بهترین سرمایه گذاری با پول کم در ایران

در این بازه زمانی که ما در آن به راه های زیادی برای کسب درآمد و جلوگیری از ضرر در زندگی و حوزه کاری ای که در آن مشغول به فعالیت هستیم و تلاش میکنیم تا بهرین بازدهی را برای شرکت و مدیری که داریم، داشته باشیم و آینده کاری، مالی و اقتصادی خود وخانواده خود را فراهم کنیم، وجود دارد. شاید شما بخواهید برای سرمایه گذاری وارد زمینه های دیگر که حتی در آن ها کوچک ترین تجربه ای هم ندارید، بشوید اما باید حواستان را جمع کنید و به این مسئله که شما فردی بی تجربه و تازه کار در آن زمینه هستید و هر لحظه و هر کس توانایی ضربه زدن به شما و به تاراج بردن تنها سرمایه ای که داشتید را دارد، توجه داشته باشید. حال در ادامه‌ی این مطلب ما در مورد اینکه سرمایه گذاری چیست، دلیل سرمایه گذاری مردم و راه هایی که سرمایه گذاران بزرگ و افراد معروف در پیش میگیرند تا سود کنند و... را برایتان تشریح خواهیم کرد.

سرمایه‌گذاری،راهی عاقلانه برای سود

سرمایه گذاری

در این بازه زمانی که ما در آن به راه های زیادی برای کسب درآمد و جلوگیری از ضرر در زندگی و حوزه کاری ای که در آن مشغول به فعالیت هستیم و تلاش میکنیم تا بهرین بازدهی را برای شرکت و مدیری که داریم، داشته باشیم و آینده کاری، مالی و اقتصادی خود وخانواده خود را فراهم کنیم، وجود دارد. شاید شما بخواهید برای سرمایه گذاری وارد زمینه های دیگر که حتی در آن ها کوچک ترین تجربه ای هم ندارید، بشوید اما باید حواستان را جمع کنید و به این مسئله که شما فردی بی تجربه و تازه کار در آن زمینه هستید و هر لحظه و هر کس توانایی ضربه زدن به شما و به تاراج بردن تنها سرمایه ای که داشتید را دارد، توجه داشته باشید. حال در ادامه‌ی این مطلب ما در مورد اینکه سرمایه گذاری چیست، دلیل سرمایه گذاری مردم و راه هایی که سرمایه گذاران بزرگ و افراد معروف در پیش میگیرند تا سود کنند و... را برایتان تشریح خواهیم کرد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری میتواند به شکل های مختلفی انجام شود که هر کدام از آنها راه و روش مختص به خود را دارند و شما برای موفقیت خود و جلوگیری از ضرر باید با شرکت ویا فرد با تجربه در آن حوزه صحبت کنید و از آنها مشورت بگیرید تا بهترین بازده را داشته باشید. سرمایه گذاری یعنی زمانی که مثلا شما مقداری دارایی دارید حالا از هر راهی به دست آوردید، میتواند نتایج زحمات چندین ساله شما باشد که جمع کرده‌اید و به مقداری رساندید یا مقدار دارایی که از طرف پدر ومادرتان به شما داده شده است، باشد. شما با وارد کردن دارایی خود به یک بیزنس میتوانید یک سرمایه گذار باشید.

دلیل سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری میتواند به هر دلیلی انجام شود، اما مهم ترین و اصلی ترین دلیل سرمایه گذاری که مردم آن را در پیش میگیرند، این است که میخواهند دارایی خود را ذخیره نموده و از طریق آن سرمایه‌ گذاری به سود چند برابری برسند و از بی ارزش شدن آن مقدار دارایی که در این راه گذاشته اند جلوگیری کنند. افراد سرمایه گذار دو دسته هستند، افرادی که کارشان این است و از آن کسب درآمد میکنند و دسته دوم که افرادی عادی هستند و به یک حوزه کوچک سرمایه خود را وارد میکنند.

شایع ترین راه، خرید ملک

سرمایه گذاری روی ملک

مورد اطمینان ترین و رایج ترین شکل سرمایه گذاری در زمان حال خرید ملک میباشد. امروزه همگان به خرید و فروش ملک روی آورده اند، بعضی ها برای گردش مالی و بعضی ها برای حفظ نمودن دارایی خود.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

سرمایه گذاران بزرگ

سرمایه داران بزرگ

بیشتر سرمایه گذاران ملکی که در این حوزه تجربه های بسیار کسب نموده اند و سال ها در این کار بودند، به خرید ملک های زیر 100 متر روی آورده‌اند و با این کار توانسته اند سود خوبی دریافت کنند در ادامه دلایل مختلفی که باعث این مسئله شده است به همراه مزایا و معایب آن را برایتان نام خواهیم برد و در موردشان صحبت میکنیم.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

1.    به دلیل بالا رفتن تورم و فشار اقتصادی که قدرت خرید مردم و همینطور به واسطه آن توانایی سرمایه گذاران را پایین آورده است، باعث شده تا روز به روز قیمت و ارزش ملک بالا برود، با بالا رفتن قیمت ملک خرید یک خانه چه برای استفاده و سکونت و چه برای سرمایه گذاری سخت تر شده و مردم را به چالش کشیده است. به طور مثال فرد سرمایه گذار مقداری دارایی دارد و با آن میتواند یک خانه 150 متری بخرد، او در خرید خود تعلل میکند و با گذشت یکی دو روز قیمت ملک افزایش یافته و او با دارایی اش توانایی خرید یک ملک 120 متری را دارد. بهترین کار در این زمان که قدرت خرید پایین آمده است و او توانایی خرید ملک های بزرگ و گران قیمت را ندارد روی به خرید ملک های زیر 100 متری میاورد و با این کار از بی ارزش تر شدن دارایی اش جلوگیری میکند. همانطور که قدرت خرید سرمایه گذار و مصرف کننده پایین آمده است پس هردو توانایی مانور روی ملک های بزرگ را ندارند، سرمایه گذار میتواند با خرید و سرمایه گذاری روی ملک های کوچک و زیر 100 متر سود کند.

2.    در موقعیتی که توانایی خرید مردم کم شده باشد و یک سرمایه گذار فقط بتواند روی یک ملک بزرگ سرمایه گذاری کند، از این کار خودداری میکند زیرا سرمایه داران هیچ موقع تمام دارایی خود را در یک جا خرج نمیکنند و به اصطلاح همه ی تخم مرغ هایشان را درون یک ظرف نمی گذارند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که دلیل این مسئله چیست، خب من الان براتون توضیح میدم: زمانی که فرد سرمایه گذار متوجه میشود با پولی که دارد فقط میتواند یک خانه 200 متری بخرد به فکر فرو میرود و برای آن اقدامی نمیکند زیرا وقتی که قدرت خرید مردم پایین باشد و بازار خانه هایی با متراژ بالا راکد بماند خانه های متراژ بالا به سختی فروش میروند و نه تنها باعث سود شما نمیشود بلکه باعث ضرر هم میشود. اما اون فرد میتونه با همون پولی که قراره برای یک ملک 200 متری بپردازه و صاحب یک ملک بشه، به طور مثال سرمایه و دارایی خودش رو روی 4 ملک 60 متری بزاره. با این روش فرد سرمایه دار تمامی تخم مرغ هایش را درون یک سبد نگذاشته است و از این راه سود میکند.

3.    یکی دیگه از چند دلیلی که سرمایه گذاران، ملک های زیر 100 متر خریداری میکنند وجود بازار خوب و در دسترسی است که دارد به شکلی که اگر شما ملکی داشته باشید در کمترین بازه مشتری مربوطه ی آن پیدا میشود و میتوانید آن را فروخته و از این معامله سود کنید. تاثیری که تورم و اقتصاد مریض روی بازار ملک و املاک گذاشته است باعث شده تا ملک های زیر 100 متر و کوچک نسبت به ملک های بزرگ و لوکس بازار بهتری داشته باشد و خرید و فروش در آن به سرعت انجام شود. پیشنهاد ما هم برای شما در حوزه سرمایه گذاری این میباشد که با خرید ملک های کوچک تر از هدر رفت دارایی خود جلوگیری کنید.

4.    سرمایه گذاری روی ملک بهترین راه برای حفظ دارایی میباشد زیرا شما با این کار هم از هدر رفت و بی ارزش شدن دارایی تون جلوگیری نموده اید هم دارایی شما جایی سرمایه گذاری شده است که روز به روز رشد میکند و به ارزش آن افزوده میشود. بازار ملک و املاک کشور ما به گونه ای میباشد که شما هر زمانی ملک بخرید سود کرده اید چون روندی صعودی دارد و روزانه قیمت آن افزایش مییابد پس این امر موجب میشود که سرمایه شما محفوظ بماند و به ارزش آن افزوده شود.

5.   با توجه به مطالبی که پیش تر به آن ها پرداختیم و برای شما در موردشان صحبت نمودیم تا بهتر و بیشتر با سرمایه گذاری در حوزه ملکی آشنا شوید و بهتر آن را درک کنید، دریافتیم که راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد که بهترین آن، خرید ملک در متراژ های کوچک میباشد. در بازاری که خرید ملک حتی برای سرمایه گذاران هم مشکل شده و انجام آن دشوار گشته، پس مردم برای انتخاب محل سکونت خود از مورد های رهن و اجاره ای که در دسترس هست استقبال بیشتری میکنند. ناگفته نماند که این ملک ها زیر 60 متر بوده و از آن ها به خوبی میشود سود کرد، اگر شما فردی دانا و عالم باشید بجای خرید ملک هایی با متراژ بالا و لوکس دارایی تان را در مسیر خرید ملک های کوچک با تعداد بالا میگذاشتید.

6.   امروزه که تعداد جمعیت کم شده و دیگر مثل زمان های قدیم خانواده ها 4 الی 5 فرزند ندارند و تعدادشان کم میباشد، دیگر نیازی به سکونت در خانه های بزرگ و درندشت ندارند زیرا برایشان زیادی بزرگ است پس به جای هزینه های اضافی و بیخود برای خانه هایی با متراژ بالا، به سمت خانه هایی با متراژ پایین تر از 100 متر میروند. این مسئله برای همه خوب است، هم برای سرمایه گذار که ملکی خریده و میتواند آن را اجاره دهد تا از این راه از داشتن آن سود کند، هم برای مصرف کننده چون گزینه های زیادی برای اجاره در متراژ های مختلف دارد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

در مباحث قبلی در مورد تمامی جهات و راه های سرمایه گذاری که میتوانید آن هارا پیش بگیرید و به سود برسید صحبت نمودیم و تک تک آنها را نام بردیم در ادامه میخواهیم در مورد سرمایه گذاری های کوچک، ولی پرسود که با استفاده کردن و پیش گرفتن آنها شما به سود برسید، صحبت کنیم.

زمین کشاورزی

یک روش دیگر که شمارا به سود میرساند، خرید تکه ای زمین در منطقه ای درست می باشد، شما با خرید زمینی که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار باشد و دسترسی های کاملی داشته باشد میتوانید سرمایه گذاری خود را انجام دهید. در این مسئله شما دو راه دارید که اولین کار خرید آن زمین و صبر برای افزایش قیمتش میباشد که این راه بازدهی طولانی مدت دارد و فردای خرید شما، بهشما سود نمیدهد در اصل همانند نهالی میباشد که شما آن را کاشته اید و باید از آن مراقبت کنید تا با گذشت زمان به شما بار بدهد که بار آن نهالِ قدیمی سودی است که شما از فروش زمین خود میکنید. راه دوم شما برای سود از خرید یک زمین این است که زمینی با موقعیتی خوب بخرید و برای ساخت ملک در آن اقدام کنید، شما با این کار هم مالک آن ملک هستید هم مالک زمین آن. پس از اتمام و تکمیل ساختمانی که اقدام به ساخت آن کرده بودید باز هم راه های زیادی پیش رو دارید، میتوانید آن را برای فروش گذاشته و از این مسیر سودی چند برابرِ هزینه ای که صرف کرده اید به دست بیاورید یا طبقات آن را اجاره بدهید و ماهانه از سرمایه ای که روی آن زمین و ساختمان گذاشته اید سود ببرید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

خانه های کلنگی

خانه کلنگی

یکی دیگر از مسیر هایی که میتواند سرمایه و دارایی شما را دو یا چند برابر کند و مقدار پولی که دارید را به سود برساند، خرید یک ملک قدیمی و فرسوده در یک منطقه خوب از تهران یا محل زندگی تان میباشد. با این اقدام شما سرمایه خود را دور نریخته اید زیرا این ملک دو روش برای سود دهی پیش پای شما میگذارد که یکی از آن ها بازسازی آن ملک و تغییر سبک به مدرن میباشد تا بیشتر به چشم بیاید، این قبیل ملک ها خواهان و بازار خود را دارند به طور مثال فردی دوست دارد در خانه ای زندگی کند که طراحیه داخلی شکیل و به روز داشته باشد در عین حال از حیاطی بزرگ به همراه باغچه ای زیبا برخوردار باشد تا بعد از ظهر های خود را درون آن بگذراند ولی برج های امروزی نمیتوانند همزمان هم سازه ای به روز داشته باشند هم حیاطی به بزرگی یک باغ، اگر هم باشد قیمت های نجومی خواهند داشت. پس شما میتوانید ملک قدیمی که برای سرمایه گذاری خریداری نمودید و به بازسازی آن پرداختید را به افراد خوش ذوق که خواهان خانه حیاط دار هستند بفروشید و سود کنید. دومین گزینه ای که پیش روی شماست مشارکت آن ملک با سازنده های بنام آن منطقه میباشد، شما میتوانید با شریک شدن مقدار سرمایه خود با افراد کاربلد و سازنده آن ملک کلنگی را تخریب و به  در آن مکان روی بیاورید. در این صورت چون شما مالک زمین آن برج بوده اید تعداد واحد های خوبی که با توافق دو طرف میباشد میتوانید داشته باشید. حال تصمیم با شماست که آن ها را بفروشید، اجاره دهید و یا نگه دارید تا با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا کنند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

خانه حیاط دار

به عنوان کلام آخر امروزه خرید ملک های بزرگ برای سرمایه گذاری و درآمد کار پر ریسکی میباشد زیرا همانگونه که گفتیم فروش و مانور روی آن متراژ ها کمی دشوار است، پس پیشنهاد ما به شما خرید ملک هایی با متراژ پایین تر از 100 متر میباشد دلیلش را هم برایتان شرح دادیم، ملک های متراژ پایین از همه لحاظ بازار بهتر و گرم تری دارند نسبت به ملک های بزرگ. خرید زمین هم میتواند کاری عاقلانه باشد باید دید شما در چه منطقه زندگی میکنید و مقدار سرمایه ای که دارید چقدر میباشد و در آن  زمان کدام بازار بهتر است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

 

سایر مطالب در اطلاعات عمومی

چالش‌های پیش روی نهضت ملی مسکن چیست؟

طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه به راه افتاده است. اما سؤال اینجاست که این طرح تا چه حد پیشرفت کرده و بانک مسکن به عنوان متولی اصلی پرداخت تسهیلات، چه اقداماتی را انجام داد

تهران ویلا: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

تهران ویلا، نگین شمال غرب پایتخت، نامی آشنا برای شهروندان تهرانی و نمادی از لوکس بودن، آرامش و چشم‌اندازهای بی‌نظیر است. این محله‌ی ییلاقی با قدمتی نوپا، در دامنه‌های کوه‌های البرز و در منطقه دو شهردا

کوی فراز: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

کوی فراز، که گویی نگینی درخشان بر دامنه‌های شمالی البرز در شمال غربی پایتخت می‌درخشد، در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق برای سکونت و سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل شده است. این مح

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.