وبلاگ شیش دنگ

خرید خانه در محله تاچارا شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

تاچارا شیراز با دسترسی آسان به امکانات رفاهی، محیطی آرام و دلنشین و آب و هوای مطبوع، گزینه مناسبی برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب باشد.

خرید خانه در محله پودنک شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

پودنک شیراز با دسترسی آسان به امکانات رفاهی، محیطی آرام و دلنشین و قیمت مناسب ملک، گزینه مناسبی برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب باشد.

خرید خانه در محله شهرک پرواز شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

شهرک پرواز شیراز با دسترسی آسان به فرودگاه و امکانات رفاهی، محیطی آرام و دلنشین و طراحی شهری مدرن، گزینه مناسبی برای زندگی است. خرید ملک در این شهرک می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب باشد.

بودجه 1404: یکپارچه و شفاف، یا دومرحله‌ای و مبهم؟

مناقشه بر سر شیوه ارائه لایحه بودجه سال آینده بالا گرفته است. در حالی که زمزمه‌های ارائه بودجه دو ساله به گوش می‌رسید، وزیر اقتصاد از ارائه یکپارچه آن خبر داد. این در حالی است که مرکز پژوهش‌های مجلس،

انقلاب در بازار مسکن: سامانه خودنویس کمیسیون‌های نامتعارف را حذف کرد!

به گزارش شیش دنگ، سامانه خودنویس به عنوان یک ابزار قدرتمند در عرصه مسکن، نه تنها کمیسیون‌های نامتعارف را حذف کرده، بلکه با ایجاد شفافیت و نظم، آرامش را به بازار مسکن بازگردانده است.

خرید خانه در محله پردیس ارم شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

پردیس ارم شیراز با آب و هوای مطبوع، فضای سبز فراوان و چشم‌انداز زیبای کوهستان، محیطی ایده‌آل برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود باشد.
پیداکردن ملک به کمک هوش مصنوعی

خرید خانه در محله پایانه کاراندیش شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

پایانه کاراندیش شیراز با دسترسی آسان به امکانات رفاهی، محیطی آرام و دلنشین و قیمت مناسب ملک، گزینه مناسبی برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری نسبتاً مناسب باشد.

خرید خانه در محله پای کتا شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

پای کتا شیراز با دسترسی آسان به امکانات رفاهی، محیطی آرام و دلنشین و قیمت مناسب ملک، گزینه مناسبی برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری نسبتاً مناسب باشد.

خرید خانه در محله پانصد دستگاه شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

پانصد دستگاه شیراز با دسترسی آسان به امکانات رفاهی، مراکز آموزشی و درمانی، و همچنین نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی، محیطی مناسب برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرس

خرید خانه در محله پاسداران شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

پاسداران شیراز با امنیت بالا، خیابان‌های عریض، دسترسی آسان به امکانات رفاهی و فضای سبز فراوان، محیطی ایده‌آل برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود باشد.

مجموعه سنگ‌های اونیکس در رنگ های مختلف و مرمریت سفید [تولید ملی، افتخار ملی]

در زمان باستان، سنگ اونیکس در بین سنگ‌ها جایگاه خاصی از نظر کاربرد در ساختمان‌ها و معابد داشته است. به دلیل داشتن انرژی و خواص درمانی، این سنگ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در سنگ‌های آهکی ماده‌ا

خرید خانه در محله پارک آزادی شیراز: راهنمایی جامع خرید خانه

پارک آزادی شیراز با دسترسی آسان به پارک بزرگ و زیبای آزادی، امکانات رفاهی مناسب و محیطی آرام و دلنشین، گزینه مناسبی برای زندگی است. خرید ملک در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود باشد.
بتن فوق سبک