الهیه ، لاکچری اما شلوغ

الهیه در شمال شهر تهران(منطقه 1 شهرداری) و منطقه شمیران قرار دارد. قیمت خانه در الهیه نسبت به سطح متوسط تهران بسیار بالاتر است. خرید و فروش خانه و آپارتمان در الهیه جزو گرانترین محلات تهران به شمار می رود و بسیار پر رونق است.

الهیه

خرید خانه در الهیه  

 

الهیه در شمال شهر تهران(منطقه 1 شهرداری) و منطقه شمیران قرار دارد. از شمال به تجریش، از غرب به خیابان ولیعصر و اتوبان مدرس، از جنوب به پل صدر و از شرق به خیابان شریعتی می رسد. محله الهیه جزو مرفه نشین ترین مناطق تهران محسوب می شود. این محله از طریق ایستگاه های مترو صدر و قیطریه قابل دسترسی می باشد.

الهیه دارای دسترسی بسیار مناسبی است. الهیه از بزرگراه ایت الله صدر ، بزرگراه مدرس ، خیابان ولیعصر و خیابان شریعتی قابل دسترسی است. الهیه در مجاورت چهار بزرگراه بزرگ در شمال تهران قرار دارد. بزرگراه صدر ، بزرگراه نیایش، بزرگراه چمران و بزرگراه صدر از جمله بزرگراه هایی هستند که در این منطقه قرار دارند. همچنین الهیه در میان دو خیابان ولیعصر و خیابان شریعتی قرار دارد. این موقعیت منحصر به فرد بهترین دسترسی ها را برای الهیه ایجاد کرده است به نوعی که این محله به راحتی به بسیاری از مناطق مرکزی ، شمال عربی و شمال شرقی تهران دسترسی دارد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

قیمت خانه در الهیه نسبت به سطح متوسط تهران بسیار بالاتر است. خرید و فروش خانه و آپارتمان در الهیه جزو گرانترین محلات تهران به شمار می رود و بسیار پر رونق است. محله الهیه به دلیل امکانات و دسترسی های بسیار مناسب به بهترین نقاط تهران از جمله مراکز خرید تهران، بهترین اماکن تفریحی و گردشگری تهران از جمله بازار تجریش، کاخ سعد آباد، محله تجریش، امامزاده صالح تجریش، باغ فردوس، باغ موزه هنر ایرانی و بسیاری از این اماکن و همچنین آب و هوای بسیار مطلوب و امکانات رفاهی مناسب در این محله، بسیار پر تقاضا است. از سویی دیگر این محله دارای برند معتبری در املاک است و نام این محله بر روی هر نوع ملکی می تواند قیمت آن ملک را دوچندان کند.

زندگی در الهیه شرایط منحصر به فرد خود را دارد. باید گفت که الهیه یکی از لوکس ترین محله های تهران است و سازه ها و برج ها و پنت هاوس های الهیه در شمار بهترین های تهران هستند. کمتر جایی را در تهران می توان یافت که مانند الهیه تا بدین حد دارای برج ها و پنت هاوس های لوکس باشد. مراکز خرید الهیه جزو بهترین مراکز خرید تهران هستند و همچنین مراکز خرید اطراف الهیه نیز از بهترین های تهران هستند. محله های اطراف الهیه مانند محله زعفرانیه، محله تجریش، محله قیطریه، دزاشیب و محله جردن از لوکس ترین محله های تهران بوده و تمامی این محله ها دارای امکانات بسیار خوبی برای زندگی هستند. حمل و نقل عمومی و مترو الهیه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و می تواند به راحتی در دسترس باشد و این موضوع در کنار باقی موارد همگی از جمله مزایای زندگی در الهیه هستند. اما ، الهیه نیز مانند بسیاری از محله های تهران دارای نقاط ضعف خاص خود برای زندگی است. از نقاط ضعف الهیه برای زندگی می توان به ترافیک بسیار شدید بزرگراه های الهیه در ساعات ترافیک نام برد. چهارراه پارک وی، بزرگراه چمران و بزرگراه مدرس سنگین ترین این ترافیک ها را در خود دارند. این ترافیک سنگین مشکل آلودگی شدید هوا را در فصول سرد سال به همراه دارد و مشکل جای پارک خودرو را به مشکلات الهیه اضافه می کند. یکی از نکاتی که در مورد الهیه وجود دارد، موضوع تعیین حدود الهیه است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ، این محله دارای حدود مشخصی نیست و حدود این محله معمولاً با محله های باغ فردوس و محله تجریش در بخش های شمالی آن در پرده ای از ابهام قرار دارد. ساخت و ساز بیش از حد و بارگذاری سنگین، تراکم ساختمانی را در این محله از مرز مجاز آن فراتر برده و محله الهیه را دچار مشکلات بسیار زیادی کرده است. تمامی موارد فوق از نکات مثبت و منفی الهیه هستند که باید این موارد را برای خرید خانه در الهیه و سکونت در این محله در نظر گرفت.

 

 تاریخچه الهیه

 

تاریخچه

پیش از سال 500 خورشیدی، اهالی باغ گلشن و گل باوکا، به خطر وجود گرگ‌ به اطراف قبر امامزاده صالح (ع) کوچیدند. گل باوکان باغی بود روی تپه‌ای که در نزدیکی پل رومی قرار داشت. وقتی مردم گلشن و گل باوکان به اطراف قبر رسیدند، همان جا چادر زده و شروع به زندگی کردند. البته بعدها جای چادر را خانه‌های کاه‌گلی گرفت. آن‌ ها روی زمین‌هایی که اکنون به الهیه معروف است، کشاورزی کردند. بعدها طغرل سلجوقی دستور داد روی این زمین‌ها کاخی بسازند تا در تابستان‌ های به این کاخ ییلاقی بیاید. از آن به بعد پای حاکمان به این زمین‌ ها باز شد و آن قدر کاخ ‌های کوچک و بزرگ در آن زمین ‌ها ساختند تا به طجرشت به معنی سرزمین کاخ ‌‌ها معروف شد. طجرشت توی دهان کم‌کم چرخید تا به تجریش تبدیل شد. الهیه در آن زمان اسم نداشت و جزو بخشی از زمین‌های تجریش محسوب می‌شد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

پس از پادشاهی آقا محمدخان قاجار و پایتخت شدن تهران، درباری‌ها و شاهزادگان به شمیران آمدند و هر کدام باغ بزرگی را تصاحب کردند. در همان سال‌ ها بود که زمین ‌های الهیه به چشم آمد و به خورآذین به معنای شایسته و درخور معروف شد. محمد شاه قاجار دستور داد یک قصر برای او در این منطقه بسازند. قصر محمدیه هنوز نیمه کاره بود که محمد شاه به آن جا آمد و بعد در همان جا درگذشت. بعد از مرگ او قاجارها قصر را رها کردند و قصر رو به ویرانی گذاشت.

این اراضی در گذشته‌ای نه چندان دور متعلق به محترم الدوله، همسر امین‌الدوله، بوده‌است. در سال 1296 خورشیدی میرزا جعفر حکیم الهی در سه نوبت، شش قطعه از زمین‌های خلازیر یا خورآذین را از وراث میرزا حسین تجریشی و ملامحمد علی تجریشی خریداری می‌کند. بعدها این اراضی به مناسبت همین تملک الهیه نامیده می‌شود. منطقه الهیه در آن زمان خلازیر یا خورآذین نام داشته و ده مستقلی نبوده، بلکه جزئی از زرگنده شمرده می‌شده است.

در زمان ناصرالدین شاه یک کارخانه کبریت سازی در این محله دایر بوده که با کوشش‌های میرزاعلی خان امین الدوله، صدراعظم عصر قاجار ایجاد شده بود. ناصرالدین شاه که به سلطنت رسید، یک قصر دیگر در محمدیه ساخت. او قصر را به دخترش عصمت الدوله و شوهر او هدیه داد. زمین‌‌های خورآذین تا سال‌ها در دست درباری‌ها بود. در همان سال ها سفیر آلمان و عثمانی، دو زمین از بزرگترین باغ‌های خورآذین را خریدند. پس از خیابان‌کشی در این محله و فروخته شدن زمین‌ های آن، محله به نام الهیه شهرت پیدا کرد که از نام خانوادگی میرزا جعفر حکیم الهی گرفته شده بود. در سال‌های بعد الهیه تبدیل به محله‌ای مدرن شد و هر روز تکه‌ای از باغ‌هایش خراب شد و جایش را ساختمان های جدید گرفتند.

در این منطقه ۳ باغ واقع شده‌است: باغ شرکت نفت، باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه. باغ شرکت نفت متعلق به میرزا محمد امین دفتر، مستوفی خمسه بود، او در آن جا باغ پرورش گل احداث کرده بود که پس از مرگش به همسرش فاطمه خانم دختر آصف الدوله، والی خراسان رسید. ایشان هم آن جا را به شرکت نفت ایران و انگلیس فروختند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

خیابان ها

خیابان فرشته

خیابان فرشته الهیه بدون شک یکی از بهترین جاهای الهیه است. خیابان فرشته معتبرترین برند این محله است که بسیاری از خانه های لوکس الهیه در این خیابان قرار دارد. آپارتمان های خیابان فرشته جزو آپارتمان های لوکس شهر تهران هستند. کمتر خیابانی را در تهران می توان یافت که در شهرت به لوکس بودن بتواند با خیابان فرشته رقابت کند. نام کنونی خیابان فرشته به نام خیابان فیاضی تغییر نام داده است ، اما باید توجه داشت که تهرانی ها ، این خیابان را با نام قدیم خود و نام خیابان فرشته میشناسند. خیابان فرشته در جنوب الهیه قرار دارد. دسترسی خیابان فرشته از خیابان ولیعصر امکانپذیر است و از خیابان های فرشته می توان به خیابان چناران و خیابان مریم شرقی و خیابان مریم غربی نام برد. برج های فرشته جزو لوکس ترین و بهترین برج های تهران هستند. برج پارمیس فرشته از زیباترین برج های فرشته است. پنت هاوس های فرشته نیز از مشهورترین پنت هاوس های تهران هستند. پنت هاوس های فرشته و برج های فرشته جزو گرانترین املاک مسکونی شهر تهران هستند.

خیابان تختی (ژاله سابق)

خیابان الهیه

پارسا

صحرا (شکوفنده سابق)

واثق نوری

شاهد و دشت یار (خسروانی سابق)

چناران

خیابان چناران الهیه یکی از بهترین خیابان های این محله است. خیابان چناران به دلیل وجود برج چناران رزیدنس در آن تبدیل به یکی از خیابان های شناخته شده الهیه شده است و دارای موقعیت بسیار ممتازی در این منطقه است. خیابان چناران الهیه از فرعی های خیابان فرشته الهیه است و به همین دلیل این خیابان نیز در زمره بهترین جای الهیه قرار می گیرد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

سروستان

کامران (گلناز سابق)

خیابان گلنار الهیه ، خیابانی است که برج های دوقلوی الهیه در این خیابان قرار گرفته است و جزو بهترین جای الهیه است. خرید خانه در این خیابان نیز دارای شرایط دشواری است و خیابان گلنار از خیابان های مجاور خود گرانتر است.

احمد لطیفی (شقایق سابق)

مبشر (مشارالملک سابق)

کوهیار (نامدار سابق)

نمازی (مهران سابق)

خیابان مهدیه (اسفندیاری سابق)

خیابان خزر (بصیرالدوله سابق)

خیابان شریفی منش (بوستان سابق)

خیابان بوسنی و هرزگوین (امیرتیمور سابق)

خیابان مریم

خیابان آقابزرگی (امین الدوله سابق)

خیابان ماندلا (جردن سابق)

 سام سنتر

مراکز خرید

مراکز خرید سام سنتر

مجتمع کوئین سنتر

 نماد الهیه

 آرتمیس

 سپهر الهیه

 بوتیک مال ملل

 پارسیان

 داریوش

 

 بیمارستان اختر

مراکز درمانی

بیمارستان اختر: الهیه، خیابان شریفی منش.

کلینیک درمانی و مرکز جراحی سینا: خیابان آفریقا ،خیابان گلنار ،خیابان ماهرو

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

 مراکز مذهبی الهیه

مراکز مذهبی

مسجد فرشته

 حسینیه قائمیه

 

 مراکز آموزشی در الهیه

مراکز آموزشی

دبیرستان پسرانه نیکان: باغ فردوس،خیابان فرشته،خیابان چناران.

دبیرستان نمونه دولتی امام موسی صدر: باغ فردوس،میدان تختی،خیابان توتونچی،خیابان مهدیه کربلایی.

دبیرستان فارابی: باغ فردوس،خیابان ولیعصر،خیابان قرنی،خیابان تختی دوم.

دبستان پسرانه بعثت: خیابان الهیه.

دبیرستان دخترانه سما 1: خیابان دکتر شریعتی،خیابان نبوی.

پیش دبستان و دبستان غیر انتفاعی رشد نو: الهیه،خیابان ولیعصر،خیابان قرنی، پلاک ۱۴.

دبستان پسرانه غیر دولتی صراط: الهیه، بزرگراه صدر، خیابان الهیه، خیابان شریفی منش، پلاک ۱۳.

مدرسه مدیریت الست: الهیه،خیابان جلیل شهناز،خیابان تختی 5، پلاک ۱۳.

دبستان دخترانه مهرآیین: الهیه،خیابان ولیعصر،خیابان دربندی،خیابان جلیل شهناز، پلاک ۳۳.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 قیمت خانه در الهیه

مراکز گردشگری

باغ فردوس

موزه سینمای ایران در عمارت باغ فردوس مهمترین جای دیدنی باغ فردوس است. موزه سینما جزو بهترین مکان های تفریحی و گردشگری تهران است. موزه سینمای ایران در عمارتی وجود دارد که به دستور محمد شاه قاجار ساخته شد. این عمارت زیبا که به نام عمارت باغ فردوس نیز مشهور است و محله باغ فردوس نیز از روی نام این عمارت گرفته شده است، قرار دارد.

قصر سنگی (کاخ ثابت پاسال)

باغ موزه هنر ایرانی

باغ موزه هنر ایرانی از جمله بهترین مکان های تفریحی و گردشگری تهران است که در الهیه قرار دارد. باغ موزه هنر ایرانی نمادی از یک باغ ایرانی است که تبدیل به موزه هنرهای ایرانی شد و در ماکت بسیاری از بناهای باشکوه ایرانی مانند گنبد قابوس ، چهل ستون ، شمس العماره و باغ فین کاشان در آن قرار دارد.

موزه موسیقی

بوستان قلمستان

 بوستان جبهه

 موزه‌ ی دکتر حسابی

موزه دکتر حسابی نیز از جمله بهترین مکان های تفریحی و گردشگری تهران است که در الهیه قرار دارد. موزه دکتر حسابی در طبقه سوم منزل شخصی وی قرار دارد. موزه دکتر حسابی از جمله موزه های به نام تهران است. منزل دکتر حسابی در سال 1310 خورشیدی ساخته شد و به دلیل خدمات ارزنده دکتر حسابی در زمان حیاتش، پس از مرگ ایشان ، تبدیل به موزه دکتر حسابی گردید.

 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

 ایستگاه مترو شهیدصدر

حمل و نقل عمومی

مسیر رفتن به الهیه با مترو از طریق خط 1 ایستگاه قیطریه و صدر میسر است. ایستگاه مترو صدر در جنوب محله و ایستگاه مترو قیطریه در شرق این محله واقع شده و می‌توان از طریق اتوبوس‌های تندرو خط راه آهن - تجریش به غرب محله دسترسی داشت. اتوبوس‌های خیابان شریعتی نیز در شرق محله حرکت دارند و می‌توان از طریق آن به بخش شرقی محله الهیه دسترسی داشت. همچنین رفت ‌و ‌آمد به این محله از طریق بزرگراه صدر و مدرس با کمک تاکسی و خودروی شخصی میسر می باشد.

الهیه از نظر حمل و نقل عمومی بسیار قوی است. در دو طرف این محله خیابان های ولیعصر و شریعتی هستند که بهترین دسترسی ها را به ناوگان اتوبوسرانی و خطوط بی آر تی اتوبوسرانی ایجاد کرده اند. این خطوط در کنار پایانه اتوبوسرانی چهارراه پارک وی و همچنین پایانه تاکسیرانی پارک وی شرایط بسیار مساعدی را برای استفاده ساکنین این محله و استفاده آن ها از حمل و نقل عمومی ایجاد کرده اند.

الهیه از جمله معدود محله های منطقه ۱ تهران است که دسترسی بسیار مناسبی به مترو دارد چرا که اغلب محله های منطقه ۱ تهران در داخل بافت های مسکونی محدود شده و دسترسی مستقیمی را به مترو ندارند اما الهیه با بهترین دسترسی ها به مترو از جمله محله های خوب از نظر حمل و نقل عمومی می به شمار می رود. ایستگاه های مترو الهیه در نزدیکترین فاصله به این محله هستند. ایستگاه مترو قیطریه، ایستگاه مترو شهید صدرو ایستگاه مترو تجریش.

 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

 قیمت برج و آپارتمان در الهیه تهران

برج ها

برج های لوکس الهیه در سطح تهران بسیار مشهورند. برج های لاکچری در الهیه هر کدام جزو برج های لوکس تهران هستند که نام و نشان آن ها در تهران سرآمد است. برخی از این برج ها جزو گران ترین برج های تهران هستند که خرید و فروش برجهای الهیه را به یکی از جذاب ترین بخش های کار بهترین مشاوران املاک الهیه تبدیل کرده است. امکانات برج های الهیه زبان زد برج نشینان تهران است. محله الهیه به دلیل وجود همین برج ها جزو گران ترین محلات تهران به شمار می رود. از جمله بخش های جذاب خرید خانه در الهیه خرید پنت هاوس در الهیه است. پنت هاوس های برج های لوکس الهیه یکی از بهترین گزینه های خرید پنت هاوس در الهیه و یا اجاره پنت هاوس در الهیه هستند.

برج دوقلو

برج های دوقلوی الهیه نیز از جمله برج های لوکس تهران هستند. از نظر قیمتی در بالاترین رنج های قیمتی آپارتمان در تهران هستند. این برج ها دارای بالاترین امکانات و متریال هستند و در ساخت آن ها سطح امنیتی بالایی در نظر گرفته شده است. متراژ برج های دوقلوی الهیه از 145 تا 345 متر، متغیر است و البته در پنت هاوس های برج های دوقلو این متراژ به 700 تا 1000 متر نیز می رسد. این برج ها یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید خانه لوکس در تهران است. قیمت خانه در برج دوقلو الهیه بالا است به طوری که پنت هاوس این مجموعه گران ترین خانه ای است که در تهران قرار دارد. از سوی دیگر معماری این برج از روی برج دوقلوی آمریکا الهام گرفته شده و همین موضوع سبب شد تا برج دوقلو از جمله برج های معروف الهیه باشد.

برج چناران

مجتمع چناران پارک رزیدنس یکی از برج های لوکس الهیه است. این برج جزو گرانترین برج های تهران است که رنج قیمت در این برج جزو بالاترین رنج های قیمتی در خرید و فروش برج های لوکس در تهران است. طبق ادعای سازندگان برج چناران رزیدنس ، این برج با بالاترین امکانات روز طراحی و ساخته شده است. در ساخت و طراحی برج چناران رزیدنس از بهترین متریال استفاده شده است. این برج توسط دو معمار ایرانی به نام های آقایان فرزاد دلیری و غلامپور ساخته شده است. تمام برج های الهیه به معماری بی نظیر و امکاناتی که دارند معروف هستند. برج چناران نیز از این موضوع بی بهره نیست. از امکانات این برج می توان به کارواش اختصاصی، پیست دوچرخه سواری و روف گاردن اشاره کرد. متراژ آپارتمان های این مجموعه بین 260 تا 550 متر می باشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

برج هرمس الهیه

برج هرمس از دیگر برج های معروف تهران است که در محله الهیه تهران واقع شده است؛ این برج همانند دو برج دوقلو و چناران از امکانات و دسترسی های بسیاری برخوردار می باشد. معماری بی نظیری و امکانات این برج تاثیر بسیار زیادی در افزایش قیمت آن داشته است. شاید برایتان جالب باشد که نام برج هرمس الهیه را از یک فرد موسیقی دان گرفته شده است البته یکی از خدایان یونان باستان هم به این نام می باشد.

برج پارامیس الیت

از جمله دیگر برج هایی که برای زندگی در الهیه تهران می توانید در نظر داشته باشید برج پارامیس می باشد که در خیابان الهیه واقع شده است. این برج دارای 13 طبقه بوده است که 10 واحد آن مسکونی می باشد. این مجموعه از امکانات بسیار زیادی نظیر پارکینگ و سالن بدنسازی، سونا و جکوزی بهره می برد.

برج کومه الهیه

این پروژه از جمله پروژه هایی است که در حال ساخت و ساز بوده و یکی از گزینه های عالی برای خرید واحد در الهیه تهران می باشد. این برج از امکانات و دسترسی های بسیاری برخوردار می باشد.

 سفارت خانه

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله الهیه تهران

 

سفارت خانه ها

الهیه به دلیل آب و هوای خوب و مطلوب محل سفارتخانه ها و باغ سفارتخانه ها است. مانند: سفارتخانه‌ های کشورهای  سوئیس، دانمارک، بلژیک، فنلاند، مالزی، مصر، باغ سفارت روسیه،باغ سفارت آلمان وباغ سفارت ترکیه.

 

جهت اطلاع بیشتر از قیمت ملک در محله الهیه، اینجا کلیک کنید.

 

نویسنده : کسری جهازی

سایر مطالب در معرفی شهرها و محلات

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا