سایت مسکن ملی

ارائه خدمات در راستای دولت الکترونیک جزء یکی از روش های ارائه خدمات به مردم کشور ایران می باشد. در سال های اخیر، برای ساده سازی فرآیندهای مختلف کشور، دولت سامانه های مختلفی را روی کار آورده است. یکی از این سامانه ها، سامانه جامع اقدام ملی مسکن می باشد.

سایت tem.mrud.ir یک سامانه جدید است که در چند سال اخیر به لیست سامانه های کشور ایران اضافه شده است. تمامی مردم می توانند به این سامانه وارد شوند و از خدمات و امکاناتی که به آن ها ارائه می کند استفاده نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با سامانه ثبت نام ملی مسکن و جزئیات آن آشنا کنیم.

 

 **مشاهده تمام آگهی های ملکی در قیطریه**

 

معرفی سامانه جامع اقدام ملی مسکن

در سال های اخیر بسترهای بسیار خوبی برای ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مردم کشور ایران به وجود آمد. به طوری که در حال حاضر بسیاری از خدمات دولت به مردم به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شودسامانه جامع اقدام ملی مسکن نام سامانه ای است که از سوی دولت برای ارائه خدمات مختلف در حوزه مسکن روی کار آمد.

این سامانه در ابتدا برای دریافت کمک ودیعه مسکن به افراد راه اندازی شده بود، اما در حال حاضر افراد می توانند به غیر از ثبت نام در وام مسکن در مسکن ملی نیز ثبت نام نمایند. ثبت نام در سامانه اقدام ملی مسکن به صورت کاملا رایگان انجام می شود و افراد پس از ثبت نام، درخواست خود را برای دریافت مسکن و یا وام ثبت خواهند کرد.

 

**مشاهده تمام آگهی های ملکی در تهران**

 

سامانه ثبت نام ملی مسکن با نشانی اینترنتی tem.mrud.ir برای عموم مردم در دسترس است. تمامی مردم در هر استانی که سکونت داشته باشند می توانند به این سامانه وارد شوند و از خدمات آن استفاده نمایند، چرا که این سامانه به صورت سراسری در کشور ایران راه اندازی شده است.

 

رهنمای ورود به سامانه جامع اقدام ملی مسکن

در حال حاضر سامانه های مختلفی در کشور ایران وجود دارند که اقدام به ارائه خدمات به مردم می کنندسامانه جامع اقدام ملی مسکن هم از این سامانه ها است که خدمات آنلاینی را به مردم کشور ایران ارائه می کند. در حال حاضر خدمات مربوط به سایت اقدام ملی مسکن به دو خدمت ثبت نام در وام ودیعه مسکن و ثبت نام در مسکن ملی محدود شده است، اما پیش بینی می شود که با ایجاد طرح های جدید برای بهبود اوضاع مسکن در کشور ایران، خدمات این سایت افزایش پیدا کند.

آن دسته از افرادی که قصد ثبت نام در وام ودیعه مسکن و یا مسکن ملی را دارند، می توانند به سایت اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir وارد شوند و در یکی از طرح های ذکر شده در این سایت ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که برای ثبت نام در هر یک از طرح های سایت اقدام ملی مسکن لازم است که افراد قبل از ثبت نام حتما شرایط لازم را برای ثبت نام در آن طرح مشاهده نمایند و سپس مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. در صورتی که قصد ورود به سامانه tem.mrud.ir را دارید، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به صورت مستقیم به این سامانه وارد شوید.

 

**مشاهده تمام آگهی های ملکی در شهرک غرب**

 

نحوه ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه در سامانه جامع اقدام ملی مسکن

یکی از امکاناتی که در سامانه ملی مسکن ارائه می شود، ثبت نام وام ودیعه مسکن می باشند. افرادی که قصد ثبت نام در طرح تسهیلات کمک ودیعه مسکن ایران را دارند، می بایست که ابتدا شرایط لازم برای ثبت نام در این طرح را مطالعه نمایند و سپس طبق مراحل زیر مراحل ثبت نام در تسهیلات کمک ودیعه مسکن کشور ایران را انجام دهند.

1-ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت «سامانه جامع اقدام ملی مسکن» را جستجو کنید. حال بر روی سایت tem.mrud.ir کلیک کنید تا به صورت مستقیم به این سامانه وارد شوید. در مرحله بعدی، می بایست بر روی گزینه «ثبت نام کمک ودیعه» کلیک کنید.

2-حال شرایط و اطلاعات و قوانین لازمی که باید قبل از ثبت نام در وام ودیعه مسکن اطلاع داشته باشید، به شما نمایش داده می شود. در صورتی که قصد ادامه مراحل را دارید، می توانید بر روی گزینه سبز رنگ کلیک کنید.

3- حال مراحل ثبت نام شما در وام کمک ودیعه مسکن آغاز شده است. شما می بایست در هر یک از مراحل فرمی که به شما نشان داده می شود را تکمیل نمایید و سپس بر روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

4_با توجه به اینکه تمامی اطلاعات شما در هنگام بررسی درخواست دریافت وام کمک ودیعه مسکن بررسی می شود، حتما اطلاعات خود را با دقت و صحت کامل در این سامانه وارد نمایید.

نحوه ثبت نام مسکن ملی در سامانه جامع اقدام ملی مسکن

به غیر از اینکه افراد مجاز به ثبت نام در وام کمک ودیعه مسکن در سایت جامع اقدام ملی مسکن می باشند، می توانند در مسکن ملی این سامانه نیز ثبت نام نمایند. ثبت نام در مسکن ملی نیز شرایط خاص خودش را دارد. بنابراین، لازم است که افراد متقاضی قبل از هر کاری شرایط لازم برای ثبت نام در مسکن ملی را از سایت tem.mrud.ir مطالعه نمایند و سپس طبق مراحل زیر مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

1-ابتدا به سایت جامع اقدام ملی مسکن به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir وارد شوید. پس از ورود به سایت بر روی گزینه «ثبت نام مسکن ملی» کلیک نمایید.

2- حال یک سری قوانین و شرایطی به شما نمایش داده می شود که آن ها را مطالعه نمایید و در نهایت بر روی گزینه سبز رنگ پایین سایت کلیک کنید تا به مراحل ثبت نام مسکن ملی وارد شوید.

3- حال شما می توانید یکی یکی مراحل ثبت نام مسکن ملی را در سامانه جامع اقدام ملی مسکن انجام دهید. در هر مرحله از شما اطلاعاتی درخواست می شود که می بایست آن ها را به دقت وارد نمایید تا در نهایت درخواست شما ثبت شود.

پیگیری ثبت نام مسکن ملی در سامانه جامع اقدام ملی مسکن

آن دسته از افرادی که مراحل ثبت نام مسکن ملی را در سامانه اقدام ملی مسکن انجام داده اند و در حال حاضر می خواهند بدانند که وضعیت ثبت نام آن ها چگونه پیش رفته است و آیا درخواست آن ها بررسی شده است یا خیر؟ می توانند مجددا به سامانه اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir وارد شوند و مراحل پیگیری ثبت نام مسکن ملی را در این سامانه انجام دهند.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه درخواست های افراد مختلف با کد ملی آن ها در سامانه ثبت می شود، برای پیگیری ثبت نام مسکن ملی در این سامانه نیاز است که افراد کد ملی خود را وارد نمایند تا به بخش درخواست های خودشان وارد شوند و از آخرین روند بررسی ثبت نام مسکن ملی خود مطلع شوند.

در نظر داشته باشید که پیگیری ثبت نام وام ودیعه مسکن نیز از طریق سایت ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir انجام می شود. افرادی که قصد پیگیری ثبت نام وام ودیعه مسکن و یا قصد پیگیری ثبت نام مسکن ملی را دارند، می توانند پس از ورود به سامانه اقدام ملی مسکن بر روی گزینه «مشاهده و پیگیری درخواست ها» وارد شوند و با وارد کردن کد ملی مراحل مربوط به پیگیری را انجام دهند.

**مشاهده تمام آگهی های ملکی در سعادت آباد**

گردآورنده:احمد رشاد محمدی

شیش دنگ قدرت‌مند ترین سامانه‌ی ملکی در کشور

سایر مطالب در املاک

حسین منزوی، فرزند غزل سرایی معاصر

حسین منزوی، یکی از نویسندگان برجسته ادبیات فارسی است. او در سال ۱۳۰۷ هجری در شهر تبریز در ایران متولد شد و در سال ۱۳۹۲ در تهران درگذشت. منزوی در نیروی هوایی ایران در دوران جنگ ایران و عراق خدمت کرد و

قبرس، جزیره ای دو تکه

قبرس شمالی یک کشور خود مختار در قاره ‌ی آسیا است و در نیمکره‌ ی شمالی قرار دارد. قبرس شمالی در ناحیه ‌ی شمالی جزیره‌ ی قبرس واقع شده است و مرکز اداری آن شهر نیکوسیا می باشد.

محمد رضا لطفی، قلندر موسیقی ایران

محمدرضا لطفی (متولد 1325 در گرگان و متوفی 1393 در تهران) یک آهنگساز، نوازنده تار و خواننده برجسته در زمینه ی موسیقی سنتی ایرانی بود. او به عنوان یکی از هنرمندان برجسته و محبوب در حوزه ی موسیقی سنتی ای

بازار مسکن چین در بحران!

زلزله در بازار مسکن چین: دولت با تزریق نقدینگی و طرح‌های نجات به میدان می‌آید

کاهش 3 درصدی تورم مسکن در سال 1403

در سال‌های اخیر، بازار مسکن ایران به مانند کشتی‌ای در میان امواج پرتلاطم تورم، دستخوش نوسانات و التهابات بسیاری بوده است. سوار بر این امواج، قیمت مسکن به طور سرسام‌آوری افزایش یافته و دغدغه‌های زیادی

روسیه، افغانستان و کریدور شمال-جنوب: مسیری نو برای تجارت نفت در عصر تحریم‌ها

در دنیایی که تحریم‌های غرب علیه روسیه سایه سنگینی بر اقتصاد این کشور انداخته، مسکو به دنبال راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها و حفظ تجارت خود با بازارهای جهانی است. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از

جنگ تجاری داغ‌تر می‌شود؛ چین با فروش اوراق قرضه آمریکایی به دنبال تضعیف دلار است؟

چین در اقدامی کم‌سابقه، به طور بی‌سابقه‌ای اقدام به فروش اوراق قرضه آمریکایی کرده است. این اقدام که به عنوان دور شدن چین از دارایی‌های آمریکایی تلقی می‌شود، می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای اقتصاد جه

بازار نفت آسیا: رویارویی عربستان با رقبای جدید

زمزمه‌های تحول در بازار نفت آسیا به گوش می‌رسد. پالایشگاه‌های این منطقه استراتژیک، زمام امور را از دست عربستان سعودی، غول نفتی خاورمیانه، در حال ربودن هستند و به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر و متنوع‌تر بر

خداحافظی با دلار؟ جایگزینی واحد پولی بریکس در معاملات ایران و روسیه

در دنیایی که ایالات متحده از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال هژمونی خود استفاده می‌کند، ایران و روسیه در حال گام برداشتن به سوی جایگزینی هستند: تجارت با ارزهای ملی. این اقدام نه تنها راهی برای دور زدن

سعادت آباد: قیمت مسکن, سطح زندگی, فضای سبز و بوستان ها, مراکز خرید و تفریحی و ..

در این مقاله سفری به سعادت آباد خواهیم داشت و با گوشه و کنار آن آشنا می‌شویم. از برج‌ها و مجتمع‌های لوکس گرفته تا مراکز خرید و تفریحی، از رستوران‌ها و کافه‌های شیک تا بوستان‌ها و فضاهای سبز، از قیمت م

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش سوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش دوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا