دریاچه چیتگر تهران

دریاچه خلیج فارس یا همان دریاچه چیتگر، بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران می‌باشد که در شمال غرب تهران، واقع در منطقه 22 می‌باشد. این دریاچه خوش‌منظر حدود 130 هکتار می‌باشد

دریاچه چیتگر تهران

 

دریاچه چیتگر تهران

 

دریاچه خلیج فارس یا همان دریاچه چیتگر، بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران می‌باشد که در شمال غرب تهران، واقع در منطقه 22 می‌باشد. این دریاچه خوش‌منظر حدود 130 هکتار می‌باشد؛ همچنین در کنار این دریاچه، حدود 120 هکتار مجموعه تفریحی ساخته شده‌است. این دریاچه از سال 1389 تا 1389 مورد بررسی قرار گرفته و سپس کار ساخت آن در سال 1389 آغاز و همچنین در سال 1392 افتتاح شد.  

ساعت کار دریاچه چیتگر، از 6 صبح تا 12 بامداد می‌باشد.

آدرس: واقع در منطقه 22، انتهای بزرگراه همت غرب، دریاچه چیتگر

تلفن: 02124557

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

 

امکانات تفریحی دریاچه چیتگر

 

دریاچه چیتگر به دلیل فضای بزرگی که دارد، دارای امکانات تفریحی بسیاری می‌باشد که بخشی از آنها رایگان و بخشی دیگر، باید هزینه بابت آن پرداخت شود. کسانی که نمی‌خواهند از امکانات غیررایگان آن استفاده کند، نگران نباشند زیرا دریاچه چیتگر به دلیل فضای بزرگی که دارد، به راحتی می‌توانند از محوطه این مکان تفریحی استفاده کنند؛ زیرا هیچ هزینه‌ای بابت آن دریافت نمی‌شود. از امکانات تفریحی دریاچه‌چیتگر می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

 

قایق سواری در دریاچه چیتگر

 

قایق سواری

قایق سواری یکی از فعالیت‌های محبوب در دریاچه چیتگر است. شما می‌توانید قایق‌های پدالی و موتوری کوچک و بزرگ را اجاره کنید و در آب‌های آرام دریاچه به دور از همه یک تجربه آرامش‌بخش را تجربه کنید. لازم به ذکر است که افراد بالای 90 کیلوگرم، کودکان زیر 14 سال (تنها) و خانم‌های باردار اجازه سوار به قایق هارا ندارند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

قیمت قایق پدالی :

 

دونفره : 30 هزارتومان

سه نفره: 40 هزارتومان

چهارنفره: 50 هزارتومان

 

قیمت قایق موتوری :

 

1 تا 5 نفره : 90 هزارتومان

 

قیمت قایق اتوبوسی یا کاتامارا:

 

برای یک دور دور دریاچه : 15 هزارتومان

 

ماهیگیری

 

دریاچه چیتگر مکانی مناسب برای ماهیگیری نیز محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع ماهی‌ها را در این دریاچه بگیرید و لحظات آرام و آسوده‌ای را در کنار آب و طبیعت سپری کنید.

قیمت ماهیگیری بدون امکانات: 50 هزارتومان

قیمت ماهیگیری ویژه اعضا : 40 هزارتومان

 

دوچرخه سواری در دریاچه چیتگر

 

دوچرخه سواری

 

دریاچه چیتگر فضایی مناسب برای دوچرخه سواری دارد. شما می‌توانید دوچرخه خود را به همراه بیاورید یا از اجاره دوچرخه‌های موجود در محل استفاده کنید و در امتداد ساحل دریاچه به سرعت پیاده‌روی کنید.

برای کرایه دوچرخه حتما یباید کارت ملی، گواهینامه یا کارت پایان خدمت به همراه خود داشته باشید. قیمت کرایه دوچرخه از 20 تا 50 هزارتومان می‌باشد. و اگر 20 تا 60 دقیقه برای تحویل دوچرخه تاخیر داشته باشید، معادل یکساعت هزینه حساب می‌شود.

ساعت کاری از ساعت 15 تا 00 بامداد می‌باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

ساحل سنگی چیتگر

 

تفریح در ساحل سنگی دریاچه چیتگر

 

در ساحل سنگی دریاچه چیتگر می‌توانید لحظاتی آرام و آرامش‌بخش را سپری کنید. شما می‌توانید در کنار آب، آفتاب ‌تابستان و باد ملایم دریاچه قرار بگیرید و از طبیعت و زیبایی اطراف لذت ببرید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

شهربازی دریاچه چیتگر

 

اگر به دنبال فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای کودکان هستید، شهربازی دریاچه چیتگر یک مقصد مناسب است. این شهربازی دارای امکانات متنوعی نظیر گردش در چرخ و فلک و بازی‌های الکترونیکی است که کودکان می‌توانند لحظاتی پر از سرگرمی راگر به دنبال فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای کودکان هستید، شهربازی دریاچه چیتگر یک مقصد مناسب است. این شهربازی دارای امکانات متنوعی نظیر گردش در چرخ و فلک و بازی‌های الکترونیکی است که کودکان می‌توانند لحظاتی پر از سرگرمی را در آنجا سپری کنند.

ساعت کاری شهربازی دریاچه چیتگر، از ساعت 4 بعد از ظهر تا 11 شب می‌باشد و روز های تعطیل از 10 صبح تا 11 شب می‌باشد.

 

رستوران های بام لند

 

رستوران‌ها و کافه‌ها

 

در نزدیکی دریاچه چیتگر، مکان‌های تفریحی و رستوران‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آنجا از غذا و نوشیدنی لذیذ لذت ببرید. همچنین، کافه‌ها و رستوران‌های سنتی نیز در این منطقه وجود دارند که محیطی دل‌پذیر و آرام برای تفریح و استراحت فراهم می‌کنند که از این رستوران‌ها می‌توان به رستوران رویال لانژ، رستوران ته دیگ، رستوران چراغان، چلو کباب رفتاری، رستوران شاندیز بام‌لند، رستوران باب الحر، رستوران بی‌کباب، رستوران روتی، رستوران کوبابا، رستوران زاهد العراقی، رستوران ممد استیک هاوس، رستوران بالن رویایی، رستوران تومو، رستوران باروژ، جو گریل فود، رستوران چیکن فکتوری، کافه رستا، کافه شمرون، کافه روژ، کافه رستوران آنتیکا، کافه رستوران وارف، کافه رستوران ونوشک، کافه قمر، کافه رستوران رولینجا، کافه امضا، کافه رستوران بلک لانژ، کافه ایلی، کافه رستوران دوکاتی و کافه دوناتو اشاره کرد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

پیاده‌روی و طبیعت‌گردی

 

دریاچه چیتگر دارای مسیرهای پیاده‌روی و طبیعت‌گردی است که شما می‌توانید در آنجا قدم بزنید و از زیبایی‌های طبیعت اطراف لذت ببرید. این مسیرها مناسب برای تمرین ورزشی و استراحت در طبیعت هستند.

 

کارتینگ دریاچه چیتگر

 

کارتینگ دریاچه چیتگر

 

دریاچه چیتگر یکی از معروف‌ترین مراکز کارتینگ در ایران است. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از کارتینگ‌های حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای، سرعت و هیجان رانندگی را در مسیرهای خاصی که برای این منظور آماده شده‌اند، تجربه کنند. این فعالیت برای علاقه‌مندان به ماشین‌سواری و هیجان‌انگیز بودن، تجربه‌ای فوق‌العاده است.

ساعت کاری آن از 9 صبح تا 18 و روز های تعطیل 10 صبح تا 20 می‌باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

پیست پرش در آسمان

 

ایده این پیست پرش از کشور های ایتالیا و هلند می‌باشد که با استفاده از یک کفپوش پلیمری بادی، با استفاده از سرسره سقوط آزاد با پرش بر روی این کفپوش، حس تیوب سواری برروی برف را به شما می‌دهد.

حداکثر وزن باید 130 کیلوگرم، قد حداقل 130 و حداکثر 200 سانتی‌متر باشد و سن باید بالای 8 سال باشد.

قیمت پیست پرش آسمان : 40 هزار تومان

 

سافاری پارک وحشت چیتگر

 

سافاری پارک وحشت چیتگر

 

سافاری پارک وحشت چیتگر یکی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی دریاچه چیتگر است. در این تونل وحشت تجربه جدیدی از ترس را خواهید‌ دید. در این تونل مسیر های پرپیچ و خم به همراه جلوه‌های ترسناک را خواهید دید.

هزینه ورود به سافاری پارک وحشت، 60 هزارتومان می‌باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

سرسره‌های سقوط ازاد

 

دریاچه چیتگر به بازدیدکنندگان خود امکان سقوط از ارتفاع را نیز می‌دهد. این سرسره‌های سقوط ازاد، افراد را از ارتفاع بالا به سمت زمین پرتاب می‌کنند و احساس آزادی و هیجان را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. این فعالیت برای علاقه‌مندان به تجربه‌ی هیجان‌انگیز و ماجراجویی، یک تجربه بی‌نظیر است.

حداقل قد باید 120 سانتی متر و حداکثر 200 سانتی متر، حداکثر وزن 120 کلیوگرم و سن باید بالای 8 سال باشد.

هزینه ورورد به سرسره سقوط آزاد 30 هزارتومان می‌باشد.

 

استفاده از فضاهای سبز

 

دریاچه چیتگر فضاهای سبز فراوانی را نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است. این فضاها برای گردش پیاده، پیکنیک و استراحت از تلاش‌های تفریحی مناسب هستند. بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار دریاچه قدم بزنند، در پارک‌های اطراف استراحت کنند و از آرامش و زیبایی طبیعت لذت ببرند.

در نهایت، دریاچه چیتگر با امکانات تفریحی متنوعی که برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است، یک مقصد مناسب برای تفریح و استراحت است. بازدید از این دریاچه به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا از فعالیت‌های ماجراجویانه، ورزشی و استراحت در محیط طبیعی لذت ببرند.

 

بام لند دریاچه چیتگر

 

در دریاچه چیتگر، یک مجتمع تفریحی تجاری بزرگ به نام بام لند وجود دارد که علاوه بر کافه‌ها و رستوران‌های مدرن و شیک خود دارای اماکن تفریحی همچون ماهیگیری، مسیری برای پیاده‌روی، آمفی تئاتر روباز، وی‌آر و... دارد که اکثر بازدیدکنندگان و ساکنین به آنجا مراجعه می‌کنند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

کیدز گاردن بام لند

 

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن بام‌لند

 

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، یکی از محبوب‌ترین اماکن تفریحی بام لند است که به خانواده‌ها و کودکان امکان می‌دهد در یک محیط مطمئن و پر از سرگرمی و بازی، وقت خوشی را سپری کنند. این شهربازی دارای انواع بازی‌های مختلفی است از جمله توپ‌پرتابی، لیزرتگ، لوکس، کلیمبینگ و بازی‌های آبی. کیدز گاردن با فضای سرپوشیده خود امکان بازی در هر شرایط آب و هوایی را فراهم می‌کند.

ساعت کاری از ده صبح تا یازده شب می‌باشد.

آدرس: واقع در انتهای بزرگراه همت غرب، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، بام‌لند، ورودی A

تلفن: 02140443154 - 09190647429

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

 تشک پرش آزاد

 

تشک پرش آزاد بام لند، یک فضای ورزشی و تفریحی است که به علاقه‌مندان به ورزش‌های هیجان‌انگیز و پرادرنالین امکان می‌دهد در فضای باز و با ارتفاع بالا، تشک پرش کنند. این فعالیت مناسب برای همه افراد است و تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را برای علاقه‌مندان به ورزش و تفریح فراهم می‌کند.

قیمت تشک پرش آزاد : 25 هزارتومان (دو پرش)

 

اسکای فلایر بام لند

 

اسکای فلایر بام لند

 

اسکای فلایر بام لند، یکی از جاذبه‌های ویژه این مجموعه است که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد با استفاده از یک سیم فولادی و به ارتفاع بالا، از منظره شهر تهران لذت ببرند. این تجربه منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به تفریح در فضای باز است.

قیمت اسکای فلایر : 60 هزارتومان

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

فوتبال دستی انسانی بام لند

 

فوتبال دستی انسانی بام لند، یک فعالیت گروهی و هیجان‌انگیز است که در فضای باز برگزار می‌شود. در این فعالیت، بازیکنان به شکل دستی به جای استفاده از پاها، با استفاده از دست‌ها دروازه مقابل را حفظ می‌کنند و سعی می‌کنند تا تومدتی را درون داخل دشتی محو شوند. این فعالیت برای همه افراد، از جمله خانواده‌ها و دوستان، مناسب است و به آن‌ها امکان می‌دهد در فضای باز و در کنار هم، وقت خوبی را سپری کنند.

قیمت فوتبال‌دستی انسانی: 50 هزارتومان (30 دقیقه)

 

وی آر بام لند

 

وی آر لند بام لند

 

یکی از بخش های جذاب تفریحی بام لند، وی‌آر لند آن می‌باشد که در شرق دریاچه قرار گرفته است و می‌توانید تصاویر باکیفیت با قابلیت 360 درجه و همچنین قایق‌سوار و اسکی روی برف را تجربه کنید.

قیمت سینما وی‌آر لند : 20 هزارتومان

قیمت بازی های وی‌آر : 15 تا 18 هزارتومان

 

واقعیت مجازی زاویه

 

یکی دیگر از مکان‌های جذاب بام‌لند واقعیت مجازی زاویه می‌باشد که در آنجا می‌توان بازی های واقعیت مجازی را تجربه کنید. بازی هایی همچون تیراندازی، زامبی، ترسناک، تجربه زیر اقیانوس، ترن هوایی و... را بازی کنید.

قیمت بازی ها متفاوت است و از 30 هزارتومان تا 100 هزارتومان متغیر است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در بام لند

 

بام لند با داشتن فضای باز و چشم انداز زیبا، برای علاقه‌مندان به بوم‌گردی و طبیعت‌گردی نیز جذاب است. این مکان به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد در فضای سبز و آرامش‌بخش بام لند قدم بگذارند و از طبیعت لذت ببرند. همچنین، بام لند دارای رستوران‌ها و کافه‌هایی است که به بازدیدکنندگان خود امکان می‌دهند در کنار چشم انداز فوق‌العاده، از غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

 

موسیقی زنده و کنسرت‌ها در بام لند

 

بام لند برای علاقه‌مندان به موسیقی زنده و کنسرت‌ها نیز مکانی مناسب است. در این مجموعه، اغلب در طول هفته‌ها کنسرت‌ها و اجراهای موسیقی زنده برگزار می‌شود که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد در کنار تفریح و دیدن منظره شهر تهران، از اجراهای زنده هنرمندان محلی و بین‌المللی لذت ببرند.

 

فروشگاه های بام لند

 

نمایشگاه‌ها و 

ایستگاه مترو چیتگر

 

بام لند همچنین میزبان نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های مختلف است که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد در کنار تفریح، از خرید لذت ببرند و از محصولات متنوعی استفاده کنند. در این نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها، محصولاتی از جمله لباس، آثار هنری، لوازم تزئینی و سوغات محلی به فروش می‌رسد.

به طور کلی، بام لند یک مکان چند منظوره است که امکانات و فعالیت‌های متنوعی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند. از امکانات تفریحی و ورزشی تا نمایشگاه‌ها و رستوران‌ها، بام لند یک مقصد مناسب برای تفریح و خوش‌گذرانی در تهران است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی دریاچه خلیج فارس چیتگر تهران

 

 

دسترسی به دریاچه چیتگر

 

برای رفتن به دریاچه چیتگر باید با خط صادقیه گلشهر مترو به سمت ایستگاه مترو چیتگر بروید و از آنجا با اتوبوس شهید باقری به دریاچه چیتگر بروید.

 

 اگر به علاقه‌مند به خرید ملک در محله دریاچه چیتگر می‌باشید، جهت اطلاع بیشتر از قیمت ملک در این منطقه، اینجا کلیک کنید.

 

 

 

نویسنده : کسری جهازی

سایر مطالب در دیدنی ها

بازار مسکن چین در بحران!

زلزله در بازار مسکن چین: دولت با تزریق نقدینگی و طرح‌های نجات به میدان می‌آید

کاهش 3 درصدی تورم مسکن در سال 1403

در سال‌های اخیر، بازار مسکن ایران به مانند کشتی‌ای در میان امواج پرتلاطم تورم، دستخوش نوسانات و التهابات بسیاری بوده است. سوار بر این امواج، قیمت مسکن به طور سرسام‌آوری افزایش یافته و دغدغه‌های زیادی

روسیه، افغانستان و کریدور شمال-جنوب: مسیری نو برای تجارت نفت در عصر تحریم‌ها

در دنیایی که تحریم‌های غرب علیه روسیه سایه سنگینی بر اقتصاد این کشور انداخته، مسکو به دنبال راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها و حفظ تجارت خود با بازارهای جهانی است. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از

جنگ تجاری داغ‌تر می‌شود؛ چین با فروش اوراق قرضه آمریکایی به دنبال تضعیف دلار است؟

چین در اقدامی کم‌سابقه، به طور بی‌سابقه‌ای اقدام به فروش اوراق قرضه آمریکایی کرده است. این اقدام که به عنوان دور شدن چین از دارایی‌های آمریکایی تلقی می‌شود، می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای اقتصاد جه

بازار نفت آسیا: رویارویی عربستان با رقبای جدید

زمزمه‌های تحول در بازار نفت آسیا به گوش می‌رسد. پالایشگاه‌های این منطقه استراتژیک، زمام امور را از دست عربستان سعودی، غول نفتی خاورمیانه، در حال ربودن هستند و به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر و متنوع‌تر بر

خداحافظی با دلار؟ جایگزینی واحد پولی بریکس در معاملات ایران و روسیه

در دنیایی که ایالات متحده از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال هژمونی خود استفاده می‌کند، ایران و روسیه در حال گام برداشتن به سوی جایگزینی هستند: تجارت با ارزهای ملی. این اقدام نه تنها راهی برای دور زدن

سعادت آباد: قیمت مسکن, سطح زندگی, فضای سبز و بوستان ها, مراکز خرید و تفریحی و ..

در این مقاله سفری به سعادت آباد خواهیم داشت و با گوشه و کنار آن آشنا می‌شویم. از برج‌ها و مجتمع‌های لوکس گرفته تا مراکز خرید و تفریحی، از رستوران‌ها و کافه‌های شیک تا بوستان‌ها و فضاهای سبز، از قیمت م

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش سوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش دوم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

شهر سلامت دبی - DHCC Dubai Health Care City

شهر سلامت دبی، به عنوان قطب پیشرو در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، آموزش پزشکی و تحقیقات در منطقه و جهان، میزبان بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های پیشرفته‌ای است که از سر

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش اول

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

نبرد در بازار خودروهای برقی: Onvo L۶۰ چالش‌گر جدید تسلا مدل Y

دوران یکه‌تازی تسلا به پایان رسید؟ شاسی‌بلند برقی جدید Onvo L۶۰ از چین رونمایی شد و با قیمتی کمتر و فضایی جادارتر، رقیبی جدی برای مدل Y محبوب تسلا به شمار می‌رود. این محصول نویدبخش تنوع و رقابت بیشتر