قیمت آپارتمان، مسکن، خانه و ملک در اقدسیه تهران

قیمت آپارتمان درمحله محبوب اعیان نشین و دیپلمات نشین اقدسیه از مترمربع 130 میلیون تومان شروع شده تا مترمربع 550 میلیون تومان نیزمیرسد. موقعیت عالی, بافت زیبای شهری, خدمات خوب شهری, خیابانها و کوچه های عریض و پرازدرخت, موجودیت معتبرترین و بزرگترین مراکز تجاری و اداری, مراکزدرمانی و بهداشتی و دسترسی عالی به خدمات حمل و نقل عمومی با موجودیت سفارت خانه های خارجی و آب و هوای دلنشین باعث شده تا یکی از گران قیمت ترین محلات منطقه 1 تهران باشد و مورد توجه اشراف و دیپلمات ها قرارگیرد.

قیمت مسکن، آپارتمان و ملک در اقدسیه تهران

قیمت آپارتمان در اقدسیه

قیمت آپارتمان درمحله محبوب اعیان نشین و دیپلمات نشین اقدسیه از مترمربع 130 میلیون تومان شروع شده تا مترمربع 550 میلیون تومان نیزمیرسد.

موقعیت عالی, بافت زیبای شهری, خدمات خوب شهری, خیابانها و کوچه های عریض و پرازدرخت, موجودیت معتبرترین و بزرگترین مراکز تجاری و اداری, مراکزدرمانی و بهداشتی و دسترسی عالی به خدمات حمل و نقل عمومی با موجودیت سفارت خانه های خارجی و آب و هوای دلنشین باعث شده تا یکی از گران قیمت ترین محلات منطقه 1 تهران باشد و مورد توجه اشراف و دیپلمات ها قرارگیرد.

قبل از پرداختن به جزییات قیمت آپارتمان در این محله بهتراست توضیحات و معلومات بیشتربه لحاظ تاریخی و مزایای این منطقه ارایه کنم. بعد با جزییات درباره قیمت آپارتمانها توضیحات لازم را خواهم داد.

اقدسیه محله ای لوکس و زیبا و اعیان نشین با آب و هوای خوب در شمال شهرتهران میباشد.

به دلیل نزدیکی این محله به دامنه کوه های البرز آب و هوایش پاک ودلنشین میباشد.

اقدسیه فعلا یکی از گران قیمت ترین محلات منطقه 1 تهران است که به دلیل امکانات رفاهی عالی, امینت و خدمات شهری خوب, بافت زیبای شهری و آب و هوای پاک و دلنشین مورد توجه خاص قشرثروتمند و خواهان زندگی با کیفیت شهری قرارگرفته است.

اقدسیه محله دیپلمات نشین و اشراف نشین با موجودیت برخی سفارت خانه های خارجی میباشد.

درگذشته اقدسیه یک روستای با آب و هوای پاک و دلنشین و منطقه پرازدرخت وفضای سبز بوده که بیشتر اهالی آن به کشاورزی و باغداری فعالیت میکردند.

اسم این محله محبوب درگذشته روستای حصارملا  بوده که بعدا به این نام تغییر کرده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

به دلیل زیبایی و فراوانی آب و داشتن زمین های حاصلخیرروستای حصارملا مورد توجه مقامات عالی حاکمان آن زمان قرارمیگیرد و ظهیرالدوله, قبلگاه داماد ناصرالدین شاه, روستای حصار ملا و قسمتی از زمین های منطقه شمیران را خریداری میکند و دریکی از ملاقات هایش با ناصرالدین شاه این روستای زیبا و خوش آب وهوا را به وی می بخشد.

ناصرالدین شاه این هدیه گران بها و محله زیبا را با خوشحالی تمام می پذیرد و وی نیز روستای حصار ملا را به امینه اقدس خانم هدیه میدهد که بعد ازآن این منطقه از روستای حصار ملا به اقدسیه که اسم مالکش امینه اقدس بود تغییر نام میکند.

شاه قاجار بنا به درخواست امینه اقدس مبنی برساخت عمارت, تصمیم به ساخت عمارت کلاه فرنگی درآن منطقه خوش آب و هوا و محبوب میکند.

با ساخته شدن کاخ نیاوران در دوران حاکمیت رضاه شاه پهلوی و سکونت خاندان سلطنتی و درباری درآن محله ای دیگری بسیار زیبا و تاریخی , از اینکه اقدسیه نیز درمجاورت نیاوران بود و دارای فضای آرام و هوای پاک و دلنشین نیزبود این منطقه هم سکونت گاه اشراف و اعیان گردید و خانواده های اشرافی و ثروتمند اقدام به ساخت سکونت گاه های مجلل و باغ های ویلایی زیبا و اعیانی نموده که به این ترتیب به عنوان محله اشراف و اعیان نشین و مورد پسند تبدیل شد.

با توسعه شهری و ازدیاد نفوس و تغییر کیفیت زند گی ایرانیان در مرور زمان, خانه باغ های ویلایی ساخته شده زیبا و و مجلل تخریب و ثروتمندان و ساکنان این محله شروع به ساختن برج های لوکس و مجلل و آپارتمان های با معماری های مدرن و باشکوه نمود که از امکانات عالی رفاهی و کلیه خدمات ضروری یک زندگی باکیفیت برخوردارمیباشد.

به این ترتیب فعلا اقدسیه تبدیل به یکی از گران قیمت ترین محلات منطقه 1 گردیده و ازجمله مناطق دیپلمات نشین و دارای خدمات خوب شهری درتهران میباشد.

 قیمت آپارتمان علاوه بر اهمیت و خاص بودن محله به عوامل مانند: سن بنا, مصالح به کار گرفته شده در ساخت آپارتمان, نوعیت معماری, امکانات رفاهی , موقعیت و نوردهی و همچنان اسناد مربوط به اپارتمان نیز میباشد که بصورت مختصر راجع به قیمت ها در زمان فعلی برای شما معلومات لازم را میدهم.

با توجه به تحقیقات میدانی, گزارشات مشاوران املاک و برخی آگهی ها قیمت هرمترمربع آپارتمان از 130 میلیون تومان فی مترمربع شروع شده تا هرمترمربع 550 میلیون تومان نیزمیرسد.

آپارتمانهای که  قیمت هرمترمربع آن 130  – 160 میلیون تومان میباشد.

آپارتمانهای که دراین محدوده قیمت قراردارند معمولا عمربنای بیشتر از 10 سال را داشته با متراژهای کمتر از 100 مترمربع در موقعیت های غیر گلستان شمالی و جنوبی و خیابانهای نسترن, نیلوفر, بوستان, باقرالنمر و رضای میباشند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

با توجه به قیمت بالای مسکن در منطقه 1 تهران و محله اقدسیه چنین آپارتمان ها با قمیت کمتر از 150 میلیون تومان فی مترمربع بسیار نادر و درموقعیت های عالی و خیابانها و کوچه های پرازدرخت و کاملا دنج ممکن نباشد. از طرفی هم علاوه برعمربنای زیاد کیفیت ساخت و امکانات رفاهی نیز درآنها پایین و اندک است ولی هستند مالکان پول لازم که برخی اوقات با قیمت پایین ترازقیمت معمول نیز بفروش میرساند و فرصت عالی برای خریداران و سرمایه گذاران فراهم میشود.

طورمثال یک واحد آپارتمان 57 متری 1 خواب با عمربنای بیشتر از 10 سال در محدوده های خیابان موحد دانش با قیمت 130 میلیون تومان فی مترمربع از طرف فروشنده آگهی شده بود که به گفته مالک با قیمت زیرقیمت آپارتمان میخواهد بفروشد با وجودیکه دارای امکانات نسبتا خوب رفاهی نیزمیباشد.

چنین فرصت های برای کسانیکه میخواهد دربهترین محله منطقه 1 تهران صاحب خانه شود و یا هم سرمایه گذاری عالی با هزینه کمتر انجام دهند برخی اوقات بوجود می آیند که نباید ازآن بی خبربود.

 آپارتمان های 100- 120 متری نوساز با امکانات عالی رفاهی نوساز با قیمت هرمترمربع 160 میلیون تومان آگهی شده که درمقایسه با قیمت های موجود دراین منطقه خیلی پایین است.

این آگهی یکی از خوب ترین اخبار برای علاقمندان میباشندکه با هزینه 20- 19 میلیارد تومان میتوانند در بهترین موقعیت و گران قیمت ترین محله منطقه یک تهران صاحب خانه زیبا و نوساز گردد آن هم دربهترین موقعیت این محله یعنی نزدیک به خیابان موحد دانش .

آپارتمانهای که  قیمت هرمترمربع آن 300  – 350 میلیون تومان میباشد.

تحقیقات میدانی, گزارشات مشاوران املاک و آگهی ها بیانگرفروشنده ای میباشد که واحد آپارتمان 183 متری شان را که دارای 3 خواب دربهترین موقعیت یعنی برخیابان موحد دانش با لابی مجلل, معماری خوب, خوش نقشه و نورعالی, پذیرایی بزرگ و مشاعات آبی فعال میباشد قیمت هرمترمربع آن را 320 میلیون با تخفیف پای معامله اعلان نموده است .

عمر این بنا 11 سال ذکرشده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

واحد آپارتمان 262 متری دیگری دربهترین موقعیت این محله یعنی گلستان جنوبی نیز آگهی شده است که قیمت مجموعی آن 85 میلیارد گفته شده که هرمترمربع 325 میلیون تومان میگردد.

این آپارتمان دارای مشاعات آبی فعال ازقبیل استخر, سونا و جکوزی بوده و همچنان لابی مجلل و معماری زیبا و باشکوه دارد.

دارای بهترین متریال ساختمانی و پلان مهندسی و آشپزخانه شیک با لابی من 24 ساعته و سرایدار مقیم میباشد.

واحد آپارتمان 180 متری دیگری نیز اعلان شده که قیمت هرمترمربع آن 350 میلیون تومان گفته شده و دارای مشاعات آبی فعال از قبیل استخر, سونا, جکوزی بوده و همچنان دارای لابی مجلل, معماری زیبا, لابی من و سرایدارمقیم, خوش نقشه و نورعالی با متریال درجه یک و آشپزخانه شیک برای کدبانوها میباشد.

همچنان واحد آپارتمان 180 متری دیگری نیز هرمترمربع 360 میلیون تومان باتخفیف پای معامله آگهی شده که این آپارتمان نوساز, فول مشاعات از قبیل استخر, سونا و جکوزی, لابی مجلل و حیاط میباشد.

بهترین متریال ساختمانی و معماری باشکوه , خوش نقشه و نورعالی , پذیرایی بزرگ بهترین موقعیت یعنی خیابان پرازدرخت وکاملا دنج بامالک مهربان و همسایه های باپرستیژ واقع در گران قیمت ترین موقعیت اقدسیه یعنی گلستان شمالی ازمزایایی دیگری این واحد آپارتمان گفته شده است.

آپارتمانهای که  قیمت هرمترمربع آن 360 -400 میلیون تومان میباشد.

واحد آپارتمان 207 متری 3 خواب - خواب مستر با امکانات عالی رفاهی از قبیل مشاعات آبی استخر,سونا و جکوزی, لابی مجلل, بالکن بزرگ, روف گاردن, حیاط بزرگ , لابی من وسرایدارمقیم , نگهبانی 24 ساعته شهرک و خیابان پراز درخت و موقعیت دنج وآرام با قیمت هرمترمربع 400 میلیون تومان با تخفیف پای معامله و مالک منعطف و مهربان برای فروش گذاشته شده است.

خرید آپارتمان در اقدسیه

آپارتمانهای که  قیمت هرمترمربع آن بالاتر از 400 میلیون تومان میباشد.

آپارتمان 550 متری لوکس و مجلل با معماری باشکوه و متریال درجه یک ساختمانی باقیمت هرمترمربع 450 میلیون تومان در گلستان شمالی به فروش گذاشته شده است.

این واحد آپارتمان با آشپزخانه فرنیش, مشاعات آبی فعال مثل استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزش , حیاط بزرگ, بالکن قابل چیدمان و لابی مجلل با لابی من 24 ساعته و سرایدارمقیم در موقعیت دنج و خیابان پرازدرخت برای داشتن زندگی راحت و آرام با بهترین خدمات از مزایایی دیگری این واحد گفته شده است.

فروشنده این آپارتمان میگوید به قیمت کمتراز قیمت های موجود دراین محله خواهان فروش است بنا به مشکلات پولی که دارد.

آپارتمانهای که  قیمت هرمترمربع آن بالاتر از 500 میلیون تومان میباشد.

بافت منظم شهری, خیابانها و کوچه های عریض و پرازدرخت, موجودیت سفارتخانه های خارجی و سکونت کارمندان این سفارتخانه ها, موجودیت بزرگترین و معتبرترین مراکز تجاری اداری مثل آوا سنتر, اطلس مال, مرکزخرید اقدسیه, مرکزخرید الماس , موجودیت مراکز درمانی و رستورانت های زیبا و مشهور, مراکز تفریحی و پارک ها , دسترسی بسیار آسان به مترو, اتوبان, مراکز آموزشی ودرمانی و امنیت بالای این محله باعث شده تا سرمایه گزاران و اشرافان هرمترمربع آپارتمان را به قیمت 550 میلیون تومان نیزخریداری کند.

واحد آپارتمان نوساز وکلید نخورده با متراژ 560 مترمربع 4 خواب مستر با سوییت مجزا و تی وی روم مجزا با بالکن بزرگ و قابل چیدمان استخر اختصاصی برای هرطبقه , باشگاه ورزشی, حیاط بزرگ, سونا و جکوزی, لابی مجلل وسالن اجتماعات بزرگ , لابی من و سرایدار24 ساعته, متریال خارجی و برند با آشپزخانه فول فرنیش, روف گاردن و دارای سیستم هوشمند CCTV - IP TV  میباشد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

قیمت پایه هرمترمربع این آپارتمان 550 میلیون تومان اعلان شده که هرواحد دارای 4 پارکینگ و روف گاردن باآلاچیق نیزمیباشد.

این پروژه دربهترین موقعیت اقدسیه یعنی گلستان شمالی موقعیت دارد و دارای معماری مدرن و متریال برند و درجه یک میباشد.

در قسمت اجاره آپارتمان ها نیز قیمت از مترمربع 25 میلیون تومان شروع شده تا مترمربع  50 میلیون تومان نیزمیرسد.

که این قیمت ها نیز متناسب به موقعیت آپارتمان, عمربنا, معماری, امکانات رفاهی و متریال استفاده شده درآن میباشد.

نکته: تمام قیمت های فوق درشراییط و زمان فعلی صدق میکنند و با بوجودن آمدن تغییرات در بازار مسکن قطعا تابع تحولات میباشد.

علاوه برموقعیت جغرافیای که اقدسیه دارد دربین محلات زیبا و محبوب مثل نیاوران, فرمانیه, آجودانیه و کامرانیه قرارگرفته است که به ارزش و محبوبیت بیشتر این محله افزوده است.

 

بافت منظم شهری خیابانها و کوچه های عریض و پرازدرخت, موجودیت سفارتخانه های خارجی و سکونت کارمندان این سفارتخانه ها, موجودیت بزرگترین و معتبرترین مراکز تجاری اداری, موجودیت مراکز درمانی و رستورانت های زیبا و مشهور, مراکز تفریحی و پارک ها , دسترسی بسیار آسان به حمل ونقل عمومی مراکز آموزشی ودرمانی و امنیت بالای این محله باعث شده تا مورد توجه و پسند بیشترسرمایه گزاران و اشرافان قرارگیرند و به محبوبیت آن افزوده شود.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

 

 برای دیدن آخرین وضعیت قیمت ملک در محله اقدسیه اینجا کلیک کنید. 

 

 

 

 نویسنده : عبدالقادر "دانشیار" Abdul Qader "Danishyar

 

 

 

 

 

 

سایر مطالب در کاربری املاک

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش چهارم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

کشتی، ورزش ایرانیان باستان

کشتی‌ یکی از ورزش ‌های باستانی و مهم در فرهنگ ایرانی است که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می‌گردد.

حسین منزوی، فرزند غزل سرایی معاصر

حسین منزوی، یکی از نویسندگان برجسته ادبیات فارسی است. او در سال ۱۳۰۷ هجری در شهر تبریز در ایران متولد شد و در سال ۱۳۹۲ در تهران درگذشت. منزوی در نیروی هوایی ایران در دوران جنگ ایران و عراق خدمت کرد و

قبرس، جزیره ای دو تکه

قبرس شمالی یک کشور خود مختار در قاره ‌ی آسیا است و در نیمکره‌ ی شمالی قرار دارد. قبرس شمالی در ناحیه ‌ی شمالی جزیره‌ ی قبرس واقع شده است و مرکز اداری آن شهر نیکوسیا می باشد.

استاد محمد رضا لطفی، قلندر موسیقی ایران

محمدرضا لطفی (متولد 1325 در گرگان و متوفی 1393 در تهران) یک آهنگساز، نوازنده تار و خواننده برجسته در زمینه ی موسیقی سنتی ایرانی بود. او به عنوان یکی از هنرمندان برجسته و محبوب در حوزه ی موسیقی سنتی ای

بازار مسکن چین در بحران!

زلزله در بازار مسکن چین: دولت با تزریق نقدینگی و طرح‌های نجات به میدان می‌آید

کاهش 3 درصدی تورم مسکن در سال 1403

در سال‌های اخیر، بازار مسکن ایران به مانند کشتی‌ای در میان امواج پرتلاطم تورم، دستخوش نوسانات و التهابات بسیاری بوده است. سوار بر این امواج، قیمت مسکن به طور سرسام‌آوری افزایش یافته و دغدغه‌های زیادی

روسیه، افغانستان و کریدور شمال-جنوب: مسیری نو برای تجارت نفت در عصر تحریم‌ها

در دنیایی که تحریم‌های غرب علیه روسیه سایه سنگینی بر اقتصاد این کشور انداخته، مسکو به دنبال راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها و حفظ تجارت خود با بازارهای جهانی است. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از

جنگ تجاری داغ‌تر می‌شود؛ چین با فروش اوراق قرضه آمریکایی به دنبال تضعیف دلار است؟

چین در اقدامی کم‌سابقه، به طور بی‌سابقه‌ای اقدام به فروش اوراق قرضه آمریکایی کرده است. این اقدام که به عنوان دور شدن چین از دارایی‌های آمریکایی تلقی می‌شود، می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای اقتصاد جه

بازار نفت آسیا: رویارویی عربستان با رقبای جدید

زمزمه‌های تحول در بازار نفت آسیا به گوش می‌رسد. پالایشگاه‌های این منطقه استراتژیک، زمام امور را از دست عربستان سعودی، غول نفتی خاورمیانه، در حال ربودن هستند و به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر و متنوع‌تر بر

خداحافظی با دلار؟ جایگزینی واحد پولی بریکس در معاملات ایران و روسیه

در دنیایی که ایالات متحده از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال هژمونی خود استفاده می‌کند، ایران و روسیه در حال گام برداشتن به سوی جایگزینی هستند: تجارت با ارزهای ملی. این اقدام نه تنها راهی برای دور زدن

سعادت آباد: قیمت مسکن, سطح زندگی, فضای سبز و بوستان ها, مراکز خرید و تفریحی و ..

در این مقاله سفری به سعادت آباد خواهیم داشت و با گوشه و کنار آن آشنا می‌شویم. از برج‌ها و مجتمع‌های لوکس گرفته تا مراکز خرید و تفریحی، از رستوران‌ها و کافه‌های شیک تا بوستان‌ها و فضاهای سبز، از قیمت م