بهترین هتل‌های استانبول ترکیه_قسمت دوم

هدف ما از تهیه این مقاله این است که مخاطبین را با بهترین هتل‌هایی که می‌توان در شهر استانبول ترکیه جهت اقامت مسافرینی که به این کشور سفر کرده اند رزرو کرد آشنا کنیم. در این مقاله ما به شما می‌گوییم که ده تا از هتل‌های برتر استانبول کدام ها هستند و اینکه تک به تک این هتل ها را مورد برسی و نقد قرار میدهیم و خدمات و امکاناتی را که این هتل‌ها ارائه می‌دهند چیست و قیمت و روش رزور در این هتل ها را به شما می‌گوییم.

بهترین هتل‌های استانبول ترکیه_قسمت دوم

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

3. هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول که با نام انگلیسیThe Ritz-Carlton Istanbul جزء هتل‌های پنج ستاره استانبول شناخته شده است.

همچنین این هتل جزء ده هتل برتر شهر استانبول نیز محسوب می‌شود که در کشور زیبا ترکیه و در نزدیکی میدان تقسیم استانبول واقع گردیده است. این مجموعه هتل که تمام شعبات آن در سراسر دنیا زیرمجموعه یک هلدینگ بزرگ به نام ریتز کارلتون هستند، که توسط این هلدینگ به صورت مستقیم اداره می‌شود. این شرکت نماینگان و تیم مدیریتی را برای اداره و رسیدگی به هتل‌های قیمت مناسب خود قرار داده است. از خصوصیات این شرکت این است که یک شرکت چند ملیتی است، که در حوزه هتلداری فعالیت خود را شروع کرده است که توانسته است، برند شخصی خود را در جهان مطرح کند. اکنون این شرکت در 30 کشور مختلف دنیا دارای شعبات متعددی است که همه هتل‌های آن جزء هتل‌های پنج ستاره به شمار می‌روند، که همچنین از امکانات و رفاه درجه یکی برخوردار هستند.

هدف ما این است که در این مقاله بگوییم که یکی از شعبه‌های این هتل پنج ستاره که در شهر استانبول ترکیه واقع گردیده است. هتل ریتز کارلتون که جزء هتل‌های خوب استانبول محسوب می‌شود، از شهرت خاصی برخوردار است. از دلایلی که سبب می‌شود تا مهمانان و گردشگران در این هتل که در مدت زمان سفر خود، اقامت کنند این است که این هتل مشرف به تنگه زیبا بسفر قرار دارد؛ همچنین دارای دسترسی فوق‌العاده آسان به اماکن شاخص اطراف خود را برای مهمانان و گردشگران فراهم کرده است. از جمله جاذبه‌هایی که در هم‌جواری و نزدیکی این هتل قرار دارند، می‌توان به میدان زیبا تقسیم و خیابان مشهور استقلال و پارک ودافون و همچنین کاخ زیبا و تاریخی دولما باغچه اشاره نمود. این هتل فوق‌العاده مجلل استانبول، که در میدان تقسیم جایی گرفته است، سابقه درخشانی در ارائه خدمات به مهمانان خود را دارد. در هتل ریتز کارلتون 243 عدد اتاق با متراژ‌های مختلف و امکانات متنوع وجود دارد که آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

امکانات اتاق‌های هتل ریتز کالتون :

این اتاق‌ها دارای ویو و چشم‌اندازهای جذابی است که تنها در این هتل استخردار قابل مشاهده است. این هتل دارای انواع و اقسام اتاق‌های مختلف است که به برخی از آن‌ها در زیر اشاره خواهیم کرد.

از مدل و سبک اتاق‌هایی که مهمانان می‌توانند در این هتل رزرو کنند شامل اتاق‌های کینگ روم، پارک سوئیت‌ها با متراژ‌های متفاوت، سوئیت‌هایی که مشرف به تنگه بسفر قرار دارند، اتاق‌های دبل و تویین و همچنین اتاق‌هایی که کلاب تویین هستند نیز در این هتل پنج ستاره وجود دارند.

 

امکانات داخل اتاق‌های هتل ریتز کارلتون :

از ویژگی‌هایی که این اتاق‌ها دارند یکی داشتن چشم‌انداز و ویوهای به شدت دلنواز که مشرف به تنگه زیبا بسفر و پارک و ویو از شهر و جنگل‌های سرسبز و همچنین مناطق دیدنی دیگر که در اطراف هتل وجود دارند. از جمله ویژگی که داخل تمام اتاق‌های این هتل وجود دارد می‌توان به مبلمان گران‌قیمت و لوکسی که در این واحدها قرار دارند، کمدهای پر از لباس و تخت‌های ضد حساسیت و همچنین حمام ترکی و حمام‌های مخصوصی که خوده واحد ها که همراه با دوش‌های کاملاً هوشمند و در آخر نیز تراس‌های ویو دارد اشاره نمود.

 

امکانات هتل ریتز کارلتون :

این هتل قدرتمند در حوزه هتلداری، دارای تکمیل‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی و خدماتی و درمانی و تجاری و نظافتی و ... است، که می‌تواند باکیفیت‌ترین خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان بگذارد.

همچنین این هتل دارای 3 رستوران بزرگ است که به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مهمانان این هتل هستند که خدمات و غذاهای متفاوتی نسبت به یکدیگر به مشتریان هتل ارائه می‌دهند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

 اسامی هتل‌ها و نوع خدمات آن‌ها به شرح زیر است :

رستوران آتلیه لانژ : تخصص این رستوران لوکس در حوزه سرو غذاهای بین‌المللی است.

رستوران آتلیه ریل فود : در منو این رستوران ما شاهد غذاهای شیک و منحصر به فرد فرانسوی هستیم.

رستوران لانژ و گریل : در این رستوران غذاهای گریل شده و کبابی و انواع و اقسام استیک‌های مختلف وجود دارد.

 

اتاق هتل ریتز کارلتون استانبول

 

ازجمله خدمات فوق‌العاده و امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد شامل :

خدمات مهمان ( خشکشویی-کارکنانی که مسلط به چند زبان هستند-خدمات مراسم عروسی-انبار برای چمدان-پذیرش 24 ساعته-سالن آرایش-نگهبان ورودی ).

خدمات راحتی ( گیفت شاپ-سالن برگزاری مهمانی-سالن رقص-صندوق امانت در پذیرش-خودپرداز )

خدمات اینترنت ( اینترنت رایگان-وای‌فای رایگان ).

خدمات پارکینگ ( خدمات شهری-پارکینگ سرپوشیده-پارکینگ شخصی با راننده و بی راننده-پارکینگ سرپوشیده ).

خدمات فضاهای خارجی ( بار به تعداد 2-استخر-اتاق کنفرانس-تراس بزرگ-کافی‌شاپ ).

خدمات متناسب برای خانواده‌ها ( وجود وان آب‌گرم-استخر سرپوشیده-خدمات مربوط به نگهداری از کودکان و خردسالان-اسنک‌بار ).

خدمات شغلی ( اتاق کنفرانس-اتاق جلسات-مرکز تجاری-فضای مورد نیاز جهت استفاده از کامپیوتر ).

خدمات اسپا ( حمام ترکی-استخر کودکان-اسپا در محل ).

خدمات زبانی ( همه کارکنان مسلط به زبان های آلمانی و عربی و روسی و پرتغالی و انگلیسی و فرانسوی و ترکی و همچنین هلندی هستند ).

خدمات دیگر ( مرکز خرید در محل-شومینه بزرگ لابی-باشگاه بدنسازی-خدمات اسپا در محل-انواع استخرها ).

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

 

هتل تورکوز سوئیت بسفر

 

4.   هتل تورکوز سوئیت بسفر :

این هتل که با نام انگلیسی Turkuaz Suites در کشور ترکیه شناخته شده است. همچنین این هتل در زمره 10 هتل‌ برتر در شهر استانبول ترکیه است. این هتل در قسمت مرکزی شهر استانبول جایی دارد که اتاق‌های آن مشرف به تنگه بسفر است.

اتاق‌ها در این هتل به صورت سوئیت مانند هستند و همچنین دسترسی این هتل به بنادر مهم کشتیرانی بسیار راحت است که باعث شده است تا این هتل به‌عنوان یکی از هتل‌های محبوب توسط گردشگران انتخاب شود. مهمانان با رزرو کردن سوئیت‌های این هتل و جایی‌گیری در آن سفری بسیار خاطره‌انگیز و جذاب را تجربه خواهند کرد. این هتل یک گزینه فوق‌العاده برای مسافران و گردشگرانی است که قصد سفر به این شهر از کشور زیبا ترکیه را دارند. این هتل حتی برای خود دارای یک شعار نیز است که شاید برایتان جالب باشد بدانید، شعار این هتل ( محلی راحت به‌عنوان یک هتل و فضایی آرام به‌عنوان یک خانه است).

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

امکانات هتل تورکواز سوئیت : 

گردشگران و مهمانان در این هتل می‌توانند تکمیل‌ترین امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی و نظافتی و تجاری و آموزشی را در مسافرت خود به استانبول تجربه کنند.

 

اتاق هتل تورکوز سوئیت بسفر

 

از امکانات دیگر این هتل می‌توان به ارائه انواع خدمات اشاره کرد که به شرح زیر است: 

خدمات مهمان ( لباسشویی و خشکشویی-انبار بزرگ چمدان-کارکنانی که مسلط به چند زبان هستند-پذیرش 24 ساعته-نگهبان ورودی 24 ساعته ).

خدمات پارکینگ ( پارکینگ در بلند‌ مدت-پارکینگ سرپوشیده و روباز-پارکینگ ایمن-پارکینگ با راننده ).

خدمات راحتی ( خرید رایگان مواد غذایی-روزنامه که رایگان است-صندوق امانت در پذیرش-آسانسور سریع ).

خدمات برای افراد کم‌توان ( منطقه‌ای مخصوص برای سیگار کشیدن-اتاق‌های مخصوص-مسیر برای تردد ویلچر ).

خدمات زبانی ( مسلط بودن تمام کارکنان هتل به زبان‌های آلمانی و عربی و روسی و یونانی و انگلیسی و ایتالیایی و فرانسوی و ترکی ).

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

هتل آجوا سلطان احمد

 

5. هتل آجوا سلطان احمد

در شهر زیبا و تاریخی استانبول ترکیه، هتل‌های پنج ستاره متعددی وجود دارند که به مهمانان و گردشگران خدمات درجه یکی ارائه می‌دهند، که اغلب این هتل‌ها دارای بهترین امکانات و خدمات هستند. یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین هتل‌های پنج ستاره که در استانبول قرار دارد، هتل آجوا سلطان احمد است که با نام انگلیسی Ajwa Hotel Sultanahmet شناخته شده است و جزء هتل‌های پنج ستاره ترکیه محسوب می‌شود.

اقامت و رزرو سوئیت در این هتل فوق‌العاده و شیک به معنای اقامت در یک مکان برجسته و شاخص و همچنین اصیل است. این هتل مشهور را که به واسطه سبک دیزاین داخلی و همچنین نوع دکوراسیونی که مورد استفاده قرار گرفته است، شناخته شده است؛ که این دکوراسیون در جای جای هتل و حتی در سرویس‌های بهداشتی این هتل نیز قابل مشاهده است. به سبب همین دیزاین و طراحی داخلی که صورت گرفته در این هتل، آن را از تمام مجموعه هتل‌هایی که در اطراف و نزدیکی این هتل مستقر گردیده‌اند متمایز می‌کند، و این هتل را به‌عنوان هتلی برجسته و شاخص در محله و منطقه سلطان احمد می‌شناسند.

این هتل با توجه به سابقه درخشانی که دارد و همچنین چنان زرق و برق و شکوه و جلال و عظمتی را به مهمانان و گردشگران ارائه می‌دهد که نظیر آن را در سایر هتل‌ها کمتر خواهید دید. به همین سبب با اقامت در این هتل یک خاطره تکرار نشدنی را تجربه خواهید کرد. همچنین این هتل با شکوه جزء لیست 10 هتل برتر شهر استانبول واقع گردیده است، که توانسته است پنج ستاره در حوزه ارائه خدمات و کیفیت و سایر حوزه‌ها را با افتخار و اقتدار به نام خود ثبت کند.

در نگاه نخستین وقتی که مهمانان و گردشگران وارد هتل می‌شوند، با دکوراسیون خاص و طراحی منحصر به فردی که دارد حیرت زده می‌شوند، چرا که این هتل زیبا آثار فاخر و ارزشمند و با اهمیتی را در خود جایی داده است.

از این آثار فاخر می‌توان به فرش‌های دست‌بافت قدیمی و مبلمانی تازه ساخت و باکیفیت که طرح آن‌ها مربوط به دوره تاریخی عثمانی است و همچنین تابلو‌ها و نقاشی‌هایی قدیمی و تاریخی که مربوط به دوران عثمانی است و حس فرهنگ و قدمت عثمانی را به مهمانان القا می‌دهد. همچنین تابلوهایی وجود دارد که بر روی دیوارهای هتل واقع گردیده‌اند که آثار افرادی برجسته‌ای مانند محمود محمودزاده و اسلام اسرافیل زاده و مارال رحمانزاده و همچنین شخص نادر آخوندوف است. این هتل در محدوده مشهور سلطان احمد قرارگرفته است که به دلیل این هم‌جواری این نام برای این هتل انتخاب شده است. از امکانات این هتل بخواهیم بگوییم برای شما موارد زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها این است که به سبب قرارگیری در موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد، دارای دسترسی بسیار مطلوبی به مکان‌های شاخص است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

انواع اتاق‌هایی که در این هتل وجود دارد شامل :

اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دبل که در آن قرار دارد.

اتاق دلوکس دو نفره با دو تخت تک نفره که در آن قرار دارد.

اتاق دلوکس دو نفره با یک تخت دو نفره که به چشم‌انداز متفاوت تقسیم می‌شود، ویو خیابان و ویو دریا را شامل می‌شود.

اتاق مخصوص خانواده که دارای یک تخت یک نفره و همچنین یک تخت دبل دو نفره است که ویو جنگل سرسبز را داراست.

سوئیت‌های بزرگ سلطان که در طبقات بالا قرار دارد و دارای یک تخت دونفره است.

سوئیت‌هایی با متراژ کوچک و متوسط که همراه با ویو خیابان است و دارای یک تخت دو نفره است.

 

اتاق هتل آجوا سلطان احمد

 

امکانات هتل آجوا سلطان احمد استانبول : 

این هتل همانند هتل‌های دیگری که در این شهر جایی دارند، دارای رستوران است که مشهورترین و معروف‌ترین رستوران این هتل، رستوران زعفران است که دارای ظریفتی حدود 120 نفر را در خود جایی می‌دهد. سایر رستوران‌هایی نیز هستند که در این هتل قرار گرفته‌اند که انواع و اقسام غذاهای مختلف بین‌ المللی و محلی را سرو می‌کنند که البته با دکوراسیون خاصی که دارد تجربه منحصر به‌ فردی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

از دیگر خدماتی که این هتل داراست شامل :

اینترنت رایگان آسانسور مدرن امکانات ورزشی و تفریحی استخرهای داخلی و روباز صرافی کارکنانی که مسلط به چند زبان آلمانی و روسی و هلندی و عربی و ترکی و انگلیسی هستند پذیرش 24 ساعته محدودیت ورود حیوانات به مجموعه نظافت دقیق و مرتب تهویه مطبوع و پارکینگ رایگان است.

همچنین از جاذبه‌های هم‌جوار هتل آجوا سلطان احمد می‌توان به آب انبار باسیلیکا و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ اشاره نمود که دسترسی عالی به این هتل دارند.

 

هتل اینتر کانتیننتال

 

. 6هتل اینتر کانتیننتال

این هتل مشهورکه با نام انگلیسی InterContinental Istanbul شناخته شده در ترکیه و جهان است، که در شهر زیبا استانبول ترکیه واقع گردیده است. هتل اینتر کانتیننتال که جزء 10 هتل برتر استانبول محسوب می‌شود، دارای تکمیل‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی و خدماتی و درمانی و تجاری و آموزشی و ... است که به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان و گردشگران است. موقعیت خاص و فوق‌العاده قرارگیری این هتل که در محدوده معروف بی اوغلو است، سبب شده است تا دسترسی به اماکن شاخص و جاذبه‌های گردشگری ترکیه که نزدیک این هستند به راحتی انجام گیرد. این هتل با توجه به معماری خاصی که ساختمان آن دارد سبب شده است تا چشم‌انداز اتاق‌ها به صورت پانوراما باشد، و ویو فوق العاده و همچنین امکانات و خدمات درجه یک را به مهمانان و گردشگران ارائه می‌دهد. این هتل جزء هتل‌های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می‌رود. 

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

اتاق‌های هتل اینتر کانتیننتال : 

اگر برای سفر به ترکیه رفتید و برای اقامت کوتاه مدت خود این هتل را انتخاب کردید، از نکات قابل توجه این هتل دارای انواع و اقسام اتاق‌هایی است که با توجه به نیاز همگان طراحی شده‌اند.

سوئیت پزیدنتال تک تخته دبل .

سوئیت تک خوابه دبل برای 3 نفر .

سوئیت جونیور یک تخته برای 4 نفر .

گراند سوئیت یک تخته برای 4 نفر .

سوئیت بیزنس یک تخته برای 4 نفر .

اتاق کلاسیک یک تخته برای 3 نفر .

اتاق کلاسیک دو تخته برای 4 نفر .

اتاق پریموم یک تخته برای 3 نفر .

اتاق پریموم دو تخته برای 4 نفر .

 

امکانات هتل اینتر کانتیننتال : 

این هتل با توجه به سابقه چند ساله‌ای که دارد توانسته است که در ارائه خدمات و امکانات، در رتبه‌های برتر هتل‌های ترکیه و همچنین برترین‌های دنیا نیز قرار بگیرد. این هتل که نام آن را همه شنیده‌اند، به دلیل اینکه خدماتی را به مهمانان و گردشگران ارائه می‌دهد که سبب ثبت تجربه‌ای فوق‌العاده و تکرار نشدنی را برای مهمان خود به ارمغان می‌آورد.

 

اتاق هتل اینتر کانتیننتال

 

از جمله خدمات و امکاناتی که با رزرو سوئیت در هتل پنج ستاره اینترکانتیننتال تجربه می‌کنید شامل :

خدمات مهمان ( لباسشویی و خشکشویی-کارکنانی که مسلط به چند زبان زنده دنیا هستند-خدمات مراسمی همچون عروسی و تولد-انبار چمدان-پذیرش 24 ساعته تمام وقت-سالن بزرگ آرایش-دارای نگهبان 24 ساعته ورودی ).

خدمات راحتی ( دارای گیفت شاپ-آسانسور مدرن-سالن بزرگ برگزاری مهمانی-سالن بزرگ رقص-روزنامه رایگان-صندوق امانات که در پذیرش قرار گرفته است-خودپرداز ).

خدمات فضا‌های خارجی ( تعداد بار ها 2 عدد-بار کنار استخر-تراس پشت بام-باغچه-اتاق کنفرانس-تراس ).

خدمات برای افراد ناتوان یا کم‌توان ( منطقه‌ای مخصوص سیگار کشیدن-ابزار‌های مخصوص نابینا‌ها و ناشنواها-اتاق خواب مخصوص-مسیر مناسب ویلچر ) .

خدمات پارکینگ ( پارکینگ مخصوص ویلچر-ترانسفر فرودگاهی-پارکینگ شخصی-پارکینگ با راننده-پارکینگ ایمن ).

خدمات شغلی ( اتاق کنفرانس-اتاق جلسه-مرکز تجاری ).

خدمات اسپا ( اسپا در محل-سونا-جکوزی-استخر-اتاق بخار-اتاق اسپا ).

خدمات زبانی ( کارکنانی که مسلط به زبان‌های آلمانی و عربی و روسی و انگلیسی و ایتالیایی و فرانسوی و ترکی و اسپانیایی هستند ).

خدمات سایر ( مرکز خرید در محل-باشگاه بدنسازی-کلوپ سلامتی-اسپا در محل-چک اوت سریع-استخر روباز ).

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر استانبول ترکیه

 

از اماکن شاخص و جاذبه‌های خاص گردشگری که در اطراف و نزدیک این هتل قرار دارند می‌توان به میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دولما باغچه، بازار بزرگ ادویه و برج بلند قامت گالاتا اشاره کرد که در فاصله بسیار نزدیک این هتل قرار گرفته‌اند و همچنین دسترسی به این جاذبه‌ها بسیار آسان است و می‌توان در مدت زمان کوتاهی به آن‌ها رسید.

 

برای مطالعه قسمت اول مقاله اینجا کلیک کنید.

برای مطالعه قسمت سوم مقاله اینجا کلیک کنید.

 

برای اطلاع از آخرین وضعیت قیمت مسکن در شهر استانبول ترکیه اینجا کلیک کنید.

نویسنده : سعید فلاحتی

سایر مطالب در دیدنی ها

الهیه: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

الهیه، نگین شمال تهران، نامی آشنا برای پایتخت‌نشینان و نمادی از اعیان‌نشینی، فرهنگ و تاریخ غنی است. این محله ییلاقی با قدمتی دیرینه، در دامنه کوه‌های البرز و در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده و با جا

فرار مالیاتی از سوی مهندسان نظام مهندسی استان خوزستان

در دنیای پر پیچ و خم فرار مالیاتی، جایی که بسیاری در تاریکی به دنبال سودهای بادآورده هستند، سازمان امور مالیاتی با چشمانی تیزبین، ناقضان قانون را زیر ذره‌بین می‌برد. داستان امروز ما در خوزستان رقم می‌

انرژی های سبز، بهترین جایگزین سوخت‌های فسیلی

چشم‌انداز آینده انرژی سبز روشن و امیدوارکننده است. با اتکا به این منابع انرژی پاک، می‌توانیم به سوی آینده‌ای پایدارتر، عادلانه‌تر و سالم‌تر برای همه انسان‌ها گام برداریم.

ترکیه، پیشرو در جذب سرمایه گذاری جهانی

آیا به دنبال سرزمینی نویدبخش برای سرمایه‌گذاری‌های خود هستید؟ جایی که نوآوری، پایداری و فرصت‌های طلایی در هم آمیخته باشند؟ نگاهی به ترکیه بیندازید!

همه چیز درباره شهرک ریوریا دبی

این اثر هنری  الهامی از سواحل جنوب فرانسه است و فقط به هنر معماری محدود نمی شود ....بلکه این خود "لذت زندگی" است.  درادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با یکی از ارزنده ترین اجتماعات مسکونی دبی -ریو

تجارت در اوراسیا به ارزهای ملی رونق گرفته است!

اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) شاهد افزایش 90 درصدی تجارت با ارزهای ملی است. این خبر را ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در افتتاحیه نشست شورای عالی اقتصادی اوراسیا اعلام کرد.

رکوردشکنی تورم تولیدکننده در فروردین

اقتصاد ایران در سال‌های اخیر با چالش‌های متعددی از جمله تورم بالا، نوسانات نرخ ارز و بی‌ثباتی اقتصادی روبرو بوده است. در این میان، رکوردشکنی نرخ تورم نقطه به نقطه تولیدکننده در فروردین ماه 1403 بار دی

رشد تجارت ایران و هند در سال 1403 با وجود افت واردات هند از ایران

مبادلات تجاری بین ایران و هند در دو ماهه نخست سال 1403 با رشدی 5 درصدی به 377 میلیون دلار رسید. این آمار نشان‌دهنده رونق روابط تجاری بین دو کشور همسایه در سال جاری است.

همه چیز درباره شهر گیالوسا قبرس شمالی

مهاجرت به شهر گیالوسا، قبرس ممکن است برای برخی افراد جذابیت‌های خاصی داشته باشد. این شهر زیبا دارای آب و هوای معتدل و ساحل زیبایی است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی برای مردم دارد. از طرف دیگر، گیالوسا

خبر خوش برای معلولان و کارگران

دولت سیزدهم در راستای تحقق عدالت و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، اقدامات قابل توجهی در زمینه افزایش مستمری معلولان و حمایت از حقوق کارگران انجام داده است.

همه چیز درباره کشور زیبای قبرس شمالی

نرخ مسکن در قبرس شمالی متناسب با انواع ملک‌ها و مناطق مختلف شهری متغیر است. اما به طور کلی، دسترسی به مسکن در قبرس شمالی به دلیل وضعیت جغرافیایی و اقتصادی منطقه معقول و قابل دسترس است. قیمت‌ها معمولاً

رشد 15.5 درصدی تجارت ایران و انگلیس در سال 2023؛ تبادلی به ارزش 423 میلیون پوند

در دنیایی که شاهد تحولات و چالش‌های سیاسی متعددی است، خبر از رونق تجارت بین دو کشور می‌تواند گامی مثبت به سوی ثبات و همکاری تلقی شود. روابط تجاری ایران و انگلیس در سال 2023 نمونه‌ای از این دست است. عل