بهترین هتل‌های شیراز

شهر تاریخی و فرهنگی کشور عزیزمان ایران یعنی شیراز، که در مرکزیت استان زیبا و بزرگ فارس قرار گرفته است، این شهر سرتاسر فرهنگی و قدمت دار، دارای طولی معادل ۴۰ کیلومتر و همچنین دارای عرض حدودی بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر محاسبه شده است، که البته طبق آخرین برآورد های صورت گرفته دارای انداره ای حدودا ۱۲۶۸ کیلومتر مربع محاسبه شده است به صورت مستطیل و از نقطه نظر موقعیت جغرافیایی در سمت جنوب غربی کشور و همچنین در قسمت مرکزی استان فارس قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم که به خوانندگان بگوییم که بهترین هتل های 5 ستاره شیراز کدامیک هستند و به چه علت عنوان بهترین هتل ها را از آن خود کرده اند و جز لیست 5 هتل برتر شیراز قرار گرفته‌اند.

بهترین هتل‌های شیراز

شهر تاریخی و فرهنگی کشور عزیزمان ایران یعنی شیراز، که در مرکزیت استان زیبا و بزرگ فارس قرار گرفته است، این شهر سرتاسر فرهنگی و قدمت دار، دارای طولی معادل ۴۰ کیلومتر و همچنین دارای عرض حدودی بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر محاسبه شده است، که البته طبق آخرین برآورد های صورت گرفته دارای اندازه‌ای حدودا ۱۲۶۸ کیلومتر مربع محاسبه شده است به صورت مستطیل و از نقطه نظر موقعیت جغرافیایی در سمت جنوب غربی کشور و همچنین در قسمت مرکزی استان فارس قرار گرفته است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

ما در این مقاله قصد داریم که به خوانندگان بگوییم که بهترین هتل های پنج ستاره شیراز کدام یک هستند و به چه علت عنوان بهترین هتل‌ها را از آن خود کرده‌اند و جزء لیست 5 هتل برتر شیراز قرار گرفته‌اند. 

به ترتیب و بر اساس بهترین از شماره یک تا 5 به صورت زیر رتبه بندی شده‌اند:

1 هتل بزرگ شیراز

2 هتل هما شیراز

3 هتل چمران شیراز

4 هتل زندیه شیراز

5هتل پرسپولیس شیراز

تمام این هتل‌ها جزء هتل‌های پنج ستاره و تاپ محسوب می‌شوند که در شهر زیبا شیراز قرار گرفته است و همچنین در بهترین لوکیشن و موقعیت در شهر قرار گرفته‌اند که همچنین بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مهمانان و گردشگرانی به این شهر می‌آیند ارائه دهند، در ادامه به آن می‌پردازیم : 

 

هتل بزرگ شیراز

 

هتل بزرگ شیراز 

معرفی هتل : هتل شیراز به عنوان یکی از بهترین هتل های پنچ ستاره شیراز محسوب می‌شود که همچنین در بهترین لوکشین شهر جایی گرفته است که این سبب شده است تا ویو و چشم اندار اتاق‌های لوکس این هتل مشرف به شهر زیبا و تاریخی شیراز باشد و دید کم نظیری را برای گردشگران و مهمانانی که به این شهر می‌آیند و همچنین برای اقامت در شیراز این هتل را انتخاب می‌کنند، فراهم آورد. این هتل توانسته است با ارائه خدمات درجه یک به مهمانان و گردشگرانی که به شهر شیراز سفر می‌کنند خود را در لیست بهترین هتل‌های ایران و شیراز قرار دهد و همچنین توانسته است که پنج ستاره از آن خود بکند. از ویژگی‌های شاخص و اصلی معروفیت و شهرت این هتل در شیراز به سبب قرارگیری در هم‌جورای یکی از شاخصه‌های اصلی شهر شیراز است که دروازه قرآن است، قرار گرفته است. از ویژگی‌های مهم دیگری که این هتل داراست، معماری و فرم و شکل ساختمان این هتل است که به مانند یک کشتی بزرگ است و البته هارمونی رنگی دقیقی که در تمام نقاط این هتل از جمله لابی و اتاق ها و حتی راهرو آن وجود دارد را مشاهده کرد. 

همچنین یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل این است یک رستوران به صورت گردان مجلل داراست که مهمانان می‌توانند در هنگام صرف غذا دیدی کامل به شهر داشته باشند. هتل بزرگ شیراز همچنین دارای 158 عدد اتاق با متراژ و چشم اندازهای مختلف را در خود قرار داده است، که از اتاق های معمولی گرفته تا اتاق های سوپر لوکس با خدمات مختلف هتلینگ و همچنین مشاعات فولی که این هتل پنج ستاره داراست، آن را به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های ایران تبدیل کرده است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

خدمات هتل شیراز :

اتاق‌هایی موجود است در این هتل که همگی آنها دارای تکمیل ترین امکانات و خدمات هستند که شامل تلفن و تهویه مطبوع و دستگاه چایی‌ساز و اینترنت پرسرعت و همچنین تلویزیون و صندوق امانات موجود است.

از دیگر خدمات متنوع که این هتل داراست می‌توان به وجود دو مجموعه ورزشی مستقل بزرگ زنانه و مردانه اشاره کرد که بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهد که همچنین شامل امکانات و خدماتی از قبیل سالن مجهز بدنسازی استخر بزرگ و سونا و جکوزی است که اتفاقا استخر این مجموعه شامل معماری به خصوصی است که به سبب پلان نیم دایره‌ای که ساختمان هتل دارد دقیقا مشرف به شهر است و چشم‌انداز فوق العاده‌ای از تپه دروازه قرآن به شهر می‌دهد. از جمله دیگر خدمات این هتل می‌توان به وجود رستوران گردان این هتل اشاره کرد که چشم‌اندازی 360 درجه به شهر دارد.

 

استخر هتل بزرگ شیراز

 

مشخصات اتاق های هتل بزرگ شیراز : 

این هتل شامل انواع اتاق‌ها با متراژهای متفاوت است که خدمات مختلفی به گردشگران ارائه می‌دهد که شامل :

اتاق دبل اتاق دوتخته تویین اتاق کانکتد هستند.

اتاق دبل : که معمول ترین اتاق در این هتل مجلل محسوب میشود که ازجمله امکاناتی این اتاق ها دارند می‌توان به وجود تخت‌های دونفره و سرویس بهداشتی و حمام و میز آرایش اشاره کرد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

اتاق دو تخته تویین : از جمله اتاق های لوکس دیگری که این هتل داراست میتوان به این اتاق اشاره کرد که متراژ آن از اتاق های دبل بزرگ تر است و همچنین دارای دو تخت دو نفره سوا است که داخل این اتاق ها نیز همانند اتاق های دبل امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و حمام هوشمند و میز آرایش و تلویزون و اینترنت پرسرعت رایگان و صندق امانات داخل اتاق و حتی دستگاه چایی ساز و قهوه ساز نیز اشاره کرد.

اتاق کانکتد : این سبک اتاق های که در این هتل وجود دارد بهترین و بزرگ ترین نوع اتاق به شمار می‌رود که بیشتر مناسب برای خانواده‌ها است که همراه با فرزندان خود به شیراز سفر می‌کنند و می‌خواهند که اتاق‌های مجزا داشته باشند ولی نزدیک بهم باشند، پس به همین دلیل معماری این اتاق‌ها به این صورت است که دو اتاق مجزا هستند که در هر کدام دو تخت قرار گرفته است که به واسطه یک درب در وسط اتاق ها آن ها را از هم مجزا کرده است ولی به هم متصل نیز هستند. 

 

عکس هتل هما شیراز

 

هتل هما شیراز

معرفی هتل هما شیراز : یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره‌ای که در شهر زیبا شیراز قرار دارد هتل هما شیراز است که با ارائه خدمات درجه یک به مهمانان و گردشگران اماده خدمت رسانی است، هتل هما شیراز که لقب یکی از قدیمی ترین هتل‌های شهر زیبا و تاریخی شیراز به نام خود ثبت کرده است، که در دوره پهلوی دوم یعنی در سال 1351 هجری شمسی تاسیس شد. همچنین این هتل جزء پنج هتل برتر و نیز برترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود.

این نکته را باید گوشزد کرد که با توجه به قدیمی بودن هتل، در تاریخ 1395 هجری شمسی مورد بازسازی کامل قرار گرفت و به طور کامل نوسازی شد. از مشخصات هتل می‌توان به معماری و سبک ساخت آن و همچنین طراحی دکوراسیون داخل آن و راهروها و لابی آن نیز اشاره نمود. این هتل مجلل و بزرگ در مجموعه دارای 234 باب اتاق لوکی و سوئیت مجلل است که آن ها را در 8 طبقه از این هتل گنجانده شده است. موقعیت قرارگیری این هتل پنج ستاره لوکس نیز در خیابان مشکین فام است که در همجواری پارک آزادی شیراز قرارگرفته است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

خدمات هتل هما شیراز :

از جمله خدمات درجه یکی که این هتل به مهمانان و گردشگران عزیزی که برای سفر به شیراز این هتل را انتخاب کرده اند، ارائه میشود شامل پذیرش 24 ساعته و وجود صندوق امانات درون هر اتاق و سوئیت است و وجود اتاق مخصوص برای نگهداری چمدان و خدمات لاندری و همچنین نظافت روزانه اتاق‌ها اشاره نمود.

همچنین از جمله امکانات تفریحی که این هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد میتوان به وجود زمین بازی تنیس، حمام‌های شیک و تمیز و اتاق‌های اسپا که برای ماساژ درمانی و کافی شاپی بزرگ که دارای ظرفیت حداکثری 130 نفری است و دو عدد رستوران و سالن همایش بزرگ و همچنین سالن اجتماعات که با ظرفیت 140 نفر تعبیه شده است و مشاعات فول آبی که شامل استخر سونا و جکوزی می‌شود و همچنین پارکینگ‌های روباز و سربسته و دو عدد رستوران سربسته و روباز که رستورانی تابستانی محسوب می‌شود که دارای ظرفیت 140 نفری است، که برای صرف صبحانه و ناهار و شام به این دو رستوران مجلل مراجعه کرده و در آخر به اینترنت پرسرعت رایگان اشاره نمود.

 

عکس اتاق هتل هما شیراز

 

انواع اتاق های هتل هما شیراز :

از انوع اتاق ها و سوئیت هایی که در این هتل وجود دارد میتوان به اتاق های یک تخته و اتاق های دو تخته و سوئیت های دو نفره اشاره نمود، اتاق های تک تخته هتل هما مناسب برای افرادی است که به صورت تنهایی به شیراز سفر میکنند، متراژ این اتاق های هتل هما چیزی حدود 35 متر مربع است و فقط ظرفیت یک فرد بزرگسال را داراست.

اتاق های دو تخته هتل هما به عنوان یکی از محبوب ترین اتاق های هتل هما محسوب میشود که دلیل آن برای این است که چشم انداز و ویویی که این اتاق ها دارد مشرف به فضای سبز و کوه های شیراز است که لذت دو چندانی به مهمانان و گردشگران ارائه میشود، همچنین از طراحی و نوع این اتاق بخواهیم بگوییم این است که به شکلی طراحی شده است که اضافه بر 2 فرد بزرگسال همچنین ظرفیت یک خردسال و یک مهمان را نیز دارد .

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

سوئیت‌های دو نفره هتل هما بهترین و لوکس ترین نوع اتاق هایی است که در هتل هما وجود دارد زیرا که دارای متراژی حدود 65 متر مربع است و همچنین دارای بالکن و تراس هستند که چشم انداز و ویوی دارد که بسیار دلنشین و خواستنی است، همچنین ظرفیت تعداد افرادی که در این اتاق ها میتوانن ساکن شوند شامل 2 فرد است که همراه با خردسال و همچنین 2 مهمان اضافه نیز شرایط سکونت دارند. 

 

عکس هتل چمران شیراز

 

هتل چمران شیراز

معرفی هتل چمران شیراز : یکی دیگر از هتل های پنج ستاره لوکسی که در شهر شیراز قرار دارد و از محبوبیت بسیاری برخوردار است هتل چمران شیراز است که با ارائه امکانات و خدمات درجه یک به مهمانان و گردشگران سبب شده است که جزء لیست 5 هتل برتر شیراز قرار بگیرید که در ادامه به آن میپردازیم.

این هتل یکی از جدید ترین هتل‌هایی است که در شهر تاریخی شیراز ساخته شده است که تاریخ افتتاح آن به سال 1389 هجری شمسی بازمی‌گردد که وجه تسمیه گذاشتن چمران برای این هتل پنج ستاره به این سبب است که در خیابان چمران قرار گرفته است. از جمله عناوینی که این هتل توانسته است از آن خود کند این است که توانسته است لقب مرتفع ترین هتل استان فارس را از آن خود بکند و همچنین توانسته است جزء 5 هتلی باشد که پنج ستاره هستند. ساختمان این هتل به صورتی است که دارای 30 طبقه است، که 16 طبقه از این طبقات اقامتی هستند که از طبقه دوم هتل شروع می‌شوند. در این هتل ما شاهد 250 باب اتاق و سوئیت لوکس هستیم. از دیگر نکاتی که باید گوشزد کرد این است که تمام اتاق ها و سوئیت هایی که این هتل داراست همگی دارای چشم انداز و ویوی منحصر به فرد هستند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

اتاق های هتل چمران :

از انواع و اقسام اتاق هایی که در این هتل وجود دارند میتوان به اتاق های تک نفره و همچنین دو نفره و سوئیت های دو نفره نیز اشاره نمود. از جمله خدمات و امکاناتی که در تمام اتاق‌ها و سوئیت های این هتل به صورت یکسان قرار دارند تا مهمانان و گردشگران بتوانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات را تجربه کنند، می‌توان به یخچال و میز تحریر و ملبمان و دستگاه چایی ساز و قهوه ساز و تلفن و سیستم های پیشرفته گرمایش و سرمایش و همچنین سیستم هوشمند اطفا حریق و صندوق امانات و مینی بار و نیز سرویس بهداشتی و تلویزیون و اینترنت پرسرعت که رایگان است و حمام هوشمند و در آخر به سیستم تهویه مطبوع نیز اشاره کرد که در تمام واحد ها به صورت جداگاناه و مخصوصی تعبیه شده است. 

 

عکس اتاق خواب هتل چمران

 

خدمات هتل چمران شیراز :

این هتل یکی از کامل ترین هتل هایی است که میتوانید تمام خدمات و امکانات مورد نیاز سفر خود را در آن پیدا کنید، از جمله خدماتی که این هتل پنج ستاره به مهمانان و گردشگران عزیز ارائه میدهد میتوان به سالن های ورزشی که آماده خدمت رسانی است، به عنوان مثال سالن های مجهز بدن سازی و استخر و جکوزی و سونا که در این برج مرتفع قرار گرفته است. خدماتی که مجموعه استخر این هتل فراهم آورده است میتوان به ماساژ درمانی و اتاق اسپا سونا خشک و جکوزی و استخر کودکان و بزرگسالان و حوضچه های آب سرد و همچنین ماساژ درمانی اشاره کرد. از جمله سالن های دیگری که این هتل داراست شامل سالن های تجهیز شده و چند منظوره که مانند سالن سمینار و سالن همایش و سالن پذیرایی با ظرفیت بالا میباشد که در طبقات بیست و یک و بیست و دو واقع گردیده اند.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

این هتل همچنین دارای تکمیل ترین رستوران ها و کافی شاپ هایی است که همگی اینها در طبقات 24 و 25 هتل قرار گرفته اند، که میتوان به رستوران ملل و رستوران پاناروما و رستوران ایتالیایی داوینچی و همچنین به رستوران باربد این هتل پنج ستاره شاره کرد. 

 

عکس هتل زندیه شیراز

 

هتل زندیه شیراز

معرفی هتل زندیه شیراز : یکی از بهترین هتل‌هایی که در شیراز می‌توانید پیدا کنید هتل زندیه شیراز است که به سبب نزدیکی به مجتمع زندیه این نام را برای این هتل انتخاب کرده اند، این هتل به عنوان یکی از هتل های مدرن و جدید شیراز است که همچنین جزء پنج هتل برتر شیراز نیز محسوب شده است. در ساخت ساختمان این هتل هم از معماری مدرن و هم از معماری تاریخی دوره زندیه نیز بکار گرفته شده است که زیبایی و جلوه و خاص بودن این هتل را میان سایر هتل ها دو چندان کرده است و به عنوان یه یک هتل پنج ستاره در حال فعالیت است که با ارائه مطلوب ترین خدمات به مهمانان و گردشگان سبب شده تا به هتلی مشهور و محبوب بین گردشگران انتخاب شود.  

امکانت هتل زندیه شیراز :

از جمله امکاناتی که این هتل پنج ستاره برای مهمانان فراهم کرده است میتوان به اینترنت پرسرعت رایگان و دستگاه چایی ساز و قهوه ساز و باشگاه بدنسازی و امکانات فوق العاده ای مانند سالن های ورزش و سالن همایش که دارای ظرفیتی بالغ بر 130 نفر را در خود جایی می‌دهد و رستوران و کافی شاپ و همچنین مجموعه ورزشی آبی هتل که شامل استخرهای بزگسالان و کودکان و سونا و جکوزی و پارکینگ های روباز و سر بسته و فضاهای سبز هتل میشود.

حمام و اتاق اسپا و همچنین حمام سنتی ایرانی نیز در این مجموعه فعال است، که آماده خدمات رسانی به مهمانان و گردشگران است و وجود اتاق های اسپا که سبب جذابیت دو چندان داستان میشود که با ارائه خدمات ماساژ درمانی آماده خدمت رسانی است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

رستوران هایی که در این هتل وجود دارند جزء بهترین رستوران‌های شهر شیراز نیز محسوب می‌شوند که با سرو انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ایرانی آماده است تا بهترین و بالاترین کیفیت، که توسط سرآشپزانی مجرب تهیه شده‌اند.

 

عکس اتاق خواب هتل زندیه شیراز

 

انواع اتاق های هتل زندیه شیراز :

از انواع اتاق ها و سوئیت‌هایی که در این هتل وجود دارد می‌توان به اتاق های دو تخته و اتاق های دوقلو دو نفره و سوئیت‌های مجلل و شیک و سوئیت‌های تجاری و سوئیت‌های مختص ماه عسل و همچنین سوئیت‌های لوکس زندیه اشاره نمود که از نقطه نظر تنوع اتاق‌ها، این هتل در جایگاه اول در استان فارس قرارگرفته است.

سوئیت‌های مجلل این هتل دارای بهترین کیفیت خدمات رسانی در بین تمام اتاق های این هتل را داراست، که یک محیط بسیار مطلوب و راحت و همچنین مبله شده با ارائه بهترین خدمات به مهمانان اماده خدمت رسانی است. 

 

عکس هتل پرسپولیس

 

هتل پرسپولیس شیراز

و اما آخرین هتل لوکس پنج ستاره شیراز که هتل پرسپولیس نام دارد یکی از اقامتگایی است که با ارائه خدمات درجه یک توانسته است خود را در دل مهمانان و گردشگران جایی کند. این هتل مدرن که در شهر تاریخی شیراز قرار گرفته است، یک ساختمان 7 طبقه است که همچنین دارای 107 باب اتاق و سوئیت است که با پذیرش 24 ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران و مهمانانی است که برای سفر به شیراز، این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده اند. این هتل مجلل و مدرن که در تاریخ 1385 مورد بهره‌برداری قرار گرفت،  که البته در سال های بعد مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفت و همین سبب جذابیت بیشتر این هتل نسبت به سایر هتل های این شهر شد. موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر شیراز قرار گرفته است که دسترسی آن را به مکان های گردشگی و مهم شیراز مطلوب کرده است. همچنین این هتل دارای 260 تخت است که آماده خدمت رسانی درجه یک به مهمانان خود است.

اتاق هایی که در این هتل موجود هستند همگی مبله و بسیار مطلوب هستند که در طبقات مختلف هتل می‌توان اتاق ها و یا سوئیت‌هایی را تهیه کرد که ویو و چشم اندازهای متفاوتی را به مهمانان ارائه می‌دهند، که از جمله این اتاق‌ها میتوان به اتاق‌های یک تخته و دو تخته دوبل و دو تخته توئین و حتی سه تخته و همچنین سوئیت های کانکتد دو خوابه چهار تخته و حتی سوئیت های دو خوابه چهار تخته رویال نیز اشاره کرد که با رزرو این اتاق می‌توانید لحظات خوش و تکرار نشدنی را در سفر خود به شیراز تجربه کنید. قیمت اتاق‌های این هتل همانند سایر هتل‌ها به متراژ و طبقه‌ای که آن اتاق قرار دارد بستگی دارد.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

یکی از دلایل محبوبیت و همچنین شهرت این هتل که سبب شده است تا در لیست پنج هتل برتر و همچنین بهترین هتل‌های پنج ستاره استان فارس قرار بگیرید دسترسی و نزدیکی به اماکن شاخص و معروفی همچون حافظیه و سعدیه و حمام و همچنین بازار بزرگ وکیل شیراز و آرامگاه بزرگ شاه چراغ و ارگ کریم خانی اشاره نمود که تنها فاصله این اماکن با هتل توسط وسیله نقلیه چیزی بالغ بر بین یک تا شش دقیقه محاسبه شده است.

 

عکس اتاق خواب هتل پرسپولیس

 

امکانات هتل پرسپولیس شیراز : 

از جمله امکانات و خدماتی که این هتل به مهمانان خود ارائه میدهد میتوان به پذریش 24 ساعته و سیستم اعلان حریق و سیستم اطفا حریق هوشمند و مینی بار و سالن اجتماعات و سالن همایش که دارای ظرفیتی بالغ بر 150 نفر را میتوان در خودش جایی بدهد، و دو عدد کافی شاپ و رستوران درجه یک ایرانی که همراه با سرآشپزهای بسیار مجرب که لذت و تجربه به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان میاورد.

همچنین سایر خدماتی که این هتل فراهم آورده است میتوان به سرویس تاکسی و صندوق امانات و لاکرز و اتاق چمدان و سیستم تهویه خودکار و سیستم گرمایش و سرمایش مختص هر واحد و تلویزیونی اشاره نمود که به طور مخصوص برای هر اتاق و سوئیت هتل پرسپولیس به صورت جداگانه ای تعبیه شده است.

اگر بخواهیم راجب خدمات و امکانات تفریحی این هتل بگویم باید این را بدانید که این هتل مجلل و مجهز شده دارای مجموعه آبی تکمیلی است که شامل استخرهای بزرگسالان و کودکان و سونا بخار و سونا خشک و جکوزی و همچنین باشگاه های بدنسازی و سالن بازی بیلیارد مجهز است.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

 

جمع بندی

درکل شهر زیبا و تاریخی شیراز که به عنوان یک شهر توریستی در ایران محسوب میشود توانسته است که طی دهه های اخیر گردشگران و مهمانان متعددی را به سمت و سوی خود جذب کند و از همین جهت اقامتگاه های درجه یکی ساخته و بنا شده است، تا بتواند در حوزه گسترده صنعت گردشگری و جذب توریست و همچنین سرمایه گذاری به‌عنوان یکی از قطب های این صنعت تبدیل شده است. ما در این مقاله جامع سعی و تلاش بر این داشتیم مجلل ترین هتل های پنج ستاره شیراز را به شما معرفی کنیم.

همچنین می‌توانید برای خرید و فروش و رهن یا اجاره و حتی تهاتر ملک و مسکن در شهر شیراز به سایت شیش‌دنگ مراجعه کرده و تمام امور ملکی خود را در این سایت بدون پرداخت هزینه انجام دهید.

 

مشاهده سریع کلیه آگهی های ملکی شهر شیراز

سایر مطالب در دیدنی ها

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.

رکود عمیق در بازار مسکن؛ گویی خرید ملک دیگر آرزویی دست‌نیافتنی است

بازار مسکن ایران در چنگال رکودی عمیق گرفتار شده و گویی خرید ملک دیگر به آرزویی دست‌نیافتنی برای بسیاری از خانوارها تبدیل شده است. قیمت‌ها سر به فلک کشیده‌اند و از آن سو، قدرت خرید مردم به شدت کاهش یاف

فاز 8 پردیس دروازه ای به سوی آینده

در میان فازهای مختلف این شهر، فاز ۸ پردیس همچون نگینی درخشان می‌درخشد. این فاز نوظهور، با موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و تهران، و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون معماری مدرن، ا