فصل سیزدهم: مراحل نهایی بیداری معنوی دستاوردها از دیدگاه معنوی - بخش دوم

همواره موفقیت و رسیدن به اهداف برای همه ی ما اهمیت بسیاری داشته است، طوری که سعی کرده ایم با مطالعه و شرکت در سمینارها، شنیدن فایل های صوتی و تماشای فیلم های انگیزشی، انرژیمان را چند برابر کنیم تا بتوانیم به اهداف مکتوب مان دست یابیم. سالها مطالعه و کسب تجربه و به‌کاربردن مطالبی که در کلاس درس اساتید برجسته‌ی موفقیت همچون دکتر «برایان تریسی» استاد بی‌نظیرم، استاد «جک کنفیلد» و «جان دمارتینی» آموختم، من را به آشنایی با آثار استادی رساند که حقیقتا بینظیر است.

الهام شدن عمل به این معناست که قطعا باید شروع به کار کنید. من یک کارآفرینم میدانم هیچ چیز اتفاق نمی افتد مگر این که حقیقتا کاری انجام دهید ولی این کار لزوما چیزی نیست که یک کتاب یا فرد دیگری بخشنامه کرده باشد. شاید بعضی وقت ها باشد ولی الهام یک تلنگر شهودی یک القا و حسی است که از درون خودتان سرچشمه می گیرد. یک ندای درونی میگوید این کار را بکن این جا برو آن را بحر در این کار سرمایه گذاری کن با توجه به این ذهنیت به شما الهام میشود که این یا چیزی بهتر قرار است به شکل یک دستاورد اتفاق بیفتد، اما مفید به آن دستاورد نیستید. اگر این اتفاق نیفتد، زندگی تان به آخر نمی رسد. شما از حس معنوی چشم پوشی نسبت به گذشته برخوردارید.

بیش از این به چهار مرحله ی بیداری اشاره کردم و دو مرحله ی آن را تا این جا توضیح دادم قربانی بودن و توانمند سازی دو مرحله ی بعد، ماهیت معنوی بیشتری دارند.

 

مشاهده ومطالعه خلاصه کتب کاربردی

 

تکرار میکنم اولین مرحله قربانی بودن است و اغلب مردم و از جمله من در این مرحله متولد شده ایم ولی نمیخواهیم در آن بمانیم. متاسفانه بسیاری از مردم در همین مرحله درجا می زند.

مرحله ی دوم توانمند سازی ست. اگر خوش شانس باشید و این کتاب را تا این جا مطالعه کرده باشید به این مرحله رسیده اید که مرحله ای جالب و مهیج است و به خاطر این که دستاوردهای دلخواه تان را می سازید. حسن عجیبی دارد؛ ولی دو مرحله ی دیگر باقی مانده است.

در مرحله ی توانمند سازی حس میکنید پادشاه جهان هستید می توانید هر چیزی داشته باشید هر کاری انجام دهید یا هر چیزی باشید، دنیا به کام شماست. متاسفانه در بعضی موارد مشکلاتی اتفاق می افتد که شما را میر خارج می کند.

این مشکل، بعضی وقت ها مرگ است. در مواجهه با موضوع مرگ متوجه می شوید شما مسوول کائنات نیستید. خدا نیستید. آن وجود  متعالی نیستید. اگر من خدا بودم پدرم هنوز زنده بود. مادرم بود. در یک مقطع خاص باید تسلیم شوید.

تسلیم شدن بر دو نوع است اول عقب نشینی و قربانی شدن می گویید. «مرد هیچ کدام از اینها فایده ندارد. من در برابر زندگی و هر چیزی که سعی دارد مرا به زانو درآورد آسیب پذیر هستم».

نوع دوم تسلیم این است که بدانید من زانو زده ام چون زندگی به من می فهماند من مسوول نیستم بنابراین وقت خوبی است برای دعا کردن این نوع تسلیم شدن تسلیم برای پیوستن به یک نیروی متعالی ست. شما در برابر آن وجود متعالی تسلیم می شوید.

در این جاست که میل شما با چیزی که به آن خواست خداوند می گوییم یکی میشود به چیزی بسیار قدرتمندتر از نفس خودتان مرتبط میشوید. در مرحله ی اول شمای قربانی میگوید «نفس من هیچ قدرتی ندارد و به شکل یک نفس آسیب دیده باقی می مانید. در مرحله ی دوم شما قدرتمند شده اید نفستان عضلاتش را کش می دهد و می گوید «من کنترل همه چیز را به دست دارم میخواهم اسکندر بزرگ باشم و بر زمین حکمرانی کنم

بعد چیزی به شما تلنگر می زند و متوجه میشوید من باید تسلیم باشم گزینه های شما تسلیم شدن به شکل قربانی با تسلیم شدن در مرحله ی آگاهی بیشتر و قدرت برتر است. این مرحله بسیار عجیب است.

 

مشاهده سریع آگهی های ملکی محله دربند تهران

 

تکنیک هایی از قبیل هواوپوتوپونو و مراقبه در این مرحله بسیار مفیدند و شما را به سمت آن وجود متعالی سوق میدهند. این تکنیک ها شما را با ان وجود متعالی متحد میکنند و به این ترتیب میفهمید تنها نیستید.

با این توانمندی و با این سیاه معنوی در کنارتان می تواند به دستاوردهایی بسیار بزرگ تر از قبل دست پیدا کنید. با توانمند سازی رسیدن به مقصد حتمی است ولی وقتی به نقطه ی تسلیم می رسید. به گذشته نگاه میکنید و میگویید افراد بی عرضه و ترسو چنینمقاصدی دارند چون حالا چیز بهتری به شما الهام شده است. الهامات از آن وجود متعالی سرچشمه می گیرند الهام بعضی وقت ها به شکل یک جرقه ای نورانی است که ذهن تان را متوجه احتمالاتی می کند که قبلا هیچ وقت به آنها توجه نکرده بودید.

مرحله ی سوم یعنی مرحله ی تسلیم فوق العاده است. یک مرحله ی دیگر باقی میماند. مرحله ی چهارم که به آن مرحله ی بیداری معنوی می گویم بیداری معنوی جایی است که شما و آن وجود متعالی به وحدت می رسید. نفس شما در انرژی بزرگ تر در الله در خداوند، در کائنات در راز بزرگ و در آن وجود متعالی حل میشود در این مرحله، آن وجود متعالی در وجود شما تجلی می کنند.

عده ای به این مرحله وارستگی میگویند عده ای درکی اجمالی از این مرحله دارند یا برای یک لحظه حس می کنند همه این عوالم را دارند. به این حس میشود تجربه ی ساتوری گفت ولی وقتی این تجربه حقیقتا شکل میگیرد و شما در اقیانوس زندگی محو می شوید، به وارستگی با بیداری معنوی می رسید.

همه ی این مراحل استراتژیهای بیرون آمدن دارند. در واقع وقتی قربانی هستید میتوانید یک کتاب مناسب بخوانید، می توانید عامل جذب را بخوانید یا فیلم مناسی مثل راز ببینید و می توانید در جهت توانمند بودن پیشروی کنید به این شکل از مرحله ی قربانی بودن خارج می شوید. در مرحله ی توانمند سازی بارور شده اید و منابع زیادی در اختیار دارید ولی در یک مقطع به یک استراتژی بیرون آمدن نیاز دارید. شاید این استراتژی یک کتاب باشد. من کتاب محدوده های صفر و دنباله ی آن در صفر را نوشته ام هر دو کتاب درباره ی هواوپونوپونو هستند و این واقعیت را منعکس میکنند که مرحله ی دیگری هم وجود دارد.

بنابراین از طریق آن کتاب با تجربه ای که آن وجود متعالی به شما اعطا می کند از مرحله ی توانمندی عبور میکنید. حالا در مرحله ی Saton در آموزه های بودایی ساتوری باز شدن دریچه ی جدیدی به روی فرد است که تا آن زمان در پرده ی ابهام دهن دوگانه قرار داشته است تسلیم قرار دارید. استراتژی خروج از این مرحله چیست؟ در این مرحله نمی توانید به میل خود کاری انجام دهید.

 

 مشاهده کتاب‌‌ های دیگر حوزه موفقیت

 

بیداری معنوی فیضی ست که از طرف آن وجود متعالی اعطا می شود. نمی توانید در مرحله ی تسلیم بنشینید و بگویید می خواهم خودم را بیدار کنم چون مثل این است که بگویید «من به عنوان یک نفس می خواهم نفس را به قتل برسانم تا بتوانم بدون نفس زندگی کنم نمی توانید این کار را بکنید.

می توانید با مراقبه برای بیداری معنوی آمادگی پیدا کنید. تجربه ی من نشان میدهد وقتی افراد برای رهایی از افکار احساسات یا جسم شان مراقبه میکنند و هر چه بیشتر و بیش تر به ناظر ماورایی توجه می کنند بیشتر به آن ناظر نزدیک میشوند. در یک مقطع انفجاری اتفاق می افتد همه چیز از بین میرود و ناگهان شما و ناظر یکی هستید. این مرحله هم اعطا میشود. این چهار مرحله ی بیداری معنوی است.

نمی توانید خودتان را به این مراحل منتقل کنید علاوه بر این بر اساس شواهد ممکن است وارستگی بدون نیاز به هیچ آمادگی برای هرکی در هر زمانی اتفاق بیفتد به لطف آن وجود متعالی نا اهل ترین فرد، وارسته می شود.

ولی می توانید کارهایی انجام دهید تا آمادگی بیداری معنوی را پیدا کنید. در این مسیر پرداختن به فعالیتهای معنوی و روانی مفید است. به این معنا که باورهای مان را بررسی کنیم و ببینیم چه باورهای محدود کننده ای داریم آنها را سرکوب کنیم از بین ببریم برای این کار می توانیم از تکنیکهای پاکسازی استفاده کنیم تا آزاد شویم رها شویم که چه کاری انجام دهیم؟ رهایی برای دریافت رهایی برای کسب دیدگاه ها، افکار و الهامات جدید.

بنابراین یکی از مهم ترین کارها انجام اقدامات پاکسازی است. مراقبه هم به راهیابی شما به باطن کمک میکنند؛ هر چه بیشتر به باطن راه پیدا کنید، بیش تر به آن وجود متعالی نزدیک میشوید. در نهایت در یک مقطع از باطن به تجربه ی بیداری معنوی راه پیدا می کنید.

 

مشاهده جزئیات وخرید کتاب نه راهکار معجزه‌گر

 

جهت تهیه این کتاب ارزشمند و کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید.

مجید کیوان پور : 09129374020

 

مطالعه بخش قبلی این فصل کتاب

مطالعه بخش بعدی این فصل کتاب

 

سایر مطالب در خلاصه کتاب‌ها

کارگران ساختمانی در تنگنای بی‌توجهی و بحران

کارگران ساختمانی، ستون‌های استوار صنعت ساختمان، در سایه‌ی بی‌توجهی و بحران‌های متعدد، روزگار سختی را سپری می‌کنند. دبیر اجرایی خانه کارگر آران و بیدگل، با صدای رسا، از این وضعیت نگران‌کننده پرده برداش

رکود بی‌سابقه در بازار مسکن تهران: خانه‌ها در حراج، خریداران در خواب

بازار مسکن تهران در چنگال رکودی سنگین گرفتار شده است، رکودی که حتی حراج خانه‌ها را نیز بی‌اثر کرده است. قیمت‌ها چنان سرسام‌آور شده‌اند که خریداران را به حاشیه رانده و بازار را در سکوت و رخوتی عمیق فرو

6Dong: پلتفرمی جامع برای جستجوی و خرید ملک و اجاره روزانه در ایران

خسته از جستجوی طولانی ملک؟ 6دنگ با میلیون‌ها آگهی، فیلترهای هوشمند و مشاوره تخصصی، خرید و فروش ملک را آسان و امن می‌کند. از آپارتمان تا ویلا، با 6دنگ به خانه رویایی خود دست پیدا کنید. همین حالا ثبت‌نا

مالیات ملک تجاری: یک بررسی جامع و انسانی

مالیات ملک تجاری، یکی از منابع درآمدی مهم برای دولت‌ها، همواره موضوع بحث و بررسی‌های فراوانی بوده است. این مالیات که بر درآمد حاصل از اجاره یا فروش املاک تجاری وضع می‌شود، می‌تواند تأثیرات قابل توجهی

چگونه یک آگهی فروش زمین بنویسیم که مشتری را مجذوب خود کند

در دنیای پررقابت املاک و مستغلات، یک آگهی فروش زمین خوب فراتر از فهرست ساده مشخصات است. این آگهی باید داستانی جذاب را روایت کند، تصویری واضح از پتانسیل زمین را در ذهن خریدار ترسیم کند و در نهایت، او ر

هزینه ساخت آپارتمان: بررسی ابعاد اقتصادی و عوامل تأثیرگذار

ساخت آپارتمان، به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم در حوزه مسکن و ساختمان، با هزینه‌های قابل توجهی همراه است. این هزینه‌ها، تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

آپارتمان‌های مسکونی و چالش استفاده تجاری: نگاهی عمیق به مرزهای قانونی و اجتماعی

در دنیای پویای املاک و مستغلات، مرز بین کاربری مسکونی و تجاری گاهی کمرنگ می‌شود. این موضوع به ویژه در مورد آپارتمان‌های مسکونی که در بافت شهری قرار دارند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. تغییر کاربری آپارتم

مسکن ارزان: رؤیایی دست‌یافتنی یا سراب بی‌انتها؟

در جهانی که قیمت‌ها با سرعت سرسام‌آوری در حال افزایش هستند، دستیابی به مسکن ارزان برای بسیاری به یک رؤیای دست‌نیافتنی تبدیل شده است. این مسئله به ویژه برای جوانان، خانواده‌های کم‌درآمد و اقشار آسیب‌پذ

بهترین پیشنهاد خرید آپارتمان در کرج پاییز 1403

آیا قصد خرید آپارتمان در کرج را دارید؟ این مقاله جامع، شما را با بهترین مناطق، نکات کلیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کرج آشنا می‌کند. از بررسی مناطق پرطرفدار مانند مهرشهر و عظیمیه تا راهنما

آپارتمان‌های قدیمی: میراثی از گذشته در معماری امروز

در گذر زمان، آپارتمان‌های قدیمی همچنان به عنوان شاهدانی خاموش از دوران گذشته در شهرها پابرجا مانده‌اند. این ساختمان‌ها با معماری خاص و جزئیات منحصربه‌فرد خود، گنجینه‌ای از تاریخ و فرهنگ را در خود جای

تعمیرات آپارتمان: نیاز یا تجمل؟

آپارتمان‌ها، به عنوان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های سکونت در جوامع شهری، نیازمند توجه و مراقبت مداوم هستند. تعمیرات آپارتمان، فرایندی پیچیده و چند وجهی است که علاوه بر افزایش ارزش مالی ملک، به بهبود ک

خانه‌های مسکونی: گهواره‌ی آرامش و هویت

خانه، مفهومی فراتر از چهاردیواری و سرپناهی برای گذران زندگی است. خانه، تجلی‌گاه آرزوها، رویاها و خاطرات ماست. مأمنی است که در آن آرامش می‌یابیم، هویت خود را شکل می‌دهیم و با عزیزانمان پیوند می‌خوریم.