امکاناتی برخوردار است، امکانات یک خانه در آپارتمان باید شامل مواردی مثل : آسانسور، انبار، پارکینگ، آب گرمکن کنتر برق و... باشد.

در قدم بعدی برای اجاره یک مسکن باید به موقعیت مکانی آن دقت داشته باشید، خانه ای که اجاره میکنید باید در محلی آرام و کم سر و صدا باشد که آرامش شخصی شما بهم نریزد، (برای اجاره خانه در محیطی آرام و کم حاشیه من به شما منطقه تهرانپارس غربی را پیشنهاد میکنم.) مسکنی که اجاره میکنید باید به مرکز های خرید و وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک باشد، به اماکن مذهبی، رستوران، مدارس،پارک ها و مراکز درمانی نزدیک باشد.

و اینکه شما نیز در قبال صاحب ملک تعهداتی دارید که باید به آنها عمل کنید، برای مثال : اگر حیوان خانگی دارید باید این موضوع را با صاحب ملک در میان بگذارید و یا اگر در خانه پیانو می‌نوازید و یا گیتار میزنید این ممکن است برای بعضی‌ها دلنشین باشد و برای بعضی ها گوش خراش و آزار دهنده پس این موضوع را هم با صاحب ملک در میون بگذارید.

حیاط مسکن

محیط بیرونی مسکن:

برای اجاره و یا حتی خرید خانه همیشه به ظاهر ساختمان هم توجه کنید زیرا اگر این ساختمان قدیمی باشد جدا هزینه و تعمیرات آرامش خودتان نیز بهم میرسد، پس حتما به ظاهر ساختمان هم دقت کنید و ترجیحا در زمان خالی و در تایم روز از آن بازدید کنید زیرا ظاهر آن در روز بیشتر مشخص میشود.

برای اجاره و یا خرید باید به داخل خانه هم بسیار توجه کنید، مثلا به تسهیلات ساختمان دقت کنید که لوله کشی های آن، سیم کشی برق و تلفن آن، حمام و دستشویی آن، آشپرخانه آن، آنتن دهی خونه و... سالم باشند از محیط داخلی خانه که بازدید میکنید در ذهن خود چیدمان انجام دهید که ببینید آیا وسایل شما در آن محیط جای میشوند یا خیر.

در هرجای تهران که شما می‌روید قیمت های مسکن متفاوت است، شهر تهران دارای 22 منطقه است که در هر منطقه و هر ناحیه از یک منطقه قیمت های زمین و مسکن متفاوت است. در واقع هرچی به سمت جنوب تهران قدم برداریم مشاهده می‌کنید که قیمت ها جنوب تهران ارزان تر از قیمت های شمال و غرب تهران است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس

 

ارزان ترین منطقه های تهران:

از ارزان‌ترین مناطق تهران منطقه های، 20 19، 18، 17، 16، 15 تهران است هرکدام ازین مناطق معایب و مزیت هایی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

منطقه 15

منطقه 15 تهران:

این منطقه از تهران جزو ارزان‌ترین منطقه‌های تهران است که از محله های معروف و مشهور آن میتوانیم اشاره کنیم به: مسعود آباد _ مسگر آباد _ افسریه شمالی و جنوبی _ کیانشهر شمالی و جنوب _ بروجردی _ اسلام آباد _ هاشم آباد _ اتابک _ ابوذر _ ولیعصر یا معروف به بیسیم _ مینابی و... منطقه 15 نسبت به گذشته از لحاظ بافت شهری پیشرفت چشمگیری داشته است.

منطقه 16 تهران:

منطقه 16 تهران برای اجاره جزو بهترین منطقه‌ها است و محله های مشهور و معروف آن عبارتند از: خزانه _ باغ آذری _ جوادیه _ شهرک بعثت _ یاخچس آباد _ نازی آباد و... منطقه 16 برای کسانی که میخوان در تهران خانه اجاره کنند میتواند گزینه خوبی باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس غربی

 

منطقه 17 هم مانند منطقه 16 برای اجاره می‌تواند بهترین گزینه باشد، از محله های مشهور و معروف این منطقه هم میتوان به : یافت آباد _ وصف نارد _ آذری یا معروف به سه راه آذری _ باغ خزانه _ امام زاده حسن _ ابوذر شرقی و غربی _ بلور سازی و... .

اگر به دنبال اجاره نشینی هستید منطقه ها 16 و 17 برای اجاره مناسب هستند.

منطقه 18 تهران:

منطقه 18 تهران نیز از قیمت اجازه خوبی برخوردار و یکی از منطقه های ارزان قیمت در تهران است، از محله های معروف و مشهور این منطقه نیز میتوانیم اشاره کنیم به : صادقیه _ فردوس _ ولیعصر شمالی و جنوبی _ شاد آباد _ هفده شهریور _ بهداشت _ خلیج فارس جنوبی و شمالی و... از امکانات و مزایای این منطقه نزدیک بودن آن به مرکز شهر اشاره کرد.

منطقه 19 تهران:

منطقه 19 تهران هم جزو منطقه های ارزان قیمت محسوب میشود و در جنوب واقع شده است، این منطقه دارای محلاتی است که عبارتند از : نعمت اباد _ عبدل آباد _ کاظمی _ دولت خواه شمالی و جنوبی _ اسماعیل آباد _ شریعتی شمالی و جنوبی _ خانی آباد شمالی و جنوبی _ بهمن یار و...

منطقه 20 تهران:

از خصوص ارزان‌ترین مناطق تهران منطقه 20 است، محله های این منطقه عبارتند از: دولت آباد _ سیزده آبان _ عباس آباد _ هاشم آباد _ حمزه آباد _ جوانمرد قصاب _ صفاییه معروف به چشمه علی _ ولی آباد و... این منطقه قدیمیه تهران از مناطق قدیمی و سنتی تهران است و در آن شاه عبدالعظیم وجود دارد که هم یک مکان قدیمی و هم یک مکان مذهبی است.

برج آلتون کورت

گرانترین منطقه های تهران:

منطقه 1 تهران: منطقه 1 تهران گرانترین منطقه تهران است و هر کدام از محله های این منطقه بسیارگران و با ارزش هستند، از جمله مناطقی که اسمشان به گوشتان خورده مناطق : سوهانک _ ولنجک _ نیاوران _ قیطریه _ محمودیه _ الهیه _ دارآباد _ تجریش _ محمود آباد _ آجودانیه _ زعفرانیه _ فرمانیه _ اراج _ کاشانک _ ازگل _ چیذر _ دزاشیب _ شهرک چمران _ جماران _ نوبنیاد _ گلاب دره _ موحد دانش _ عمار _ اقدسیه _ فرشته _ کامرانیه و... هستند. در منطقه 1 تهران برج های بزرگ و معروفی هم وجود دارد که از معروف ترین آنها می‌توانیم به برج آلتون کورت اشاره کنیم که این برج27000 متر مربع وسعتشه که از امکاناتی نظیر داشتن فضای سبز بزرگ و که دارای زمین فوتبال، زمین والیبال، زمین تنیس و غیره میباشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس غربی

 

این برج دارای سونا، جکوزی و استخر های بزرگ میباشد؛ این برج 24 طبقه دارد؛ متراژ های واحد این برج از 250 شروع میشود و تا 700 متر هم میرسد که متعلق به پنت هاوس این برج است.

برج رولکس

برج معروف و مشهور دیگری که در منطقه 1 وجود دارد برج رولکس است.

این برج توی فرمانیه واقع شده که همین برج به فرمانیه زیبایی بسیاری میبخشد؛ این برج که وسعتی به اندازه 2600 متر مربع دارد. این16 طبقه و 52 واحد دارد این برج امکانات بسیار لاکچری و پیشرفته ای دارد مانند : شیرآلاتی از جنس آب طلا، آسانسوری مخصوص برای ماشین های خود، داشتن سیستم اسمارت هوم (smart home )، دارای یه پنل خورشیدی برای گرم کردن آب های این برج و کلی امکانات دیگر.

در این برج اشخاص مشهوری از جمله علی دایی و افراد معروف دیگر در آن زندگی میکنند.

از دیگر برج های این منطقه که شهرت این منطقه را افزایش میدهد برج چناران است.

برج چناران این مجتمع وسعتی 8000 متر مربعی دارد که واحد های آن از 250 تا 600 متر میرسد، در معماریه این برج تلفیقی از تکنولوژیه مدرن و سنتی بر گرفته شده است؛ از امکانات این مجتمع اول از همه سیستم ایمنی بسیار بالای آن است که یک تیم امنیتی مخصوص در آنجا حضور دارند، ورود و خروج در این مجتمع با دقت بررسی میشود که در های این مجتمع به صورت پیشرفته است که با خواندن شماره پلاک ماشین شما درها را باز میکنند.

منطقه 4 تهران نیز عضو یک منطقه متوسط روبه بالا است که محله های مهم و گران قیمتی هم در آن وجود دارد از جمله :پاسداران، هروی، لویزان، نوبنیاد و تهرانپارس وجود دارد.

در تهرانپارس نرخ مسکن بسیار متفاوت است برای مثال یک خانه 120 متری دو خواب در تهرانپارس شرقی 7 میلیارد تومن است اما همان خانه در تهرانپارس غربی 9 میلیارد و 500 تومن است. این نرخ مسکن در تهرانپارس بسیار است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس غربی

چناران

برای خرید، رهن و یا اجاره در محله تهرانپارس گزینه های زیادی پیش روی شماست که این گزینه ها با توجه به سلایق و علایق شما متفاوت است؛ اگر به دنبال مکانی آرام ، ساکت و ارزان تر برای زندگی میگردید تهرانپارس شرقی را پیشنهاد میکن و اما اگر به دنبال مکانی با امکانات بیشتر و با ارزش تر  میگردید تهرانپارس غربی را پیشنهاد میکنم.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله تهرانپارس غربی

 

 

سایر مطالب در معرفی شهرها و محلات

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا