فصل پنجم: دومین تکنیک پاکسازی - بخش سوم

همواره موفقیت و رسیدن به اهداف برای همه ی ما اهمیت بسیاری داشته است، طوری که سعی کرده ایم با مطالعه و شرکت در سمینارها، شنیدن فایل های صوتی و تماشای فیلم های انگیزشی، انرژیمان را چند برابر کنیم تا بتوانیم به اهداف مکتوب مان دست یابیم. سالها مطالعه و کسب تجربه و به‌کاربردن مطالبی که در کلاس درس اساتید برجسته‌ی موفقیت همچون دکتر «برایان تریسی» استاد بی‌نظیرم، استاد «جک کنفیلد» و «جان دمارتینی» آموختم، من را به آشنایی با آثار استادی رساند که حقیقتا بینظیر است.

اولین بار که این جملات را یاد گرفتم مجبور شدم برچسب های زرد کوچکی تهیه کنم و آنها را روی یخچال بچسبانم با روی کامپیوتر بگذارم عاشقم متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم

چند وقت پیش درباره ی هواوپونوپونو سخنرانی میکردم. خانمی پیش من آمد که این چهار جمله را روی بازوی چپش خالکوبی کرده بود. بنابراین هر کاری که میتوانید برای یادآوری این چهار جمله انجام دهید. تا جایی که این جملات به بخشی از خودگویی شما تبدیل شوند. همیشه در ذهنم می گویم «عاشقتم متاسفم، لطفا مرا ببخش متشکرم عاشقتم. متاسفم. لطفا مرا ببخش متشکرم چرا؟ چون تا جایی که بتوانم سعی  میکنم باورهای محدود کننده را از ذهنم پاک کنم تا بتوانم بخشنده باشم و به مردم کمک کنم.

این جملات به نوعی یادداشتهایی مختصر و قدرتمند در مورد شیوه ی استفاده از هواوپونوپونو برای رسیدن به یک دستاورد خاص هستند.

هر وقت حس کردید چند محرک هیجانی شما را از نیل به دستاوردهای دلخواه باز می دارند استفاده از هواوپونوپونو میتواند مفید باشد. اگر مانع را حس کنید، می توانید درمانش کنید.

 

مشاهده ومطالعه خلاصه کتب کاربردی

 

این روش برای افرادی که می گویند «جو» من تلاش کرده ام باورهای جدیدی ایجاد کنم ولی این باور خودکار مرا از رسیدن به دستاوردهایی که میخواهم باز می دارد، مفید است.

لزومی ندارد این باور را بشناسید لزومی ندارد ویژگی هایش را بدانید همین که دائم تکرار میشود کافی ست در واقع به نظر من هوا و یوتوپونو برای مشکلاتی که تکرار میشوند و شما را نا امید کرده اند. نتیجه ی بهتری دارد بنابراین حسی درباره ی این مشکل وجود دارد و گفتن «عاشقتم، متاسفم، لطفا مرا ببخش، متشکرم بدون فکر و به صورت خودکار اهمیت زیادی دارد این مراقبه ی خوبی است. بنابراین وقتی با مشکلی دست و پنجه نرم میکنید، می توانید تمرکز کنید و بگویید نمی دانم چه چیزی آزارم میدهد. نمی دانم چرا به این نتیجه ی خاص نمی رسیم نمی دانم چرا نا امیدم نمی دانم چه اتفاقی میخواهد بیفتد ولی...» و بعد به آن نیروی متعالی به خداوند می گویید، متاسفم نمیدانم این باور از کجا ایجاد شده است. لطفا من با خانواده با والدین با اجداد با وراژنتیک با DNA من هر چیزی را که باعث این باور شده است ببخش به خاطر از بین بردن و محو کردن پاک کردن و نجات من از آن سپاسگزارم به خاطر مراقبت از این روند و اعطای موهبت زندگی برای این که بتوانم به این دستاورد پرسم عاشقتم

ممکن است از نظر افراد شکاک گفتن «عاشقتم» و «متشکرم» ضرری نداشته  باشد، ولی بعضی ها احتمالا در مقابل گفتن متاسفم» و «لطفا مرا ببخش. آن هم وقتی فکر میکنند مرتکب اشتباهی نشده اند. مقاومت می کنند.

دکتر «هیولن» در جواب میگوید ببینید اگر گفتن متاسفم ناراحت تان می کند. خب نگویید. این یکی را فراموش کنید

همیشه گفته ام ببینید همه ی چیزی که واقعا باید بگویید عاشقتم است. اگر عاشقتم» یا «متشکرم یا هر دو آنها را در نظر بگیرید که بی نهایت مثبت هستند. تحقیقات علمی کافی وجود دارد که نشان دهد تکرار این عبارت های مثبت انرژی سلامتی الگوی فکری و عصب شناسی شما را تغییر می دهد. همین نتیجه به تنهایی به انجام این مراقبه ارزش می دهد.

وقتی پدرم درگذشت مردم به مراسم تدفین می آمدند و می گفتند. «متاسفم

چرا آنها متاسف بودند؟ آنها او را نکشته بودند. با این جمله به خداوند یا آن وجود باشکوه میگویید «متاسفم» می گویید، متاسفم که نا خود آگاه در باورها و محدودیتهایی غرق شده بودم که از آنها اطلاع نداشتم همین منظورتان این نیست که کار اشتباهی انجام داده اید.

این هم یک مثال دیگر برای بیان این مطلب اگر در یک خواروبار فروشی شلوغ باشید و به کسی برخورد کنید نمی گویید متاسفم »؟ معنایش این نیست که قرار است اعدام شوید. معنایش این نیست که قرار است. جریمه شوید، به دادگاه احضار شوید با از فروشگاه پرت شوید بیرون معنایش این نیست که باید احساس گناه کنید با این که به طور کلی باید احساس بدی داشته باشید همه ی کاری که شما انجام دادید این بود که لحظه ای ناخودآگاه به کسی برخورد کردید. ذهنیتی که باعث می شود بگویید. لطفا من را ببخشید» و «متاسفم همین است. «من در آن جا لحظه ای متوجه نبودم و به دیوار خوردم به بغل دستی برخورد کردم یک نفر در گذشته من اظهار تاسف می کنم.

ما خود تنبیهی را تایید نمیکنیم همان طور که گفتم، موضوع، مهربان بودن  با خود و بها دادن به خود است. بنابراین گفتن «متاسفم» و «لطفا مرا ببخش» آن طور که بعضی از مردم تصور میکنند. کار شاقی نیست.

 

مشاهده سریع آگهی های ملکی محله دربند تهران

 

نکته ی آخر این که اگر با گفتن متاسفم مشکل دارید بهتر است. به خاطر اعتقادی که دارید تکنیک هواوپونوپونو را انجام دهید. شما درباره ی شایستگی گناه با تنبیه باورهایی دارید که گرچه ممکن است. نتوانید بیان شان کنید ولی چون گفتن جملاتی به سادگی متاسفم لطفا مرا ببخش برای تان سخت است قطعا وجود دارند. بنابراین همه ی این حملات را درباره ی این واقعیت که نمی توانید این دو جمله را بگویید، تکرار می کنم

آیا بهتر است این عبارت ها بلند گفته شوند با آهسته؟ این به انتخاب خودتان بستگی دارد ولی به نظر من بیان درونی و گفتن آنها به خودتان موثرتر است. هرگز به کس دیگری نگویید. هرگز به سمت کسی نروید و نگویید، متاسفم، لطفا مرا ببخش متشکرم عاشقتم چون این کار برای آنها گیج کننده است و هواوپونوپونو به این شکل تاثیری ندارد.

من چند تا تی شرت دارم که عبارت های هواوپونوپونو روی آنها نوشته شده است. یک روز با یکی از این تیشرتها که پشت آن نوشته شده بود. «عاشقتم، متاسفم لطفا مرا ببخش متکرم به پمپ بنزین رفته بودم نوشته های روی تی شرت را به کلی فراموش کرده بودم و بدون توجه به آنها آن لباس را می پوشیدم. شخص ناشناسی پیش من آمد و گفت آن نوشته های پشت تی شرت 

وقتی با همسرت درگیر میشوی اینها را می گویی؟»

فکر کردم و گفتم «خب به نظرم برای این کار هم کاربرد داشته باشد؛ متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم عاشقتم

به طور کلی وقتی هیجانی در خودتان حس میکنید، بهترین کار این است که این جملات را با خود تکرار کنید. لزومی به بلند گفتن نیست مگر این که احساس کنید با این کار حالتان بهتر می شود و هرگز لازم نیست آن را به کس دیگری بگویید

اگر در یک رابطه اختلاف نظر دارید میتوانید این عبارت ها را همزمان با نزدیک شدن به نفر مقابل با خودتان تکرار کنید. این کار ذهن شما را در شرایط مناسبی قرار می دهد.

مربی دیگر هواوپونوپونو یک مشاور مالیاتی است به نام میبل کنز» که چندین کتاب نوشته و داستانهایی درباره ی حضور مشتریان در مقابل اداره ی مالیات بیان کرده است. حضور در این شرایط موقعیت سختی است. بعضی افراد فقط با دیدن حروف اداره ی مالیات هیجان زده می شوند. این حروف مفاهیمی دارند که مردم را می ترساند.

با استفاده از تکنیک هواوپونوپونو یاد میگیریم این حروف فقط کلمه هستند. این ماییم که همه ی اطلاعات را منعکس میکنیم پیش بروید و آن اطلاعات را پاکسازی کنید. این کاری است که با هواوپونوپونو انجام می دهیم و به آن پالایش با پاکسازی باورها میگوییم مراقب آنها باشید.

«میبل» وارد دفتر اداره ی مالیات میشود و همزمان با معرفی مشتری اش آن چهار عبارت را درباره ی احساسی که در آن لحظه دارد. درون خودش زمزمه می کند. در نتیجه در اغلب موارد موفق است.

 

 مشاهده کتاب‌‌ های دیگر حوزه موفقیت

 

در کتاب محدوده های صفر درباره ی فروشنده ای گفتم که بیش ترین فروش یک اتومبیل لوکس را داشته است. او در برخورد با مردم به ظاهر از تکنیک های کلامی فروش و روشهای سنتی دیل کارنگی» برای چیرگی بر دوستان و اثر گذاری بر مردم استفاده میکند ولی در درون، مشغول انجام تکنیک هواوپونوپونوست و همزمان با تلاش برای فروش اتومبیل به هر احساسی که دارد میگوید «عاشقتم، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم این روش به حدی موثر است که حتی وقتی واقعا قصد فروش ندارد، اتومبیل ها به طبیعی ترین شکل به فروش می روند. او به خاطر بیش ترین تعداد فروش سالانه ی اتومبیل پاداش گرفت. می گوید، تنها کار متفاوتش با بقیه ی فروشندگان این است که با استفاده از هواوپونوپوتو باورهای محدود کننده را در درون خودش ،پالایش پاکسازی و حذف می کند.

هواوپونوپونو از خیلی جهات چیزی بیش از یک تکنیک و به نوعی فلسفه ی زندگی ست. شما میتوانید همیشه و در همه ی خودگویی های تان انجامش دهید.

اجازه دهید در این جا کسی درباره ی معجزه بگویم من به جادو و معجزه ایمان دارم اسم برنامه ی مربیگری من مربیگری معجزات است. و کتابی هم دارم با نام معجزه وقتی مردم می پرسند معجزه چیست می گویم دو نوع معجزه وجود دارد.

معجزه ی اتفاق افتادن چیزی که انتظار وقوعش را نداشتید. نتیجه ای که می خواستید برایش دعا میکردید هر کاری لازم بود برای رسیدن به آن انجام میدادید ولی اتفاق نمی افتاد ناگهان به یک شکل جادویی و تقریبا اسرار آمیز رخ میدهد؛ درست مثل این که معجزه ای پیش آمده باشد. به همین خاطر اغلب به آن بروز ناگهانی معجزه می گویید.

معجزه ی بعدی مهم تر و با ارزش تر است رایگان است. معجزه ی همین حالاست و واقعا اساس چیزی است که من آموزش می دهم این معجزه هم اکنون است. هر چیزی که آرزویش را داریم جست وجو می کنیم برایش تلاش و مبارزه میکنیم همین جاست. در همین لحظه

خیلی از ما فکر میکنیم آینده بهتر از حال است و به همین خاطر در جست و جوی آینده هستیم یا به گذشته نگاه میکنیم و می گوییم دیروز خیلی بهتر از امروز بود.

در هر دو مورد خودمان را فریب میدهیم همه ی اینها توهم است.

به گذشته نگاه میکنیم ولی آن را درست به خاطر نمی آوریم تحقیقات علمی زیادی ثابت کرده اند افکارمان فریبمان میدهند. فکر می کنیم در گذشته اوضاع بهتر بود در حالی که در واقع بدتر بوده است با شرایط بهتر را بدتر تصور میکنیم ارزیابی منصفانه ای از گذشته نداریم، بنابراین واقعا نمی توانیم به این شکل درباره اش قضاوت کنیم برای ساخت چیزی به آینده چشم میدوزیم و آن را نقطه ی شروع خوبی میدانیم، ولی مدت ها پیش یاد گرفتم بهترین زمان همین حالا ست جادو همین حالاست

توانایی ایجاد نتایجی که میخواهید از همین حالا ریشه می گیرد. هر چه بیش تر از معجزه ی زمان حال استفاده کنید بیش تر در کسب دستاوردهایی که در معجزات آینده به دنبال شان هستید، موفق خواهید بود. بنابراین هواوپونوپونو برای من مسیر مستقیم بازگشت به زمان حال است که با بیان چهار جمله و درخواست از نیروی متعالی برای حذف و پاکسازی تمام باورهایی انجام میشود که شما را از دیدن جادو، نیرو و شکوه و جلال این لحظه باز می دارد

 

مشاهده جزئیات وخرید کتاب نه راهکار معجزه‌گر

 

جهت تهیه این کتاب ارزشمند و کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید.

مجید کیوان پور : 09129374020

 

مطالعه بخش قبلی این فصل کتاب

 

سایر مطالب در خلاصه کتاب‌ها

تحلیل و بررسی عقد اجاره در قانون مدنی(قسمت چهارم)

قانون کشور ما معمولاً از کشورهایی مثل اتیوپی ،فرانسه، آلمان، سوئیس، مصر، تایلند و دیگر کشورها اخذ و ترجمه شده است و در مواردی هم قانون گذاران توانسته اند از فقه و حقوق اسلامی نیز یاری جویند. نکته جالب

راهنمای جامع خرید زمین نسقی: نکات کلیدی و ملاحظات حقوقی

خرید زمین نسقی، با وجود جذابیت‌های بالقوه، مستلزم توجه به نکات حقوقی و عملی خاصی است. در این مقاله، به بررسی جامع این موضوع می‌پردازیم تا شما را در مسیر یک سرمایه‌گذاری مطمئن و آگاهانه همراهی کنیم.

تحلیل و بررسی عقد اجاره در قانون مدنی(قسمت سوم)

قانون کشور ما معمولاً از کشورهایی مثل اتیوپی ،فرانسه، آلمان، سوئیس، مصر، تایلند و دیگر کشورها اخذ و ترجمه شده است و در مواردی هم قانون گذاران توانسته اند از فقه و حقوق اسلامی نیز یاری جویند. نکته جالب

اجاره خانه در منطقه یک تهران: جواهری در تاج املاک پایتخت

منطقه یک تهران، با شکوه و ابهت خود، همچون جواهری در تاج املاک پایتخت می‌درخشد. این منطقه، با طبیعت زیبا و امکانات رفاهی بی‌نظیر، همواره مورد توجه افراد باسلیقه و خواستار زندگی در محیطی آرام و لوکس بود

وکالت‌نامه بلاعزل فروش ملک: اعطای اختیار، پذیرش مسئولیت

وکالت‌نامه بلاعزل فروش ملک، سندی قانونی است که به موجب آن مالک یک ملک (موکل)، به فرد دیگری (وکیل) اختیار تام و بلاعزل می‌دهد تا ملک مورد نظر را به فروش برساند. این سند، در عین سادگی ظاهری، پیچیدگی‌های

جواز کسب مستاجر: حقوق و مسئولیت‌ها در سایه‌ی قانون

در دنیای کسب و کار، اجاره یک واحد تجاری، نخستین گام برای آغاز فعالیت اقتصادی است. اما در این مسیر، اخذ جواز کسب، یک الزام قانونی است که هم مستاجر و هم موجر را درگیر می‌کند. این مجوز، نمادی از رسمیت فع

بهترین راه خرید خانه: سفری هوشمندانه به سوی آینده

خرید خانه، یکی از مهم‌ترین تصمیمات مالی و احساسی در زندگی هر فرد است. این تصمیم، نه تنها به معنی تأمین سرپناهی برای خود و خانواده است، بلکه می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت نیز تلقی شود. با ا

گیاهان آپارتمانی: همراهان سبز در فضای زندگی

در میان هیاهوی زندگی شهری، گیاهان آپارتمانی به عنوان یک پناهگاه آرامش و زیبایی، نقشی حیاتی در بهبود کیفیت زندگی ما ایفا می‌کنند. این موجودات زنده و سرسبز، نه تنها به دکوراسیون داخلی ما روح می‌بخشند، ب

تحلیل و بررسی عقد اجاره در قانون مدنی(قسمت دوم)

قانون کشور ما معمولاً از کشورهایی مثل اتیوپی ،فرانسه، آلمان، سوئیس، مصر، تایلند و دیگر کشورها اخذ و ترجمه شده است و در مواردی هم قانون گذاران توانسته اند از فقه و حقوق اسلامی نیز یاری جویند. نکته جالب

املاک در فرانسه: دریچه‌ای به سوی زندگی دلنشین و سرمایه‌گذاری پربازده

فرانسه، سرزمین زیبایی‌ها و فرهنگ غنی، همواره توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به زندگی دلنشین را به خود جلب کرده است. بازار املاک و مستغلات در این کشور، ترکیبی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری پربازده و امکان

اجاره خانه قدیمی: جذابیت گذشته در زندگی مدرن

در جهانی که آپارتمان‌های جدید با طراحی‌های مینیمالیستی و خطوط صاف، به سرعت در حال تسخیر چشم‌انداز شهری هستند، خانه‌های قدیمی با معماری منحصربه‌فرد خود، همچون نگینی درخشان در میان انبوه سازه‌های مدرن م

عوامل موثر بر قیمت مغازه در تاجیکستان: تحلیلی جامع

تاجیکستان، کشوری در قلب آسیای میانه، با اقتصادی در حال توسعه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی را به ویژه در بخش املاک و مستغلات فراهم می‌آورد. با این حال، قیمت مغازه در این کشور، مانند هر بازار دیگری، تح