مالکیت نوبتی (تایم شیرینگ)

طرح مسأله بارها از اطرافیان، دیدیم یا شنیدیم که ویلایی که تو شمال خریده بودن رو دزد زده یا در اثر بارون شدید، سقفش ریخته و یا کل وسایلش سرقت شده و هزارتا اتفاق غیر مترقبه که اونقدر فکر کردن بهش سخت و وحشتناک میشه که از خودمون می پرسیم واقعاً خرید ویلا آنقدری که لذت بخشه، عاقلانه هم هست یا خیر؟

مالکیت نوبتی (تایم شیرینگ)

مالکیت نوبتی

طرح مسأله

بارها از اطرافیان، دیدیم یا شنیدیم که ویلایی که تو شمال خریده بودن رو دزد زده یا در اثر بارون شدید، سقفش ریخته و یا کل وسایلش سرقت شده و هزارتا اتفاق غیر مترقبه که اونقدر فکر کردن بهش سخت و وحشتناک میشه که از خودمون می پرسیم واقعاً خرید ویلا آنقدری که لذت بخشه، عاقلانه هم هست یا خیر؟

اینکه کلی پول رو اسیر کنیم که قراره هر چند وقت یه بار بریم و چند روزی بمونیم و برگردیم منطقیه؟

اگر منطقی نیست چه گزینه هایی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات با خانواده، دوستان و عزیزانمون داریم؟

اگر دلمون بخواد امسال تابستون بریم شمال، مجبوریم بریم هتل؟ یا باید ویلا اجاره کنیم؟

اون جایی که اجاره می کنیم، چه مسائلی در انتظارمونه از نظر امنیت، بهداشت و اصلاً چقدر توقعات و انتظارات ما رو برآورده می کنه؟

اون هتلی که می خواهیم بریم، می تونیم توش مهمونی دست جمعی بگیریم یا 10 نفری یه اتاق دور هم جمع بشیم.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های اجاره روزانه مبله در تهران

 

گل بگیم و گل بشنویم و تا صبح بخندیم؟

اون پولی که برای خرید ویلا کنار گذاشته بودیم باید هر سال برای هزینۀ اجاره خرج کنیم؟

چرا که تورم رشد بالا و سرعت چشم گیری داره و ارزش پول ما از دست می ره در حالیکه اگر ویلا خریده بودیم، می تونستیم ارزش پولمونو حفظ کنیم و هر وقت خسته شدیم هم می تونستیم ویلا را بفروشیم و از پولش هر جوری که دلمون می خواست استفاده کنیم.

خلاصه که دوراهی سختیه وقتی که یه مرحله ای رو رد می کنی و به یه حدی از تمول و ثروت می رسی دلت می خواد یه ویلا تو شمال یا توی کیش یا توی لواسان و یکی توی امارات یا ترکیه داشته باشی ولی بعد فکر می کنی به هزینه های تعمییر و نگهداری، به اینکه نمی رسی بهشون سر بزنی، به اینکه برای هر کدومشون، یک یا چند نفر را به عنوان نگهبان، سرایدار و نیروی خدماتی استخدام کنی و هر ماه بهشون حقوق و دستمزد بدی!

 

راه حل جهانی

این دغدغه ها و نگرانی ها خاص ایران نیست و بسیاری از کشورهای قدرتمند و پیشرفته جهان این دغدغه را سال های پیش تجربه کرده اند.

شرکت های بزرگ ساختمانی و گردشگری جهان، راه حلی را به عنوان مالکیت نوبتی یا تایم شیرینگ ارائه کرده اند که با آن، علاوه بر حفظ حق مالکیت به تفرج گاه ویلایی مدنظر، هزینه های تعمیر، نگهداری، راهبری و حفاظت آن از طریق (اجاره دارایی به دیگران به صورت کوتاه مدت) تأمین می گردد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های اجاره روزانه مبله در تهران

 

مالکیت نوبتی چیست؟

هر مالک بخشی از یک دارایی را خریداری می کند مثلاً یک هفته، دو هفته یا یک ماه از سال و هر سهم خریداری شده معادل، و یا از یک واحد اقامتی، مسکونی، درمانی و ... است.

مالک با خرید این سهم می تواند، به مدت خریداری شده از واحد اقامتی مزبور مثلاً:

·        در یک هتل پنج ستاره

·        یک مجموعه اقامتی (رزیدنس)

·        یک هتل بیمارستان

·        یک ویلای تابستانی

·        یک اقامتگاه فصلی زمستانی

به همراه اعضای خانواده و یا دوستان خود استفاده کند و از همۀ امکانات مشاعی رفاهی آن مجموعه مثل کافی شاپ، رستوران، زمین بازی، باشگاه گلف، باشگاه بیلیارد، ساحل، پارک ساحلی، پارک آبی، کتابخانه، پیست دوچرخه سواری، جادۀ پیاده روی، تفریحات آبی مثل استخر، سونا، جکوزی، سالن رقص، سالن یوگا، باشگاه بدنسازی، زمین بازی کودکان و غیره استفاده نماید.

با این روش، با پرداخت حد اکثر از ارزش واقعی ملک، کلیه منافع مالکیت را برای مدت یک ماه در سال (یک هفته در هر فصل) در اختیار دارد و این مالکیت علاوه بر ارزش افزوده قابلیت انتقال به غیر دارد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های اجاره روزانه مبله در تهران

 

مزایای مالکیت نوبتی:

1)    خرید با بهترین قیمت

2)    حداقل میزان سرمایه گذاری

3)    عدم آسیب از اتفاقات غیرمترقبه نظیر خرابی حاصل از سیل، بارش برف و باران و صاعقه

4)    مصون بودن از خسارت های احتمالی نظیر سرقت و افت قیمت حاصل از استهلاک

5)    استفاده از مزایای تفریح، سرگرمی و عضویت در باشگاه مشتریان

6)    دسترسی به امکانات سرگرمی و تفریحی نظیر کافی شاپ، فودکورت، زمین بازی کودکان، زمین والیبال، زمین تنیس، باشگاه اسکواش، باشگاه گلف، باشگاه بیلیارد، ساحل و پارک ساحلی، پارک آبی، کتابخانه، پیست دوچرخه سواری، پیست اسب دوانی، جادۀ پیاده روی، تفریحات آبی، پیست اسکیت، استخر، سونا، جکوزی، سالن رقص، یوگا، باشگاه بدنسازی، زمین بازی کودکان و غیره.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های اجاره روزانه مبله در تهران

 

سهم مالکیت نوبتی در اقتصاد آمریکا

مالکیت نوبتی در امریکا

طبق آمار موسسۀ گالوپ، امروزه 10 میلیون نفر، دارای سهم مالکیت زمانی (تایم شیرینگ) در هتل های بزرگی نظیر هیلتون و ماریو هستند، حتی این مالکیت مجموعۀ دیزنی لند را تا حدود چشم گیری، رشد داده است.

توسعۀ اکثر شعب هتل های بزرگ آمریکا، امروزه توسط سیاست گذاری تایم شیرینگ و فرنچایزینگ رخ می دهد.

 

مالکیت نوبتی در امارات و ترکیه

توسعۀ بنا و ساخت برج های مسکونی و هتل های پنج ستاره، شهری، ریزورت ها، تفرجگاه های زمستانی و تابستانی، اقامت گاه های ساحلی، در دبی و استانبول، در آلانیا و آنتالیا، بُدروم و سایر شهرهای توریستی امارات و ترکیه و حتی قطر (میزبان جام جهانی 2022) با فروش مالکیت نوبتی و جذب مشتریان از سراسر جهان صورت پذیرفته است. از جمله برند های معروف حوزه تایم شیرینگ فعال در ترکیه می توان به شرکت‌های زیر اشاره کرد:

-         استانبول هومز

-         الیمپوس

-         آنتالیا هومز

 

مالکیت نوبتی از تفریح تا درمان

جذابیت مالکیت نوبتی برای خریداران تا جایی پیشرفت که امروزه سهامداران، مالکیت زمانی بیمارستان ها و کلینیک ها را در ترکیه خریداری می‌کنند. بدین معنی که بیمارستان های تخصصی و پاراکلینیک ها بر مبنای فروش سهام مدیریت نوبتی، طراحی و ساخته می شوند.

افرادی که وارد سن میان سالی می شوند، نیاز روزانۀ خود را به خدمات درمانی احساس می کنند و با آینده نگری سال های پیش رو، ترجیح می‌دهند به عنوان یک سهام دار بیمارستان یا مرکز درمانی، نیاز آتی خود به درمان را چاره اندیشی و تدبیر کنند. 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های اجاره روزانه مبله در تهران

 

مالکیت نوبتی در ایران

نمونۀ موفق این روش مالکیت، شرکت هتل نارنجستان است که از سال 1379 شروع به فروش سهام هتل نارنجستان نور نمود و بعدها کسب و کار خود را به سایر شهرهای ایران تسری داد. امروزه با توجه به درصد بالای رضایت سهامداران می توان از این شرکت به عنوان یک الگوی موفق مدیریت مالکیت نوبتی (تایم شیرینگ) نام برد.

 

افق های پیش رو

احداث ساختمان ها و هتل های مجلل در شهرهای ایران نظیر جزیرۀ زیبای کیش، خطۀ سرسبز مازندران و شهرهای گردشگری مطرح نظیر فریدون کنار، رامسر، بابل و آمل، سرخ رود، نور و محمودآباد، نوشهر و ... و همچنین احداث ساختمان های مجلل در شمشک، میگون، فشم و لواسان استعداد مناسبی را برای اقامت گاه های مستعد تایم شیرینگ پدید آورده است که به زودی شاهد بروز پدیده های شگفت انگیزی در این زمینه در شهرهای مزبور خواهیم بود.

 

هلدینگ سفیر در مالکیت نوبتی

هلدینگ سفیر در مالکیت نوبتی

خدمات هلدینگ سفیر در مالکیت نوبتی با اتکا به تجارب مدیریتی و بهره وری از دانش روز جهانی شامل مشاوره، تجهیز، راهبری، مدیریت نگهداری، مدیریت دارایی ها، بازاریابی، مشاوره حقوقی، تسهیل قانونی و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی جهت تحقق فروش صد در صدی در بازۀ زمانی مقرر است و به زبان ساده از گام اول تا لبخند رضایت مشتریان با شما هستیم. 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های اجاره روزانه مبله در تهران

 

برای رفع هرگونه ابهام، سؤال، مشاوره رایگان و دریافت پکیج های آموزشی لطفاً با واحد تایم شیرینگ هلدینگ سفیر به سرپرستی آقای پویا صبوری، میتوانید با شماره های زیر از طریق واتس اپ، تلگرام و تماس

 09129454200 و 09122830215

 در ارتباط باشید.

یا از طریق

ایمیل pooya@safir-lavasan.ir و وب سایت شیش دُنگ با لینک shishdong.com در تماس باشید. 

لینک ویدئو در آپارات     aparat.com/Shiishdong

لینک ویدئو در نماشا      namasha.com/shishdong

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های اجاره روزانه مبله در تهران

 

سایر مطالب در اطلاعات عمومی

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا