کتاب بازاریابی درونگرا

برای برقراری ارتباط با خریداران امروزی، باید جلوی ارسال پیام های خود را بگیرید و شروع به جذب مشتریان خود کنید. قوانین بازاریابی تغییر کرده است وکلید پیروزی استفاده از تغییر به نفع خود شماست.

پیشگفتار

ما در یک انقلاب زندگی میکنیم

چگونه یک سناتور سیاهپوست نسبتا ،ناشناخته جوان و بی تجربه با گوشها و نامی خنده دار به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد؟ نظریه :ساده او و تیمش تغییر و تحول ناگهانی را درک کردند و از قدرت وب برای برقراری ارتباط موثر با توده ها استفاده .کردند آنها ده‌ها میلیون دنبال کننده آنلاین ایجاد و نیم میلیارد دلار جمع آوری کردند که بیشتر آن از کمک‌های مالی کوچک در وب بود.

ما در راه یافتن محصولات و انتخاب شرکتها برای تجارت با آنها زندگی ..کنیم این ،روزها عملاً همه هنگام تحقیق در مورد هر چیزی از خرید بهترین کالسکه برای کودک گرفته تا اینکه چگونه یک فرد مناسب برای شرکت حسابداری خود استخدام کنند ابتدا به وب روی می‌آورند. ما از گوگل یا موتور جستجوی دیگری شروع میکنیم و از طریق ،ایمیل پیام رسانی فوری اتاقهای ،گفتگو، فیسبوک و توییتر به شبکه آنلاین، دوستان اعضای خانواده و همکاران خود پیام میفرستیم.

ما در عصری زندگی میکنیم که در آن شرکتهایی که توجه ما را به خود جلب میکنند آنهایی نیستند که بودجه های کلان و تبلیغات تلویزیونی درخشان دارند اکنون ما به آنهایی که دارای محتوای وب عالی هستند مانند Zappos یک خرده فروش کفش که به سرعت به یک تجارت میلیارد دلاری تبدیل شده است توجه میکنیم.

واضح است که حضور عالی در وب برای هر کسب و کاری حیاتی است. بازاریابی درونگرا در خط مقدم انقلاب قرار دارد.

ما از حکومت استبدادی اثر بخشی بازاریابی که با اندازه کیف پول ما تعیین میشود خود را جدا ساخته ایم امروزه هر کسی که داستانی برای گفتن دارد میتواند به مخاطبان - و مشتریان - در وب خدمات دهد مشتریان بالقوه شما در حال حاضر ،امروز همین لحظه به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند.

به جای جلب توجه خریداران با کمپینهای تبلیغاتی گران قیمت اکنون میتوانیم اطلاعات جذاب و مفیدی را در وب منتشر کنیم و آنها را دقیقاً در زمانی که مردم علاقه دارند ارائه دهیم مردم از این تغییر و تحول مجازی لذت میبرند این یک رویاست که به حقیقت پیوسته است!

ما از دوران استبدادی همیشگی به رسانه های جریان اصلی برای رساندن اطلاعات خود به بازار گذشته ایم. اکنون میتوانیم داستان خود را مستقیماً تعریف کنیم و بهترین بخش این است ،که وقتی داستان را به خوبی تعریف میکنید توسط افرادی مورد توجه قرار میگیرید که مشتاق تجارت با شما هستند.

بازاریابی ورودی به معنای جست و جوی آنلاین از طریق موتورهای جستجو و در سایتهایی مانند فیس بوک یوتیوب و توییتر است - سایتهایی که صدها میلیون نفر هر روز از آنها برای یافتن پاسخ سوالهای خود استفاده می کنند.

اوه، و یک چیز :دیگر اکنون بازاریابی سرگرم کننده است و راه سودمندتری برای زندگی به همراه دارد.

اما مانند هر ،انقلابی قوانین تغییر کرده است. اگر شما هم مثل من هستید و با یک آموزش بازاریابی سنتی که بر چهار P متمرکز است بزرگ شده اید باید آموخته هایتان را فراموش کنید اگر MBA دارید یا در حین کار آموزش دیده اید، باید آموخته‌های خود را فراموش کنید شما باید فراموش کنید که چه چیزی در گذشته در دنیای ،آفلاین قبل از این تحول کار میکرد شما باید چند مهارت جدید را بیاموزید.

خوشبختانه ما برایان و دارمش را داریم که راه را به ما نشان دهند این افراد رویاپردازان بازاریابی هستند که به میلیونها نفر کمک کرده اند تا با بازاریابی آنلاین آشنا .شوند واقعا امروزه میلیونها نفر بیشتر از گذشته به دلیل ابزارهای بسیار محبوب برایان و دارمش و ایدههای پیشگامانه مانند HubSpot Website Grader به بازاریابی مشتاق می.شوند و اکنون آنها تمام سالها تجربه خود را در این کتاب جمع آوری کرده‌اند.

در این صفحات استراتژی و خرد بازاریابی را خواهید یافت. اما مهمتر از آن، صدها ،ایده ابزار و تکنیک عملی و قابل دسترس پیدا خواهید کرد که میتوانید همین الان در کسب و کار خود اعمال کنید بازاریابی درونگرا توسط کارشناسانی نوشته شده است که غرق در واقعیتهای بازاریابی موفق هستند نه دانشگاهیان که آخرین تئوری را مطرح می‌کنند.

نکته مهم در مورد بازاریابی درونگرا این است که هر کسی میتواند آن را انجام دهد از جمله شما به خصوص خود .شما این کار به پول زیادی نیاز ندارد اما نیاز به سرمایه گذاری در زمان و خلاقیت شما دارد.

منتظر چه چیزی هستی؟ 
به خواندن ادامه دهید تا به این تحول ،بپیوندید آزاد ،شوید از آن لذت ببرید و توسط مشتریان خود پیدا شوید!

 

جلد کتاب بازاریابی درونگرا

 

معرفی

ما در MIT ملاقات ،کردیم جایی که هر دو دانشجوی فارغ التحصیل بودیم که سعی میکردیم تا آنجا که میتوانیم درباره ،تجارت کارآفرینی و نوآوری .بیاموزیم در دانشگاه MIT بود که متوجه شدیم علاقه متقابل به بازاریابی و قدرت اینترنت .داریم پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۰۵ برایان وارد سرمایه گذاری مخاطره آمیز شد در حالی که دارمش یک سال دیگر در MIT ماند تا بر روی پایان نامه فارغ التحصیلی خود کار کند.

در طول اولین سالی که برایان از MIT خارج شد او زمان زیادی را با شرکتهای استارت آپ با پشتوانه سرمایه گذاری سپری کرد تا به آنها کمک کند تا درباره چگونگی رشد کسب و کارشان فکر .کنند او مشاهده کرد که بخشهای بازاریابی در این استارت آپها از تکنیکهای بازاریابی آزموده شده و «واقعی » استفاده میکنند که در طول زندگی حرفه ای اش کار میکردند تکنیکهایی مانند نمایشگاههای تجاری بازاریابی تلفنی انفجار ایمیل و تبلیغات او متوجه شد که این روشها دیگر به مشتریانی که به نظر میرسد در نادیده گرفتن این وقفه‌های «بازاریابی بهتر و بهتر میشوند نمیرسد.»

در حالی که همه اینها ادامه داشت دارمش هنوز در MIT بود و روی پایان نامه فارغ التحصیلی خود کار می.کرد او به عنوان بخشی از کار پایان نامه خود وبلاگی به نام OnStartups.com راه اندازی کرد او ۳ تا ۴ ساعت در هفته را صرف نوشتن وبلاگ در بین کلاسهای MIT میکرد - و از قضا، علاقه و ترافیک بیشتری نسبت به استارت آپهایی که برایان با آنها کار میکرد در OnStartups.com .داشت دارمش به جای اینکه ارتباط مردم را با تبلیغات یا ایمیلها قطع ،کند به دنبال راههایی برای جذب افراد از گوگل سایر وبلاگها و سایتهای رسانههای اجتماعی بود با تلاشهای شبانه ی بسیار و آزمایشهای فراوان او متوجه شد که چگونه میتواند توسط هزاران نفر در وب پیدا شود».

برای ما واضح بود که چیزی به طرز چشمگیری تغییر کرده است. نحوه خرید و یادگیری مردم توسط مشاغلی که بودجه تبلیغاتی زیادی داشتند کنترل نمیشد و مصرف کنندگان روی آن کنترل داشتند.

ما شروع به توصیف روش بازاریابی سنتی شرکتها به عنوان «بازاریابی برون گرا و روشی که دارمش OnStartups.com را به عنوان «بازاریابی درون گرا بازاریابی کرده بود کردیم نتیجه گیری ما این بود که تکنیکهای بازاریابی برون گرا مبتنی بر وقفه اساساً شکسته شده اند و بر برای سرکوب موفقیت آمیز سر و صدا و ارتباط با ،مردم شرکتها باید در نحوه بازاریابی خود از پایین به بالا تجدید نظر .کنند به عبارت دیگر آنها باید مطمئن میشدند که مشتریانشان میتوانند آنها را با استفاده از بازاریابی ورودی پیدا کنند.

امروز زمان فوق العاده ای برای بازاریاب یا صاحب کسب و کار شدن است در ۵۰ سال گذشته شرکتهایی مانند پروکتراند ،گمبل آی بی ام و کوکاکولا از بیام مبالغ هنگفتی استفاده کردهاند تا با استفاده از تکنیکهای بازاریابی برون گرا راه خود را به طور موثر در کسب و کارها و کیف پول مصرف کنندگان قطع کنند. دوران بازاریابی برونگرا به پایان رسیده است ۵۰ سال آینده عصر بازاریابی درونگرا خواهد بود.

در سال ۲۰۰۶ یک بلوک دورتر از کلاسهای درس ما در HubSpot MIT را راه اندازی کردیم HubSpot یک شرکت نرم افزار بازاریابی ورودی است که به کسب و کارها کمک میکند تا از انقلاب بازاریابی ورودی استفاده کنند ما از شرکت خودمان استفاده میکنیم که در آن ایدههای جدید بازاریابی را آزمایش می.کنیم تکنیکها به طور قابل توجهی برای ما خوب کار کرده.اند ما هزاران مشتری داریم و توانسته ایم میلیونها نفر از طریق گوگل، فیس بوک، توییتر، لینکدین و حوزه وبلاگ پیدا کنیم درسهایی که در ساخت HubSpot و کمک به هزاران مشتری خود آموخته ایم در این کتاب منتشر شده است - جایی که آنها را با شما به اشتراک میگذاریم.

ما این کتاب را با ذهنیت بسیار کاربردی .نوشتیم ما میخواستیم بیشتر از اینکه در مورد چرایی بازاریابی درون گرا - استراتژی - به شما بگوییم انجام .دهیم ما همچنین میخواستیم نحوه تاکتیکها را با شما به اشتراک بگذاریم ما میخواستیم تجربیات جمعی خود را با هزاران ،شرکت از جمله شرکت ،خودمان به کار ببریم و آن را به چیزی تبدیل کنیم که بتوانید از آن برای جست و جو کردن استفاده کنید.

امیدواریم از این کتاب لذت ببرید و بتوانید از آن برای رشد چشمگیر سازمان خود استفاده کنید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کتاب با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

09129374020

سایر مطالب در آشنایی وخرید کتاب

فسخ قرارداد توافقی: راهی برای پایان دادن به تعهدات با رضایت طرفین

در دنیای پویای تجارت و روابط حقوقی، گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای تغییر می‌کنند که ادامه یک قرارداد دیگر به نفع هیچ یک از طرفین نیست. در چنین مواقعی، فسخ قرارداد توافقی می‌تواند راهکاری مناسب و کم‌هزینه

پرداخت دارایی ملک در معاملات ملکی: فراتر از یک تراکنش مالی، تضمینی برای آرامش خاطر

خرید یا فروش ملک، یکی از مهم‌ترین تصمیمات مالی زندگی هر فرد است. در این مسیر هیجان‌انگیز، پرداخت وجه معامله، تنها یک تراکنش مالی نیست؛ بلکه تضمینی برای آرامش خاطر و اطمینان از یک معامله موفق است. در ا

برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در فضای کاملا امن و مناسب

وزیر کشور در نشست خبری، گفت: مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری به خوبی و در سلامت کامل برگزار شد و آماده مرحله بعدی انتخابات می‌شویم.

اختلال گسترده اینترنت در ایران: آیا کلادفلر مقصر است؟

به گزارش شیش دنگ، از ساعاتی پیش، کاربران اینترنت در سراسر ایران با اختلالات گسترده‌ای در اتصال به شبکه جهانی مواجه شده‌اند. این اختلالات که با قطع و وصل فیلترشکن‌ها و کاهش شدید سرعت اینترنت همراه بوده

نتیجه نهایی انتخابات؛ پزشکیان و جلیلی جمعه رقابت می‌کنند

دقایقی پیش، سخنگوی ستاد انتخابات کشور آمار نهایی شعب شمارش شده و تجمیع شده را اعلام کرد.

پس گرفتن ملک هبه شده : بازگشت از هبه و بررسی ابعاد حقوقی

هبه، به عنوان یکی از عقود معین در قانون مدنی ایران، به معنای بخشش مالی از سوی "واهب" به "متهب" است. این عقد، با توجه به ماهیت بخششی خود، غالباً با انگیزه‌های نیکوکارانه و عاطفی همراه است. با این حال،

فصل ششم: ایجاد طرح کسب و کاری واقع گرایانه - بخش اول

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

قباله‌نویسی زمین: رکن اساسی مالکیت و انتقال املاک

قباله‌نویسی زمین، فرایندی حقوقی و رسمی است که طی آن، مالکیت یک ملک از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود. این سند رسمی، که به آن سند انتقال قطعی نیز گفته می‌شود، نه تنها مالکیت فعلی را مشخص می‌کند، بلکه سا

چالش های سئو در سال 2024: پیمایش در چشم انداز دیجیتال

حفظ مزیت رقابتی در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در چشم انداز دیجیتالی که به سرعت در حال تغییر است، مستلزم سازگاری مداوم و استراتژی های آینده نگر است. با ورود به سال 2024، چندین چالش کلیدی خود را نش

وکالت محضری: تجلی اراده در عرصه حقوق و معاملات

وکالت محضری، نهادی حقوقی است که در آن فردی (موکل) به شخص دیگری (وکیل) اختیار می‌دهد تا در امور حقوقی‌اش، اعم از اداری، مالی، یا قضایی، به نیابت از او عمل کند. این رابطه مبتنی بر اعتماد و اطمینان متقاب

قانون ساخت و ساز در مشاعات: مروری بر قوانین و چالش‌های حقوقی

مشاعات، اجزای جدایی‌ناپذیر ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی هستند که به تمامی مالکین و ساکنین تعلق دارند. این فضاها که شامل راهروها، پشت‌بام، حیاط و... می‌شوند، به دلیل ماهیت اشتراکی خود، همواره محل بروز

توماس ادیسون، پدر برق

توماس ادیسون یکی از مشهورترین مخترعان و دانشمندان تمام دوران بود. او در 22 بهمن 1226 در میلان، اوهایو، آمریکا متولد شد. او بیش از هزار اختراع به ثبت رساند که بسیاری از آن ها تأثیر به سزایی بر زندگی مر