سیستم های هوشمند ساختمانی هـانتـــا: راهی نوین برای ارتقای زندگی

شرکت دانش بنیان آینده سازان و ایده پردازان نسل توسعه الکترونیک تحت عنوان برند هـانتـــا طـراح و تولیـد کننده سـیـــستم های هوشمند ساختمان به شماره ثبت ۳۸۲۶۲۰ در سال ۱۳۸۹ با هدف ارائه محصولات و خدمات تخــصصی مدیریت هوشمند ساختمان در راســـتای بهینه سازی مصرف انرژی، ارتقاء امنیت و راحتی فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با در اختیار داشتن تیمی متخصص و مجرب و با کسب چندین گواهیـنامه ثبت اخـتراع در این زمینه، پس از سال ها تحقیق و پژوهش مستمر توانسته است با به دست آوردن دانش فنی روز دنیا در زمینه سیستمهای مدیریت ساختمان، اقدام به بومی سازی آن نماید و در نهایت محصولی با کیفیت و با قابلیت های منحصر بفرد ارائه نماید که در مقایسه با محصولات خارجی، دارای انعطاف لازم و متناسب با نیاز ســاخــتمان های داخل کشـــور باشد . این شـــرکت فــــــعالیت های خود را در بخـــــش های مشاوره، طراحی، نظارت، ارائه تجهیزات، نصب و راه اندازی در زمینه هوشمند سازی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و هتل به منصه ظهور رسانیده است.

·        سیستم BMS

هانتا اولین شرکت ارائه کننده سیستم مدیریت هوشمند ساختمان در ایران است و افتخار هوشمندسازی ساختمان نهاد ریاست جمهوری را دارا می­باشد.

 

bms system

 

v     هوشمندسازی هتل

خدمات هوشمندسازی هتل با جدیدترین تکنولوژی­های روز جهت افزایش حس رضایت مشتریان هتل و همچنین کنترل دقیق تر صاحبان هتل در زمینه ارائه خدمات بهتر به مشتریان و مصرف انرژی از خدمات خانه هوشمند هانتا می­باشد.

 

v     ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

تجهیزات هوشمندسازی ساختمان هانتا داری ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

   ✔️ نمایندگی فعال در سراسر کشور

برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، بیش از بیست استان از استان­های کشور نمایندگی فعال فروش، نصب و خدمات پس از فروش را دارا می­باشد.

 

 

v     سیستم خانه هوشمند

در عصر حاضر، فناوری هوشمند شیوه زندگی ما را متحول کرده است. از تلفن های هوشمند گرفته تا خانه های هوشمند، امکانات بی پایان در پیش روی ما قرار دارند. این فناوری ها فقط مختص خانه نیست و شما می­توانید اقامتگاه­های مخصوص روزهای تعطیل خود را نیز به بهترین شکل ممکن هوشمند کنید. ما در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چطور می­توانید با اضافه کردن برخی سیستم­ها، یک ویلای هوشمند شیک و مدرن بسازید.

 

خانه هوشمند

 

1.      روشنایی هوشمند

بیایید روراست باشیم، دوران جستجو برای کلیدهای برق در دل تاریکی، گذشته است. با نورپردازی هوشمند، می توانید بدون هیچ زحمتی روشنایی، رنگ و محیط خانه ویلایی خود را تنها با یک لمس ساده بر روی گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

می توانید سناریو یک گردهمایی شبانه دنج را تنظیم کرده و در زمان مناسب ران کنید تا فضایی پر جنب و جوش را برای یک مهمانی تابستانی ایجاد کنید. این ساده ترین سیسیتمی است که به شما یک ویلای هوشمند ارائه می دهد. با چنین سیستمی می توانید هرجا که هستید، چراغ های هوشمند خود در شمال یا هر جای دیگری از کشور روشن و خاموش کنید.

2.      ترموستات و کنترل آب و هوای هوشمند

حفظ دمای ایده آل در یک ویلا برای راحتی شما و خانواده شما بسیار مهم است. ترموستات‌های هوشمند به شما امکان می‌دهند سیستم‌های گرمایش و سرمایش را از راه دور کنترل کنید و اطمینان حاصل کنید که استراحتگاه امن و نقلی شما چه برای یک آخر هفته آمده باشید یا برای یک فصل کامل همیشه. شما می توانید در یک آخر هفته سرد زمستانی از تهران به سمت شمال حرکت کنید و قبل از رسیدن به ویلای هوشمند خود، از طریق اپلیکیشن همراه، دمای آنجا را بالا برده و آب گرم حمام را برای یک دوش دلپذیر آماده کنید.

3.      سیستم های امنیتی هوشمند

امنیت حتی در یک خانه ویلایی بسیار مهم است. سیستم‌های امنیتی هوشمند طیف وسیعی از ویژگی‌ها از جمله دوربین‌های نظارتی، سنسورهای حرکتی و قفل‌های هوشمند را به یک ویلای هوشمند ارائه می‌دهند. در صورت شناسایی هرگونه فعالیت غیرعادی، نوتیفیکیشن فوری ای بر روی تلفن هوشمند خود دریافت کنید و این مساله به شما این امکان را می‌دهد که فوراً اقدامی انجام دهید حتی اگر در لحظه دیدن نوتیفیکیشن شما در جنوب کشور هستید و ویلای شما در شمال.

4.       سیستم های سرگرمی

خانه ویلایی خود را با سیستم­های صوتی و تصویری هوشمند به یک مرکز سرگرمی تبدیل کنید. موسیقی یا فیلم­های مورد علاقه خود را به صورت بی­سیم در هر اتاق پخش کنید و تجربه ای واقعاً همه جانبه را برای شما و مهمانان خود ایجاد کنید. با کنترل صوتی هوشمند می توانید آهنگ­های مورد علاقه خود را پخش کنید یا با یک فرمان ساده یک ماراتن فیلم را شروع کنید.

5.      لوازم هوشمند منزل (مرسوم ترین وسایل ویلای هوشمند)

کارهای خانه ویلایی خود را با وسایل هوشمند راحت تر کنید. از یخچال‌های هوشمندی که نوشیدنی‌های شما را خنک نگه می‌دارند تا اجاق‌های هوشمندی که می‌توان از راه دور آن‌ها را از قبل گرم کرد، این وسایل کارهای پخت و پز و نظافت شما را ساده می‌کنند و به شما امکان می‌دهند زمان بیشتری را برای لذت بردن از تعطیلات خود بگذرانید.

 

 

6.       دستیاران صوتی هوشمند

تصور کنید که یک دستیار شخصی در خانه ویلایی هوشمند دارید که آماده است تا هر درخواست شما را برآورده کند. با دستیارهای صوتی مانند Amazon Alexa یا Google Assistant، می‌توانید دستگاه‌های هوشمند خود را کنترل کنید، موسیقی پخش کنید، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا را دریافت کنید. همه این موارد تنها با یک فرمان صوتی ساده و بدون نیاز به حرکت خاصی از جانب شما انجام می­شود.

 

دستیار صوتی هوشمند

 

7.      مدیریت انرژی

در یک ویلای هوشمند، سیستم های هوشمند مدیریت انرژی به شما کمک می کند تا ردپای کربن خود را کاهش دهید و در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید. مصرف انرژی خود را با داده‌های آنی نظارت و کنترل کنید، و دستگاه‌ها را خودکار کنید تا به طور موثر کار کنند و مطمئن شوید خانه تابستانی شما سازگار با محیط زیست است.

8.      فضاهای بیرونی هوشمند

تجربه هوشمند را به داخل خانه محدود نکنید. با نورپردازی هوشمند در فضای باز یا مثلا سیستم های آبیاری، هوشمندسازی ویلا را به فضاهای بیرونی خود نیز گسترش دهید با اینکار جذابیت و عملکرد کلی خانه ویلایی هوشمند خود را افزایش دهید.

9.      اتوماسیون خانگی:

اتوماسیون خانگی ستون فقرات یک خانه ویلایی هوشمند است. با یک هاب مرکزی و کنترلرهای هوشمند، می توانید تمام دستگاه ها و سیستم های هوشمند خود را در یک شبکه منسجم و بصری ادغام کنید. می توانید تمام کارها را با سناریوهای از پیش تنظیم شده خودکار کنید، برنامه ها را تنظیم کنید و چندین دستگاه را به طور همزمان کنترل کنید و خانه ویلایی خود را به معنای واقعی کلمه هوشمند کنید.

10.   حریم خصوصی و امنیت:

حفاظت از پناهگاه هوشمند شما، در حالی که فناوری هوشمند راحتی و آسایش را به ارمغان می آورد، اما اولویت دادن به حریم خصوصی و امنیت در آن بسیار مهم است. خانه ویلایی هوشمند خود را با پیروی از بهترین روش‌ها، مانند به‌روزرسانی منظم سیستم عامل، استفاده از رمزهای عبور قوی و فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای، از آسیب‌پذیری‌های احتمالی محافظت کنید.

مراقب داده های جمع آوری شده توسط دستگاه‌های هوشمند خود باشید و مارک های معتبری را انتخاب کنید که حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار می دهند. در این خصوص حتما با یک شرکت هوشمندسازی قوی مشورت کنید.

11.  نصب و راه اندازی سیستم ها در یک ویلای هوشمند

هوشمند کردن ویلا می تواند در نگاه اول یک اقدام دلهره آور به نظر برسد، اما با برنامه ریزی و دریافت راهنمایی مناسب، می تواند یک روند ساده و دلچسب باشد. با شناسایی نیازها و اولویت های ویلای خود شروع کنید، سپس بودجه خود را مشخص کنید و در نهایت بهترین دستگاه ها و برندهایی را که مطابق با نیازهای شما هستند پیدا کنید. برای اطمینان از روند نصب بدون مشکل نیز می توانید از مشاوره حرفه ای شرکت ها یا اشخاصی که کار هوشمندسازی ویلا انجام می دهند کمک بگیرید.

هوشمند سازی ویلا

 

12.  تعمیر، نگهداری و عیب یابی ویلای هوشمند

مانند هر فن آوری دیگری، دستگاه های هوشمند در یک ویلا نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و عیب یابی گاه به گاه دارند. بسیار مهم است که به طور منظم از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار های مطلع شوید، مشکلات مرتبط با سازگاری را بررسی کنید و هر گونه مشکل اتصال یا عملکرد سیستم ها را سریعاً عیب‌یابی کنید. برای برطرف کردن موثر مشکلات رایج، می توانید از پشتیبانی سازنده و یا منابع آنلاین کمک بگیرید.

هرچند که اگر کار هوشمندسازی ویلای شما را یک شرکت معتبر بر عهده گرفته باشد، می توانید مطمئن باشید که کار پشتیبانی از ویلای هوشمند شما طبق قرارداد به صورت منظم انجام خواهد شد.

 

v     سوالات متداول درباره هوشمندسازی خانه ویلایی

ü      آیا می توانم خانه ویلایی موجود خود را با فناوری هوشمند بازسازی کنم؟

کاملا! بازسازی ویلای قدیمی با فناوری هوشمند امکان پذیر است. می‌توانید با افزودن دستگاه‌های هوشمند مانند روشنایی یا ترموستات‌ها شروع کرده و به تدریج تجهیزات دیگری به ویلای هوشمند خود اضافه کنید. برای این منظور حتما از یک شرکت هوشمندسازی کمک بگیرید.

ü      آیا استفاده از وسایل هوشمند برای افرادی که از فناوری چندان سر در نمی آورند آسان است؟

بله، بسیاری از دستگاه های هوشمند کاملا کاربر پسند طراحی شده اند. سازندگان وسایل هوشمند اغلب برای کنترل وسایل از اپ های گوشی همراه استفاده می کنند و رابط کاربری ساده ای برای آن در نظر می گیرند به طوری که هر کسی بتواند به راحتی با آن کار کند.

ü      آیا می توانم ویلای هوشمند خود را از راه دور کنترل و مدیریت کنم؟

بله، یکی از مزایای کلیدی ویلای هوشمند، کنترل از راه دور آن است. تا زمانی که به اینترنت متصل هستید، می توانید از طریق اپلیکیشن های اختصاصی موبایل یا دستیارهای مجازی به دستگاه های هوشمند خود در خانه ویلایی تان دسترسی داشته باشید و آن ها را کنترل کنید.

ü      آیا هوشمندسازی ویلا باعث کاهش هزینه های مصرف انرژی می شود؟

فناوری هوشمند، زمانی که به صورت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرد، در واقع می تواند به کاهش مصرف انرژی و کاهش مبلغ قبض های شما کمک کند. با ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی خودکار، نظارت بر انرژی و کنترل کارآمد، می‌توانید مصرف انرژی را در ویلای هوشمند خود بهینه کرده و از هدر رفت انرژی پیشگیری کنید.

ü      ویلای هوشمند تا چه حد در برابر هک یا دسترسی غیرمجاز ایمن است؟

در حالی که هیچ سیستمی کاملاً در برابر هک مصون نیست، اما سازندگان معتبر دستگاه­های هوشمند اقدامات امنیتی را در اولویت­های کاری خود قرار می­دهند. با پیروی از بهترین روش­ها مانند استفاده از رمزهای عبور قوی، فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای و به روز نگه داشتن سیستم عامل، می توانید خطر دسترسی غیرمجاز به ویلای هوشمند خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09129453060

 

جهت مشاهده وخرید بهترین مصالح ساختمانی، به قسمت متریال برتر وبسایت شیش دنگ مراجعه نمائید.

سایر مطالب در متریال برتر

فاز 1 پردیس نگین درخشان البرز

فاز ۱ پردیس به عنوان نخستین فاز این شهر جدید، از سابقه و قدمت بیشتری نسبت به سایر فازها برخوردار است. این فاز با وسعت تقریبی 1200 هکتار، شامل 14 بلوار، 12 میدان و 350 مجتمع مسکونی است که بیش از 50 هزا

فرمول جدید تبدیل رهن به اجاره در سال 1403

باز هم فصل جابجایی فرا رسید و بازار مسکن، پر رونق تر از همیشه، شاهد رفت و آمد مستاجران و موجران است. در این میان، یکی از چالش های همیشگی این فصل، "تبدیل رهن به اجاره" است.

رقابت در بازار خودروهای برقی: کانادا به دنبال افزایش تعرفه‌ها علیه چین؟

شاید بتوان این اقدام را پاسخی به اقدامات پیشین ایالات متحده دانست. آمریکا که رقیب دیرینه کانادا در بسیاری از عرصه‌ها به شمار می‌رود، پیشتر تعرفه‌های خود را بر خودروهای الکتریکی چینی به طور قابل توجهی

رقابت نفس‌گیر در میان اروپایی‌ها؛ کدام کشور کمترین تورم را دارد؟

در میان آشفتگی‌های اقتصادی کنونی، نرخ تورم به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. اروپا نیز از این قاعده مستثنی نیست و کشورهای این قاره با چالش‌های متعددی در این زمینه روبرو هس

چرا ایرانی‌ها و خارجی‌ها دیگر تمایلی به خرید خانه در ترکیه ندارند؟

دلایل متعددی برای این افول ناگهانی وجود دارد. تورم افسارگسیخته، افزایش نرخ بهره، کاهش ارزش لیر، وضع محدودیت‌های جدید برای اتباع خارجی و رکود در بازار مسکن ایران، از جمله عواملی هستند که به این رکود دا

نکات کلیدی خرید ملک جهت دریافت اقامت وزندگی در قبرس

آیا خرید وفروش و سرمایه گذاری در املاک مسکونی نظیر ویلا یا آپارتمان در قبرس شمالی و بندرفاماگوستابرای سکونت مناسب و ارزنده است؟ برای پاسخ دقیق به این سوال ، مطالعه این مقاله را که به بررسی 10 نکته کل

خانه‌دار شدن کارگران ایرانی: رؤیایی در آستانه تحقق؟

در پیچ و خم مشکلات زندگی در ایران، معضل مسکن برای قشر زحمتکش کارگر، غولی رعب‌آور و سر راه مانده است. حقوق ناچیز، تورم افسارگسیخته و موانع پیچیده اداری، رسیدن به سرپناهی امن را برای بسیاری از این عزیزا

دغدغه اصلی کارگران ایران: امنیت شغلی و معیشت

در سال‌های اخیر، شاهد اعتراضات گسترده‌ای از سوی کارگران در سراسر ایران بوده‌ایم. این اعتراضات که ریشه در دغدغه‌های معیشتی و فقدان امنیت شغلی دارند، بار دیگر بر اهمیت توجه به حقوق این قشر زحمتکش جامعه

شیش دنگ در دبی Dubai City

شیش دنگ در کشورهای مختلفی بویژه شهر دبی در کشور امارات متحده عربی نمایندگی وفعالیت های چشمگیری داره! برای سرمایه گذاری واخذ اقامت به قسمت "مهندسی سرمایه گذاری" مراجعه نمایید

بانک مرکزی در اسارت دولت‌ها: قصه تلخ استقلال از دست رفته

در سرزمینی که اقتصاد دستوری، ریشه در اعماق تاریخ دوانده است، داستانی غم‌انگیز از تقابل میان بانک مرکزی و دولت‌ها به گوش می‌رسد. گویی در این سرزمین، استقلال، آرزوی دیرینه‌ای است که هیچ‌گاه به سرانجام ن

بازنشستگان در سال 1403 منتظر چه افزایش حقوقی باشند؟

در حالی که نرخ تورم در ایران به طور سرسام‌آوری در حال افزایش است، بازنشستگان بار دیگر نگران کفاف معیشت خود با حقوق ناچیزشان هستند. با وجود وعده‌های مکرر دولت برای افزایش حقوق، بازنشستگان همچنان در معض

آیا خودنویس می‌تواند به کاهش قیمت مسکن کمک کند؟

در سال‌های اخیر، بازار مسکن، به ویژه بخش اجاره، به تلاطمات و نوسانات سهمگینی دچار شده است. افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، دلال‌بازی‌ها و سوءاستفاده برخی مشاوران املاک، شرایط را برای مستاجران دشوارتر از همیشه