بزرگترین طرح ساخت مسکن برای نیروهای مسلح! 500 هزار واحد!

دولت در راستای اجرای طرح عدالت و رفاه، از ساخت 500 هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح در سراسر کشور خبر داد. این طرح انقلابی، مشکل مسکن این عزیزان را به طور کامل حل خواهد کرد و آرامش و آسایش را برای خانواده‌هایشان به ارمغان خواهد آورد.

**مشاهده تمام آگهی های ملکی در تهران**

 

در خبر مسرت‌بخش اخیر، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از امضای تفاهم‌نامه‌ای بین این سازمان و ستاد کل نیروهای مسلح برای ساخت 500 هزار واحد مسکونی برای نیروهای خدوم کشور خبر داد. این اقدام در راستای اجرای ماده 25 قانون جهش تولید مسکن و با هدف رفع دغدغه مسکن این عزیزان انجام می‌شود.

همکاری برای ساخت خانه‌های امن

در دیداری که اخیراً بین "ارسلان مالکی"، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، و معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی انجام شد، بر ادامه همکاری و هم‌افزایی دو طرف در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید شد. در این نشست، توافقاتی در خصوص ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز حاصل شد.

 

**مشاهده تمام آگهی های ملکی در شیراز**

 

پیش به سوی آینده‌ای روشن

این خبر مسرت‌بخش، گامی بلند در جهت رفع مشکل مسکن نیروهای مسلح و ایجاد آرامش و آسایش بیشتر برای این عزیزان و خانواده‌هایشان است. پیش از این نیز وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از 230 هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

 

گردآورنده:احمد رشاد محمدی 

جهت مشاهده خبرهای بیشتر، به قسمت اخبار سایت شیش دنگ مراجعه نمایید.

شـیش دنگ قــدرت‌مـنـد تـریــن ســامـانه‌ی مکی در کـشـور

سایر مطالب در اخبار

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا