هلدینگ سفیر

املاک سفیر یکی از برترین و بزرگ‌ترین املاکی است که در کشور در حوزه املاک و مستغلات در حال فعالیت است و توانسته است در طی چندین سال فعالیت، جایگاه خود را از دیگر املاک در متمایز کند به‌عنوان یک دپارتمان بزرگ شناخته شده باشد. تاریخ آغاز فعالیت دپارتمان هلدینگ سفیر به حدود دوازده سال پیش بازمی‌گردد؛ زمانی که نخستین شعبه سفیر در محله پاسدارن منطقه 3 تهران فعالیت خود را آغاز کرد، تنها یک شعبه کوچک با تعداد کمی شروع شد و بعدها و پس از پیشرفت و گذران دوران و همچنین با مدیریت جناب دکتر مهدی نشاط توانست کسب و کار خود را گسترش دهد و الان در حال حاضر با داشتن شعبات متعدد در شهر های اصلی و شمالی و مرکزی و جنوبی و کشور عزیزمان ایران و همچنین در برخی کشورهای همسایه از جمله کشورهای ترکیه و قبرس و عمان و حتی امارات متحده عربی نیز شعبات سفیر وجود دارند.

هلدینگ سفیر

املاک سفیر یکی از برترین و بزرگ‌ترین املاکی است که در کشور در حوزه املاک و مستغلات در حال فعالیت است و توانسته است در طی چندین سال فعالیت، جایگاه خود را از دیگر املاک در متمایز کند به‌عنوان یک دپارتمان بزرگ شناخته شده باشد. تاریخ آغاز فعالیت دپارتمان هلدینگ سفیر به حدود دوازده سال پیش بازمی‌گردد؛ زمانی که نخستین شعبه سفیر در محله پاسدارن منطقه 3 تهران فعالیت خود را آغاز کرد، تنها یک شعبه کوچک با تعداد کمی شروع شد و بعدها و پس از پیشرفت و گذران دوران و همچنین با مدیریت جناب دکتر مهدی نشاط توانست کسب و کار خود را گسترش دهد و الان در حال حاضر با داشتن شعبات متعدد در شهر های اصلی و شمالی و مرکزی و جنوبی و کشور عزیزمان ایران و همچنین در برخی کشورهای همسایه از جمله کشورهای ترکیه و قبرس و عمان و حتی امارات متحده عربی نیز شعبات سفیر وجود دارند، به جز این شعبات رسمی که گفته شد، سفیر در حال تلاش است تا در کلیه‌ی شهرهای داخلی و مراکز استان ها و همچنین برخی کشورهای خارجی دیگر نیز شعباتی وجود داشته باشد. شعبه اصلی و مرکزی دپارتمان هلدینگ سفیر در منطقه یک شهر تهران در محله کامرانیه شمالی جایی گرفته است. هدف اصلی هلدینگ سفیر در حوزه املاک این است که ارتباط بین مشتری و مالک را کمتر و نردیک تر کرده و همچنین رسیدگی و حل کردن به انواع امور مختلف حقوقی مشتریان خود است.

 

بخش پاسخ به سوالات حقوقی سایت شیش دنگ

 

سوابق فوق درخشان هلدینگ سفیر در حوزه املاک در طی این دهه ثابت شده است، زیرا که توانسته است بیشتر از 1000 پروژه موفق را در کارنامه خود جایی دهد و همچنین تیم حقوقی دپارتمان سفیر توانسته است بیشتر از 700 پرونده دعاوی ملکی پیروز شده را در کارنامه خود به ثبت برساند.

دپارتمان هلدینگ سفیر با ارائه بهترین خدمات خود به مشتریان خود، دارای رضایت 96 درصدی است که نشان‌دهنده عملکرد فوق‌العاده حرفه و تخصصی سفیر در حوزه املاک و مستغلات باشد. 

هلدینگ بزرگ سفیر داری نه دپارتمان است که به ترتیب در زیر شرح خواهیم کرد:

دپارتمان ساخت و ساز طراحی داخلی

دپارتمان املاک

دپارتمان معماری

دپارتمان حقوقی

دپارتمان IT

دپارتمان تبلیغات

دپارتمان مشاوره کسب و کار

دپارتمان آموزش و برگزاری سمینار

دپارتمان مهندسی فروش 

اعضای هلدینگ سفیر

دپارتمان ساخت و ساز طراحی داخلی

تیم بزرگ دپارتمان ساخت و ساز سفیر همواره در تلاش است که نام و برند سفیر را در حوزه خدمات ملکی و در بخش ساختمان و زمین گسترش دهد. این تیم با استفاده از دانش تخصصی و دانش معماری و همچنین همراه با مهندسین و معماران مجرب توانسته است که در حوزه‌های مختلف طراحی داخلی و بیرونی و ارزش گذاری ملک و اجرا و ساخت صفر تا صد پروژه‌ها و انجام تمام امور مربوط به بازسازی و نوسازی و تعییرات بنا در ساختمان‌ها و همچنین انجام انواع ساخت و سازها در سراسر ایران باشد. پس از ساخت و پرداخت و یا کلیه امور مربوط به ملک با توجه به درخواست مالک که اگر اقدام به واگذاری و یا رهن و اجاره ملک و مستغلات خود بکند، به دیگر دپارتمان‌ها سپرده می‌شود که امور ملکی مالک به بهترین نحو و سریع ترین زمان ممکن انجام بگیرد. 

 

بخش پاسخ به سوالات حقوقی سایت شیش دنگ

 

دپارتمان املاک

این دپارتمان به‌عنوان برترین دپارتمان در حوزه مشاوری املاک محسوب می‌شود که دارای بیشتر از

500 مشاور ملکی در سراسر شعبات در کشور که اماده خدمت رسانی به تمام مالکین و سرمایه گذارن

و خریداران محترم هستند. تیم حرفه‌ای مشاورین املاک سفیر که همیشه در حال یادگیری و آموزش

به صورت هفتگی هستند. سفیر به صورت همیشگی در حال جذب برترین مشاوران به سوی خود

است، پس اگر که مشاور هستید، سفیر آماده پذیرش شما است و همچنین توانسته است محیطی آرام

و شیک برای مشاوران به وجود آورد.

دپارتمان معماری

 بخش معماری یک بخش اصلی در دپارتمان سفیر محسوب میشود که با مدیریت عالی و توانمند تیم

مدیریتی آن که در حوزه‌های طراحی دکوراسیون داخلی و انواع خدمات مربوط به حوزه عمرانی

ساختمان و تمام اقدامات مربوط به نورپردازی حرفه‌ای نما و همچنین طراحی نما و ارائه انواع خدمات

حقوقی به شما عزیزان است. این بخش که شامل سه فاز اصلی است که در تمام پروژه‌ها به یک شکل

است که به ترتیب فاز صفر پروژه و فاز یک و فاز دو که فاز اجرایی و اصلی پروژه‌ها محسوب می‌شود.

 

مریم تمیزی

دپارتمان حقوقی

این دپارتمان که شامل چهار مشاور حقوقی ثابت است همواره در حال تلاش است تا پرونده‌ها و

دعاوی حقوقی مشتریان رسیدگی کند. یکی از اهداف این دپارتمان این است تا پیش از عقد

انواع قراردادهای امور ملکی بتوان به مسائل حقوقی قرارداد ها پرداخت تا پس از عقد قرارداد مشکلی 

برای طرفین پیش نیاید و همچنین رسیدگی به مشکلات دعاوی مشتریان و تلاش برای حل مسائل آن‌ها به وجود آمده است. یکی از علت های ایجاد دپارتمان حقوقی این است که همیشه این احتمال وجود دارد که یکی یا حتی هر دو طرفین در یک قرارداد نتیجه مطلوب و مدنظر خود را دریافت نکنند، پس به همین دلیل ما تیم حرفه‌ای مشاور حقوقی بسیار قوی داریم که آماده هستند تا به این موضاعات رسیدگی کنند و مسائل را بین طرفین قراردادها برطرف کنند. 

 

بخش پاسخ به سوالات حقوقی سایت شیش دنگ

 

دپارتمان IT

یکی از مهم‌ترین دپارتمان های سفیر این دپارتمان است که نقش کلیدی و بسیار حساسی را ایفا می‌کند. تیم آی تی هلدینگ سفیر به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا بهترین ها رو رقم بزنند، که البته با پیشرفته تر شدن و به روی کار آمدن فناوری‌های جدید و گسترده و استفاده از امکانات جدید و درجه یک، برای تلاش برای ارائه خدمات مبتنی بر سایت و فضای آنلاین است ارائه دهد. دپارتمان آی‌تی شامل زیر مجموعه‌های بسیاری است که هرکس مسئولیت بخشی از آن را بر عهده دارد. این قسمت شامل چهار بخش اصلی به نام‌های نیروی کار انسانی و زمان و ابزارآلات و نحوه ساز و کار و روش کار اشاره کرد. تیم بزرگ آی تی هلدینگ سفیر که با مدیریت هدفمند در تلاش است که تا بستری را فراهم کند تا مردمان عزیز کشورمان در جای جای کشور بتوانند ملک و مستغلات خود را در بستری جذاب و ساده و آنلاین به نمایش بگذارند تا خریدان به راحتی با آن‌ها ارتباط بگیرند.

 بستر آنلاینی که دپارتمان آی تی روی آن تمرکز دارد سایتی به آدرس شیش دنگ است، که هدف از به وجود آمدن آن این است که نیاز اصلی جامعه را برطرف کند که این نیاز را اگر بخواهیم شرح دهیم، باید بگوییم که روند خرید و یا فروش یک ملک و زمین به چه صورت است، خب همانطور می‌دانید، اگر شما می‌خواستید ملک خود را به فروش برسانید بایستی به صورت حضوری به تعدادی املاک و یا بنگاه‌های ملکی مراجعه می‌کردید و ملک خود را برای واگذاری به آن‌ها می‌سپردید؛ اما پس از به وجود آمدن قدرتمند ترین سامانه ملکی کشور یعنی سایت شیش دنگ می‌توانید به راحتی ملک خود را به صورت رایگان و بدون صرف هیچ هزینه‌ای ثبت کنید و منتظر بمانید تا مشتریان روی آگهی شما تماس بگیرند؛ همچنین اگر که قصد خرید ملک و مستغلات را نیز دارید با مراجعه به سایت شیش دنگ می‌توانید به راحتی ملک مورد نظر را از میان میلیون ها آگهی ملکی که توسط مردم ثبت شده است پیدا کنید و با مالکان به راحتی ارتباط بگیرید.

شیش دنگ : این پلتفرم به‌عنوان یک پلتفرم تخصصی در حوزه ملک است که می‌توان به صورت نامحدود در آن آگهی درج نمود. 

 

بخش پاسخ به سوالات حقوقی سایت شیش دنگ

 

مزایای شیش دنگ :

پلتفرم تخصصی در حوزه ملک و مستغلات

توانایی درج آگهی به صورت نامحدود

ماندگاری اگهی های ملکی شما

درج اگهی در شهرهای مختلف

جستجو سریع در بین آگهی ها

نمایش آگهی ها در صفحه اول گوگل

تیم حقوقی قوی

اخبار روز حوزه املاک

معرفی شهرها و محلات مختلف

کتب و انواع دوره‌های آموزشی

پشتیبانی کشورهای مختلف

اجاره به اتباع خارجی

پروژه‌های مهندسی فروش

اجاره مبله روزانه و اجاره کوتاه مدت

اجرای پروژه‌های مالکیت نوبتی یا همان Time Sharing

آموزش رایگان همراه با کسب درآمد از دخل منزل سراسر ایران

معرفی متریال برتر ساختمانی

و همچنین معرفی بهترین لوکیشن و آموزش صفر تا صد راه اندازی کافه و رستوران

 

دپارتمان تبلیغات

دپارتمان تبلیغات

هدف اصلی همگان از تبلیغات چیست ؟ موضوع اصلی و دلیل بزرگی که همه دست به تبلیغات میزنند این است که بتوانند به بقیه اطلاع رسانی کنند و ترغیب مردم به هدفی خاص و برند سازی و جذب یک قشر خاص و یا عام برای چیزی و در آخر آموزش و ... است.

یکی دیگر از دپارتمان‌های مهم هلدینگ این دپارتمان محسوب می‌شود که مسئولیت چاپ و تبلیغات در تمام بسترها را با هدف برندینگ سفیر و شیش دنگ و همچنین معرفی سفیر به دیگران و و تلاش برای جذب مخاطبان است. پس از به روی کار آمدن اینترنت به دنیا و شناخته شدن آن در دهه اخیر سبب شده است تا تمام کسب و کارها که نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان کسب و کار خود را در یک بستر آنلاین و به‌روز به نمایش بگذارند. امروزه روز با روی کار آمدن سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی که روی انواع و اقسام سیستم عامل‌ها و گوشی های هوشمند نصب می‌شوند و روزانه به تعداد آنها نیز افزوده میشود که به سبب داشتن مخاطبان فعال و حجم بالایی است که روزانه از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند. امروزه اغلب کسب و کار ها دیگر به مانند گذشته نیستند و بیشتر آنلاین هستند و درآمد اعظم آن‌ها نیز از این طرق است. هلدینگ سفیر نیز با استفاده از این زیرساخت های فوق‌العاده توانسته است که حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشد. هلدینگ سفیر و شیش دنگ در مجموع دارای بیشتر از 1000 ویدو تبلیغاتی هستند که قطعا به این تعداد بسنده نیست، و همچنین بیشتر از 100 ویدیو تخصصی در حوزه آموزشی وجود دارد که میتوان با مراجعه به سایت شیش دنگ به ویدیوهای آموزشی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. 

 

بخش پاسخ به سوالات حقوقی سایت شیش دنگ

 

از جمله انواع مرسوم ترین روش‌های تبلیغات در هلدینگ بزرگ سفیر ما شاهد :

تبلیغات از طریق ایمیل

تبلیغات از طریق کلیک

تبلیغات از طریق پیامک و تماس

تبلیغات از طریق بنرها

تبلیغات از طریق بستر آنلاین

تبلیغات از طریق روش قدیمی چاپی

تبلیغات از طریق فضای مجازی 

 

صالح قاسمی نراقی

دپارتمان مشاوره و کسب و کار

با توجه به سال‌ها سابقه و تلاش روز افزون، هلدینگ سفیر توانسته است تا بیشتر از 1000 مشاور تخصصی تربیت کرده است. این مشاوران با استفاده از آموزش‌های حرفه‌ای که داده شده است، که در زمینه‌های مختلف فن بیان و زبان بدن و مذاکره و توسعه فردی علاوه بر یادگیری آموزش‌های تخصصی ملکی مانند کارشناسی ملک و مالک و کارشناسی مشتری و ... در این مجموعه فرا بگیرند.

مشاوران در هلدینگ سفیر به صورت هفته‌ای در دوره‌های آموزشی شرکت میکنند و با یادگیری مهارت‌های مورد نیاز علاوه بر موفق شدن د رحوزه کسب و کار خودشان، در زندگی شخصی نیز موفق شوند.

 

بخش پاسخ به سوالات حقوقی سایت شیش دنگ

 

دپارتمان مهندسی فروش

دپارتمان مهندسی فروش از سال 1402 هجری شمسی با هدف تسهیل واگزاری پروژه‌های مسکونی انبوه در بازه زمانی مشخص در حداقل زمان ممکن تشکیل شده است که امروز با نظارت‌های پویا صبوری از مدیران باسابقه درخشان هلدینگ سفیر، به رشد خود ادامه می‌دهد.

ذینفعان :

 شامل سازندگان پروژه‌های مسکونی و انبوه سازان محترم و اقشار محترم نظیر طبقه پزشکان، وکلا و اصناف محترم را در بر می‌گیرد.

ماموریت :

ماموریت دپارتمان مهندسی فروش در هلدینگ سفیر با تسهیل فروش پروژه‌های مسکونی نوساز به سرمایه گذاران و خریداران بالقوه است که با گام‌های انتخاب بازار هدف، اطلاع رسانی وسیع، پاسخگویی به سوالات، دعوت به بازدید از پروژه و تمهید راهکارهای مالی برای تسهیل خرید صورت می‌پذرید.

ارزش‌ها :

فراهم نمودن بهترین گزینه برای سرمایه گذاری ملکی

تسهیل شرایط فروش برای هدایت سرمایه‌های خرد به بخش مسکن

حفظ رضایت سازندگان و مشتریان با تنوع خدمات و کیفیت اطلاع رسانی

و همچنین وسعت بالای پاسخگویی 

 

سفیران ایران زمین

گردآوری شده توسط : سعید فلاحتی

سایر مطالب در اطلاعات عمومی

بیرانوند در تعطیلات آنتالیا: استراحت به جای مذاکره

به گزارش شش دنگ، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان نام‌آشنای تیم ملی ایران، پس از فسخ جنجالی قراردادش با پرسپولیس، به همراه خانواده‌اش برای استراحت و تفریح به آنتالیا سفر کرده است.

سهام عدالت، وعده‌ای که هنوز به سرانجام نرسیده: بررسی آخرین وضعیت واریز سود

به گزارش شش دنگ، پرداخت سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1401 شرکت‌ها، همچنان با تأخیر و ابهام مواجه است. در حالی که مرحله اول و دوم این سود در آذرماه 1402 و اسفندماه همان سال پرداخت شد، مرحله سوم و

بازار مسکن در تب و تاب انتخابات: وعده‌ها در برابر واقعیت‌ها

به گزارش شش دنگ، بازار مسکن ایران در آستانه انتخابات 1403 با چالش‌های جدی روبروست. وعده‌های جذاب نامزدهای انتخاباتی در خصوص خانه‌دار کردن مردم، در تضاد با واقعیت‌های تلخ بازار مسکن قرار گرفته است. رشد

مراحل مزایده ملک: نگاهی جامع به قوانین و مقررات

مزایده ملک، فرایندی حقوقی است که طی آن، مالکیت یک ملک به بالاترین پیشنهاددهنده منتقل می‌شود. این فرایند، در عین سادگی ظاهری، پیچیدگی‌های حقوقی فراوانی دارد که آگاهی از آن‌ها برای تمامی طرفین ذی‌نفع ضر

فصل پنجم: تغییر از ذهنیت کارمندی به کارآفرینی - بخش دوم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

فصل پنجم: تغییر از ذهنیت کارمندی به کارآفرینی - بخش اول

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

خرید سهم شریک در مزایده: فرصتی برای سرمایه‌گذاری یا ریسکی پنهان؟

مزایده، عرصه‌ای پویا و پررقابت است که در آن، اموال و دارایی‌های مختلف به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می‌شوند. گاهی اوقات، این اموال به صورت مشاع بوده و چند مالک دارند. در این شرایط، یکی از شرکا می‌ت

فصل چهارم: چگونه باید سرمایۀ کسب و کارم را تامین کنم؟ - بخش سوم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

مکان های هیجان برانگیز تهران، پایتخت هیجان: ماجراجویی در قلب ایران

تهران، شهری پرجنب‌وجوش و پویا، با تاریخ غنی و فرهنگ متنوع، تنها شهری برای تجارت و سیاست نیست. در زیر پوست این کلان‌شهر، دنیایی از هیجان و ماجراجویی نهفته است که منتظر کشف شدن است. اگر به دنبال تجربه‌ا

فصل چهارم: چگونه باید سرمایۀ کسب و کارم را تامین کنم؟ - بخش دوم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

خانه‌های اوقافی: میراثی ماندگار با کاربری متفاوت

خانه‌های اوقافی، بخش مهمی از میراث فرهنگی و اجتماعی ایران را تشکیل می‌دهند. این خانه‌ها که روزگاری محل سکونت افراد یا خانواده‌ها بوده‌اند، توسط واقف به نیت خیر وقف شده‌اند و اکنون تحت نظارت سازمان اوق

فسخ قرارداد اجاره مغازه: راهنمایی جامع برای مستأجران و موجران

قرارداد اجاره مغازه، توافقی است که حقوق و تعهدات موجر (مالک) و مستأجر را مشخص می‌کند. اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که ادامه این توافق برای یکی از طرفین یا هر دو، امکان‌پذیر نیست. در این موقعیت، «فسخ قرا