بهترین هتل‌های استانبول ترکیه_قسمت اول

هدف ما از تهیه این مقاله این است که مخاطبین را با بهترین هتل‌هایی که می‌توان در شهر استانبول ترکیه جهت اقامت مسافرینی که به این کشور سفر کرده اند رزرو کرد آشنا کنیم. در این مقاله ما به شما می‌گوییم که ده تا از هتل‌های برتر استانبول کدام ها هستند و اینکه تک به تک این هتل ها را مورد برسی و نقد قرار میدهیم و خدمات و امکاناتی را که این هتل‌ها ارائه می‌دهند چیست و قیمت و روش رزور در این هتل ها را به شما می‌گوییم .

بهترین هتل‌های استانبول ترکیه_قسمت اول

هدف ما از تهیه این مقاله این است که مخاطبین را با بهترین هتل‌هایی که می‌توان در شهر استانبول ترکیه جهت اقامت مسافرینی که به این کشور سفر کرده اند رزرو کرد آشنا کنیم. در این مقاله ما به شما می‌گوییم که ده تا از هتل‌های برتر استانبول کدام ها هستند و اینکه تک به تک این هتل ها را مورد برسی و نقد قرار میدهیم و خدمات و امکاناتی را که این هتل‌ها ارائه می‌دهند چیست و قیمت و روش رزور در این هتل ها را به شما می‌گوییم .

در پایین صفحه یک لیست از برترین هتل‌های استانبول را برای شما تهیه کرده‌ایم که می‌توایند مشاهده کنید.

لیست بهترین هتل‌هایی که در کشور زیبا ترکیه و در شهر استانبول قرار دارند به شرح زیر است: 

 

1.    هتل سوئیس اوتل د بسفر

2.    هتل چراغان پالاس کمپینسکی

3.    هتل ریتز کارلتون استانبول

4.    هتل تورکوز سوئیت بسفر

5.    هتل آجوا سلطان احمد

6.    هتل اینتر کانتیننتال 

7.    هتل کنراد استانبول بسفر

8.    هتل فور سیزن سلطان احمد

9.    هتل شانگری لا بسفر

10.  هتل هیلتون بسفر

 

اولین مورد از این لیست هتل سوئیس اوتل د بسفر است که قرار است به آن بپردازیم.

نام اینگلیسی این هتل Swissotel The Bosphorus  نام دارد که در شهر زیبا و توریستی استانبول قرار گرفته است.

این هتل جز هتل‌های شیک و گرانقیمت و همچنین 5 ستاره استانبول محسوب می‌شود.

 

هتل سوئیس اوتل د بسفر

 

1. هتل سوئیس اوتل د بسفر

این هتل به‌عنوان یکی از برترین هتل‌هایی است که یک فرد می‌تواند در زندگی خود تجربه کنه زیرا که با توجه به شرایط و موقعیت مکانی خاص و همچنین امکانات لوکس و خدمات رسانی فوق العاده‌ای که ارایه می‌دهد توانسته است خود را در لیست برترین هتل‌هایی که در کشور ترکیه جهت اقامت مورد استفاده قرار می‌گیرند باشد. این هتل جز لوکس‌ترین هتل‌های شهر استانبول ترکیه محسوب می‌شود که به دلیل اینکه یک هتل لوکس 5 ستاره است.

این هتل به‌عنوان یکی از شعبه های مجموعه هتل سویس اوتل است که در سراسر دنیا دارای شعبات متعددی دارد که این شعبه در شهر زیبا و توریستی استانبول ترکیه قرار دارد. تاریخ و قدمت این هتل به سال 2009 میلادی بازمی‌گردد که در آن زمان این هتل در قسمت مرکزی اروپایی شهر استانبول ترکیه بنا شد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

این هتل 5 ستاره جز هتل‌های 5 ستاره ترکیه محسوب میشود که از ویژگی های شاخص این هتل میتوان به این اشاره نمود که دارای 566 اتاق یا واحد درجه یک است که جهت استفاده مسافران و افراد مختلف تعبیه شده است. اتاق ها و واحد هایی که در این هتل هستند دارای به‌روز ترین فناوری‌های هستند که همچنین امکاناتی دارند که نظیر آن‌ها را در کمتر موردهای مشابه می‌توان مشاهده کرد. از دیگر ویژگی این هتل به این اشاره نمود که به دلیل خدمات عالی و امکانت کاملی که داراست در سال‌های 2016 و 2017 گواهینامه‌های ایمنی را دریافت کرد. اگر می‌خواهید که بیشتر راجب این هتل بدانید باید بگویم که یکی از دلایلی که سبب می‌شود تا در این هتل لوکس پنج ستاره اتاق یا واحدی را جهت اسکان رزرو کنید این است که این هتل دارای ویو و چشم‌انداز به شدت زیبایی به سمت تنگه بسفر است که می‌توانید نهایت لذت را ببرید. همچنین از دیگر ویژگی‌های شاخص این هتل این است که ساختمان هتل جزء ساختمان‌هایی است که با بهترین و با کیفیت‌ترین متریال روز دنیا ساخته شده است و یک ساختمان پایدار و مستحکم است که به همین سبب یک ساختمان سازگار با محیط زیست نیز است که به همین دلیل اعتبار و ارزش اتاق‌ها و واحدهایی که در این هتل هستند را چند برابر کرده است. 

این هتل دارای انواع و اقسام اتاق‌های مختلف و با تعداد ظرفیت‌های متفاوت و همچنین که در طبقات مختلف هتل با چشم انداز و ویو‌های مختلف در متراژهای و خدمات مختلف می‌توانید تهیه کنید .

در زیر به برخی از خدمات و امکاناتی که این هتل داراست اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشد تا در پایین به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. 

این هتل دارای سوئیت‌های جونیور و سوئیت‌های پرزیدنتال و سوئیت‌های دلوکوس و سوئیت‌های اگزکیوتیو و کورنر و همچنین تراس دارد اشاره کرد.

این هتل نیز دارای اتاق‌های دبل و اتاق‌های تک خواب دو خواب و سه خواب و بیشتر از چهار خواب نیز موجود دارد و همچنین اتاق‌های دوبلکس و استودیو و ... است.

این هتل دارای تکمیل‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی و خدماتی و آموزشی درمانی و تجاری و ... اشاره کرد که تمام نیازها و مایحتاج مسافران و اقامت کنندگان در این هتل بزرگ و لوکس پنج ستاره را برآورده می‌کند.

از جمله این امکانات می‌توان به داشتن صندوق امانات و خدمات مبنی بر مراقبت و نگهداری از کودکان و خردسالان ، داشتن تخت‌های رایگان جهت نگهداری نوزادان نیز اشاره کرد. هتل شیک پنج ستاره سویس اوتل دارای خدمات نظافتی نیز است که به صورت روزانه انجام می‌گیرد. واحدهایی که در این هتل قرار دارند همگی دارای بهترین تلویزیون‌هایی هستند که تمام کانال‌های بین‌المللی از سرتاسر دنیا را تحت پوشش خود دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانید در اتاق‌های این هتل پنج ستاره پیدا کنید این است که دارای تخت‌های ضد حساسیت است. 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

اتاق هتل سوئیس اوتل د بسفر

 

دیگر خدمات این هتل شامل :

استفاده از لوازم بهداشتی و آرایشی در این هتل رایگان است .

حمام‌هایی که درون واحدها قرارگرفته است دارای دوش‌های آب هیدروماساژ هستند. 

داشتن سالن‌های مجهز و بهداشتی اسپا که جهت استفاده آب درمانی برای افراد فراهم شده است.

افراد می‌توانند از خدمات استخر روباز و جکوزی و سونا که در این هتل هست استفاده کنند.

داشتن سالن‌های مجهز باشگاه بدنسازی و سالن‌های جهت اجرای ورزش‌هایی همچون پیلاتس و ایروبیک تعبیه شده است.

دارا بودن خدمات 24 ساعته خشکشویی.

خدمات حفاظتی و امنیتی 24 ساعته نیز در این مجموعه شامل می‌شود.

داشتن پارکینگ که این قسمت پولی است و برای پارک وسلیه نقلیه خود باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنید.

همچنین داشتن اتاق‌های ماساژ و مدیتیشن و یوگا جهت القای حس بهتری به مسافران و ساکنین هتل تعبیه شده است.

از دیگر امکاناتی که این هتل داراست می‌توان به موجود بودن 5 رستوران مختلف و یک کافی‌شاپ بزرگ در این مجموعه اشاره کرد که سرآشپز و باریستاهای این رستوران‌ها جزء ماهرترین و با سابقه ترین‌های خود در این زمینه هستند که بهترین و خوشمزه ترین غذاهای بین‌المللی و ترکیه‌ای را در این رستوران‌ها تهیه می‌کنند. 

از جاذبه‌هایی که در جوار این هتل قرارگرفته‌اند تا بتوانید در زمان اقامت در این هتل از این مکان‌ها نیز دیدن کنید می‌توان به کاخ دولما باغچه و میدان تقسیم و موزه نیرو دریایی و مسجد دولما باغچه و بشیکتاش و برج ساعت دلمه باغچه اشاره کرد که در فاصله بسیار نزدیکی نسبت به این هتل قرار گرفته‌اند.

امکانات هتل سوئیس اوتل شامل دو مجموعه‌ای بزرگ که به شرح زیر است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

امکانات هتل شامل :

خدمات مهمان ( خشکشویی-کارکنان مسلط به چند زبان-خدمات عروسی-انبار چمدان-پذیرش 24 ساعته-نگهبان ورودی و سالن آرایش ).

خدمات راحتی ( گیفت شاپ-سالن برگزاری مهمانی-سالن بزرگ رقص-خودپرداز).

خدمات فضای خارجی ( تراس-استخر-رستوران-کافی شاپ-بار-سالن پذیرش-تراس بزرگ-اتاق کنفرانس-باغچه-فضا سرگرمی ).

خدمات اینترنت ( وای‌فای رایگان هتل ).

خدمات متناسب برای خانواده (وان آب‌گرم-استخر سرپوشیده-اسنکبار-استخر کودکان ).

خدمات پارکینگ ( پارکینگ سرپوشیده-پارکینگ شخصی و پارکینگ با راننده ).

خدمات مربوط به اسپا ( اتاق اسپا-خدمات اسپا در محل-سونا-اتاق بخار ).

خدمات شغلی ( اتاق کنفرانس-مرکز تجاری-فضای مناسب جهت استفاده از کامپیوتر ).

خدمات غذا و نوشیدنی ( صبحانه و ناهار و شام-قوه چایی در فضاهای عمومی ).

خدمات زبان گفتگو ( زبان های آلمانی-عربی-روسی-انگلیسی-چینی-فرانسوی-ترکی ).

سایر خدمات دیگر ( زمین تنیس سرپوشیده و باز-باشگاه بدنسازی-کلوپ سلامتی-فروشگاه-مرکز خرید ).

این هتل به دلیل اینکه یک هتل پنج ستاره است جزء هتل‌های گران قیمت و مجلل استانبول ترکیه محسوب می‌شود.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

 

2. هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل چراغان پالاس کمپینسکی که با نام انگلیسی Ciragan Palace Kempinski می‌شناسند. تاریخ و قدمت این هتل مجلل پنج ستاره به ما می‌گوید که در روزگار قدیم به‌عنوان یک قصر عثمانی که کاربرد نظامی و سیاسی داشته و مورد استفاده قرار می‌گرفته که بعدها و باگذر زمان کاربری آن تغییر کرد و در زمان حال به‌عنوان هتل کاخ مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته باید ذکر کرد که این کاخ مجلل عثمانی توسط بهترین مهندسان و معماران دنیا مورد بازسازی و نوسازی جزئی قرار گرفت و اکنون جزء بهترین و گران قیمت‌ترین و همچنین مجلل‌ترین هتل‌های استانبول ترکیه قرار گرفته است.

این هتل یکی از چند هتل پنج ستاره‌ای است که در شهر استانبول جایی گرفته است، محسوب می‌شود که البته در منطقه اروپایی این شهر قرار گرفته یعنی قسمت بشیکتاش واقع گردیده است، که همچنین دارای تکمیل‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی و خدماتی و درمانی و تجاری و آموزشی است که تمام نیازها و مایحتاج مهمانانی که برای سفر به استانبول، این هتل را انتخاب نموده اند به طور کامل فراهم می‌کند. این هتل شیک که در گذشته یک کاخ عثمانی بوده به‌عنوان یکی از باشکوه‌ترین و لوکس‌ترین هتل کاخ‌های استانبول محسوب می‌شود، که چنان زرق و برق و شکوه و عظمتی دارد که با اقامت در این هتل می‌توانید زندگی در یک قصر بزرگ و مجلل را تجربه کنید. همچنین سالیانه تعداد گردشگران و توریست‌های متعددی به این قصر مجلل عثمانی جهت رزرو اتاق و اقامت مراجعه میکنند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

از ویژگی‌های شاخصی که این هتل داراست می‌توان به اتاق های اشاره کرد که رو به تنگه زیبا بسفر و همچنین جنگل های بکر سرسبز اشاره کرد. از دیگر نکته‌هایی که باید در مورد این هتل ذکر کرد این است که معماری و نوع ساخت این هتل به دوران عثمانی تعلق دارد، که از آن دوران باشکوه دچار تغییرات عمده نشده است و همان بافت معماری کلاسیک را در درون خود به طول کامل و شایسته حفظ کرده است.

این هتل لوکس در مجموع دارای 130 اتاق مجلل با ابعاد و متراژهای مختلف است، متراژهایی که سوئیت‌های این هتل دارد، چیزی بین 34 متر و 55 متر و همچنین اتاق‌های مجلل 200 متری هستند. در هتل چراغان پالاس کمپینسکی گردشگران و مهمانان می‌توانند سه سبک اتاق رزرو کنند و نهایت لذت و آرمش را ببرند؛

 

رستوران هتل چراغان پالاس کمپینسکی

 

اتاق‌های لیلیوم گاردن : این اتاق‌ها در ابعاد 55 متری هستند، دارای تراس بزرگ با چشم انداز تنگه بسفر و دارای خواب دو نفره و همچنین حمام اختصاصی که به دوش‌های هوشمند مجهز شده و وای‌فای رایگان نیز در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌های سوپریو : وسعتی که این اتاق‌ها دارند چیزی بالغ بر 34 متر است که دارای حمام اختصاصی به همراه دوش کاملاً هوشمند و وای‌فای رایگان هستند.

اتاق‌های3 خواب کورنر با ظرفیت نه نفر : بهترین و بزرگ‌ترین اتاق‌های این هتل محسوب می‌شود که دارای اندازه‌ای تقریباً 200 متری هستند که دارای حمام‌های مخصوص با دوش‌های کاملاً هوشمند و دارای3 خواب مستر جداگانه و همچنین تراس‌های بزرگ و تلیوزیون‌های تخت بزرگ هستند.

این هتل دارای اتاق‌های با متراژها و ویژگی‌های متفاوت است که نیاز تمام مراجعه کنندگان را بر طرف می‌کند، به برخی از آن‌ها در زیر اشاره می‌کنیم:

سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه و سه خوابه و همچنین بیشتر از چهار خواب نیز در این هتل پیدا می‌شود.

سوئیت‌های هاسکی و سوئیت باغ‌ها که از شهرت بالایی در این هتل برخوردار هستند و همچنین سوئیت‌های دبل.

اتاق‌های دبل و اتاق‌های دو خوابه و اتاق‌های3 خوابه و اتاق‌هایی که بیشتر از چهار خواب هستند در این هتل پیدا می‌شود.

اتاق‌های کورنر و اتاق‌های لیلیوم گاردن و اتاق‌های دلوکس و همچنین اتاق‌های استودیو نیز وجود دارند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

امکانات هتل چراغان پالاس کمپینسکی :

امکاناتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود به دو بخش جداگانه تقسیم می‌شوند. یکی آن دسته از امکاناتی هست که در خوده مجموعه هتل وجود دارد و دیگری امکاناتی است که مرتبط به داخل اتاق‌های هتل چراغان پالاس کمپینسکی می‌شود.

 

امکانات داخل اتاق های هتل :

امکانات کاملی از جمله دیزاین شدن توسط بهترین متریال مورد استفاده و امکانات فوق العاده و همچنین جزئیات و تزئینات خیره‌کننده‌ای که همراه با رنگ آمیزی کامل اتاق‌ها است. همچنین چشم‌انداز و ویویی که تمام اتاق‌های هتل داراست که برخی از آن‌ها مشرف به جنگل سرسبز بکر که در قسمت جنوبی قابل مشاهده است و در قسمت شمالی نیز مشرف به تنگه بسفر قرار دارند.

 

امکانات رفاهی هتل :

خدمات مهمان ( خشکشویی-کارکنانی که مسلط به چند زبان هستند-خدمات مراسم عروسی-انبار چمدان-پذیرش 24 ساعته-سالن آرایش-نگهبان ورودی ).

خدمات فضاهای خارجی هتل : ( بار به تعداد 2 عدد-باغچه-اتاق کنفرانس-تراس بزرگ ).

خدمات راحتی هتل : ( لاکر موجود-سالن برگزاری مهمانی-صندوق امانات-خودپرداز ).

خدمات پارکینگ : ( خدمات ماشین شهری-پارکینگ رایگان با راننده و بدون راننده ).

خدمات متناسب برای خانواده : ( استخر روباز-استخر سرپوشیده-اسنک‌بار ).

خدمات شغلی : ( اتاق کنفرانس-اتاق جلسات-مرکز تجاری-فضای مورد نیاز جهت کار با کامپیوتر ).

خدمات اسپا : ( سونا-اتاق بخار-خدمات اسپا در محل-اتاق اسپا ).

خدمات زبانی : ( مسلط به زبان های آلمانی-عربی-روسی-انگلیسی-فرانسوی-ترکی ).

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

برای مطالعه قسمت دوم مقاله اینجا کلیک کنید.

برای مطالعه قسمت سوم مقاله اینجا کلیک کنید.

 

برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت مسکن در شهر استانبول ترکیه اینجا کلیک کنید.

 

نویسنده : سعید فلاحتی

سایر مطالب در دیدنی ها

برتری خودرو های برقی‌ چینی در تقابل با رقبای آمریکایی از نگاه پوتین

رقابت در عرصه خودروهای برقی داغ‌تر از همیشه؛ پوتین: برقی‌های چینی از رقبای آمریکایی پیشی گرفته‌اند.

بازگشت ایران به دوران طلایی نفت: تولید 3.3 میلیون بشکه در روز

آژانس بین‌المللی انرژی در تازه‌ترین گزارش خود، خبر از افزایش تولید نفت ایران به 3.3 میلیون بشکه در روز می‌دهد. این رقم که نشان‌دهنده رشدی 50 هزار بشکه‌ای در ماه گذشته است، ایران را به بالاترین سطح تول

هشدار صندوق بین‌المللی پول: مصادره دارایی‌های روسیه خطرناک است!

کشورهای غربی در پی اعمال فشارهای بیشتر بر روسیه به دلیل تهاجم به اوکراین، بخشی از دارایی‌های بانک مرکزی این کشور را بلوکه کرده‌اند. اما زمزمه‌هایی از مصادره این دارایی‌ها به گوش می‌رسد که ناقوس خطر را

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش پنجم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

فصل دوم: شهامت پیشروی داشته باشید - بخش چهارم

زمانی مرد جوانی از میدوست در نیویورک، در یک پانسیون زندگی می کرد و یک شغل دون پایه در یک شرکت بزرگ داشت. وی به یک خانواده ی متوسط تعلق داشت و فارغ التحصیل دبیرستان بود. وی اعتماد به نفس کمی به خودش یا

کشتی، ورزش ایرانیان باستان

کشتی‌ یکی از ورزش ‌های باستانی و مهم در فرهنگ ایرانی است که قدمت آن به هزاران سال پیش باز می‌گردد.

حسین منزوی، فرزند غزل سرایی معاصر

حسین منزوی، یکی از نویسندگان برجسته ادبیات فارسی است. او در سال ۱۳۰۷ هجری در شهر تبریز در ایران متولد شد و در سال ۱۳۹۲ در تهران درگذشت. منزوی در نیروی هوایی ایران در دوران جنگ ایران و عراق خدمت کرد و

قبرس، جزیره ای دو تکه

قبرس شمالی یک کشور خود مختار در قاره ‌ی آسیا است و در نیمکره‌ ی شمالی قرار دارد. قبرس شمالی در ناحیه ‌ی شمالی جزیره‌ ی قبرس واقع شده است و مرکز اداری آن شهر نیکوسیا می باشد.

استاد محمد رضا لطفی، قلندر موسیقی ایران

محمدرضا لطفی (متولد 1325 در گرگان و متوفی 1393 در تهران) یک آهنگساز، نوازنده تار و خواننده برجسته در زمینه ی موسیقی سنتی ایرانی بود. او به عنوان یکی از هنرمندان برجسته و محبوب در حوزه ی موسیقی سنتی ای

بازار مسکن چین در بحران!

زلزله در بازار مسکن چین: دولت با تزریق نقدینگی و طرح‌های نجات به میدان می‌آید

کاهش 3 درصدی تورم مسکن در سال 1403

در سال‌های اخیر، بازار مسکن ایران به مانند کشتی‌ای در میان امواج پرتلاطم تورم، دستخوش نوسانات و التهابات بسیاری بوده است. سوار بر این امواج، قیمت مسکن به طور سرسام‌آوری افزایش یافته و دغدغه‌های زیادی

روسیه، افغانستان و کریدور شمال-جنوب: مسیری نو برای تجارت نفت در عصر تحریم‌ها

در دنیایی که تحریم‌های غرب علیه روسیه سایه سنگینی بر اقتصاد این کشور انداخته، مسکو به دنبال راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت‌ها و حفظ تجارت خود با بازارهای جهانی است. یکی از این راه‌حل‌ها، استفاده از