فصل هفتم: در رسانه های اجتماعی پیدا کنید - بخش هفتم

برای برقراری ارتباط با خریداران امروزی، باید جلوی ارسال پیام های خود را بگیرید و شروع به جذب مشتریان خود کنید. قوانین بازاریابی تغییر کرده است وکلید پیروزی استفاده از تغییر به نفع خود شماست.

در حال کشف شدن با StumbleUpon

اگرچه Digg توانایی هدایت حجم قابل توجهی از ترافیک را دارد، اما شما با دو چالش روبرو هستید: یکی، ورود به صفحه اول بسیار سخت است و برای رسیدن به آن، به محتوای عالی و دوستان قدرتمند و کمی شانس  نیاز دارید.. دوم، ارسال مقاله خود به Digg ترافیک زیادی برای شما ایجاد نمی کند، مگر اینکه صفحه اول را وارد کنید. StumbleUpon را وارد کنید، راه دیگری برای هدایت ترافیک به بهترین محتوای خود از طریق شبکه بیش از هفت میلیون کاربر ثبت شده StumbleUpon به عنوان یک سایت کشف اجتماعی شناخته می شود، زیرا به شما کمک می کند محتوایی را که به آن علاقه دارید کشف کنید. مانند بسیاری از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، استفاده از آن رایگان است و شروع آن بسیار آسان است. اولین قدم شما ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری است، در این مرحله شما حوزه های مورد علاقه خود را از بیش از 100 حوزه موضوعی مختلف مشخص می کنید. سپس نوار ابزار StumbleUpon را برای مرورگر خود دانلود و نصب کنید. پس از نصب، نوار ابزار دقیقاً در مرورگر شما ظاهر می شود ودر نوار ابزار تعدادی دکمه را خواهید یافت که اولین آنها "Stumble!" است.

 

وقتی روی "Stumble!" کلیک می کنید به طور خودکار به یک صفحه وب متفاوت از صفحه ای که در آن هستید منتقل می شوید. اینکه به کدام صفحه هدایت می‌شوید به چندین چیز بستگی دارد، اما در درجه اول به آنچه دوست دارید و میزان محبوبیت صفحه در میان جامعه کاربران StumbleUpon بستگی دارد. هنگامی که در سایت هستید، می توانید با کلیک بر روی دکمه "I Like It" در نوار ابزار به آن رای مثبت دهید، یا می توانید با کلیک کردن روی دکمه "Thumbs Down" به آن رای منفی بدهید. از این نظر، StumbleUpon بسیار شبیه Digg است. همانطور که ممکن است حدس بزنید، صفحات وب که رای مثبت بیشتری دریافت می کنند به کاربران بیشتری نشان داده می شوند.

مانند Digg، یک صفحه وب که از StumbleUpon رای مثبت دریافت می کند، هزاران بازدید کننده دریافت می کند. با این حال، StumbleUpon یک تفاوت مهم دارد. همانطور که قبلاً بحث شد، با Digg، اگر مقاله شما رای کافی برای ایجاد صفحه اول کسب کند، ده ها هزار بازدیدکننده دریافت می کنید، اما اگر صفحه اول را ایجاد نکنید، تقریباً هیچ چیز دریافت نمی کنید. با StumbleUpon، با کسب رأی موافق بیشتر، به تدریج ترافیک بیشتری دریافت می کنید، زیرا هیچ مفهومی از صفحه اول وجود ندارد. این خوب است، زیرا اگر محتوای نسبتاً خوبی داشته باشید که فقط چند نفر به آن رأی مثبت دهند، همچنان شاهد افزایش قابل توجهی در ترافیک خواهید بود. هرچه آرای مثبت بیشتری کسب کنید، ترافیک بیشتری دریافت می کنید. مزیت دیگر StumbleUpon این است که ترافیکی که ارسال می کند طولانی تر از Digg است. در بیشتر موارد، ترافیک از Digg، حتی برای یک مقاله در صفحه اول، به طور قابل توجهی پس از روز دوم یا سوم کاهش می یابد. با Stumble- Upon، ترافیک برای مدت طولانی همچنان ارسال می شود. ما مقالات محبوبی از وبلاگ خود داریم که بیش از دو سال پیش ارسال شده اند که هنوز از StumbleUpon ترافیک دریافت می کنند!

 

مشاهده ومطالعه خلاصه کتب کاربردی

 

نکات بیشتر از سنگرها

برای استفاده موفقیت آمیز از StumbleUpon، از این نکات استفاده کنید:

1. با تمام دسته بندی های اساسی موجود آشنا شوید و آن هایی را که مرتبط ترین با نمایه شما هستند انتخاب کنید. این باعث می شود که به محتوایی برخورد کنید که برای شما جالب تر است.

2. در اولین شروع، در برابر وسوسه ارسال محتوای خود مقاومت کنید. به سادگی از StumbleUpon برای یافتن محتوای جالب استفاده کنید (این همان چیزی است که برای آن طراحی شده است). به چیزهایی که دوست دارید رأی دهید.

3. شروع به دوست یابی کنید.این کاربران علایق مشترکی با شما دارند و به احتمال زیاد به محتوای شما رای مثبت می دهند.

4. اجرای یک کمپین تبلیغاتی پولی کوچک در StumbleUpon را در نظر بگیرید (آنها حدود 0.05 دلار به ازای هر بازدیدکننده وب سایت دریافت می کننداما شما می توانید بر اساس منطقه مورد علاقه بازدیدکنندگان آنها را هدف قرار دهید). این اغلب یک راه ارزان برای فهمیدن این است که آیا یک محتوای خاص احتمالاً کاندیدای ویروسی شدن در وب هست یا خیر.

 

مشاهده سریع آگهی های ملکی محله اقدسیه تهران

 

پیدا شدن در یوتیوب

یوتیوب حتی قبل از اینکه گوگل این شرکت را به قیمت 1.65 میلیارد دلار تصاحب کند، یک وب سایت بسیار محبوب بود. از آن زمان، رشد چشمگیر آن ادامه یافته است و امروزه یکی از 10 سایت پربازدید در اینترنت است. بیایید به اعداد سریع نگاه کنیم:

تنها در ماه ژانویه 2009، 147 میلیون کاربر اینترنت در ایالات متحده به طور متوسط ​​101 ویدیو برای هر نفر تماشا کردند.هر روز بیش از 100 میلیون ویدیو مشاهده می شود.

یوتیوب محبوب ترین سایت ویدئویی در اینترنت است. گوگل 43 درصد از بازار ویدیوی آنلاین را در اختیار دارد و یوتیوب 99 درصد از آن را تشکیل می دهد. سایت‌های دیگر، مانند فاکس اینتراکتیو و یاهو، هرکدام با کمتر از 5 درصد از بازار، با اختلاف زیادی دنبال می‌شوند.

همچنین باید توجه داشته باشید که یوتیوب فقط درباره ویدیوهای خنده دار بچه گربه هایی نیست که کارهای دیوانه کننده انجام می دهند (اگرچه ثابت شده است که این ژانر همیشه مورد علاقه  عموم است). می‌توانید انواع مختلفی از ویدیوهای محبوب، از جمله «چگونه»، «مصاحبه‌های تخصصی» و حتی تبلیغات خنده‌دار را بیابید (اما آنها باید واقعاً خنده‌دار باشند).

تماشای فیلم کمدی

 

اولین قدم برای شروع کار با YouTube این است که یک حساب کاربری برای کسب و کار خود راه اندازی کنید (به عنوان مثال، www.youtube.com/ yourcompany). هنگام ایجاد یک حساب کاربری، باید نامی را انتخاب کنید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد زیرا این نام به نام کانال YouTube شما نیز تبدیل می شود. گام بعدی این است که شروع به ارسال ویدیوهای قابل توجه کنید (آپلود کردن ویدیو بسیار ساده است)، که YouTube به صورت رایگان میزبانی می کند - به این معنی که لازم نیست نگران پهنای باند یا هزینه های ذخیره سازی باشید.ما راه هایی را برای ایجاد ویدیوهای قابل توجه بیان کرده ایم.

 

 مشاهده کتاب‌‌های دیگر حوزه موفقیت

 

داستان های مشتری

مکالماتتان را با برخی از بهترین مشتریان خود ضبط کنید. از آنها بخواهید تجربیات و اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند که فکر می کنید برای مشتریان آینده جالب خواهد بود. اگرچه صحبت کردن در مورد کسب و کار شما برای مشتریان شما اشکالی ندارد، اما آنها را مجبور نکنید. هدف گرفتن گواهینامه نیست، بلکه این است که آنها اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند که برای دیگران مفید باشد.

 

مصاحبه با کارشناسان

کارشناسان صنعت خود را بیابید و مصاحبه با آنها را ضبط کنید. اغلب راحت‌تر است که مردم راضی به مصاحبه با آنها در یک پادکست یا ویدیو بشوند تا اینکه یک مقاله مهمان برای وبلاگ شما بنویسند.

ویدیوها راه بسیار خوبی برای آموزش افراد هستند، بنابراین ساخت کتابخانه ای از ویدیوهای کوتاه که مخاطبان هدف شما برای شغل خود جالب و مفید باشند، سودمند است.

کلید موفقیت در یوتیوب، مانند سایر کانال های بازاریابی ورودی که در مورد آن صحبت کردیم، تولید محتوای قابل توجهی است که مردم بخواهند آن را تماشا کنند و به اشتراک بگذارند. اگرچه مطمئناً می‌توانید ویدیویی تولید کنید که چیزی بیش از یک آگهی تجاری خسته کننده برای محصول یا خدمات شما نباشد، بعید است که بازدیدهای زیادی از آن داشته باشید.

ضبط ویدیوهای کوتاه و باکیفیت را می توان با اکثر دوربین های دیجیتال مدرن انجام داد. حتی دوربین های ویدئویی تا حدودی تخصصی را می توان نسبتاً ارزان خریداری کرد. با کمی آمادگی و تمرین، می‌توانید با هزینه و تجربه نسبتاً کمی ویدیو ضبط کرده و با مخاطبان در وب به اشتراک بگذارید. ارسال در YouTube سریع و آسان است و نیازی به ویرایش گسترده ندارد.

هنگامی که ویدیوی شما در YouTube در دسترس است، باید ترافیک را به سمت آن هدایت کنید. این کار با استفاده از همان کانال هایی انجام می شود که برای تبلیغ هر یک از محتوایی که تولید می کنید استفاده می کنید - وب سایت، وبلاگ و حساب های رسانه های اجتماعی شما. یکی از ویژگی‌های مفیدی که یوتیوب ارائه می‌کند، امکان جاسازی ویدیوها مستقیماً در یک صفحه وب است، به طوری که کاربران حتی مجبور نیستند برای مشاهده آنها به YouTube مراجعه کنند. ما از این ویژگی برای افزودن ویدیوهای خود به وبلاگ خود استفاده می کنیم - علاوه بر این، ما محتوا را در اطراف ویدیوها می نویسیم. با قرار دادن ویدیوهای YouTube خود در مقالات وبلاگ خود، اطمینان حاصل می کنید که حداقل مشترکین وبلاگ شما آنها را خواهند دید. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، YouTube همچنین دارای یک ویژگی جستجو است که به افراد اجازه می دهد ویدیوهای مربوط به موضوعات خاص را پیدا کنند. این کار مشابه گوگل ، اما بسیار ساده تر است. هنگام بهینه‌سازی ویدیوهای خود برای جستجوی YouTube، حتماً یک عنوان و توضیحات توصیفی و جلب توجه ایجاد کنید - که شامل کلمات کلیدی شما نیز می‌شود.

YouTube یک ویژگی تجزیه و تحلیل در محصول خود دارد که به شما امکان می دهد متوجه شوید ویدیوی شما چند بار و کجا مشاهده شده است (در وب سایت YouTube، تعبیه شده در صفحه شما و غیره).

 

نکاتی از سنگرها

در اینجا چهار پیشنهاد اضافی برای استفاده حداکثری از YouTube وجود دارد:

1. آزمایش کنید! تا زمانی که تلاش نکنید نمی‌دانید چه نوع ویدیوهایی مخاطبان بالقوه شما را جذب می‌کنند.

2. سعی نکنید کامل و یا بیش از حد صیقلی باشید. برای تولید محتوا برای کسب و کار خود نیازی به تولید کننده ویدیو حرفه ای ندارید. پول زیادی برای یک ویدیو صرف نکنید. شرط های خود را در چندین شرط مختلف پخش کنید و در حین حرکت یاد بگیرید.

3. روی تجهیزات گران قیمت سرمایه گذاری نکنید. اکثر دوربین‌های ویدیویی و میکروفون‌های فعلی به خوبی عمل می‌کنند.

4. YouTube اخیراً ویژگی‌هایی را اضافه کرده است که اجازه می‌دهد زیرنویس‌ها و مناطق قابل کلیک را به ویدیوی خود اضافه کنید. از اینها برای پیوند دادن ویدیوهای خود به یکدیگر استفاده کنید.

 

مشاهده جزئیات وخرید کتاب بازاریابی درونگرا

 

جهت تهیه این کتاب ارزشمند و کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید.

مجید کیوان پور : 09129374020

 

مطالعه بخش قبلی این فصل کتاب

مطالعه بخش بعدی این فصل کتاب

 

سایر مطالب در خلاصه کتاب‌ها

بلوار ارم، شاهرگ حیاتی مهرشهر کرج

مهرشهر، نگین سرسبز کرج، با بلوار ارم هویتی دوگانه می‌یابد. این بلوار دوازده کیلومتری، همچون شاهرگی حیاتی، از شمال تا جنوب مهرشهر کشیده شده و آن را به دو نیمه شرقی و غربی تقسیم می‌کند. بلوار ارم تنها ی

اسلامشهر: شهری در حال توسعه در حاشیه تهران

اسلامشهر، یکی از شهرهای استان تهران، با جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر، در جنوب غربی پایتخت واقع شده است. این شهر که در دهه‌های اخیر با رشد چشمگیری مواجه بوده، اکنون به یکی از مناطق مهم صنعتی و تجاری د

خیابان فرشته: جواهری در قلب تهران

خیابان فرشته، نگینی درخشان در منطقه یک تهران، نمادی از تجمل، مدرنیته و زندگی مرفه شهری است. این خیابان با معماری منحصربه‌فرد، بوتیک‌های لوکس، رستوران‌های بین‌المللی و کافه‌های دنج، تجربه‌ای بی‌نظیر را

 چگونه با مشتریان روبرو شویم؟

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

شیوه برخورد با ۶۰ تیپ مشتری - بخش سوم

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

شیوه برخورد با ۶۰ تیپ مشتری - بخش دوم

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

شیوه برخورد با ۶۰ تیپ مشتری - بخش اول

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

چگونه شخصیت، اخلاق وسرشت مشتریان را بشناسیم؟

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

مشتری کیست ؟

خرید و فروش و داد و ستد از هنگامی که بشر به حداقل تمدن و فرهنگ زیست محیطی دست یافت و از هنگامی که نیازها روز به روز افزون تر شد رونق یافت.

آرش رضاوند، قلب تپنده خط میانی استقلال، یک سال دیگر آبی‌پوش می‌ماند!

به گزارش شیش دنگ، در هیاهوی نقل و انتقالات تابستانی، هواداران استقلال می‌توانند نفسی به راحتی بکشند. آرش رضاوند، هافبک باتجربه و متعصب آبی‌پوشان، قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این تیم تمدید کرد

جهش تورمی در استان مرکزی، زنگ خطر اقتصاد ایران

به گزارش شیش دنگ، تیرماه 1403، ماهی پرالتهاب برای اقتصاد ایران بود. در حالی که تورم نقطه به نقطه در اکثر استان‌ها افزایش یافت، سمنان با ثبت تورم 37.7 درصدی، در صدر جدول گرانی قرار گرفت. این در حالی اس

هوشمندسازی ساختمان در ایران: چالش ها و فرصت ها

در عصر دیجیتال، فناوری به سرعت در حال تغییر سبک زندگی ماست. این تحولات، صنعت ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار داده و مفهوم "ساختمان هوشمند" را به عنوان یک استاندارد جدید مطرح کرده است. اما ایران در این م