فصل هفتم: در رسانه های اجتماعی پیدا کنید - بخش دوم

برای برقراری ارتباط با خریداران امروزی، باید جلوی ارسال پیام های خود را بگیرید و شروع به جذب مشتریان خود کنید. قوانین بازاریابی تغییر کرده است وکلید پیروزی استفاده از تغییر به نفع خود شماست.

ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک

 

همه کاربران فیس بوک دارای یک صفحه شخصی هستند که در آن می توانید اطلاعاتی درباره خود ارسال کنید، به روز رسانی های وضعیت را که دیگران مشاهده خواهند کرد، ارسال کنید و اطلاعاتی مانند عکس ها و پیوندها را به اشتراک بگذارید. علاوه بر صفحه شخصی خود، باید یک صفحه مجزا برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این همان چیزی است که فیس‌بوک آن را صفحه هواداران می‌نامد، اما ما آن را صفحه تجاری می‌نامیم (زیرا منطقی‌تر است). بیش از چهار میلیون کاربر هر روز طرفدار صفحات می شوند.

اگر هنوز یک حساب شخصی در فیس بوک ندارید، ابتدا آن را ایجاد کنید. شما نباید یک حساب کاربری استاندارد برای یک کسب و کار ایجاد کنید. این ناقض شرایط خدمات فیس بوک است و شما در خطر بسته شدن حساب خود خواهید بود.

برای ایجاد یک صفحه کسب و کار، ابتدا باید با حساب شخصی خود وارد شوید (فقط کاربرانی که وارد سیستم شده اند می توانند صفحات فن ایجاد کنند). پس از ورود به سایت، به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.facebook.com/pages/create.php

 

اولین قدم در ایجاد صفحه شما این است که مشخص کنید در کدام دسته قرار می گیرد. شما می توانید از میان بسیاری از گزینه های سازماندهی شده توسط محلی، برند/محصول/سازمان، و هنرمند/باند/شخصیت عمومی یکی را انتخاب کنید که مناسب تر است.

 

مشاهده ومطالعه خلاصه کتب کاربردی

 

هنگامی که یک صفحه تجاری برای شرکت خود ایجاد کردید، باید مدتی را برای تبلیغ آن صرف کنید. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

1. از نمایه شخصی خود پیوندی به صفحه کسب و کار خود ارسال کنید. شما می توانید این کار را با کلیک بر روی دکمه "اشتراک گذاری" هنگام مشاهده صفحه کسب و کار خود انجام دهید. صفحه جدید کسب و کار فیس بوک خود را در کانال های موجود خود (وب سایت شرکت، وبلاگ، خبرنامه ایمیل، نمایه لینکدین و غیره) تبلیغ کنید.

3. تبلیغات اجتماعی را در فیس بوک بخرید. فیس بوک این تبلیغات را به کاربران هدف در مکان های مختلف سایت نشان می دهد.

برای سهولت بازدید و یادآوری مکان صفحه فیس بوک برای مشتریان بالقوه، یک زیر دامنه (facebook.yourcompany.com) در دامنه اصلی خود ایجاد کنید که کاربران را به صفحه تجاری فیس بوک شما می فرستد. این رایگان است و برای هر کسی که پیکربندی دامنه شما را مدیریت می کند فقط چند دقیقه طول می کشد. شما همچنین باید URL را برای صفحه کسب و کار فیس بوک خود سفارشی کنید. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به جای URL پیش‌فرض زشت و غیرقابل رمزگشایی که فیس‌بوک به‌طور پیش‌فرض ارائه می‌کند، به صفحه‌ای با URL شبیه http://facebook.com/yourcompany دسترسی پیدا کنند.

 

یادگیری از تبلیغات فیس بوک

فیس بوک به کسب و کارها اجازه می دهد تا صفحات تجاری خود (یا هر صفحه وب دیگر) را در فیس بوک تبلیغ کنند. این تبلیغات در قسمت های مختلف سایت به کاربران خاص فیسبوک نشان داده می شود.

حتی اگر قصد خرید تبلیغات اجتماعی فیس بوک را ندارید، ارزش آن را دارد که اولین قدم را بردارید، انگار که در حال راه اندازی یک تبلیغ هستید. ابزار تبلیغاتی فیس بوک به شما اجازه می دهد تا دموگرافیک هایی مانند سن و جنسیت را مشخص کنید که راهی عالی برای درک دقیق تعداد کاربران فیس بوک متناسب با بازار هدف شما است. 

 

مشاهده سریع آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

افراد بالای 25 سال در ایالات متحده کلمه "بازاریابی" را جایی در پروفایل خود ذکر کرده اند. سعی کنید این ابزار را برای صنعت خودتان اجرا کنید و ببینید چند کاربر می توانید پیدا کنید. به ویژه اگر یک کسب و کار محلی هستید که بر روی یک منطقه جغرافیایی خاص متمرکز شده اید مفید است، زیرا فیس بوک اجازه می دهد تا بر اساس مکان نیز هدف گیری کنید.

شروع به کار در فیس بوک آسان است، اما برای دستیابی به حداکثر ارزش به مقدار مشخصی توجه مداوم نیاز دارد، زیرا کاربران انتظار دارند اطلاعات جدیدی را در سایت ببینند. شما باید برنامه ریزی کنید که فردی در شرکت خود مسئول به روز رسانی سایت و شرکت در گفتگوها به طور منظم باشد. اختصاص زمان به ایجاد یک صفحه شبکه اجتماعی ممکن است برای مشاغل کوچک با منابع محدود کمی چالش برانگیز باشد، اما سرمایه گذاری ارزشمندی است. سایت هایی مانند فیس بوک به اندازه کافی بزرگ هستند و به سرعت در حال رشد هستند که نباید نادیده گرفته شوند. حضور در یک سایت شبکه اجتماعی به سرعت به اندازه داشتن یک وب سایت مهم می شود. سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، به یک معنا، توسعه یک وب‌سایت سنتی هستند. عملکرد فیس بوک، ماهیت ویروسی و پایگاه کاربر بزرگ، آن را به یک پلتفرم بازاریابی ایده آل برای انواع مختلف سازمان ها تبدیل می کند.

 

 مشاهده کتاب‌‌های دیگر حوزه موفقیت

 

نکاتی از سنگرها

در اینجا سه ​​نکته مهم وجود دارد:

1. حساب جعلی ایجاد نکنید. (اصیل باشید)

2. ویژگی بینش صفحات فیس بوک را به طور مرتب بررسی کنید تا ببینید صفحه کسب و کار شما چقدر خوب کار می کند.

3. از وب سایت کسب و کار خود و سایر مطالب آنلاین به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید. در جامعه خود دسترسی ایجاد کنید.

 

ایجاد اتصالات در لینکدین

اگر حرفه ای در کسب و کار هستید، احتمال زیادی وجود دارد که نام LinkedIn را شنیده باشید و قبلاً به عنوان کاربر ثبت نام کرده باشید. لینکدین یک وب سایت برای شبکه های اجتماعی حرفه ای است. میانگین سنی کاربران در سایت 41 سال است. برخلاف سایر شبکه های اجتماعی مانند مای اسپیس و فیس بوک که بر روی مجموعه گسترده ای از کاربران تمرکز می کنند، در لینکدین همه چیز در مورد تجارت است و در حال نوشتن این مطلب، بیش از 20 میلیون کاربر جمع آوری کرده است. اصول اولیه لینکدین مشابه فیس بوک است. شما برای یک حساب کاربری ثبت نام می کنید و نمایه خود را شامل یک خلاصه یا بیوگرافی مختصر، سابقه اشتغال و اعتبار علمی می سازید. مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی، لینکدین نیز به شما اجازه می دهد تا به دیگران متصل شوید.

این اطلاعات در مورد میلیون ها نفر، از جمله ارتباطات آنها، چیزی است که LinkedIn را به ابزار قدرتمندی تبدیل می کند. فرض کنید به دنبال یک موقعیت جدید به عنوان معاون بازاریابی در یک سازمان خاص هستید. لینکدین به شما این امکان را می دهد که پایگاه داده خود را جستجو کنید و افرادی را در آن شرکت پیدا کنید که به نوعی با آنها در ارتباط هستید. چیزی که این کار را بسیار مفید می کند این است که نیازی نیست مستقیماً با این افراد در ارتباط باشید، زیرا لینکدین مسیری را بین شما و کسانی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید پیدا می کند. به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید به مدیر عامل یک شرکت خاص متصل شوید. شما در واقع مدیر عامل را نمی‌شناسید، اما شخصی در فهرست ارتباطی شما این را می‌شناسد در واقع، یکی از همکاران شما از شغل قبلی، اکنون مستقیماً به این مدیر عامل گزارش می‌دهد. لینکدین به شما امکان می دهد از طریق یک یا چند اتصال میانی درخواست معرفی مجازی کنید. این یک راه قدرتمند برای استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین برای ارتباط با مردم برای منافع و منافع متقابل است.

 

مشاهده جزئیات وخرید کتاب بازاریابی درونگرا

 

جهت تهیه این کتاب ارزشمند و کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید.

مجید کیوان پور : 09129374020

 

مطالعه بخش قبلی این فصل کتاب

مطالعه بخش بعدی این فصل کتاب

 

سایر مطالب در خلاصه کتاب‌ها

آیا طلسم FATF شکسته خواهد شد؟

به گزارش شیش دنگ، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، محمدجعفر قائم‌پناه، در اظهاراتی جدید از احتمال بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. این در حالی است که این لوایح پیش از این به تصویب مجلس

گره کور مسکن ایران با دست چینی‌ها باز می‌شود؟

به گزارش شیش دنگ، در حالی که بازار مسکن ایران در چنبره گرانی و رکود گرفتار آمده است، برخی کارشناسان معتقدند ورود شرکت‌های ساختمانی چینی می‌تواند تحولی در این عرصه ایجاد کند.

آشنایی با محله کردان واقع درشهرستان ساوجبلاغ کرج

کردان در واقع نام یک منطقه وسیع است که شامل چندین روستا و آبادی می‌شود. این منطقه به دلیل طبیعت بکر، آب و هوای مطبوع و دسترسی آسان به پایتخت، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. وجود باغ‌های میو

آشنایی با محله سعید آباد واقع در روستاها و ییلاق کرج

سعیدآباد، یکی از محله‌های خوش‌آب‌وهوای کرج است که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز واقع شده است. این منطقه به دلیل طبیعت بکر، هوای پاک و آرامش خاصی که دارد، به یکی از مقاصد محبوب برای سکونت و گذراندن اوقات

اقدسیه، جواهر خوش تراش در شمال پایتخت

موقعیت جغرافیایی خاص محله اقدسیه باعث شده اقدسیه یه آب و هوای عالی داشته باشه. تابستون‌هاش معتدل و زمستون‌هاش سرد و برفی هست. از طرف دیگه، به خاطر اینکه تو شیب کوهپایه قرار گرفته، ویوی خیلی از خونه‌ها

خرید خانه محله نیروهوایی مشهد: محله‌ای مناسب برای خرید خانه؟

محله نیروهوایی مشهد با دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و شهری، گزینه مناسبی برای سکونت است. در این مقاله به بررسی بازار مسکن در این محله، شامل خرید و فروش خانه و آپارتمان، رهن و اجاره، و نکات مهم در این

خرید خانه محله هاشمی نژاد مشهد: راهنمای جامع خرید، فروش و اجاره ملک

در این مقاله به بررسی خرید خانه، فروش خانه، اجاره خانه، رهن و اجاره خانه، رهن و اجاره آپارتمان، اجاره آپارتمان، فروش آپارتمان، خرید آپارتمان، خرید ملک و فروش ملک در محله هاشمی نژاد مشهد پرداختیم. این

خرید خانه محله نوغان مشهد: راهنمای جامع خرید خانه

محله نوغان مشهد با دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و امکانات رفاهی مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای سکونت است. در این مقاله به بررسی جامع خرید و فروش خانه، آپارتمان و ملک، رهن و اجاره خانه و آپارتمان و اجاره

خرید خانه محله نوفل لوشاتو مشهد: راهنمای جامع خرید خانه

نوفل لوشاتو، محله‌ای سرسبز و آرام در مشهد، با دسترسی آسان به امکانات رفاهی و امنیت بالا، گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید خانه، فروش خانه، اجاره خانه، و رهن و اجاره است. این مقاله به بررسی بازار مسکن نوفل ل

جمشیدیه: خرید خانه و آپارتمان در محله‌ای لوکس و آرام

این مقاله به بررسی مزایا، چالش‌ها و نکات مهم در خرید ملک در منطقه جمشیدیه می‌پردازد و شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی می‌کند.

خرید خانه محله مهدی آباد مشهد: بررسی جامع بازار مسکن

مهدی آباد، محله‌ای اصیل و با اصالت در قلب مشهد، با بافت جمعیتی متنوع و دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و شهری، همواره مورد توجه خریداران و سرمایه‌گذاران مسکن بوده است. در این مقاله به بررسی جامع بازار م

خرید خانه محله موسوی قوچانی مشهد: راهنمای جامع خرید، فروش و اجاره ملک

این مقاله به بررسی خرید خانه، فروش آپارتمان، رهن و اجاره خانه و اجاره آپارتمان در محله موسوی قوچانی مشهد می‌پردازد. عوامل موثر بر قیمت ملک، نکات مهم در رهن و اجاره و مزایای زندگی در این محله از جمله م