فصل هفتم: در رسانه های اجتماعی پیدا کنید - بخش ششم

برای برقراری ارتباط با خریداران امروزی، باید جلوی ارسال پیام های خود را بگیرید و شروع به جذب مشتریان خود کنید. قوانین بازاریابی تغییر کرده است وکلید پیروزی استفاده از تغییر به نفع خود شماست.

 ترافیک رانندگی با Digg

 

رسانه های مکتوب سنتی، مانند روزنامه ها و مجلات، معمولاً دارای یک فرآیند ویراستاری هستند. ویراستاران انتخاب می کنند که کدام مقاله عمدتاً بر اساس علاقه پیش بینی شده از سوی مصرف کنندگان در صفحه اول منتشر شود. از آنجایی که رسانه های اصلی به طور فزاینده ای توسط سایت های رسانه ای خاص مانند وبلاگ ها تکه تکه می شوند، ما شاهد تغییر در روند ویرایش هستیم. به جای اینکه ویراستاران مقالاتی را برای صفحه اول از میان مجموعه احتمالی مقالات نوشته شده توسط متخصصان انتخاب کنند، سایت های خبری اجتماعی محتوای ده ها هزار سایت کوچکتر را جمع آوری می کنند و به خوانندگان اجازه می دهند تصمیم بگیرند که چه چیزی در صفحه اول نمایش داده می شود.

 

مشاهده ومطالعه خلاصه کتب کاربردی

 

در حال حاضر بهترین نمونه برای این تغییر سایت خبری اجتماعی Digg (digg.com) است. مانند یک روزنامه بزرگ، دیگ صدها هزار خواننده دارد که برای یافتن بهترین مقالات در موضوعات مختلف، مانند سیاست، سرگرمی و فناوری، از سایت بازدید می کنند. با این حال، این مقالات توسط سردبیران یا روزنامه نگاران Digg نوشته نشده اند، آنها از هزاران وب سایت مختلف جمع آوری شده و توسط خود خوانندگان/کاربران به Digg ارسال شده اند. علاوه بر این، به جای اینکه یک ویرایشگر تصمیم بگیرد که کدام مقاله در صفحه اصلی Digg یا صفحات مرور کلی موضوع نشان داده شود، خود کاربران از طریق یک فرآیند رأی گیری ساده تصمیم می گیرند. هر کاربر Digg می تواند بر اساس اینکه مقاله را دوست داشته باشد یا نه، به یک مقاله ارسالی رای مثبت یا منفی بدهد. در نهایت، آن دسته از مقالاتی که بیشترین رای را کسب می کنند به طور خودکار انتخاب می شوند تا در صفحه اول دیگ نشان داده شوند. مانند یک روزنامه معمولی، مقالات در صفحه اول توسط کاربران بسیار بیشتری نسبت به مقاله ای که در اعماق آن دفن شده است خوانده می شود. هنگامی که یک مقاله به صفحه اول Digg می رسد، ترافیک وب قابل توجهی را به سایتی که مقاله از آن سرچشمه گرفته است هدایت می کند.

سایت‌های خبری اجتماعی مانند Digg روشی فوق‌العاده قدرتمند برای کسب‌وکارها هستند تا محتوای خود (مانند مقالات، عکس‌ها و ویدیوها) را به توده‌های زیادی از کاربران گسترش دهند. مقالاتی که در صفحه اول دیگ قابل مشاهده هستند، می توانند بیش از 25000 بازدید در یک روز داشته باشند، سطح ترافیک وب که بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از وب سایت ها در یک سال دریافت می کنند. این خوانندگان همچنین بسیار بیشتر از کاربران وب معمولی متصل و تأثیرگذارتر هستند. اغلب، آنها خودشان وبلاگ نویس هستند و می توانند به انتشار مقاله در سایر سایت های رسانه های اجتماعی کمک کنند و ترافیک بیشتری ایجاد کنند.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، ورود به صفحه اول دیگ آسان نیست. خوانندگان هر روز هزاران مقاله را به Digg ارسال می کنند و تنها بخش کوچکی از آنها به صفحه اول می رسند. تعداد "کاوش" یا رای لازم برای ایجاد یک مقاله در صفحه اول، بر اساس رقابت و تعداد دفعات مدفون (یا منفی) مقاله متفاوت است. بسیاری از مردم بر این باورند که گروه کوچکی از کاربران اصلی Digg، مقاله‌ای را که فکر نمی‌کنند ارزشش را داشته باشد، درست زمانی که به صفحه اول نزدیک می‌شود، دفن می‌کنند - تجربه‌ای ناامیدکننده، زیرا چندین بار این اتفاق افتاده است. اگر مقاله شما به صفحه اول تبدیل شود، ده ها هزار بازدید کننده دریافت خواهید کرد. اما، اگر مقاله شما به صفحه اول ارتقا پیدا نکند (حتی اگر خیلی خیلی نزدیک شود)، ترافیک ناچیزی خواهید داشت.

با این اوصاف، اگرچه ساختن صفحه اول دیگ سخت است، اما مطمئناً غیرممکن نیست و کارهایی وجود دارد که می توانید برای بهبود شانس خود برای شکستن آن انجام دهید.

 

مشاهده سریع آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

شرکت کردن

قبل از ارسال مقاله، زمانی را صرف آشنایی با جامعه و ارسال محتوایی غیر از مطالب خود کنید. مقالات دیگری را که جالب می‌دانید جستجو کنید و با نظر دادن در مورد مقالاتی که دیگران ارسال کرده‌اند و به آنها علاقه دارید، در گفتگو شرکت کنید.

 

دوست شدن

به سایر کاربران در Digg که علایق شما را به اشتراک می گذارند متصل شوید. برای انجام این کار، کافی است مقالات مرتبط با کسب و کار خود را که به صفحه اول راه یافته اند، بیابید. با کاربرانی که مقاله را ارسال کرده اند، آن را جستجو کرده یا درباره آن نظر داده اند، دوست شوید. در فید RSS با لیست دوستان خود مشترک شوید. این به شما امکان می دهد زمانی که شخصی در لیست دوستان شما مقاله ای را ارسال می کند، به طور خودکار به روز شوید. حتما این فهرست را به صورت دوره ای مرور کنید و مقالات مورد علاقه را جستجو کنید. همانطور که دوستان خود را تماشا می کنید و به آنها کمک می کنید، مردم شروع به دوستی با شما و تماشای مطالب ارسالی شما می کنند.

 

عناوین استثنایی بنویسید

عنوان مقاله ای که به دیگ ارسال می کنید بسیار مهم است. یک عنوان عالی توجه و علاقه را به خود جلب می کند. اغلب، کاربران پرمشغله Digg به مقالات فقط بر اساس عنوان رای مثبت می دهند و مقاله را نمی خوانند. حتی یک مقاله واقعا عالی با عنوانی بد بعید است موفق شود. برای نوشتن عناوین برنده وقت بگذارید. ما در مورد روند نوشتن عناوین عالی قبلا در فصل وبلاگ نویسی بحث کردیم.

 

از دکمه حفاری استفاده کنید

در وبلاگ یا وب سایت خود که محتوای شما در آن وجود دارد، حتما یک «دکمه digg» قرار دهید. این دکمه به کسانی که مقاله شما را می خوانند اجازه می دهد بدون ترک سایت شما مقاله را ارسال کنند یا به آن رأی دهند. همچنین، این دکمه نشان می‌دهد که مقاله قبلاً چه تعداد جستجو دریافت کرده است.

 

 

قالب ها و موضوعات محبوب را امتحان کنید

جامعه Digg از موضوعات و سبک‌های خاصی مانند مقاله‌های چگونه یا «فهرست» استفاده می‌کند - برای مثال «۲۲ راه برای ذخیره یک بسته در سفر کاری بعدی». یکی دیگر از موضوعات مورد علاقه هر چیزی است که به اپل مربوط می شودبسیاری از کاربران Digg از طرفداران این شرکت هستند. جامعه Digg یک جمعیت نسبتاً فنی است، بنابراین مقالاتی که برای طرف‌های گیک‌تر جامعه جذاب هستند، به بهترین شکل طنین انداز می‌شوند. سعی کنید چیزی در مورد منطقه مورد علاقه خود بنویسید که به یکی از این نقاط داغ برخورد کند.

 

 مشاهده کتاب‌‌های دیگر حوزه موفقیت

 

فقط بهترین ها را ارسال کنید

وقت و اعتبار خود را برای ارسال همه مقالات خود به Digg تلف نکنید. فقط بهترین را انتخاب کنید. همچنین مقالاتی را که بعید به نظر می‌رسد در Digg خوب عمل کنند، فیلتر کنید، مانند مواردی که مخصوص شرکت شما یا اعلامیه محصول است. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر حجم بالایی از مقالات خود را ارسال کنید که توسط انجمن مخالفت شده است، این احتمال وجود دارد که از Digg محروم شوید. هنگامی که این اتفاق می افتد، هیچ مقاله ای از وب سایت شما نمی تواند توسط شما یا هر کاربر دیگری به Digg ارسال شود.

 

تحریم نشوید

روزهای اولیه استفاده از Digg، وسوسه انگیز خواهد بود که واقعاً سیستم را امتحان کنید یا خیر. یک مثال معمول این است که فقط محتوای خود را ارسال کنید و سپس از همه افراد شرکت خود بخواهید در Digg ثبت نام کنند و به محتوای شما رای مثبت دهند. تشخیص این نوع فعالیت نسبتاً آسان استمحتوای شما هرگز شانسی برای ورود به صفحه اول نخواهد داشت. در بدترین حالت، وب سایت شما ممکن است از Digg منع شود، پس از آن هیچ یک از محتوای آینده شما نمی تواند توسط کسی برای Digg ارسال شود.

  

مشاهده جزئیات وخرید کتاب بازاریابی درونگرا

 

جهت تهیه این کتاب ارزشمند و کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید.

مجید کیوان پور : 09129374020

 

مطالعه بخش قبلی این فصل کتاب

مطالعه بخش بعدی این فصل کتاب

 

 

سایر مطالب در خلاصه کتاب‌ها

آیا طلسم FATF شکسته خواهد شد؟

به گزارش شیش دنگ، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، محمدجعفر قائم‌پناه، در اظهاراتی جدید از احتمال بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد. این در حالی است که این لوایح پیش از این به تصویب مجلس

گره کور مسکن ایران با دست چینی‌ها باز می‌شود؟

به گزارش شیش دنگ، در حالی که بازار مسکن ایران در چنبره گرانی و رکود گرفتار آمده است، برخی کارشناسان معتقدند ورود شرکت‌های ساختمانی چینی می‌تواند تحولی در این عرصه ایجاد کند.

آشنایی با محله کردان واقع درشهرستان ساوجبلاغ کرج

کردان در واقع نام یک منطقه وسیع است که شامل چندین روستا و آبادی می‌شود. این منطقه به دلیل طبیعت بکر، آب و هوای مطبوع و دسترسی آسان به پایتخت، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. وجود باغ‌های میو

آشنایی با محله سعید آباد واقع در روستاها و ییلاق کرج

سعیدآباد، یکی از محله‌های خوش‌آب‌وهوای کرج است که در دامنه رشته‌کوه‌های البرز واقع شده است. این منطقه به دلیل طبیعت بکر، هوای پاک و آرامش خاصی که دارد، به یکی از مقاصد محبوب برای سکونت و گذراندن اوقات

اقدسیه، جواهر خوش تراش در شمال پایتخت

موقعیت جغرافیایی خاص محله اقدسیه باعث شده اقدسیه یه آب و هوای عالی داشته باشه. تابستون‌هاش معتدل و زمستون‌هاش سرد و برفی هست. از طرف دیگه، به خاطر اینکه تو شیب کوهپایه قرار گرفته، ویوی خیلی از خونه‌ها

خرید خانه محله نیروهوایی مشهد: محله‌ای مناسب برای خرید خانه؟

محله نیروهوایی مشهد با دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و شهری، گزینه مناسبی برای سکونت است. در این مقاله به بررسی بازار مسکن در این محله، شامل خرید و فروش خانه و آپارتمان، رهن و اجاره، و نکات مهم در این

خرید خانه محله هاشمی نژاد مشهد: راهنمای جامع خرید، فروش و اجاره ملک

در این مقاله به بررسی خرید خانه، فروش خانه، اجاره خانه، رهن و اجاره خانه، رهن و اجاره آپارتمان، اجاره آپارتمان، فروش آپارتمان، خرید آپارتمان، خرید ملک و فروش ملک در محله هاشمی نژاد مشهد پرداختیم. این

خرید خانه محله نوغان مشهد: راهنمای جامع خرید خانه

محله نوغان مشهد با دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و امکانات رفاهی مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای سکونت است. در این مقاله به بررسی جامع خرید و فروش خانه، آپارتمان و ملک، رهن و اجاره خانه و آپارتمان و اجاره

خرید خانه محله نوفل لوشاتو مشهد: راهنمای جامع خرید خانه

نوفل لوشاتو، محله‌ای سرسبز و آرام در مشهد، با دسترسی آسان به امکانات رفاهی و امنیت بالا، گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید خانه، فروش خانه، اجاره خانه، و رهن و اجاره است. این مقاله به بررسی بازار مسکن نوفل ل

جمشیدیه: خرید خانه و آپارتمان در محله‌ای لوکس و آرام

این مقاله به بررسی مزایا، چالش‌ها و نکات مهم در خرید ملک در منطقه جمشیدیه می‌پردازد و شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی می‌کند.

خرید خانه محله مهدی آباد مشهد: بررسی جامع بازار مسکن

مهدی آباد، محله‌ای اصیل و با اصالت در قلب مشهد، با بافت جمعیتی متنوع و دسترسی مناسب به امکانات رفاهی و شهری، همواره مورد توجه خریداران و سرمایه‌گذاران مسکن بوده است. در این مقاله به بررسی جامع بازار م

خرید خانه محله موسوی قوچانی مشهد: راهنمای جامع خرید، فروش و اجاره ملک

این مقاله به بررسی خرید خانه، فروش آپارتمان، رهن و اجاره خانه و اجاره آپارتمان در محله موسوی قوچانی مشهد می‌پردازد. عوامل موثر بر قیمت ملک، نکات مهم در رهن و اجاره و مزایای زندگی در این محله از جمله م