فصل اول: نحوه خرید تغییر کرده است! بازاریابی شما چگونه است؟

برای برقراری ارتباط با خریداران امروزی، باید جلوی ارسال پیام های خود را بگیرید و شروع به جذب مشتریان خود کنید. قوانین بازاریابی تغییر کرده است وکلید پیروزی استفاده از تغییر به نفع خود شماست.

 نحوه خرید تغییر کرده است. . . بازاریابی شما چگونه است؟

 

چیزی که ما را به دردسر می‌اندازد، چیزی نیست که نمی‌دانیم. چیزی است که به قطعیت باور داریم که آنگونه که باید باشد نیست.

- مارک تواین

 

 

وظیفه اساسی بازاریابان این است که در مورد محصولات و خدمات خود اطلاعاتی را منتشر کنند تا مردم را به خرید آنها راغب کنند. برای انجام این وظیفه، بازاریابان از ترکیبی از تکنیک‌های خروجی از جمله ارسال ایمیل، بازاریابی تلفنی، پست مستقیم، تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی و نمایش‌های تجاری (یا نمایشگاه‌ها) استفاده می‌کنند تا به خریداران بالقوه خود دسترسی پیدا کنند. مشکل این تکنیک‌های بازاریابی سنتی این است که با بهتر شدن افراد در جلوگیری از این وقفه‌ها، تأثیر آن‌ها در انتشار اخبار کمتر شده است.

 

مشاهده ومطالعه خلاصه کتب کاربردی

 

ده سال پیش، خرید یک لیست ایمیل بزرگ از "نام های هدف" و ارسال خبرنامه ها و پیشنهادات به آدرس های موجود در این لیست به خوبی کار می کرد. اکنون کاربران اینترنت به طور معمول از فیلترهای هرزنامه استفاده می کنند و قانون ملی هرزنامه های تلنبار شده توانایی بازاریاب را برای ارسال "پیام های ناخواسته" به افرادی که شرکت با آنها رابطه ای ندارد محدود می کند. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی MarketingSherpa، میانگین نرخ باز شدن برای انفجار ایمیل از 39 درصد در سال 2004 به 22 درصد در سال 2008 کاهش یافته است.

ده سال پیش، استخدام نیروی فروش داخلی خود یا قرارداد با یک شرکت بازاریابی تلفنی خارجی به خوبی کار می کرد. اخیراً، شناسه تماس گیرنده به یک ویژگی استاندارد در خانه، محل کار، و تلفن های همراه تبدیل شده است و تعداد فزاینده ای از مردم برای ثبت نام ملی عدم تماس ثبت نام می کنند.

 

ارسال نامه در گذشته

 

ده سال پیش، ارسال یک نامه مستقیم به لیست بزرگی از افراد یک راه موثر برای کسب و کار بود -  این را می توانید از شرکت های کارت اعتباری بپرسید - زیرا مردم مشتاقانه منتظر باز کردن نامه های خود بودند. صندوق‌های پستی مملو از پسماند هستند که با چند قبض مخلوط شده‌اند، بنابراین مردم کمتر به آن‌ها توجه می‌کنند.

ده سال پیش، صرف ده ها یا صدها هزار دلار برای یک تبلیغ تلویزیونی راهی تضمین شده برای دستیابی به مخاطبان زیادی بود. اخیراً، مردم از TiVo/DVR برای رد شدن از تبلیغات استفاده می‌کنند و علاوه بر این، کانال‌های تلویزیونی موجود و افزایش

بیش از 100 میلیون وبلاگ

، دشمن تبلیغ‌کننده را انتخاب می‌کنند.

ده سال پیش، تبلیغات رادیویی توسط مردم در اتومبیل، خانه و محل کارشان شنیده می شد. امروزه ظهور رادیو XM/Sirius به طور چشمگیری دامنه تبلیغات را کاهش داده است و ظهور iPod و iTunes به طرز چشمگیری میزان گوش دادن مردم به رادیو در خانه و محل کار را کاهش داده است.

ده سال پیش، یک نمایشگاه تجاری راهی مطمئن برای کسب وکارها برای دستیابی به مخاطبان تجاری بود. امروزه، بسیاری از نمایشگاه‌ها یا از کار افتاده‌اند یا با کاهش قابل توجهی در شرکت‌کنندگان مواجه شده‌اند، زیرا مردم ترجیح می‌دهند برای پروازها، هزینه‌های هتل و غیره پول خرج نکنند. بسیاری از افرادی که اکنون از نمایشگاه‌های تجاری بازدید می‌کنند، جویای کار هستند.

 

ده سال پیش، نشریه تجارت  موضوعی مشترک در اکثر بازارهای شما شد و همچنین با دقت  مورد مطالعه قرار گرفت. امروزه نشریات تجاری مشترکین خود را از دست داده و کارکنان خود را اخراج کرده اند. این افراد واجد شرایط اکنون وبلاگ‌هایی را راه‌اندازی می‌کنند که برخی از آن‌ها از انتشارات تجاری محبوب‌تر شده‌اند.

نتیجه این است که مردم از قطع شدن پیام‌های بازاریابی سنتی مرسوم و خسته شده‌اند و در مانع شدن راه بازاریابان کاملاً ماهر شده‌اند!

 

چه کسی مشتریان من را جابجا کرد؟

مردم در مقایسه با چند سال پیش به روشی کاملاً جدید خرید می‌کنند، بنابراین بازاریاب‌ها باید خود را با این شرایط تطبیق دهند یا خطر انقراض را درنظر داشته باشند. مردم اکنون از اینترنت برای خرید و جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌کنند، اما به کجا می‌روند و چگونه از اینترنت برای این فعالیت‌ها استفاده می‌کنند؟ ما می توانیم اینترنت را به سه بخش اصلی تقسیم کنیم.

مردم عمدتاً از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل خرید و جمع آوری اطلاعات می کنند. جویندگان اطلاعات به طور متوسط ​​روزانه ده ها جستجو انجام می دهند - و به جای گوش دادن به یک نماینده فروش، خواندن یک پیام هرزنامه، تماشای یک آگهی تلویزیونی یا پرواز به یک نمایشگاه تجاری، ترجیه می دهند پشت میز خود بنشینند و چیزی را که می خواهند جست و جو و پیدا کنند. اطلاعات آنلاین از طریق گوگل برای استفاده از این واقعیت جدید، به وجود آمده و بازاریابان باید طرز فکر خود را در مورد بازاریابی از پایه تغییر دهند.

مکان دیگری که مردم برای جمع آوری اطلاعات از آن استفاده می کنند، حوزه وبلاگ و بیش از 100 میلیون وبلاگ است (تا این لحظه). تقریباً هر صنعت و بازار مصرف کننده ای که می توانید به آن فکر کنید دارای کادری از pontificators آنلاین است که بسیاری از آنها بسیار خوب هستند. مخاطب هدف شما دیگر نشریه تجارت را نمی‌خواند، و در عوض در گوگل جستجو می‌کند و در وبلاگ‌هایی که توسط افرادی که قبلاً برای پارچه‌های تجاری می‌نوشتند، مشترک می‌شوند.

سومین جایی که مردم یاد می‌گیرند/خرید می‌کنند در حوزه رسانه‌های اجتماعی استنام مجموعه‌ای از سایت‌های «رسانه‌های اجتماعی» مانند توییتر، فیس‌بوک، StumbleUpon، LinkedIn، Digg، Reddit، YouTube و ... است. این سایت‌ها به‌عنوان سایت‌های تخصصی شروع به کار کردند، اما در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند.

برای موفقیت و رشد کسب و کار و درآمد خود، باید شیوه بازاریابی محصولات خود را با روشی که مشتریان احتمالی در مورد محصولات شما می آموزند و برای آنها خرید می کنند مطابقت دهید. و شما این کار را با ایجاد سرنخ از طریق بازاریابی ورودی انجام می دهید.

 

مشاهده سریع آگهی های ملکی محله فرمانیه تهران

 

ورودی در عمل: باراک اوباما برای ریاست جمهوری

صرف‌نظر از دیدگاه‌های سیاسی‌تان، می‌توانید اصول بازاریابی را که باراک اوباما در مبارزات انتخاباتی سال 2008 خود استفاده کرد، به کار ببرید - نمونه‌ای درخشان از نحوه استفاده مؤثر از بازاریابی درون‌گرا برای شکست دادن رقبای بزرگ‌تر و با بودجه بهتر.

در دوره‌ای تا سال 2008، باراک اوباما یک سناتور دوره اول کمتر شناخته شده از ایلینویز در مقابل یک دستگاه معروف هیلاری کلینتون بود که از بودجه خوبی برخوردار بود. اوباما در اوایل رقابت متوجه شد که استفاده از همان قوانین بازاریابی برون‌گرا که هیلاری احتمالاً از آنها استفاده می‌کند، او را در همان زمین بازی قرار می‌دهد اما میدان به سمت او کج می‌شود.

از آنجا که او در ابتدا بودجه کمتری داشت، اوباما نمی‌توانست با هیلاری و حملات ایمیلی، بازاریابی تلفنی، کمپین‌های پست مستقیم، و تبلیغات تلویزیونی و رادیویی رقابت کند. او به جای اجرای قوانین قدیمی، قوانین متفاوتی را به طور کلی وضع کرد - بسیاری از آنها به شدت به بازاریابی درونگرا متکی بودند. کریس هیوز، یکی از بنیانگذاران فیس بوک و استراتژیست اینترنتی اوباما، می گوید: "کمپین آنلاین Theaimofouron" برای کمک به افراد برای درک ارزش های آن بود. ما سعی کردیم تا حد امکان کانال های ارتباط مستقیم را باز کنیم - با استفاده از ایمیل، پیام های متنی، شبکه های آنلاین - و سپس آنها را به ابزارهایی برای انتشار پیام کمپین با استفاده از فناوری شبکه مانند My.BarackObama.com و Facebook مجهز کنیم. "

 

 مشاهده کتاب‌‌های دیگر حوزه موفقیت

  

استراتژی کار کرد.آمریکایی ها توانستند از طریق وبلاگ اوباما، صفحه فیس بوک (5 میلیون و 800 هزار طرفدار و شمارش)، توییتر (450 هزار دنبال کننده و شمارش)، لینکدین (13000 عضو و تعداد اعضا) و یوتیوب (21،000،000 بازدید و شمارش)، از جمله سایر شبکه های اجتماعی با اوباما ارتباط برقرار کنند. شبکه ها و وب سایت ها بقیه به قول خودشان تاریخ است اریک فرنچمن، مشاور آنلاین جان مک کین و استراتژیست ارشد اینترنتی آژانس سیاسی آنلاین Connell Donatelli, Inc.، در مورد استفاده نامزدها از رسانه های اجتماعی در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری اظهار نظر کرد. (نظرات او توسط جان کلمنتز گردآوری شده است که وبلاگ رسانه ای روابط عمومی را در http://pr-media-blog.co.uk می نویسد). "برابر کننده عالی" و "مکانی که می توانید با پول کمتر در آن رقابت کنید یا حتی رقبای خود را شکست دهید." او همچنین به توانایی اوباما در استفاده مؤثر از فیس بوک اشاره کرد: ایجاد ویجت های «ثبت نام برای رأی دادن» به او کمک کرد تا بیش از سه میلیون دنبال کننده فیس بوک در مقابل 610000 فالوور مک کین جمع کند.همچنین به این نکته اشاره کرد که برای ما کلید استفاده موثر از رسانه‌های اجتماعی است مک‌کین به جای استفاده از توییتر برای مکالمه با مردم، از آن به‌عنوان «وسایل نقلیه ارتباطی یک‌طرفه» استفاده کرد. به عبارت دیگر، او به صحبت های رای دهندگان خود گوش نمی داد، بلکه در عوض با آنها صحبت می کرد.

اینکه با نامزدها موافق باشید یا مخالف، اکنون بحث برانگیز است. اخلاق کمپین اوباما این است: بازاریابی درونگرا، اگر به درستی انجام شود، راهی بسیار موثر برای دستیابی به مشتریان احتمالی شماست. نحوه انجام صحیح بازاریابی درونگرا چیزی است که در این کتاب خواهید آموخت.

 

کارهایی که باید انجام دهیم:

1. به خواندن این کتاب برای مشاوره "چگونه" ادامه دهید.

2. از www.barackobama.com دیدن و به آن دقت کنید.

3. برای تسخیر بازار خود تغییر و تحولی را ایجاد کنید.

4.........................

5.........................

6.........................

 

(ما این ها را خالی گذاشتیم تا موارد دیگری که به ذهنتان می رسد را بنویسید.)

 

مشاهده جزئیات وخرید کتاب بازاریابی درونگرا

 

جهت تهیه این کتاب ارزشمند و کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید.

مجید کیوان پور : 09129374020

سایر مطالب در خلاصه کتاب‌ها

اینترمیلان به زبان فارسی به طارمی خوشامد گفت

به گزارش شیش دنگ، اینترمیلان با آغوشی باز از ستاره ایرانی خود استقبال می‌کند. مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، به زودی پا به تمرینات اینتر خواهد گذاشت و هواداران مشتاقانه در انتظار مراسم معارفه او ه

رشد اقتصادی 8 درصدی: وعده‌ای توخالی یا هدفی دست‌یافتنی؟

در هیاهوی اخبار اقتصادی و وعده‌های رنگارنگ دولتمردان، هدفگذاری رشد اقتصادی 8 درصدی در برنامه هفتم توسعه، همچون جرقه‌ای در انبار کاه، توجه همگان را به خود جلب کرده است. اما آیا این وعده، ریشه در واقعیت

خانه‌های خالی: بمب ساعتی اجاره بها در ایران؟

به گزارش شیش دنگ، در میانه بحران مسکن و اجاره بها، خانه‌های خالی به عنوان یک چالش اساسی خودنمایی می‌کنند. این واحدهای مسکونی که به جای تامین سرپناه، به ابزاری برای سرمایه‌گذاری و سودجویی تبدیل شده‌اند

فصل هشتم: بازاریابی و فروش، سوخت رشد کسب و کار شما - بخش اول

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

فصل هفتم: به کارگیری استعدادهای برتر و مدیریت شان برای موفقیت - بخش هشتم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

فصل هفتم: به کارگیری استعدادهای برتر و مدیریت شان برای موفقیت - بخش هفتم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

اجاره مستغلات: راهنمایی جامع برای مستأجران و موجران

اجاره مستغلات، فرآیندی پویا و گاه چالش‌برانگیز است که نیازمند آگاهی و دقت از سوی هر دو طرف، یعنی مستأجر و موجر، می‌باشد. این فرآیند به معنای واگذاری حق استفاده از یک ملک، اعم از مسکونی، تجاری یا صنعتی

فصل هفتم: به کارگیری استعدادهای برتر و مدیریت شان برای موفقیت - بخش ششم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

فصل هفتم: به کارگیری استعدادهای برتر و مدیریت شان برای موفقیت - بخش پنجم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

فصل هفتم: به کارگیری استعدادهای برتر و مدیریت شان برای موفقیت - بخش چهارم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

فصل هفتم: به کارگیری استعدادهای برتر و مدیریت شان برای موفقیت - بخش سوم

بعد از گذشت پانزده سال از آشنایی با اسطوره پرتلاش زندگی شخصی ام استاد (برایان ترسی) و پس از گذراندن دوران بسیاری زیبایی از زندگی کاری و شخصی و پیشرفتی که به نظر شخصی خود و اطرافیان قابل توجه بوده است

تبدیل سند سرقفلی به سند مالکیت: امکان یا امتناع؟

سرقفلی، حقی است که برای مستأجر در ملک تجاری ایجاد می‌شود و ارزش افزوده ملک را نشان می‌دهد. این حق، قابل انتقال بوده و در عرف بازار، گاهی اوقات با مبالغ قابل توجهی معامله می‌شود. اما آیا می‌توان سند سر