فصل دوم: ابزارهایی که باید برای تجارت داشته باشید

این کتاب یک راهنمای عالی برای مبتدیان به منظور یادگیری درباره ی تجارت بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده ی دیگر است. در ابتدا یاد خواهید گرفت که بهترین تبادلات برای تجارت ارزهای رمزنگاری شده چه چیزهایی هستند و ابزارهای ضروری تجارت که باید با استفاده از چک لیستهای تجاری از آنها استفاده کنید چه چیزهایی هستند.

ابزارهایی که باید برای تجارت داشته باشید

 

زمانی که برای اولین بار شروع به سرمایه‌گذاری در یک بانک رمزنگاری کردم، من این کار را بسیار ناخواسته انجام دادم، من چندین حساب تبادل مختلف باز کردم و کیف پول‌های سرد بی‌نهایتی را دانلود کردم تا آلت کوین‌های منحصربه‌فرد خود را در آن ذخیره کنم. مشکل این بود که من به ‌زودی همه‌ی رمزنگاری‌هایی که داشتم را گم کردم. درواقع، من مطمئنم که من هنوز هم در برخی از انبارهای کیف پول کاغذی قدیمی، کمی سکه دارم. با این وجود، زمانی که شروع به استفاده از یک اپلیکیشن تحلیلی و ردیابی سهام کردم، همه چیز بهتر شد. این مانند شب و روز بود؛ بنابراین، زمان این است که برخی از بهترین ابزارهای رمزنگاری موجود را با شما به اشتراک بگذارم. در این فصل، من پنج مورد از بهترین ابزارهای مدیریت سهام را به شما معرفی خواهم کرد. مزایا و معایب هر یک را بیان خواهم کرد و هم‌چنین چند نکته برای استفاده از آن‌ها را نیز خواهم گفت. بیایید با ابزار شماره‌ی یک سهام رمزنگاری من شروع کنیم که اپلیکیشن همیشه محبوب Blockfolio است. اگر در رمزنگاری تازه وارد هستید، احتمالاً برای کار کردن با سهام خود دچار مشکل هستید. Blockfolio مشکلات دنبال کردن قیمت و وارد شدن به coinmarketcap با یک ماشین‌حساب را حل می‌کند. به ‌منظور گرفتن این اپلیکیشن، لطفاً از https://blockfolio.com/ دیدن کنید. زمانی که این اپلیکیشن را از وب‌سایت blockfolio دانلود کنید، می‌توانید با چند کلیک بر روی علامت بزرگ به ‌علاوه در انتخاب صفحه‌ی ‌نمایش، سکه اضافه کنید. سپس این گزینه را دارید تا به یک حساب تبادل متصل شوید که تاریخچه‌ی تراکنش شما را وارد خواهد کرد. یا می‌توانید به دنبال سکه‌ای که می‌خواهید نگه ‌دارید باشد و بر روی رمزنگاری کلیک کنید تا این را به سهام شما اضافه کند. سپس از شما خواسته می‌شود تا تعداد سکه‌هایی که می‌خواهید بخرید را به‌طور دستی وارد کنید. این را با فشردن دکمه‌ی تراکنش ذخیره کنید و با این کار به سکه‌های سهام خود اضافه کرده‌اید. این تنها چند کلیک زمان می‌برد. سپس این تنها درباره‌ی تخفیف و تکرار برای همه‌ی رمز ارزهای دیگری است که دارید، شما باید سهام خود را راه‌اندازی کنید و آن را در Blockfolio دنبال کنید. چرا با این همه مشکل به خود زحمت می‌دهید؟ blockfolio به‌طور خودکار تازه‌سازی می‌کند و ارزش جدید سهام رمزنگاری شما را در چند ثانیه می‌گوید. این برای کسانی که می‌خواهند بفهمند بازار رمزنگاری در هر لحظه چه می‌کند بسیار عالی است. این به شما اجازه می‌دهد تا ارزش واقعی سهام رمزنگاری خود را در هر زمانی بفهمید. زمانی که صحبت از ویژگی‌های دیگر blockfolio می‌شود، یک اپلیکیشن خبری بسیار دم‌دستی وجود دارد که آخرین مقالات مربوط به رمزنگاری را از بزرگ‌ترین ناشران در یک مکان جمع می‌کند؛ بنابراین این اپلیکیشن به‌روز ماندن با آخرین اخبار رمزنگاری را ساده‌تر می‌کند. یا اگر علاقمند به شایعات و آخرین اخبار هستید آنگاه می‌توانید از عملکرد تعویق اپلیکیشن blockfolio استفاده کنید تا به شما در این کار کمک کند. blockfolio بخشی به نام بخش سیگنال دارد. این بخش را با سیگنال‌های تجارت اشتباه نگیرید.

به‌طور خلاصه، پروژه‌های رمزنگاری، اعلامیه‌ها را بر روی سیگنال‌های blockfolio قرار می‌دهند و اگر سکه‌ای به blockfolio شما اضافه شود، پیام دریافت خواهید کرد. چیزی که من فهمیده‌ام این است برای پروژه‌هایی که از خدمات سیگنال blockfolio استفاده می‌کنند، این اپلیکیشن تنها مهم‌ترین به‌ روزرسانی‌ها را برای افراد می‌فرستند. این زمان زیادی را برای شما ذخیره می‌کند، زمانی را که در توییتر صرف پیدا کردن مهم‌ترین اخبار می‌کرده‌اید. نهایتاً، Blockfolio یک بخش بازار دارد. این به‌طور اختصاصی یک نسخه از coinmarketcap است که داده‌های کلیدی قیمت و ارقام کلاهک بازار را نشان می‌دهد. برای مثال اگر من بر روی اتریوم کلیک کنم، شما یک نمودار قیمت برای هر سکه را خواهید دید. هر سکه نیز یک صفحه‌ی پروفایل دارد. در اینجا مروری بر سکه‌هایی خواهید داشت که در  روش اجماع از آن استفاده می‌کنند. اگر به سمت پایین صفحه بروید، لینک‌های مهمی برای رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت پروژه پیدا خواهید کرد. زمانی که در حرکت کمی در مورد رمزنگاری تحقیق می‌کنم، این بسیار مفید است. هم‌چنین مقدار زیادی داده‌ی اضافی در این بخش از blockfolio در سرانگشتان شما وجود خواهد داشت. این شامل چیزهایی مانند سفارش کتاب‌ها و تاریخ تجارتی می‌شود که سکه‌های تبادل بر روی آن لیست شده‌اند. یک ویژگی که دوست دارم فعال کنم، هشدار قیمت است. این به این معنی است که اگر ارزش سکه در یک ساعت تا 5 درصد تغییر کند، آنگاه یک اعلان فوری به تلفن شما فرستاده می‌شود. اگر شما منتظر خرید یا فروش هستید یا تلاش می‌کنید تا یک موقعیت باز را بررسی کنید، این اعلان بسیار مفید خواهد بود. به‌طور خلاصه، من فکر می‌کنم blockfolio ابزاری است که هرکس باید برای رمزنگاری داشته باشد. این پیچیدگی را از بررسی ارزش سهام، بررسی سکه‌های جدید و به‌ روزرسانی آخرین اخبار رمزنگاری برمی‌دارد؛ و این کاملاً رایگان نیز می‌باشد، بنابراین هیچ بهانه‌ای برای استفاده نکردن از این وجود ندارد.

ابزار سهام رمزنگاری بعدی، Altpocket نام دارد. این ابزار هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ موجود است و شما می‌توانید از این به‌عنوان یک ابزار دنبال‌کننده سهام رمزنگاری شبیه به blockfolio استفاده کنید. در صفحه‌ی پروفایل خود بر روی دکمه‌ی کوچک جمع کلیک کنید و با همان روشی که در blockfolio استفاده کردید، سکه اضافه کنید. سپس گزینه‌ای به شما داده می‌شود تا تراکنش‌ها را از یک تبادل رمزنگاری یا در منو اصلی به‌طور خودکار همگام‌سازی کنید. اگر در مسیر دستی به پایین می‌روید، تنها به موارد کلیدی در جزئیات تراکنش خود نیاز دارید، بر روی دکمه‌ی Add بزنید و تا زمانی که همه‌ی سکه‌های خود را اضافه کنید، این کار را تکرار کنید. سپس سهام کامل خود را در بخش پروفایل حساب قبلی خود خواهید دید. همه‌ی این کارها خوب و عالی است با این وجود این ارزش اصلی که Altpocket ارائه می‌دهد، نیست. اگر بر نوار بهترین عملکرد در زیر لیست‌های برتر کلیک کنید، این گزینه، بهترین تاجران با عملکرد خوب در Altpocket را با توجه به عملکرد هفتگی، ماهانه یا فصلی آن‌ها به شما نشان خواهد داد. سپس می‌توانید بر پروفایل آن‌ها کلیک کنید تا ببینید چه سکه‌هایی دارند، درصد ارزش آن‌ها را ببینید و هم‌چنین تجارت‌هایی که اخیراً انجام داده‌اند را ببینید. با Altpocket می‌توانید بهترین تاجران با عملکرد خوب را دنبال کنید و هرگاه که تجارت کردند و تاجران دیگر را در پلتفرم اجتماعی Altpocket ملاقات کردند، اعلان دریافت کنید؛ بنابراین اگر همیشه دوست داشته‌اید بدانید تاجران دیگر چه چیزی خریدوفروش می‌کنند، آنگاه Altpocket یک ابزار سهام رمزنگاری است که باید در قفسه‌ی خود داشته باشید. اگر می‌خواهید این را امتحان کنید باید از لینک زیر دیدن کنید: https://altpocket.io/.

 

دریافت اطلاعات وخرید کتاب تجارت بیت کوین

 

ابزار سهام رمزنگاری ضروری بعدی که من استفاده می‌کنم، اپلیکیشن دلتا نام دارد. به‌طور خلاصه، دلتا یک ابزار مدیریت کننده سهام رمزنگاری بسیار شبیه به blockfolio است. این به کیف‌های پول و تبادلات رمزنگاری متصل می‌شود تا تراکنش‌های شما را وارد کند و اعلاناتی برای شما بفرستد تا آخرین قیمت‌های سکه‌هایی که دارید را به شما اطلاع دهد؛ بنابراین، این به این معنی است که شما باید تصمیم بگیرید از دلتا استفاده کنید یا از blockfolio. این اپلیکیشن بسیار شبیه به blockfolio است و اگر می‌خواهید تراکنش‌های رمزنگاری را وارد کنید، این عملکرد بسیار مشابهی با blockfolio دارد. دلتا نسخه‌ی مخصوص coinmarketcap خود را دارد که می‌توانید در آن آخرین قیمت‌های در محدوده‌ی رمزنگاری را چک کنید. زمانی که بر روی یک سکه کلیک می‌کنید، داده‌های عمومی درباره‌ی سکه، فعالیت تجاری خود و هشدارهای قیمت را خواهید دید و هم‌چنین می‌توانید کتاب سفارش دهید. دلتا هم‌چنین یک بخش تجمع اخبار رمزنگاری دارد که به شما کمک می‌کند از آخرین اخبار بازار رمزنگاری مطلع باشید. درواقع تفاوت زیادی بین دلتا و Blockfolio وجود ندارد و شما با هر یک از این‌ها، عملکرد کاملاً خوبی خواهید داشت؛ اما Blockfolio اولین اپلیکیشن پیگیری بود که من استفاده کردم و زمانی که صحبت از اضافه کردن ویژگی‌های جدید مانند سیگنال‌های blockfolio شد، Blockfolio پیشرو بود، ویژگی که دلتا بعداً با راه‌اندازی delta Direct راه‌اندازی کرد. به ‌علاوه، به نظر می‌رسد که blockfolio هنوز هم در این مسیر نوآوری در صنعت پیگیری رمزنگاری پیشرو است. اگر اکنون اطمینان ندارید که از دلتا استفاده کنید یا از blockfolio، چرا هر دوی آن‌ها را امتحان نکنید و سپس از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. هر دوی این‌ها رایگان هستند. اگر می‌خواهید از دلتا استفاده کنید، از لینک زیر دیدن کنید: https://delta.app/en

انتخاب بعدی من Messari نام دارد. اگرچه شما نمی‌توانید با این سهام خود را واقعاً دنبال کنید، اما صادقانه من فکر می‌کنم Messari بهترین ابزاری برای تجمع داده رمزنگاری است. یک سرویس ضروری که به شما کمک می‌کند موارد پنهان را برای اضافه کردن به سهام خود بررسی کنید. در رمزنگاری، دانش، قدرت است بنابراین زمانی که صحبت از رویکرد به دست آمده از داده برای ارزیابی ارزهای رمزنگاری مختلف می‌شود یا صحبت از استفاده از داده‌ها برای تصمیمات تجاری بهتر می‌شود، آنگاه Messari ابزاری است که برای این کارها نیاز دارید. این گزینه‌های زیادی به شما می‌دهد تا ببینید چه چیزی در فضای تجارت‌ ترند شده است. برای گرفتن این ابزار، از https://messari.io/ دیدن کنید.

 

مشاهده کتب دیگر حوزه موفقیت

 

اگر به صفحه‌ی Messari وارد شوید، آنگاه چندین روش برای دسته‌بندی اطلاعات سکه‌ها با کلیک کردن بر روی ستون‌ها و دکمه‌ی فیلتر وجود دارد. آنگاه این صفحه‌ی فیلتر را به شما نشان می‌دهد که به شما اجازه می‌دهد سکه‌ها را با توجه به چیزهایی مانند سهام در جریان، معیارهای داده‌های زنجیره‌ای، بخش طبقه‌بندی سکه، آمار شبکه‌های اجتماعی و موارد زیاد دیگر فیلتر کنید. شما می‌توانید به‌طور رایگان به چندین فیلتر داده دست پیدا کنید، با این وجود داده‌هایی وجود دارد که پشت یک دیوار پرداخت پنهان هستند و دستیابی به آن‌ها 25 دلار به ازای هر ماه هزینه خواهد داشت؛ اما من فکر می‌کنم بسیاری از افراد نمی‌دانند توانایی دسته‌بندی پروژه‌های رمزنگاری مختلف چقدر مفید است. تنها با چند کلیک می‌توانید همه‌ی پلتفرم‌های هوشمند قرارداد، سکه‌های ثابت، راه‌حل‌های مقیاس‌گذاری، پلتفرم‌های پرداخت و غیره را پیدا کنید. شما حتی می‌توانید بر یک فیلتر، فیلتر بگذارید و بگویید من نمی‌خواهم در یک بازار کوچک سکه یا هر چیزی که سیال است، تجارت کنم و Messari این گزینه‌ی را به شما می‌دهد تا به راحتی آن را از لیست سکه‌ها حذف کنید. یا اگر شما طرفدار آلت‌کوین هستید آنگاه می‌توانید تنها به پروژه‌های کوچک نگاه کنید. مورد عالی دیگر در مورد Messari این است که آنگاه دیدگاه بسیار دقیقی دارند. زمانی که صحبت از گزارش چیزهایی مانند حجم تجارت می‌شود. در رمزنگاری به خوبی شناخته‌شده است که تبادلات زیادی وجود دارند که متهم به بیان خبرهای جعلی درباره‌ی حجم معاملات هستند به این دلیل که می‌خواهند توجه‌ی تاجران را به خود جلب کنند. کاری که Messari انجام داده است، ساختن لیستی از ده مورد از مورداعتمادترین تبادلات در رمزنگاری است. هم‌چنین می‌توانید به چیزی که Messari به‌عنوان حجم واقعی معرفی کرده است نگاه کنید یا تنها به حجم گزارش‌شده از سوی هر تبادل نگاه کنید. یک مجموعه‌ی دیگر از آمار که می‌خواهم از Messari با شما به اشتراک بگذارم، این است که شما می‌توانید قیمت‌های بالای همه‌ی دارایی‌های رمزنگاری را به دست آورید و هم‌چنین چرخه‌ی پایین را نیز بررسی کنید. این اساساً کمترین قیمتی است که رمزنگاری بعد از یک دوره‌ی بالا بودن به دست آورده است؛ بنابراین، در بیت‌کوین بالاترین قیمت نزدیک به 20 k بود و از آن به بعد کمترین قیمت تقریباً 3.1 k بود. زمانی که صحبت از تعیین روندی صعودی طولانی‌مدت برای رسیدن به کمترین قیمت می‌شود، همه‌ی این‌ها داده‌های کاملاً مفیدی هستند. به‌طور خلاصه، روشی که شما از Messari استفاده می‌کنید به شما کمک می‌کند لیست کوتاهی از سکه‌های یک بخش خاص را ایجاد کنید، هم‌چنین می‌توانید ببینید امروز سکه چگونه قیمت‌گذاری می‌شود و این قیمت را با قیمت تمام ‌وقت بالا و چرخه‌ی پایین مقایسه کنید تا متوجه شوید که آیا قیمت مناسبی به دست آورده‌اید یا خیر. از اینجا می‌توانید عمیق‌تر به پروژه وارد شوید و قبل از تصمیم گرفتن درباره‌ی اینکه می‌خواهید چه سکه‌ای را به سهام خود اضافه کنید، تحقیق کنید.

انتخاب بعدی من برای بهترین ابزار سهام رمزنگاری، ردیابی سکه (coin tracking) خواهد بود. روشی که من با آن به ردیابی سکه فکر می‌کنم مانند یک فروشگاه با یک توقف است. این هم گزینه‌های موبایل و هم مبتنی بر مرورگر دارد و هم یک نسخه‌ی رایگان و یک نسخه‌ی پولی دارد. اساساً ورودی‌های CSV تبادل دستی بسیار سریع و راحت هستند؛ بنابراین احتمالاً اکثر افراد هیچ‌گاه هیچ‌گونه بسته‌ی پولی را انتخاب نخواهند کرد. این ابزار اساساً بیش از 7000 ارز رمزنگاری ‌شده را پشتیبانی می‌کند و چندین کیف پول مبادله‌ی را با هم ادغام می‌کند. یک ویژگی شگفت‌انگیز این ابزار این است که شما می‌توانید سکه را ردیابی کنید تا کیف پول رمزنگاری را برای تراکنش‌های ورودی و خروجی ببینید. اگر شما از چک کردن ساعتی کیف برای دیدن تراکنش‌ها متنفر هستید، این کاملاً مفید است. ممکن است داشبورد ردیابی سکه چندان خوب به نظر نرسد اما قطعاً بیشترین داده را به شما می‌دهد. داشتن همه‌ی این اطلاعات در یک مکان به شما کمک می‌کند تصمیمات خرید یا فروش بهتری بگیرید. شما هم‌چنین می‌توانید به گزارش‌هایی درباره‌ی سود یا زیان واقعی یا غیرواقعی دست پیدا کنید. این گاهی اوقات به‌طور پیش‌فرض روش اولین ورودی اولین خروجی نامیده می‌شود؛ اما اگر بخواهید می‌توانید تنظیمات را تغییر دهید. دلیل اهمیت این موضوع این است که اگر شما از یک قانون پیروی می‌کنید، شما نگران مقدار مالیاتی که باید پرداخت کنید هستید. موضوع دیگری که افراد ریزبین همیشه دوست دارند بدانند، قیمت میانگین خرید برای هر ارز رمز است. cointracking با ایجاد خودکار یک گزارش برای این، این کار را ساده کرده است. زمانی که می‌خواهم بفهمم چقدر از سرمایه‌ی اولیه‌ام را باید به دلار برداشت کنم تا به میزان دقیق برسم، این گزارش بسیار مفید است. من نمی‌دانم قوانین مالیاتی در کشور شما چگونه است و شما احتمالاً حساب‌کتاب را به حسابدار خود خواهید سپرد؛ اما اگر خودتان این کار را انجام می‌دهید، باید یک گزارش مالیاتی تهیه کنید. با به‌ روزرسانی یکی از طرح‌های گولی cointracking، می‌توانید به بخش تولیدکننده گزارش مالی توسط خود دسترسی پیدا کنید. اگر خودتان کارهای حسابداری را انجام می‌دهید، در هزینه‌های حسابداری پس‌انداز کرده‌اید. این نوع گزارش‌ها، به‌عنوان یک راهنمای مالی کار کردن بر روی چیزهایی که اتفاق می‌افتد را ساده کرده است. من یکی از طرفداران cointracking هستم اما فهمیده‌ام که این قطعاً مناسب همه نیست. اگر کمتر از 100 معامله در سال انجام می‌دهید، شک دارم که از نسخه‌ی پولی آن هیچ سودی ببرید و برای شما بهتر است از دلتا یا blockfolio استفاده کنید. با این وجود اگر چندین تجارت انجام می‌دهید و باید گزارش مالیاتی ارائه بدهید، cointracking برای شما بسیار ضروری است. اگر می‌خواهید این ابزار را چک کنید، لطفاً از https://cointracking.info/ دیدن کنید.

 

مشاهده توضیحات کتاب وخرید محصول

 

به‌طور خلاصه، من از ابتدا می‌دانم که مدیریت کردن یک سهام و داشتن حرکت‌های صحیح در رمزنگاری ساده نیست. با این وجود پیگیری کردن سرمایه‌ی رمزنگاری خود با داشتن یک ابزار مناسب بسیار ساده‌تر است. چیزی که من اصرار به انجام آن می‌کنم، امتحان کردن رایگان همه‌ی این ابزارها است تا متوجه شوید کدام یک برای شما مفید است. دانش، قدرت است و داشتن تصویر بزرگ‌تری از اتفاقات به شما کمک می‌کند تصمیمات رمزنگاری هوشمندتری بگیرید.

  

 

جهت تهیه این کتاب ارزشمند و کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید.

مجید کیوان پور : 09129374020

 

سایر مطالب در خلاصه کتاب‌ها

کوی فراز: بررسی ملک و زمین, بافت شهری و جاذبه ها, مراکز خرید و ...

کوی فراز، که گویی نگینی درخشان بر دامنه‌های شمالی البرز در شمال غربی پایتخت می‌درخشد، در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق برای سکونت و سرمایه‌گذاری در تهران تبدیل شده است. این مح

برج جواهر دبی - Jewel Tower Alfurjan

برج جواهر دبی الفرجان ، یک برج مسکونی اقتصادی درحال احداث دارای واحدهای استودیو ویک خوابه است که در منطقه درحال رشد الفرجان واقع شده و از امکانات رفاهی مناسبی مانند سالن ورزش و یوگا، استخرو سونا، محو

جدایی از چین: آخرالزمان اقتصادی یا طلوع نظم نوین جهانی؟

در دنیای به هم پیوسته امروز، جدایی کامل اقتصادی از یک کشور قدرتمند مانند چین، امری دشوار و شاید غیرممکن به نظر می‌رسد. این موضوع، چالشی است که بسیاری از کشورها، به ویژه قدرت‌های غربی، با آن روبرو هستن

راز ثروتمندترین صندوق بازنشستگی جهان: درس‌هایی از ژاپن

صندوق بازنشستگی دولتی ژاپن (GPIF) با 1.4 تریلیون دلار دارایی، بزرگترین صندوق بازنشستگی در جهان است. این صندوق در سال 2014 با اصلاحاتی اساسی، مسیر خود را به سمت سودآوری‌های چشمگیر تغییر داد.

گفته های وزیر کشور درباره سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور

شیش دنگ: وزیر کشور گفت: با برخی همراهان ایشان تماس برقرار شده است.

پونک: بررسی ملک و زمین, امکانات, مراکز خرید, پارک ها و ...

با مطالعه این مقاله، اطلاعات جامع و دقیقی در مورد محله پونک به دست خواهید آورد و به طور کامل با محله دولت آشنا خواهید شد.

خبر فوری:جزئیات تازه از سقوط بالگرد سید ابراهیم رئیسی

به گزارش شیش دنگ:برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است.

اقتصاد ترکیه در پرتگاه: آیا بانک مرکزی می‌تواند از سقوط جلوگیری کند؟

بانک مرکزی ترکیه در خط مقدم جبهه، با افزایش نرخ بهره و ابزارهای احتیاطی کلان به مصاف تورم افسارگسیخته رفته است. اما آیا این اقدامات سپر بلا خواهند بود یا تیری در تاریکی؟

فاز 9 پردیس منطقه ای کوهستانی در دامنه های کوه الوند

فاز ۹ پردیس یکی از فازهای جدید شهر پردیس در استان تهران است که در سال‌های اخیر به دلیل امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، و قیمت مناسب مسکن، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن قرار گرفته است.

اجاره مسکن در اصفهان: آیا اصفهان به دومین تهران تبدیل خواهد شد؟

نرخ اجاره مسکن در اصفهان، شهر نصف جهان، به قدری بالا رفته است که زمزمه‌های تبدیل شدن این شهر به دومین تهران از نظر گرانی مسکن به گوش می‌رسد. این موضوع، زنگ خطری برای ساکنان این شهر، به خصوص اقشار کم‌د

نهضت ملی مسکن: خبر خوش وزیر راه برای خانه‌دار شدن!

با طرح جدید دولت، خانه‌دار شدن در نهضت ملی مسکن آسان‌تر و ارزان‌تر از همیشه شده است.