قدرتمندترین سامانه ملکی کشور

شما با در دست داشتن پلتفرم شیش دنگ، قدرتمندترین سامانه ملکی توانایی انجام فعالیت های مختلف را در حوزه ملک و املاک خواهید داشت. شیش دنگ با تیم متخصص، در تمامی مراحل در کنارتان هستیم و تمام تلاشمان را برای خدمات رسانی بهتر به شما انجام خواهیم داد.

مزایای شیش دنگ، قدرتمندترین سامانه ملکی کشور

 

1.    بهره گیری از دانش به روز جهان در زمینه IT، ساختمان، املاک و تبلیغات

2.    درج آگهی ملکی نامحدود

3.    سرعت بسیار بالای کلیه فعالیت های سایت

4.    رابط کاربری آسان (یوزر فرندلی)

5.    قابل استفاده بودن برای همگان(کلیه سنین و اقشار جامعه)

6.    نمایش آگهی در صفحه اول گوگل

7.    پلتفرم تخصصی، صرفا در زمینه فعالیت های ساختمانی و املاک

8.    عدم نیاز به پرداخت هزینه های بالای درج آگهی

9.    عدم حذف آگهی های درج شده پس از گذشت زمان

10.  قابلیت استفاده روی تمامی دیوایس ها

11.   امکان درج آگهی ملکی همزمان در شهرها و محلات مختلف

12.   امکان درج و مشاهده آگهی های اجاره روزانه (کوتاه مدت)

13.   امکان استفاده از پلتفرم در سراسر جهان (پلتفرم بین المللی)

14.   فراهم شدن امکان تهاتر املاک داخل و خارج از کشور

15.  پشتیبانی از کلیه شهرها، روستاها و محلات داخل و خارج از کشور

16.   امکان اجاره املاک داخل کشور به اتباع خارجی

17.   دسترسی آسان به پروژه های مهندسی فروش و مشاهده آن

18.   امکان مشاهده و تهیه کتب و دوره های آموزشی تخصصی اساتید برتر

19.   انجام معاملات بدون دنگ و فنگ با پشتوانه تیم حقوقی تخصصی

20.   ارائه آموزش های رایگان به همراه کسب درآمد برای همگان

21.   اخبار و اطلاعات روز حوزه ملک و املاک

22.  آشنایی با شهرها و محلات مختلف کشور

23.   امکان آشنایی و همکاری با شرکت های مورد اعتماد و فعالین بخش ساختمان و املاک

24.   اجرایی کردن پروژه های تایم شیرینگ

25.   مشاوره صفر تا صد در زمینه انتخاب لوکیشن مناسب جهت راه اندازی کافه و رستوران

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

قدرتمندترین سامانه ملکی

 

امروزه وقتی صحبت از ملک و املاک به میان می‌آید، هرکسی که خواهان فروش و خرید، اجاره و رهن و یا هر فعالیت ملکی دیگری باشد، تمام تلاش خود را میکند تا کامل‌ترین راه برای خرید یا اجاره خانه رویایی خود را بیابد. حال با ارتقاء تکنولوژی و علم، راه های قدیمی خرید به کنار رفته‌اند و جایگاه خودشان را به راه های آنلاین و راحت که میتوان آن هارا از داخل منزل، محل کار ویا هر محیط دیگری نیز انجام داد، سپرده‌اند. در اینجا که بحث خرید و فروش آنلاین پیش آمد، ناخودآگاه تمامی ذهن ها به سمت شیش دنگ که بهترین و قوی‌ترین پلتفرم در زمینه ساختمان واملاک میباشد، خواهد رفت.

 در این نوشتار برآن شدیم تا به تمامی امکانات مورد ارائه از سوی قدرتمندترین سامانه ملکی کشور خواهیم پرداخت و شمارا با امکانات موجود شیش دنگ بیشتر آشنا خواهیم کرد:

 

1.   بهره گیری از دانش به روز جهان در زمینه IT، ساختمان، املاک و تبلیغات

پلتفرم شیش دنگ با همراهی تیم پرقدرت و پرتلاش خود، شروع به استفاده از دانش روز کامپیوتر و IT مثل: چگونگی بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجوگر جهانی (سئو)، استفاده از الگوریتم های به‌روز قدرتمندترین موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و..... و راه های پیشرفت و رقابت در راه بدست آوردن جایگاه صفر گوگل را پیش گرفته است. تیم شیش دنگ برای ارتقای بهتر سطح خدمات خود به مردمان عزیز کشورمان دانسته های خود را در تمامی حوزه های مرتبط با ساختمان و املاک افزایش داده و از آن‌ها در قسمت های مختلف سایت، استفاده نموده است. همچنین اتاق فکر تیم شیش دنگ، متشکل از جمعی تحصیل کردگان داخل و خارج کشور و با تجربیات زیاد ومطالعات بروز در حوزه توسعه فناوری وتبلیغات توانسته‌اند خود را به همگان معرفی نموده ورکورد پیشرفت وبسایت داخلی را ازآن خود نمایند.

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

2.   درج آگهی ملکی نامحدود

تیم IT هلدینگ سفیر، پلتفرم شیش دنگ را به نحوی طراحی کرده‌اند که به شما این توانایی را میدهد تا بتوانید به میزان نامحدود، آگهی ملکی را به بیان های مختلف جهت مشاهده اشخاص متفاوت ثبت نموده و نگرانی مخاطب را از بابت محدودیت تعداد و یا پاک شدن آن ها به دلیل تعداد زیاد برطرف نموده وبا اتکا به سرور های قدرتمند شیش دنگ که دارای سرعت وگنجایش بالایی هستند، امکان درج آگهی نامحدود را براحتی فراهم آورده است.

 

3.   سرعت بسیار بالای کلیه فعالیت های سایت

تیم پرقدرت پلتفرم شیش دنگ به دلیل استفاده کردن از بروزترین، قوی ترین، کاملترین و سریع‌ترین زبان های برنامه نویسی دنیا و استفاده از به‌روزترین علوم جهانی فناوری اطلاعات، بستری با سرعت جستجوی بالا را فراهم آورده‌اند که این دستاورد موجود، موجب شده تا شما از دسترسی کامل، سریع و همچنین بدون کم‌ترین اتلاف وقت بهره‌مند گردید؛ به طوریکه با یک کلیک در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن به قسمتی از سایت که مد نظر شماست، منتقل گردیده و پاسخ درخواست شما به سرعت انجام خواهد شد.

 

4.   رابط کاربری آسان (یوزر فرندلی)

زمانی که شما در مرورگر خود نام شیش دنگ را سرچ میکنید و روی سایت ما کلیک میکنید وارد یک فضای دوستانه ولذتبخش می‌شوید که میتوانید کل این فضا را متعلق به خود تصور نموده و به اصطلاح با آن احساس راحتی نمایید. تیم طراحی ودیزاین ونیز دولاپرهای وبسایت شیش دنگ با استفاده از رنگ های گرم و مجذوب کننده، این امر را فراهم ساختهند‌اند که علاوه بر رنگ و فضای دوستانه، سایت شیش دنگ از فضایی خلوت و بدون شلوغی استفاده کرده است تا خیلی سریع به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

 

5.   قابل استفاده بودن برای همگان(کلیه سنین و اقشار جامعه)

همانطور که در موضوع قبلی از آن صحبت کردیم، شیش دنگ به دلیل دارا بودن رابط کاربریِ یوزر فرندلی و دوستانه، استفاده را برای همگان راحت و آسان نموده است؛ به طوریکه هر فردی در هر سنی، از کودک گرفته تا افراد مسن (تنها با داشتن سواد خواندن ونوشتن فارسی) توانایی دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت را براحتی داشته باشند. همچنین پلتفرم شیش دنگ برای تمامی اقشار جامعه در نظر گرفته شده است؛ فرقی نمیکند چه شغلی داشته باشید، هر موقع بخواهید شیش دنگ در دسترس است.

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

6.   نمایش آگهی در صفحه اول گوگل

با تلاش های شبانه روزی و بی وقفه تیم سئوی پلتفرم شیش دنگ و با استفاده از دانش روزِ جهانی سئو، ونیز تطابق آن با سیستم های داخلی، کاری کرده‌اند که اگر شما در هر لحظه ای از شب و روز آگهی خود را ثبت کنید، با گذر از فیلتر های قوی  وهوشمند سایت (استاندارد شده با استفاده از تکنیک های نوین هوش مصنوعی) و دریافت تاییدیه، بطور مستقیم به گوگل معرفی شده و قابل رویت برای همگان در صفحه اول گوگل میباشد که این امر باعث افزایش تعداد نمایش و درنهایت بالا بردن زنگ خور آگهی های ملکی مخاطبین عزیز می‌گردد.

 

صفحه اول گوگل

7.   پلتفرم تخصصی، صرفا در زمینه فعالیت های ساختمانی و املاک

پلتفرم شیش دنگ با بررسی مشکلات وتداخلات ونیز وجود عدم توازن در فعالیت پلتفرم های داخلی موجود وبنام، فعالیت خود را فقط در حوزه املاک و ساختمان بصورت متمرکز آغاز و دنبال نموده است.

براساس اطلاعات وداده های اساتید موفقیت در جهان، تمرکز کلید اصلی هر فعالیت است وتیم قدرتمند شیش دنگ با رعایت اصول علمی بزرگان عرصه موفقیت، با تمرکز روی تنها زمینه فعالیت خود، یعنی حوزه ساختمان، املاک ومستغلات با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه، این امر را برای همگان تسهیل نموده است.

اگر بخواهم برایتان مثالی بزنم میتوانیم بگوییم بجای اینکه هزار حرفه بلد باشید، برای پیشرفت یک حرفه را هزار بار تکرار کنید.

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

8.   عدم نیاز به پرداخت هزینه های بالای درج آگهی

امروزه ثبت آگهی در دیگر پلتفرم ها و سایت های معروف وبنام داخل کشور که اغلب در تمامی حوزه ها با کمترین سطح خدمات وپشتیبانی وبا هزینه های بالا، آگهی های مختلف را ثبت می نمایند که نه تنها دارای هزینه های بالایی می‌باشد، بلکه بدلیل پراکندگی و ازدیاد دسته بندی فعالیت وبسایت، بازدهی خوبی نداشته و آگهی ارزشمند مخاطب مشابه سوزنی در انبار کاه غیرقابل دسترسی می‌گردد؛ اما سایت شیش دنگ (قدرتمندترین سامانه ملکی) با داشتن ویژگی های بهتر و فعالیت به صورت تخصصی در حوزه ملکی به صرفه تر میباشد.

 

9.   عدم حذف آگهی های درج شده پس از گذشت زمان

از دیگر مزایای پلتفرم شیش دنگ می‌توان به این نکته اشاره نمود که شما برای درج آگهی و فروش ملک خود نیاز نیست نگران محدودیت زمان و حذف شدن آن پس از گذشت مثلا یک ماه باشید، زیرا سایت شیش دنگ با دارا بودن سرورهای قدرتمند و قوی، توانایی نگهداری از داده ها و اطلاعات شما را با گذشت زمان دارد؛ پس با خیال راحت آگهی خود را در آن ثبت نموده وتا سالیان سال دیده شوید.

 

10.   قابلیت استفاده روی تمامی دیوایس ها

یکی دیگر از مشکلات ثبت آگهی در پلتفرم های دیگر که میتوان به آن اشاره کرد و باعث نارضایتی اغلب کاربران این پلتفرم های به ظاهر معروف شده است، ناسازگاری آن پلتفرم با دیوایس یا گوشی همراه شما میباشد. به طوریکه گوشی شما نه از نسخه اپلیکشن آن پشتیبانی میکند نه از وب آن، اما پلتفرم شیش دنگ قابلیت استفاده شدن روی تمامی دیوایس ها ومرورگرها (ازجمله IOS، اندروید، PC، لپتاپ، All in one، انواع تبلت و......) را برای همگان فراهم نموده است.

 

11.   امکان درج آگهی ملکی همزمان در شهرها و محلات مختلف

شما با وارد کردن شماره و نام خود، ثبت نامتان را کامل کرده اید پس حال توانایی ثبت آگهی ملکی را برای خود دارید. قابلیت های شیش دنگ به گونه ای است که شما همانند دیگر پلتفرم ها، محدودیتی ازلحاظ انتخاب شهر یا محله برای ثبت آگهی ندارید (بعنوان مثال هر شخص می‌تواند در یک لحظه، بدون حتی ورود مجدد به سایت، بصورت متوالی در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، شیراز، استانبول، دبی و...... آگهی های ملکی مختلف ثبت نماید)

 زیرا قدرتمندترین سامانه ملکی، با پشتیبانی از تمامی شهر ها و محلات آن ها و همچنین کوچکترین و دور افتاده ترین روستا های مربوطه به آن شهر ونیز پشتیبانی از شهرهای خارجی، به شما توانایی ثبت آگهی در همه ی نقاط جهان را داده است.

 

12.   امکان درج و مشاهده آگهی های اجاره روزانه (کوتاه مدت)

همانطور که تیم شیش دنگ بصورت شبانه روزی درحال تلاش برای بهتر و دردسترس تر ساختن کلیه امکانات وخدمات مورد عرضه به شما مخاطبین عزیز میباشند، قسمت اگهی های اجاره روزانه یا کوتاه مدت را برای شما عزیزان فعال کرده‌اند. علی الخصوص در ایام نوروز وتعطیلات که سفرهای بین شهری افزایش پیدا میکند، جهت ایجاد اسکان موقت وروزانه مخاطبین وعزیزان، امکان دسترسی مستقیم به آگهی های ملکی اجاره روزانه نیز فراهم آمده است.

 

13.   امکان استفاده از پلتفرم در سراسر جهان (پلتفرم بین المللی)

فرقی نداره کجای این کره‌ی خاکی باشی!

اصولا ایران باشی یا هر کشور دیگه ای!

مشاور املاک باشی یا نه!

شیش دنگ این توانایی رو بهت میده تا از هرجایی که هستی آگهی‌ ملکیت رو ثبت کنی و از خدمات نامحدود اون حداکثر استفاده و لذت رو ببری. از امکان سرچ و جست‌ و جو گرفته تا ثبت آگهی در اون کشور و خرید ویا اجاره ملک رویایی‌تون.

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

14.  فراهم شدن امکان تهاتر املاک داخل و خارج از کشور

اگر شما یک ملک داشته و تصمیم به تهاتر یا معاوضه آن بگیرید، شیش دنگ با خدماتش در این زمینه کار شما رو راحت کرده؛ زیرا نه تنها داخل کشور عزیزمون امکان تهاتر ملک خود با ملک های دیگر را دارید، بلکه این سایت قابلیت تهاتر و معاوضه املاک داخل و خارج از کشور را نیز جهت رفاه حال مسافران ومهاجران عزیز، فراهم گردیده است.

 

15.   پشتیبانی از کلیه شهرها، روستاها و محلات داخل و خارج از کشور

تیم قدرتمند این سایت آن را طوری برنامه نویسی نموده‌اند که قابلیت پشتیبانی از تمام نقاط دنیا را دارد و در اختیار شما قرار میدهد. با اطلاعات جغرافیایی دقیق وبروز موجود روی وبسایت شیش دنگ، توانسته تمامی شهرها، محلات آن و نیز روستاهای کوچک در سراسر جهان را در خود جای دهد و به شما معرفی کند. این دسترسی ها فقط مختص ایران نمیباشد بلکه شما میتوانید در شهر و محلات دیگر نقاط جهان هم گشت و گذار کنید ونیز حتی جهت سرمایه گذاری در ایران از خارج از کشور وبالعکس اقدام نمایید.

 

آگهی ملکی ترکیه

 

16.   امکان اجاره املاک داخل کشور به اتباع خارجی

با دسترسی آسانی که سایت ما فراهم نموده است امکان استفاده از آن حتی برای اتباع خارجی هم فراهم میباشد؛ به طوریکه آن ها میتوانند ملک مورد نظر خود را انتخاب کنند، با مشاور مربوطه یا آگهی دهنده آن ملک تماس بگیرند و با پشتیبانی تیم حقوقی قوی وآشنا به مسائل مهاجرتی و بین المللی، خیلی راحت تر از هر راه دیگری ملک بخرند یا اجاره کنند.

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

17.   دسترسی آسان به پروژه های مهندسی فروش و مشاهده آن

تیم مجرب و قدرتمند مهندسی فروش و سرمایه گذاری شیش دنگ، با تحقیقات بی وقفه و میدانی وعلمی خود، توانستند اغلب پروژه های داخلی و خارجی، اعم از پروژه های سنگین و لاکچری ونیز پروژه های کوچک سرمایه گذاری را استخراج نموده و با ارائه اطلاعات دقیق پروژه های بر روی وبسایت شیش دنگ که شما میتوانید با مراجعه به قسمت مهندسی سرمایه گذاری آن ها را مشاهده نموده وبا کارشناسان دپارتمان مهندسی فروش شیش دنگ درارتباط باشید.

 

18.  امکان مشاهده و تهیه کتب و دوره های آموزشی تخصصی اساتید برتر

 اگر شما به آموزش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش، موفقیت و ساختمان واملاک، علاقه دارید، میتوانید با مراجع به سایت، دوره های آموزشی و کتاب های مختلف را مشاهده نموده، با کلیات اطلاعات موجود در این کتب آشنایی پیدا کرده و از آن ها حداکثر استفاده را داشته باشید و لذت ببرید. جهت مشاهده اطلاعات دقیق به بخش معرفی کتاب سایت شیش دنگ مراجعه نمایید.

 

19.  انجام معاملات بدون دنگ و فنگ با پشتوانه تیم حقوقی تخصصی

با پشتوانه تیم حقوقی متخصص در امور ملکی شیش دنگ، میتوانید با خیال راحت و آسوده کلیه معاملات ملکی‌ خود را بی دنگ وفنگ انجام داده وکلیه امور را به وکلا وحقوقدانان برتر شیش دنگ بسپارید. جهت آشنایی بیشتر با تیم حقوقی شیش دنگ، به قسمت بی دنگ وفنگ در منوی سایت شیش دنگ مراجعه نمایید.

 

20.  ارائه آموزش های رایگان به همراه کسب درآمد برای همگان

شیش دنگ جدای مباحث قبلی که از آن ها یاد کردیم، خدمات متنوع دیگری هم دارد که یکی دیگر از آن‌ها آموزش رایگان وگام به گام افراد برای کسب درآمد میباشد. با این کار فرصت های شغلی بسیاری برای جوانان کشورمان (که بصورت تمام وقت، پاره وقت، حضوری و یا غیر حضوری می باشد) به وجود می‌آید که در قالب طرح مشاوران املاک آنلاین (اسنپ املاک) فعالیت کنند.

جهت ورود وثبت نام رایگان، با منوی ثبت نام مشاور املاک آنلاین روی سایت شیش دنگ مراجعه نمایید.

 

21.   اخبار و اطلاعات روز حوزه ملک و املاک

اگه شما جزء افرادی باشید که به دریافت اخبار روز ایران وجهان در زمینه ملک واملاک وساختمان (اعم از قیمت، تغییرات، مصوبه های جدید دولت و تغییرات روز دیگر) علاقه داشته باشید، قسمت اخبار سایت شیش دنگ نظر شما را جلب خواهد کرد.

 

22.  آشنایی با شهرها و محلات مختلف کشور

تیم ما جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با مکان های مختلف داخل و خارج از کشور، مقالات و ویدئو های زیاد و متنوعی در مورد معرفی شهرها و محله های مختلف آن تهیه نموده است که شما هم میتوانید با مراجعه به بخش معرفی شهرها ومحلات، به کلیه این اطلاعات دسترسی پیدا نمایند.

 

23.  امکان آشنایی و همکاری با شرکت های مورد اعتماد و فعالین بخش ساختمان و املاک

خدمات شیش دنگ این امکان را به مخاطبین عزیز میدهد تا با به نمایش درآوردن معتبرترین شرکت‌ها وکارخانجات تولیدی از برترین متریال و مصالح ساختمانی استفاده نموده وبصورت عمده ویا حجم کم آن ها را تهیه وخریداری نمایند.

جهت مشاهده به قسمت متریال برتر سایت شیش دنگ مراجعه نمایید.

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

24.   اجرایی کردن پروژه های تایم شیرینگ

جهت سهولت در استفاده از ملک ها و موقعیت های گردشی و تفریحی، شیش دنگ امکان تایم شیرینگ (مالکیت نوبتی) را فراهم ساخته تا هم در هزینه شما عزیزان و هم در راستای آسایش و رفاه شما گامی محکم بردارد. جهت مشاهده اطلاعات دقیق این پروژه به قسمت تایم شیرینگ سایت مراجعه نمایید.

 

25.    مشاوره صفر تا صد در زمینه انتخاب لوکیشن مناسب جهت راه اندازی کافه و رستوران

تیم شیش دنگ با همکاری شف برتر بین المللی، استاد شهرام شجاعی با بیش از ربع قرن تجربه در کنار شماست تا بهترین و مناسب ترین لوکیشن را برای احداث کافه و رستوران خود انتخاب کرده و یا کمترین بودجه ممکن بدون هدر رفت سرمایه آن را راه اندازی کنید.

جهت مشاهده ودسترسی اطلاعات راه اندازی کافه یا رستوران، به قسمت راه اندازی رستوران سایت شیش دنگ مراجعه نمایید

 

🏠 درج آگهی ملکی رایگان 🏠

 

مدیر پلتفرم شیش دنگ: مهندس صالح قاسمی نراقی

09129453060

 

شما با در دست داشتن پلتفرم شیش دنگ توانایی انجام فعالیت های مختلف را در حوزه ملک و املاک خواهید داشت. ما و تیممان در تمامی مراحل خرید و اجاره شما در کنارتان هستیم و تمام تلاشمان را برای خدمات رسانی بهتر به شما انجام خواهیم داد.

 

گردآورنده: ابوالفضل زیار

سایر مطالب در اطلاعات عمومی

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا